Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Аз залагам на бензинова помпа. Вие чакате ли 20-ина секунди на контакт, преди да врътнете стартера?Преди и на мен така ми гаснеше сутрин, не всеки път. Но един приятел ми каза, че като дадеш на контакт, трябва да изчакаш малко преди да запалиш. Така било по-добре за електрониката, а и бензиновта помпа да може да заработи и да покачи бензин. Аз чакам докато ми изгаснат почти всички лампи по таблото, и паля. Откакто почнах да правя така мисля че не ми е гаснела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 А знаеш ли че си прав, моята минаха няколко дни и пак все да гасне понякога при първо палене...... Да не бях го поствал това... А като запалиш от 2-рия или 3-тия път оборотите на колко ти отиват ? На 1300 или на 900 ? Че аз преди като палех ми отиваха на 900 въпреки, че колата беше студена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Да не бях го поствал това... А като запалиш от 2-рия или 3-тия път оборотите на колко ти отиват ? На 1300 или на 900 ? Че аз преди като палех ми отиваха на 900 въпреки, че колата беше студена...Ми отиват си на 1300 някъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Почвам да си мисля за нагар по дюзите... Карай само на бензин няколко дни и проблеми няма да имаш.Караш ли обаче на газ и пак нещата се скапват... Махнеш ли клемата обаче се оправят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 (Редактирано) А знаеш ли че си прав, моята минаха няколко дни и пак все да гасне понякога при първо палене...... kвооооо пак ти гасне с новия дросел?е не верно ли бе!не човече не мога да повервам.стига бееее Ickata:Еми аз съм сменил и бензинова помпа,а и взех още една (от колега от форума),за да пробвам и с нея,ама не съм имал време да я сменя,щото си е ташак работа....Sweep:1.На мен винаги ми стоят на 900,когато е студена.А като махаш клемата,нали уж си забравя насторйките дросела?Аз преди я махах и при мен се оправяха нещата за известно време,ама спрях заради шиб@аните настройки.....а и като,че ли колата вървеше по различен начин след рестарта с клемата .2.Карах я една 3-4 дена на бензин и почна да пали по-добре,но пак е тегаво.От няколко дни пробвам следното:паля сутрин,почва да се тресе и нарочно я гася.Паля втори път и след тогава работи по добре...според мен "съхнат" дюзите.Вече незнам хора...почвам да мисля като Дидо-колкото и да ме кефи колата,сутрин не ми се качва в .Вземи си или неква нова ГАД или неква евтина поне да не те е яд,че си се набил с 10 бона и всеки месец по "Х"лв. за ремонт.Бах го да го еб@ Редактирано 7 Август 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Извода е - карай и да не ти дреме - да трещи, да бръмчи - щом те вози стига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 kвооооо пак ти гасне с новия дросел?е не верно ли бе!не човече не мога да повервам.стига бееее Ickata:Еми аз съм сменил и бензинова помпа,а и взех още една (от колега от форума),за да пробвам и с нея,ама не съм имал време да я сменя,щото си е ташак работа....Sweep:1.На мен винаги ми стоят на 900,когато е студена.А като махаш клемата,нали уж си забравя насторйките дросела?Аз преди я махах и при мен се оправяха нещата за известно време,ама спрях заради шиб@аните настройки.....а и като,че ли колата вървеше по различен начин след рестарта с клемата .2.Карах я една 3-4 дена на бензин и почна да пали по-добре,но пак е тегаво.От няколко дни пробвам следното:паля сутрин,почва да се тресе и нарочно я гася.Паля втори път и след тогава работи по добре...според мен "съхнат" дюзите.Вече незнам хора...почвам да мисля като Дидо-колкото и да ме кефи колата,сутрин не ми се качва в .Вземи си или неква нова ГАД или неква евтина поне да не те е яд,че си се набил с 10 бона и всеки месец по "Х"лв. за ремонт.Бах го да го еб@Tox, приятел при тебе съм 99%, че проблема е в температурния датчик.Казва на колата, че е топла и тя пали на 900 оборота въпреки, че е студена.Интересното, е че аз не го смених тоя датчик...Смених само дросела и почна да си пали на 1300 оборота...Оня ден ми направи мизерия, карах я 2 дни на бензин и сега няма никакви ядове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Ма защо да стои на 1300 бе хора.. На мен първоначално ми вдига на 1300 и след малко пада на 900. В тия жеги според мен е нормално. Зимата си държеше няколко минути 1200-1300, ама сега няма смисъл..Пак питам, изчаквате ли няколко секунди на контакт преди да запалите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Tox, приятел при тебе съм 99%, че проблема е в температурния датчик.Казва на колата, че е топла и тя пали на 900 оборота въпреки, че е студена.Интересното, е че аз не го смених тоя датчик...Смених само дросела и почна да си пали на 1300 оборота...Оня ден ми направи мизерия, карах я 2 дни на бензин и сега няма никакви ядове...Имам 1 монтиран на колата и 2 в багажника Писна ми да викам:"абе и тоя е дефектен,ще взема друг".Няма да купувам повече датчици бал съм го...требва да ги слагам в БУРКАН Ма защо да стои на 1300 бе хора.. На мен първоначално ми вдига на 1300 и след малко пада на 900. В тия жеги според мен е нормално. Зимата си държеше няколко минути 1200-1300, ама сега няма смисъл..Пак питам, изчаквате ли няколко секунди на контакт преди да запалите?Утре сутринта ще пробвам и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Ебаси майката...карай си и си к'ръкай тогава Това ще остане мистерия за нас май...Иначе аз си исчаквам да изгаснат ламбите...15-тина секунди някъде и тогава паля.А преди като взех колата даже незнаех що е то имобилайзер, въртя и паля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Добре де, какво му става на този дросел?вашите с електронно оправление ли са?моят дросел, беше хванал някакви нагари по стените и не искаше хубаво да затваря клапата. Имах леки придърпвания при смяна на скорости и подаване на газ. След почистването, почти изчезнаха. Почти защото и по стените под клапата видях, че останаха нагари, но как се чистят там незнамАз го свалих моя и с кориселин и една четка го лъснах до блясък. След това като карам дълго на газ и мина на бензин в движение започва няква мъка. Израене на обороти, не мое да захапе, но то вече е от ламбдата според мен. Иначе на бендзин е железна .Тоя дросел има под черното капаче:1. Моторче за управлението на празният ход2. 3 (три) потенциометъра за положението на педала на газтаИ далеч чистенето му не доказва че моточето и 3-те потенциометъра са наред.Те тука някъде се крие истинатаИзвода е - карай и да не ти дреме - да трещи, да бръмчи - щом те вози стигаЕ това викам и аз ма кой ме слуша мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Е това викам и аз ма кой ме слуша мен Вече почвам да те слушам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 E пропуснах да кажа, че единствено гледам спирачки и ходова част да са в час. На другото му тегля една майна и чака кога му дойде времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko69 Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 при мене проблема взе да се задълбочава.Вече и при топъл мотор е нестабилна... Даже в движение си е ебало мамата.Почвам да си мисля за горивен филтър...Интересното, е че на ГАЗ нямам никакви проблеми При мен се оправи точно след смяната на горивния филтър ,и на газ този филтър няма работа ,че да е интересно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Добре де, защо чакате 15 секунди преди да запалите?аз изчаквам, да ми изгаснат лампите, да ми изпише ОК и въртя. Това са не повече от 5 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Е ние немаме такива екстри "ОК" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Е ние немаме такива екстри "ОК" добре, ама какво чакате да изгасне 15 секунди?какъв е замисъла, като цяло?какво става в тия секунди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 При мене горе долу толквоа време гасне еър бега... Иначе предполагам, че нищо друго не става Даваме на колата малко време да се подготви и да се сабуди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 При мене горе долу толквоа време гасне еър бега...Същото Замисъла е, че когато колата не е палена дълго, примерно над 12 часа, нивото на бензина пада и е необходимо малко време на помпата да покачи бензин. Затова може би им гасне на колегите - защото не чакат, има някакво малко количество бензин останало колкото да запали, и после гасне. При второ палене помпата вече е качила горивото и всичко е ток. Чувал съм, че се чака също така и за електрониката, както каза sweep даваш й малко време, за да се събуди. По-добре за колата било. Незнам дали е така но това с помпата определено е вярно. Аз специално я чувам как се включва малко след като съм дал на контакт 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 (Редактирано) ааа тук не съм съгласем. Поне от колите, които съм имал, помпата на контакт нагнетява не повече от 2 секунди. После и да стоиш и да не стоиш, повече бензин няма да качи.Ако искаш да нагнети още, даваш нов контакт.Ама, ако имаш допълнителен имобилайзер, повторно нагнетяване няма да ти дадеПо принцип и това не е причина. Дори да не е палена отдавна колата, в ситемата има поне атмосфера нялягане. То нали затова са тия възвратни клапани и регулатори на налягането.Виж от дюзите може да е спокойно проблема. Незнам тия нашите с електронното управление, дали не могат да изпуснат малко бензинец в цилиндрите и да задавят колата. Редактирано 7 Август 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Не си съгласен, но е факт, че и при мен гаснеше, а откакто чакам преди да запаля спря да гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Викаш чакане му е майката нещо като подгрев на дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Ба ли го, така излиза П.П. Тая кола почва да ме учудва всеки ден все повече и повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 Това за дюзите ми звучи доста правдоподобно...Защото симптомите преди да изгасне са точно като давене...А подадеш ли и газ докато се тресе гасне на секундата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 7 Август 2008 Доклад Share Публикувано 7 Август 2008 (Редактирано) Защото симптомите преди да изгасне са точно като давене...А подадеш ли и газ докато се тресе гасне на секундата...абсолютно си прав Редактирано 7 Август 2008 от tox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване