manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 аз мисля 4е оправия няма.тия 4ипове прецакват някои не6та които нямат ловене.И даже да върне6 и оригиналния софт колата 6те ти върви под 150 коня.та даже и 4ипната след като се е преебал пак сигурно върви под 150 .ако някои има лек да казва 4е и аз съм в съ6тия филм.на колата ни6то и няма ама .............................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Няма какво да прецакат, връщаш си сток горивните карти и си караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) Нъц, налягането е стабилно - пик 1.2, холд 1.0 при пълна газИ като тръгне да върви - наистина вървиСледващ опитФащал ли си я точно в момента в който прави прекъсването какъв е бууста - може само на моменти да пренадува (така беше на Махо аудито) Хмм дали бензиновата помпа не е тръгнала да умира - при пиковите налягания може да не достига бензин и да пада налягането - това може да се установи само по един начин -закача се манометър на бензиновия маркуч преди ФПР-а и в движение на газ до дупка се гледа дали тръгва да пада налягането под 3 бара (или там колкото е) Редактирано 3 Септември 2008 от Oyama Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 6те стане ама друг път,ти я прцакаи пък после седи гледаи,как 6те се оправи като върне6 софта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Мне, не минава 1.2.А като прави проблема: има един при пълна газ (бууст 1.0) и един при междинна под голям товар, когато е около 0.5 бара.Логването на ВАГ-КОМ показва много богати смеси, с нова ламбда съм, пак така показва и с нея. И оттам еку-то реже яко вържежа, щото ламбда контрола излиза извън нормите.Защо са тия богати смеси незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Бууст лийк може би ? Ламбдата оригинална ли е или е няква универсал? И както казах ако бензиновата помпа умира може да беднее леко и ламбдата да прави корекция и колата да се шашка после като дойде повече бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 кои е навит за едно дружно ходене при някои свестен маистор от хората с проблемни 1.8Т ко4ини с (4ип) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Токувиж сте решили проблема за целия форум а ? Че ауди без чип е грехота... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) Бууст лийк може би ? Ламбдата оригинална ли е или е няква универсал? И както казах ако бензиновата помпа умира може да беднее леко и ламбдата да прави корекция и колата да се шашка после като дойде повече бензин...На газ не играе бензиновата и на газ има същият проблем.Буст лийк нямам, проверено е.Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна. Редактирано 3 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) аиде давам 200 кинта на този дето ме светне какво и става на колата.има ли навит.при мен 4ипа съм го игнорирал.6тото съм слагал 3 разли4ни,та 4ак и до ново ЕКУ се стигна Редактирано 3 Септември 2008 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Що никой не слага в сметките кофти чип, след като маса хора имаме един и същ проблем след един и същи чип? Преди чипа колата бе перфектна.Добре де, ако е кофти чип - не трябва ли да не върви всеки път ?Ей това не мога си го обясня ...И като тръгне да върви - наистина върви ...- един път върви пет- не ще ...остава скапани горива май ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) Мне - просто в един режим и обстоятелства върви, в друг прави номера. Всичко зависи как натискаш газта, от наклон, етц.......И да - тръгва да върви - в смисъл - придръпва, пресецва и накрая тръгва.......Та винаги го прави номера, просто невинаги уцелваш обстоятелствата при които се случва.И най-яко е като почне да придръпва и присецва като изпреварваш и срещу теб доближава колата..... Редактирано 3 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) Дай да се пробвам ...1. Бууст лийк тест правил ли си, ама да я надуеш да държи 1 бар без да издиша? - това е по буквар.2. Налягането на бензина мерил ли си? - това е моя идея, но ако регулиращия клапан не отваря и държи по голямо налягане.. картите нема да имат значениеГледал ли си през Ваг кома как се получават детонациите при ускорение и какви са ти корекцийте на ламбдата? Ако имаш бууст(въздух) и искра остава да нямаш бензин.Сори че повтарям въпроси, ама докато постна то станало на чат явно темата е хот. ма се едни и същи си пишеме Редактирано 3 Септември 2008 от Vic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 didoya, при теб наистина може да е от самия чип. Аз бих върнал сток версията, да видя там как е, и ако 1 месец нямам проблеми, ще продължа с чипосване, но този път с друг image. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) Казах, че проблема го има И НА ГАЗ, какво ти налягане на горивото.И пак да потретя, два дни преди чипа беше на детаила диагностика в Мотоман и нямаше забележки колата.didoya, при теб наистина може да е от самия чип. Аз бих върнал сток версията, да видя там как е, и ако 1 месец нямам проблеми, ще продължа с чипосване, но този път с друг image.Точно така и ще направя.....само да намеря оригиналния чип, че с тия ремонти и местения у нас може да е хванал пътяСамо че и други хора имат проблем 1:1 с мен след чипване на АЕБ явно - кой си казва, кой не..... Редактирано 3 Септември 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadinov Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 А някой да има опит със по-скъпи чипове/мисля че и в сервиза на Ауди предлагат/.Кажете мнения,за да не страдаме излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 ABT дали няма да предложат оферта за форума ако ги питате?Предполагам щом чипват новите, няма да са им проблем старите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 То тия чипове дето ги купувате от Сумиста или от дигитал тунинг да не мислите че са лично композирани в час по трудово - всичките са копи пейст я от абт, я от МТМ или други видни евро мапери.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Нещо не са ги копнали както тряя ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 (Редактирано) пробвал ли си да махнеш клемите от акумулатора за час и два, мен веднъж ми забиваше на газ след 3 000 при натиснат до долу педал на газта, спрях тока за 2 часа и след това се оправи, при тебе сигурно няма да помогне, ама пробвай, аз съм без чип Редактирано 3 Септември 2008 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 пробвал ли си да махнеш клемите от акумулатораградски това не ти е голфа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 да, така е , бахти тези чипове, кофти, и аз се бях запалил по едно време, ама май няма смисъл, много сложни ли са тези коли, какво ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonecrusher Публикувано 3 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2008 Според мен тоя филм при всички идва от кофти бензини. Чел съм че чипа се програмира за 100 октана, а в БГ такъв няма, докато оригиналното ЕКУ има толеранс в октаните, и с каквото и да караш, не се усеща. Помислете върху тоя вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване