joouba Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 знаете ли коя година и с коя конфигурация на двигателя, са коригиране проблемите на 2,5 тди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Ако не се лъжа проблемите са решени 2004г. Спират го от производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Колегите казват, че 163 коньовата версия е най-читава за 2.5 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 (Редактирано) Колегите казват, че 163 коньовата версия е най-читава за 2.5 тди.Ма тва щот карат такива, та за тва. А иначе разправят, че си е същия кенеф като сички от групата мъртвородки. Редактирано 22 Декември 2008 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Ма тва щот карат такива, та за тва. А иначе разправят, че си е същия кенеф като сички от групата мъртвородки. Баце, как ми липсваш в спамилнята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 То по принцип ве-образният шестак си има проблеми по принцип като констукция, но и изпълнението на първите не беше на ниво. Но доколкото имам наблюдения двигателите с кодове AYM и BDG са доста стабилизирани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 ... както и BCZ и BFC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 ... както и BCZ и BFC А на твоята кола какви са буквите на мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 (Редактирано) А на твоята кола какви са буквите на мотора ? Еднo от тия двете, ти как мислиш? Аве що само собствениците на тоя мотор го хвалят? Винаги ме е глождил тоя въпрос Редактирано 22 Декември 2008 от doncheff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 А на твоята кола какви са буквите на мотора ? BCZ, що? Нещо притеснява ли те? Голяма батка стана ти Няма как всички да караме 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 (Редактирано) Според мен, по-новите не са станали достатъчно масови и на достатъчно км, за да се направи подходяща сервизна статистика и сравнение. 163 и те имат проблемите на 150, просто трябва да станат и те на повечко км - вече доказано. Всъщност коя кола, ако изкара до 400-500 х.км няма нужда от смяна на валове и повдигачи. Оп ама моята е на 200. Бъдете здрави и весели празници! Редактирано 22 Декември 2008 от Maranello Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 Според мен, по-новите не са станали достатъчно масови и на достатъчно км...А-а вече навъртЕха едни 600-700 хил. и идват у Бг-то. Точно вече са разработени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maranello Публикувано 22 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2008 А-а вече навъртЕха едни 600-700 хил. и идват у Бг-то. Точно вече са разработени. Чакаме ги... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tecato Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 Проблеми имат всичките мотори дизел+бензин просто много хора не си признават... Как ще признаят че са се набутали със нечитава кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2008 Ти просто нищо не казА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2008 Еднo от тия двете, ти как мислиш? Аве що само собствениците на тоя мотор го хвалят? Винаги ме е глождил тоя въпрос Че то в форума има ли някой дет да отрича красотата на гарджето си Иначе по темата - 163 коня има 3 варианта и последните 2 са с лагери на повдигачите - тоест с разпределителните валове проблем нямат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 31 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2008 Че то в форума има ли някой дет да отрича красотата на гарджето си Иначе по темата - 163 коня има 3 варианта и последните 2 са с лагери на повдигачите - тоест с разпределителните валове проблем нямат.Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU.Бе и аз много се пулих на тва лагер на повдигача, ма нали то дизела по принцип си е неква нечиста материя, та реших да си трайкам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 4 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2009 Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU.мерси за корекцията колега, мисля някакъв вид ролкови лагери са. на мен са ми ръждясали болтовете на капаците на клапаните, иначе ми е много интересно да се види отдолу каква гняс е при 155 коня варианта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 ....Всъщност коя кола, ако изкара до 400-500 х.км няма нужда от смяна на валове и повдигачи. Оп ама моята е на 200. Бъдете здрави и весели празници!тръцО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 тръцО. Да на обратната страна на луната тръц на тия километри е по -космат и от 2.5, щот 2.5 вече е ремонтиран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni_boy Публикувано 11 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2009 A kakво ви е мнението за AKN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joouba Публикувано 12 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2009 и какво ви е мнението за AYM 2002г. с 155-те коне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 13 Март 2009 Доклад Share Публикувано 13 Март 2009 A kakво ви е мнението за AKNВсички го плюят , а аз за една година му завъртях 100 000км и не съм имал проблем. Ако не ми откраднаха колата щях да и завъртя и още толкова тази година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 13 Март 2009 Доклад Share Публикувано 13 Март 2009 Въпроса е до колко хил. км не правят бели? Щото ако е над 300-400 а някой (кат мен) попадне на такъв на 150 000 кво ме е... че след някой век ще се скапе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване