Jump to content

относно бъговете на 2,5 тди


joouba

Recommended Posts

Колегите казват, че 163 коньовата версия е най-читава за 2.5 тди.

Ма тва щот карат такива, та за тва. А иначе разправят, че си е същия кенеф като сички от групата мъртвородки. :(

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тва щот карат такива, та за тва. А иначе разправят, че си е същия кенеф като сички от групата мъртвородки. :(

Баце, как ми липсваш в спамилнята :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по принцип ве-образният шестак си има проблеми по принцип като констукция, но и изпълнението на първите не беше на ниво. Но доколкото имам наблюдения двигателите с кодове AYM и BDG са доста стабилизирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на твоята кола какви са буквите на мотора ? :shocked:

Еднo от тия двете, ти как мислиш? :unsure: Аве що само собствениците на тоя мотор го хвалят? Винаги ме е глождил тоя въпрос :wacko:

Редактирано от doncheff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на твоята кола какви са буквите на мотора ? :supercool:

BCZ, що? Нещо притеснява ли те? Голяма батка стана ти :hilezh: Няма как всички да караме 3.0 TDI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, по-новите не са станали достатъчно масови и на достатъчно км, за да се направи подходяща сервизна статистика и сравнение. 163 и те имат проблемите на 150, просто трябва да станат и те на повечко км - вече доказано. Всъщност коя кола, ако изкара до 400-500 х.км няма нужда от смяна на валове и повдигачи. Оп ама моята е на 200. :rolleyes: Бъдете здрави и весели празници!

Редактирано от Maranello
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, по-новите не са станали достатъчно масови и на достатъчно км...

А-а вече навъртЕха едни 600-700 хил. и идват у Бг-то. Точно вече са разработени. :rolleyes::hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми имат всичките мотори дизел+бензин просто много хора не си признават... Как ще признаят че са се набутали със нечитава кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднo от тия двете, ти как мислиш? :f_ck_you: Аве що само собствениците на тоя мотор го хвалят? Винаги ме е глождил тоя въпрос :steinigung:

Че то в форума има ли някой дет да отрича красотата на гарджето си :D

Иначе по темата - 163 коня има 3 варианта и последните 2 са с лагери на повдигачите - тоест с разпределителните валове проблем нямат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то в форума има ли някой дет да отрича красотата на гарджето си :hilezh:

Иначе по темата - 163 коня има 3 варианта и последните 2 са с лагери на повдигачите - тоест с разпределителните валове проблем нямат.

Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците :hilezh:

Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците :hilezh:

Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU.

Бе и аз много се пулих на тва лагер на повдигача, ма нали то дизела по принцип си е неква нечиста материя, та реших да си трайкам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме си ръцете на лагери на кобилиците :hilezh:

Магическите буквички са BDG и BCZ. А при 180 коньовите BDH и BAU.

мерси за корекцията колега, мисля някакъв вид ролкови лагери са. на мен са ми ръждясали болтовете на капаците на клапаните, иначе ми е много интересно да се види отдолу каква гняс е при 155 коня варианта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
....Всъщност коя кола, ако изкара до 400-500 х.км няма нужда от смяна на валове и повдигачи. Оп ама моята е на 200. :hilezh: Бъдете здрави и весели празници!

тръцО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръцО.

:hilezh: Да на обратната страна на луната тръц на тия километри е по -космат и от 2.5, щот 2.5 вече е ремонтиран B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
A kakво ви е мнението за AKN

Всички го плюят , а аз за една година му завъртях 100 000км и не съм имал проблем. Ако не ми откраднаха колата щях да и завъртя и още толкова тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е до колко хил. км не правят бели? Щото ако е над 300-400 а някой (кат мен) попадне на такъв на 150 000 кво ме е... че след някой век ще се скапе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...