zlatko Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 Като е студена колата и я запаля почти веднага и падат оборотите и гасне. После като си загрее и спра някаде и я запаля отново си пали нормално и оборотите си падат на 800 - 900 като по учебник. Освен това колата не върви и май като загрее не върви все едно е запушен двигателя и неможе да си освободи мощността. Като правих диагностика при Мишо, той каза че ми е за смяна температурния датчик. Още не съм го сменил, температурата ми стои на 75 градуса а като влезе на светофари и отива на 88 и тогава не върви много. Също ми се струва че при студен старт ако успея да натисна газта преди да изгасне, т.е. да не я изпусна да изгасне си върви нормално. Да не е от свещите или от мръсни инжектори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fates Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 И при мен го има същия проблем. Сутрин при първо палене завърта трудно (даже понякога не иска да запали) и лампата на акумулатора продължава да свети. При подаване на газ лампата гасне и след това нямам никакъв проблем при палене. И на мен на комп. ми дава проблем с темпер. датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludiq Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 Значи аз също мисля ,че твоя проблем е от "датчик температура охлаждаща течност".Виж сега получава се следното когато датчика ти е повреден дава информация к1м ЕКУ-то на автомобила ,че температурата на двигателя е -50, -60 градуса и двигателя зада не угасне автомобила от своя страна буха вътре гориво, но се задавя когато вдигне на 85 , 90 градуса вече информацията идва като 25 30 градуса и долу горе се пооправя и според мен е от ова ако ти дава голям разход. По приниц датчика ако е повреден на диагностика се вижда ако не е като грешка от актуалните стойности . Надявам се да съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fates Публикувано 26 Май 2008 Доклад Share Публикувано 26 Май 2008 Ще се сменява.........Благодаряти много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Къде се намира тая свиня ? И аз съм със същите симптоми.При първо палене тресе и понякога гасне.На следващото няма никакви проблеми.Като пусна през климатроника да погледна температурата понякога показва 50 въпреки, че не е 50 градуса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fates Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 Температурния датчик е в задната част на двигателя (става дума за 1.8 Т). Син е на цвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 колега къде по точно отзад защото и при мен се появи този проблем,на климата дава грешка 6.1 ако не се лъжа.А някой да знае какви пари струва ще се радвам да науча,защото не се търпи вече въртя по 5 пъти за да запали и през това време гурми или заглъхва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 не бързайте да сменяте преди да сте сигурни. Същия проблем с паленето го имах заради скъсан маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 60 лева е датчика.Днеска бях в ХЕЕД 91... Колега ти от маркуча за картерните газове ли имаше тоя проблем ? И как го оправи тоя боклук ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 Да... от същия маркуч. Взех една пластмасова тапа от някъв разпределител и запуших отвора към въздуховода, маркуча от ДВГ-то го остайх така да си капе и да замърсява природата докато се реша да се разтърся за тоя маркуч да го поръчам.(все пак се надявам да не ми кажат някоя космическа цифра). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 ~50 лева е маркуча.Междо другото неговата цел е да връща картерните газове в дросел клапата за доизгаряне.И без да я запушваш почти няма как да се зацапва клапата.Доколкото ми казаха в сервиза на БОШ(зад ИСУЛ) И да го оставиме да си виси няма какво да се прецака... Само ебавал работата на дебитомера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 Аз запуших отвора към дросела не за да не се цапа, а за да не смуче въздух от там и да ебава другите джаджи по веригата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Май 2008 Доклад Share Публикувано 28 Май 2008 И мене от два дни ми направи впечатление че прави неква мизерия - като врътна сутрин и аха да загасне една секунда и после се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fates Публикувано 29 Май 2008 Доклад Share Публикувано 29 Май 2008 Ако приемем, че предната част е тази при радиатора, датчика се намира точно на противоположната страна. Трябва да се наведеш и да погледнеш между двигателя и купето. Точно под планката на която е номера на шасито трябва да погледнеш. Както казах при мен е син. Вижда се добре и е лесен за сменяване. Вчера питах за цената-42 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 29 Май 2008 Доклад Share Публикувано 29 Май 2008 при мене проблема взе да се задълбочава.Вече и при топъл мотор е нестабилна... Даже в движение си е ебало мамата.Почвам да си мисля за горивен филтър...Интересното, е че на ГАЗ нямам никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 29 Май 2008 Доклад Share Публикувано 29 Май 2008 мерси за отговорите момчета утре ако ми остане време ще я почна за да видя дали е от датчика или ще излезе нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 31 Май 2008 Доклад Share Публикувано 31 Май 2008 Ако някой е отстранил проблема да драска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 1 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2008 и аз, с 1.8т на студен двигател, паля, падат до 600 оборотите за миг и после няма проблеми, явно при повечето е така, няма смисъл да се занимаваш, защото нали знаеш как е по сервизите:ами този датчик смени - 100 лева, този мъркуч смени - 100 лева, това да почистим - 50 лева, и накрая си назад с 300 лева без да се е променило нещо, тъй че карам си аз така и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 а я кажете при мен същия проблем ли е ? ...само на първото палене обороти не стигат повече от 600 и гасне веднага...на 2-рото вече си пали нормално ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Perdaha Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 Бах, всички явно имаме тоя проблем, трябва да го намерим.Събота монтирам чисто новата дросел клапа и ще видим какво ще е положението.чакаме отговор от новата дросел клапа кажи да сменяме ли дроселите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 (Редактирано) 60 лева е датчика.Днеска бях в ХЕЕД 91... Колега ти от маркуча за картерните газове ли имаше тоя проблем ? И как го оправи тоя боклук ? аз съм с А3, 1.8 125 коня и температурния датчик за водата при мене е сиво бял и в порше ми казаха оригинален 25 лв. как се води сега този датчик - температурен датчик за водата ли е?защото ималои и за маслото? Редактирано 30 Юли 2008 от fabio_26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 Дросела е, аз вече забравих за проблема... Никакви датчици не съм сменял, дросела и нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 Дросела е, аз вече забравих за проблема... Никакви датчици не съм сменял, дросела и нещата се оправиха. при мен продължава и то по зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fabio_26 Публикувано 30 Юли 2008 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2008 смени дросела или го почистиха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване