Jump to content

А4 1.8 гасне при първо запалване.


zlatko

Recommended Posts

Аз залагам на бензинова помпа. Вие чакате ли 20-ина секунди на контакт, преди да врътнете стартера?

Преди и на мен така ми гаснеше сутрин, не всеки път. Но един приятел ми каза, че като дадеш на контакт, трябва да изчакаш малко преди да запалиш. Така било по-добре за електрониката, а и бензиновта помпа да може да заработи и да покачи бензин.

Аз чакам докато ми изгаснат почти всички лампи по таблото, и паля. Откакто почнах да правя така мисля че не ми е гаснела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли че си прав, моята минаха няколко дни и пак все да гасне понякога при първо палене...... :stupid:

Да не бях го поствал това... А като запалиш от 2-рия или 3-тия път оборотите на колко ти отиват ? На 1300 или на 900 ? Че аз преди като палех ми отиваха на 900 въпреки, че колата беше студена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не бях го поствал това... А като запалиш от 2-рия или 3-тия път оборотите на колко ти отиват ? На 1300 или на 900 ? Че аз преди като палех ми отиваха на 900 въпреки, че колата беше студена...

Ми отиват си на 1300 някъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да си мисля за нагар по дюзите... Карай само на бензин няколко дни и проблеми няма да имаш.Караш ли обаче на газ и пак нещата се скапват... Махнеш ли клемата обаче се оправят :stupid::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли че си прав, моята минаха няколко дни и пак все да гасне понякога при първо палене...... :wall:

kвооооо пак ти гасне с новия дросел?е не верно ли бе!не човече не мога да повервам.стига бееее B)B)

Ickata:

Еми аз съм сменил и бензинова помпа,а и взех още една (от колега от форума),за да пробвам и с нея,ама не съм имал време да я сменя,щото си е ташак работа....

Sweep:

1.На мен винаги ми стоят на 900,когато е студена.А като махаш клемата,нали уж си забравя насторйките дросела?Аз преди я махах и при мен се оправяха нещата за известно време,ама спрях заради шиб@аните настройки.....а и като,че ли колата вървеше по различен начин след рестарта с клемата .

2.Карах я една 3-4 дена на бензин и почна да пали по-добре,но пак е тегаво.От няколко дни пробвам следното:паля сутрин,почва да се тресе и нарочно я гася.Паля втори път и след тогава работи по добре...според мен "съхнат" дюзите.Вече незнам хора...почвам да мисля като Дидо-колкото и да ме кефи колата,сутрин не ми се качва в :stupid:.Вземи си или неква нова ГАД или неква евтина поне да не те е яд,че си се набил с 10 бона и всеки месец по "Х"лв. за ремонт.Бах го да го еб@

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kвооооо пак ти гасне с новия дросел?е не верно ли бе!не човече не мога да повервам.стига бееее :stupid:B)

Ickata:

Еми аз съм сменил и бензинова помпа,а и взех още една (от колега от форума),за да пробвам и с нея,ама не съм имал време да я сменя,щото си е ташак работа....

Sweep:

1.На мен винаги ми стоят на 900,когато е студена.А като махаш клемата,нали уж си забравя насторйките дросела?Аз преди я махах и при мен се оправяха нещата за известно време,ама спрях заради шиб@аните настройки.....а и като,че ли колата вървеше по различен начин след рестарта с клемата .

2.Карах я една 3-4 дена на бензин и почна да пали по-добре,но пак е тегаво.От няколко дни пробвам следното:паля сутрин,почва да се тресе и нарочно я гася.Паля втори път и след тогава работи по добре...според мен "съхнат" дюзите.Вече незнам хора...почвам да мисля като Дидо-колкото и да ме кефи колата,сутрин не ми се качва в :wall:.Вземи си или неква нова ГАД или неква евтина поне да не те е яд,че си се набил с 10 бона и всеки месец по "Х"лв. за ремонт.Бах го да го еб@

Tox, приятел при тебе съм 99%, че проблема е в температурния датчик.Казва на колата, че е топла и тя пали на 900 оборота въпреки, че е студена.Интересното, е че аз не го смених тоя датчик...Смених само дросела и почна да си пали на 1300 оборота...Оня ден ми направи мизерия, карах я 2 дни на бензин и сега няма никакви ядове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма защо да стои на 1300 бе хора.. На мен първоначално ми вдига на 1300 и след малко пада на 900. В тия жеги според мен е нормално. Зимата си държеше няколко минути 1200-1300, ама сега няма смисъл..

Пак питам, изчаквате ли няколко секунди на контакт преди да запалите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tox, приятел при тебе съм 99%, че проблема е в температурния датчик.Казва на колата, че е топла и тя пали на 900 оборота въпреки, че е студена.Интересното, е че аз не го смених тоя датчик...Смених само дросела и почна да си пали на 1300 оборота...Оня ден ми направи мизерия, карах я 2 дни на бензин и сега няма никакви ядове...
Имам 1 монтиран на колата и 2 в багажника :wall: Писна ми да викам:"абе и тоя е дефектен,ще взема друг".Няма да купувам повече датчици бал съм го...требва да ги слагам в БУРКАН :stupid:
Ма защо да стои на 1300 бе хора.. На мен първоначално ми вдига на 1300 и след малко пада на 900. В тия жеги според мен е нормално. Зимата си държеше няколко минути 1200-1300, ама сега няма смисъл..Пак питам, изчаквате ли няколко секунди на контакт преди да запалите?
Утре сутринта ще пробвам и ще пиша.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси майката...карай си и си к'ръкай тогава :wall: Това ще остане мистерия за нас май...

Иначе аз си исчаквам да изгаснат ламбите...15-тина секунди някъде и тогава паля.А преди като взех колата даже незнаех що е то имобилайзер, въртя и паля... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, какво му става на този дросел?

вашите с електронно оправление ли са?

моят дросел, беше хванал някакви нагари по стените и не искаше хубаво да затваря клапата. Имах леки придърпвания при смяна на скорости и подаване на газ. След почистването, почти изчезнаха. Почти защото и по стените под клапата видях, че останаха нагари, но как се чистят там незнам

Аз го свалих моя и с кориселин и една четка го лъснах до блясък. След това като карам дълго на газ и мина на бензин в движение започва няква мъка. Израене на обороти, не мое да захапе, но то вече е от ламбдата според мен. Иначе на бендзин е железна :flipoff:.

Тоя дросел има под черното капаче:

1. Моторче за управлението на празният ход

2. 3 (три) потенциометъра за положението на педала на газта

И далеч чистенето му не доказва че моточето и 3-те потенциометъра са наред.

Те тука някъде се крие истината

Извода е - карай и да не ти дреме - да трещи, да бръмчи - щом те вози стига:hilezh:

Е това викам и аз ма кой ме слуша мен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E пропуснах да кажа, че единствено гледам спирачки и ходова част да са в час. На другото му тегля една майна и чака кога му дойде времето :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене проблема взе да се задълбочава.Вече и при топъл мотор е нестабилна... Даже в движение си е ебало мамата.Почвам да си мисля за горивен филтър...Интересното, е че на ГАЗ нямам никакви проблеми :flipoff:

При мен се оправи точно след смяната на горивния филтър ,и на газ този филтър няма работа ,че да е интересно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо чакате 15 секунди преди да запалите?

аз изчаквам, да ми изгаснат лампите, да ми изпише ОК и въртя. Това са не повече от 5 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ние немаме такива екстри "ОК" :hilezh:

добре, ама какво чакате да изгасне 15 секунди?

какъв е замисъла, като цяло?

какво става в тия секунди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене горе долу толквоа време гасне еър бега... Иначе предполагам, че нищо друго не става :hilezh: Даваме на колата малко време да се подготви и да се сабуди :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене горе долу толквоа време гасне еър бега...

Същото :flehan:

Замисъла е, че когато колата не е палена дълго, примерно над 12 часа, нивото на бензина пада и е необходимо малко време на помпата да покачи бензин. Затова може би им гасне на колегите - защото не чакат, има някакво малко количество бензин останало колкото да запали, и после гасне. При второ палене помпата вече е качила горивото и всичко е ток.

Чувал съм, че се чака също така и за електрониката, както каза sweep даваш й малко време, за да се събуди. По-добре за колата било. Незнам дали е така :lol: но това с помпата определено е вярно. Аз специално я чувам как се включва малко след като съм дал на контакт :hilezh:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа тук не съм съгласем. Поне от колите, които съм имал, помпата на контакт нагнетява не повече от 2 секунди. После и да стоиш и да не стоиш, повече бензин няма да качи.

Ако искаш да нагнети още, даваш нов контакт.Ама, ако имаш допълнителен имобилайзер, повторно нагнетяване няма да ти даде

По принцип и това не е причина. Дори да не е палена отдавна колата, в ситемата има поне атмосфера нялягане. То нали затова са тия възвратни клапани и регулатори на налягането.

Виж от дюзите може да е спокойно проблема. Незнам тия нашите с електронното управление, дали не могат да изпуснат малко бензинец в цилиндрите и да задавят колата.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си съгласен, но е факт, че и при мен гаснеше, а откакто чакам преди да запаля спря да гасне :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ба ли го, така излиза :hilezh:

П.П. Тая кола почва да ме учудва всеки ден все повече и повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Това за дюзите ми звучи доста правдоподобно...Защото симптомите преди да изгасне са точно като давене...А подадеш ли и газ докато се тресе гасне на секундата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Защото симптомите преди да изгасне са точно като давене...А подадеш ли и газ докато се тресе гасне на секундата...

абсолютно си прав :flehan:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...