Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

Нямам вече пролеми с паленето!

Как? Незнам :)

Вече няколко паления сутрин, никакви забележки. Даже тази сутрин, не изчаках и 1 секунда - контакт, палене. Часовник.

Единственото ми обяснение е:

въпросния clutch sensor на педала на съединителя. Даваше някакви грешки, провериха ми го и понеже е с контактни клеми, явно са го размърдали и вече не прави проблем на паленето.

Друго не съм пипал, нямам идея как се е самооправило.

Има вариант и защото тия дни е доста топло, може и от температурния датчик да е било. Като захладнее, а дано не ми се налага ,да пиша тук пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "ЗА" пикаещи дюзи дето задавят двигателя, днес чаках на контакт 15 секунди и пак тръгнаха да парад оборотите, после 2-3 секунди си бачка на високи обороти, ама едно такова неравномерно, все едно се дави:)

Абе това да и е проблема, едно палене ще го преживея, това са 2 секунди на ден, другите проблеми при мен се оправиха и съм много доволен:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "ЗА" пикаещи дюзи дето задавят двигателя, днес чаках на контакт 15 секунди и пак тръгнаха да парад оборотите, после 2-3 секунди си бачка на високи обороти, ама едно такова неравномерно, все едно се дави:)

Абе това да и е проблема, едно палене ще го преживея, това са 2 секунди на ден, другите проблеми при мен се оправиха и съм много доволен:flehan:

и аз пробвах 15-те секунди....нищо не стана,клати се та' клати се.Дидо а зимата кво' шъ праим с едното палене-ще хващаме автобуса :lol: ?

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз пробвах 15-те секунди....нищо не стана,клати се та' клати се.Дидо а зимата кво' шъ праим с едното палене-ще хващаме автобуса :) ?

Не ве, тя си пали, ама тръгва да гасне. Гасиш я, палиш 2-ят път и си пали по учебник, поне моята е така!:flehan: Не е болка за умиране, мисля че прекалено много ги мислим тия коли.

Между другото това при мен го има откак съм купил колата, та и зимата не беше проблем:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли ? И толкова време си си карал така ? Що не каза по-рано бе човек...Аз се стресирам, защото се появи изведнъж от изневиделица... Сега го няма де пали си без проблеми... (чукам на дърво)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли ? И толкова време си си карал така ? Що не каза по-рано бе човек...Аз се стресирам, защото се появи изведнъж от изневиделица... Сега го няма де пали си без проблеми... (чукам на дърво)

Година и половина или почти 30 000 км, дразнещо е, ама само при студено палене, и не е нещо фатално:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дюзите...

тия нашите са с електронно управление, обаче как точно работи?

Навремето си хванах така едната дюза да се "напикава", обаче мотора ми бе механичен инжекцион.

Извадих дюзите, от гнездата им, подложиш им един вестник и зачаках от засада :hilezh:

15-20мин ги дебнах и нищо. Оставих ги така до сутринта и познайте, една се беше омочала.

смених я и проблемите изчезнаха.Пак имах трудно палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа аз се отказвам, вече ми писна да сменям наред, то колата ми стана с почти чисто нов инжекцион и запалителна система.

Само дюзите не съм сменил още:hilezh: Ще живея с този проблем, а следващата кола ще е нова, решено е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново предположение за проблема.

Говорих с един приятел който също е имал този проблем. При него проблема се е решил след смяна на някакъв клапън на одушника на резервоара!!?

Смяната му е коствала доста усилия(сваляне на целия резервоар и прочие), препоръча ми да не се занимавам, а да си карам така.

И сега мойте наблюдения след неговите обяснения- отидох тази сутрин и първото нещо което направих е да отворя капачката на резервоара, при което видях, че беше станал доста сериозен вакум и се чу едно продължително съскане.Качих се в колата завъртях и о чудо запали веднага!?

Ха сега нова 20, бахси чудесата.

Ще продължа с този опит и за напред па да видим!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига беее, това ми звучи, като отвори задна лява врата дай на контакт, после я затвори и като върти стартера трябва да ти е отворен багажника..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига беее, това ми звучи, като отвори задна лява врата дай на контакт, после я затвори и като върти стартера трябва да ти е отворен багажника..

Абе и на мен ми звучи налудничево, но усилието за проба беше нищожно и затова пробвах и споделям резултата! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе що не си карате колите а се занимавате с глупости :hilezh: И при мен се появява по някога този "проблем" но си е точно проблем в кавички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Verter май ще се окаже прав.

Всеки път като заредя с пресен бензин и 100 октанов - проблема изчезва поне за седмица. Та най-вероятно е от дюзите, и като поостарее и поизветрее бенза го прави:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз мисля така да си карам, и без това само паля на бенз, особено лятото ГИ-то за има няма 30 секудни и манава на газ:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

здравейте! и при мен се появява понякога този проблем с паленето, на първо палене за деня понякога гасне или хълца и трябва малко да я изворсирам и се оправя.От известно време задържам на контакт докато ми изгаснат всички лампи по таблото , и ми се струва че скоро неми се е появявал проблема с паленето! а и още нещо на няколко пъти като паля без да изчакам изгасването на лампите и ми светва предупредителен знак удивителна, и трябва да изгася и пак да запаля и всичко е ОК ! та мисълта ми е че и при мен проблема се оправи с изчакване!!

П.П. АУДИ-то ми е А4 97 1.8 авант 125кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги! Аз съм с 1,6 двигател, но този проблем се появи и при мен от известно време. Отначало по-рядко, а после все по-често.Предполагам,че причината наистина е възвратния клапан за горивото. Обаче пробвах да задържам ключа на контакт за по-дълго ( както беше коментирано ), и забелязвам, че колата си пали и работи както трябва... Няма пропадане на оборотите до нула, явно за момента така ще ги караме :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Аз съм с 1,6 двигател, но този проблем се появи и при мен от известно време. Отначало по-рядко, а после все по-често.Предполагам,че причината наистина е възвратния клапан за горивото. Обаче пробвах да задържам ключа на контакт за по-дълго ( както беше коментирано ), и забелязвам, че колата си пали и работи както трябва... Няма пропадане на оборотите до нула, явно за момента така ще ги караме :)

ето още едно нещо което съм пропуснал да проверя! Има много логика проблема да е в тоя възвратен клапан м.....у!

ПС : Деца, нали не е задължително проблема да се крие само в ЕДНО нещо? Може да е комбинация от 2 проблема! Например: Ебаващ се темп датчик + възвратен клапан. Резултата, както си го обяснявам с беглите си познания индианец е следния: Заради показанията на датчика (неточни) се подава много гориво за да запали, без да е необходимо, като в същото време възвратния НЕ го връща обратно и е налице това "давене" пукане, тресене и неравномерна работа на двг, докато това количество бенз не изгори !!! Дали съм прав?

Редактирано от 4VS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм с нов датчик и няма ефект, сипал съм добавка за чистене на дюзите и ще видим - при нисана ми помогна доста но се пак той е доста по стар та не очаквам кой знае къв ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "ЗА" пикаещи дюзи дето задавят двигателя, днес чаках на контакт 15 секунди и пак тръгнаха да парад оборотите, после 2-3 секунди си бачка на високи обороти, ама едно такова неравномерно, все едно се дави:2gunsfiring_v1:

Абе това да и е проблема, едно палене ще го преживея, това са 2 секунди на ден, другите проблеми при мен се оправиха и съм много доволен:)

Колеги сега 6те споделиа и аз моите перипети относно паленето.4етете внимателно за6тото мозе да вие полезно.И аз преди 2 месеца имах сащите проблеми.Палиа колата щом завартиа пали,притриса на около 500-600 обороти и угасва,вартиа 2-ри пат пали от раз и после циал ден ниама иадове,така го правеше през 2-3 дни.Та карах си аз колата така и си викам маината му нешто иа дат4ик иа дросел е заминало абе карам докато спре да пали савсем и тогава 6те гледам какво е.Добре де ама един прекрасен ден палиа аз колата след работа и тиа по4ва да работи на 3 цилиндара да се тресе да плюе бензин през ауспуха да пуши абе страшна работа.Така нема да ви занимавам с целиа филм които последва от ходене по маките и маистори ще ви каза 4е се оказа инжектор .Продухаха мотора с некви препарати директно в горивната система по4истиха инжектора и колата се оправи.От тогава проблема с паленето не сам го имал а сега е много по студено сутрин от преди 2 месеца.Така 4е колегите които имат този проблем нека погледнат и инжекторите преди да купуват дросел.Надиавам се на ниакои да му е от полза моиа гор4ив опит,колата за коиато говориа е а3-1.6 98 г.Вси4ко добро и сас здраве.4ао

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам чувството, че си някой бот :flipoff:

Поне го променяй малко тоя текст :flipoff:

Извиниавам се колега ако дразниа и пиша малко неграмотно не е наро4но още не сам свикнал а и не сам много в 4ас с комповетете отскоро пиша осбенно на кирилица.Опитвам се да помогна на колегите за да не се набиват напразно с пари ,защото аз се набих с 2500лв на виатара.Още един пат се извиниавам ако дразниа не е наро4но.Вси4ко добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правописа едно на ръка... просто на няколко места си написал едно и също. Бъди сигурен, че повечето сме го прочели и на 3-те места. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се боря с описания проблем от 8 месеца (=15 000 км.). Колата е А4 1,8 с ГИ.

1. Смених въздушен и горивен филтри;

2. Смених температурен датчик;

3. Смених свещи;

4. Чистих дюзи, защото изобщо не искаше да запали - оправи се за около месец;

5. Смених омекнал вакуумен маркуч;

6. Днес я затеглих до сервиза, защото пак не пали. Там установиха изгоряла бензинова помпа.

През цялото това време съм прилагал какви ли не тактики за палене, ежемесечни диагностики, "пресен" бензин, и т.н. идиотщини, но без траен резултат.

Дано помпата да е била истинската причина за всичките мъки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...