Jump to content

Дизел с газова уредба


vladi27

Recommended Posts

Да споделя колеги, днес видях дизелов камион, по-скоро малко камионче с метанова уредба. Размених няколко думи с шофера и ми каза, че е супер доволен. Горяло му 15% дизел и 85% метан.

Някой чувал ли е за такова чудо и на лек автомобил???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя колеги, днес видях дизелов камион, по-скоро малко камионче с метанова уредба. Размених няколко думи с шофера и ми каза, че е супер доволен. Горяло му 15% дизел и 85% метан.

Някой чувал ли е за такова чудо и на лек автомобил???

да възможно е.Вече има автобуси на градския транспорт,които са така.По екологични чисто е и много по евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

За мен тва са голфаджииски работи.Ще си купя дизел ще дам маса пари и ще му сложа газово за чии чеп.И от там по пътят на логиката язак за хубавите дизелови мотори с големи въртящи моментии.Който исkа газово да си зима голф 3-ка и да и слага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
За мен тва са голфаджииски работи.Ще си купя дизел ще дам маса пари и ще му сложа газово за чии чеп.И от там по пътят на логиката язак за хубавите дизелови мотори с големи въртящи моментии.Който исkа газово да си зима голф 3-ка и да и слага

Те въртящите моменти да дизелите не идват от нафтата, а от турбинката/турбинките.

Я се огледай и виж някой дизел без турбо колко "въртящ" момент има, примерно 1.9 SDI на VAG групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тва са голфаджииски работи.Ще си купя дизел ще дам маса пари и ще му сложа газово за чии чеп.И от там по пътят на логиката язак за хубавите дизелови мотори с големи въртящи моментии.Който исkа газово да си зима голф 3-ка и да и слага

Yes!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тва са голфаджииски работи.Ще си купя дизел ще дам маса пари и ще му сложа газово за чии чеп.И от там по пътят на логиката язак за хубавите дизелови мотори с големи въртящи моментии.Който исkа газово да си зима голф 3-ка и да и слага

Колега я сподели пак какво беше това с голфаджийските работи ? ;)

Ако питаш мен и да е възможно това вече за леките автомобили(което съм сигурен че е) най-малкото всеки който изказва твоето мнение го прави по простата причина че това удоволствие е ужасно скъпо и не може да си го позволи.

Не мисля че хората които са мислили тези въпроси са по-прости от теб :)

И също ? Не може ли Голф 2 да си зема и да го направя на газ ,че трябва да е 3 ?ка :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тва са голфаджииски работи.Ще си купя дизел ще дам маса пари и ще му сложа газово за чии чеп.И от там по пътят на логиката язак за хубавите дизелови мотори с големи въртящи моментии.Който исkа газово да си зима голф 3-ка и да и слага

Колега голфаджийски работи бяха, като нафтата беше 80 стотинки на черно. Всеки, който пътува много, си цени парите и ги е извадил с труд ще се замисли ако е гарантирано, че няма да има проблеми ! Ако това ти спестява например 20,000 лева годишно кое му е голфаджийското ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автобусите на ГТ от поне 6-7 години съм ги гледал на метан...Още старите икаруси имаха стикери "По програма Фар".Това не е нещо ново.А за колегите, които си мислят, че са "голфаджииски" номера.Мога само да ти кажа, че съм виждал и на Най-новата С класа метан и на Туареци и на 7-ци и на какви ли не коли... Метан вече можеш да си заредиш навсякъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за колегите, които си мислят, че са "голфаджииски" номера.Мога само да ти кажа, че съм виждал и на Най-новата С класа метан и на Туареци и на 7-ци и на какви ли не коли... Метан вече можеш да си заредиш навсякъде...

а от тва пък ако има по голяма селяния е къде съм..... да ся сигурно ще кажете "миии пестат хората пари шото знаят как се вадят" .... да бе добре как ли няма да карам S klasa на метан...... като иска дам у е икономично да си купи поло 1,2

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от тва пък ако има по голяма селяния е къде съм..... да ся сигурно ще кажете "миии пестат хората пари шото знаят как се вадят" .... да бе добре как ли няма да карам S klasa на метан...... като иска дам у е икономично да си купи поло 1,2

И що? Я обясни що трябва да е Поло? Като караш и си свиркаш и като е на метан какво, да не би да мирише или да предизвиква импотентност? Сметни дали един човек с С-класа на метан няма да спести повече пари отколкото ти сигурно изкарваш на година и дали му пука за мнението ти при положение че може да го направи. Като е С-класа и струва колкото една А4 2002, що да не я направиш на метан. Ако могат и на въздух или вода биха ги направили някой хора, ама не става. Кво голяма гъзария ли е да ти минат 50 000лв през ауспуха и да отидат в джоба на ЛУкойл или това е по задължение понеже караш С-класа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от тва пък ако има по голяма селяния е къде съм..... да ся сигурно ще кажете "миии пестат хората пари шото знаят как се вадят" .... да бе добре как ли няма да карам S klasa на метан...... като иска дам у е икономично да си купи поло 1,2

добре професоре , благодаря за компетентното мнение , само да те питам колко S kласи на метан си виждал ? само информативно 1-2-5 в цяла българия имаш ли идея колко са ? май не да кажем че са 500 , е сигурно 5 като са на метан останалите 495 са някви пълни олигфорени и разсипници защото не карат на "пръдня" така ли ? един човек ако е скръндза и се се бие по гъза да не сере няма да си купи S класа , а при тия които са с метан не е от скръндзене а от нямане , да карат нещо което не могат да си позволят само заради гъзарията ..... иии не помня да съм те назначавал за счетоводителка за да ми обясняваш кво имам , кво нямам и кво мога да си позволя :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за счетоводството беше тъпо...Просто се опитай да разбереш, че има и хора с малко по различно мислене от стереотипите с които си свикнал. Не всички са мутри и не всички С-класи са по 300 000лв и не всички хора си ги купуват за да си показват социалния статус и да парадират с тях. Какво по-хубаво от голям автомобил, удобен и луксозен с който се пътува приятно и комфортно, а след като му сложиш метан и евтино. Струват около 30000лв, че може и по-евтино да се намерят. Могат същите хора да си купят и Поло и Тико и квото си щеш, но я пътувай по 3 пъти седмично Бургас или Варна- София и насам натам с малолитражка...А между другото тази "пръдня" направена като хората, си върви почти колкото на бензин, дори при ДИЗЕЛ-мощността се повишава!

Аз самия дори в момента си купих трета кола, с единствената цел да я направя на Метан. На мен пък не ми харесва пари, които могат да остават в семейството да ги давам, на някой който нищо не е направил за мен...освен че е построил бензиностанции. Дори при избора си каква да е колата ,която ще направя на метан съм се замислял за С-класа, но проблема и е ,че не е АУДИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъпо било.....сигурно а ти след като не ме познаваш , не си ме виждал най-вероятно дори и не си ми ял боб на кръщенката как стигна до гениалният извод колко вадя за година и съответно средностатистическият гъзар с S класа за колко време ми прекарва заплатата през ауспуха ? Дали му пукало за мнението , ми естествено че не му пука , и на мене не ми пука за мнението на другите не говорим за това , просто огромна лимузина за незнам си колко пари да спре на шела зад 3-4 таксита и да зареди метан .... е ше ме извиняваш ама съм мерси , може да съм с някво закостяло мислене ама това за мене и за 95% от хората си е чиста проба селяния , не говорим за удобство изобщо , и на дете да изброят предимствата при път ще те разбере според мене не е заради това и това си е мое мнение . А и аз лично (пак казвам не го налагам на никой) не удобрявам карането на нещо с което колата не е излезнала от завода. Ама така де аз сигурно съм някъв заблуден , дано и аз някой ден да мога да си позволя S класа или що пъ не направо р8 на метан , само дето на р8-то трябва да го закарам при бай тошо кварталния стругар да ми завари едни винкели по дължина да мога да монтирам там метана....... по твоята логика , ако карам м5 , рс6 и т.н. що пак да не му сложа метан ? ем гори малко , ем върви кат на бензин , ем песта супер много пари и в същото време съм най-голямата батка.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега zlobil нещо си се енергизирал негативно :f_ck_you:

Според мен колегата mitsubishi galant си е много прав. Мислиш ли че примерно някъде в Европа ще впечатлиш някого с това на коя колонка зареждаш или колко :blackey:

Това мутренско мислене съчетано с показност със селски привкус сме му майстори тука в Бг :) Хората на запад си променят мисленето а ние деградираме и има и друго хората който изкарват пари знаят стойността им а тези които изкарват бързи пари демонстрират новопридобити измерения в от снобарията и еснафщината :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на поне 3 места съм казал какво ми е мнението аз съм твърдо против допълнителни доработки по колата за да може да се кара на нещо за което не е произведена заводски . Никъде не съм казал че мнението ми трябва задължително да е вярно просто за мене е така , докато мога колата ще си я карам на бензин независимо дали е лада или с8 , а за стойността на парите ..... точно при мене не важи , за разлика от повечето ми връсници аз започнах да работя от 15 годишен в семейната фирма , в момента имам свой собствен бизнес и съм минал по цялата йерархия започнах като общ работник и така.... така че стойността на парите я разбирам повече от добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега zlobil и аз си мисля че нещо много си се превъзбудил :bia:

Всеки си мисли каквото си иска и прави пак същото , така че не е нужно да убеждаваш някой в обратното.

Аз също мисля че за нашата България с тези заплатки и отговарящи на тях цени на горивата трябва си много напред с материала че да не те е.... колко оставяш по бензиностанциите.

Аз с това което съм видял до сега също си мисля че алтернативните горива с тези нови инжекционни системи не са за подценяване.

След като вече карам моята кола на метан 1 година и съм виждал други на приятели направени качествено съм много ЗА :respekt:

На този етап съм на мнение , че каквато и кола да мога да си позволя по-нататък изискванията ще са ми минимум 150-160к.с. и задължително МЕТАН

И аз се правих на заклет бензинджия като тебе 1 година и 50 000км и равносметката :unsure: Много излишни парички на вятъра.

Може би тея мутряги с повечето яки колици дет ги цитираш изобщо незнаят от де са им дошли паричките , а това си е една ужасно добра икономийка особено на голям двигател(където разликата в горивото не се усеща) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега незнам по какъв начин да го напиша за да го разберете , в предните ми постове бях пределно ясен , не мисля че съм се превъзбудил и така нататък. Просто не го удобрявам и точка , казах че не се опитвам да си налагам мнението на някой и че не приемам мнението ми за абсолютно вярно просто за мене нещата стоят по тоя начин.

Сега май вие се опитвате да ме убедите във вашата гледна точка. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на поне 3 места съм казал какво ми е мнението аз съм твърдо против допълнителни доработки по колата за да може да се кара на нещо за което не е произведена заводски . Никъде не съм казал че мнението ми трябва задължително да е вярно просто за мене е така , докато мога колата ще си я карам на бензин независимо дали е лада или с8 , а за стойността на парите ..... точно при мене не важи , за разлика от повечето ми връсници аз започнах да работя от 15 годишен в семейната фирма , в момента имам свой собствен бизнес и съм минал по цялата йерархия започнах като общ работник и така.... така че стойността на парите я разбирам повече от добре .

Радвам се ,че имаш добър източник на доходи и собствена фирма. Пожелавам ти само успехи, но явно добре си запознат в такъв случай, че ако искаш да увеличиш печалбата, трябва или да намалиш разходите или да увеличиш оборота. Ако бизнеса ти е свързан с много пътуване и в един момент като може да намалиш разходите, защо да не го направиш, вместо да се мъчиш да отваряш допълнителни обекти, които да ти носят още печалба и разходи също така. В случая с мен това е най-лесния начин и не ми пука дали колата ще струва 5000 или 50000 след като за единица време след като и сложиш метан/LPG, то тя ще ти спести същите разходи за гориво.

Понеже темата е за дизел+метан, да взема да обясня малко и да внеса малко яснота по въпроса...Понеже метана е чисто гориво...и се продава в газообразно състояние, а не течно както газта, проблемите с него зимно време не съществуват.Няма замръзване на изпарители и подобни неприятни моменти като при LPG. Дизеловите двигатели, след като се пригодят на метан, стават доста по-мощни, а също така метана заради по-бавното си горене е много подходящ за бавнооборотни мотори. Първаначално автомобила си пали на дизел и до определени обороти ползва само него, като след около 1500об/мин започва и смесването му с метан. При увеличаване на оборотите и скороста и съотношението метан/дизел се увеличава, като може да стигне 80/20. Използва се известно количество дизел, за да може да подейства като фитил и да възпламени горивната смес поради липсата на свещи и запалителна система.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...