Jump to content

Смяна на съединител


nikito_A4

Recommended Posts

Кокич, що се разправяш с тях, остави ги да си блъскат главите и да се набутват, ти се опитваш да им помогнеш, те гледат измамник да те изкарат:hilezh:

Пък ние "будалите" дето "не разбираме" ще си купуваме частите от тебе, ние си знаем защо!:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не оспорвам нито качеството, нито цените на частите, които продава колегата. Първо прочети цялата тема и ще видиш за какво става въпрос.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дойде време да си сменя съединителя на А4, 1.8, АДР, 20V, 1996 г.

Имам няколко въпроса:

1. Какво включва комплекта, който трябва да сменя?

2. Колата ми има ли въпросния маховик и ако Да, от скъпия ли или не и каква му е цената, ако е за смяна?

3. Кои са марките,на които мога да разчитам?

4. Разбрах, че в Ауди предлагали срещу предаване на старите части, получаваш рециклирани на цена под 200лв . Вярно ли е това? Каква е точната цена, ако я знаете? Заслужава ли си този вариант?

5. Колко струва смяната на съединителя като труд?

6. Кои са читавите майстори в Пловдив, на които мога да се доверя?

7. Колко време трае тази процедура?

8. Какво се разкача по колата?

Знам, че Ви дойде до гуша от въпроси, но се убедих, че това е най-правилния начин преди да се предприеме ремонт, особено такъв. Колкото повече знам за ситуацията, толкова по-правилни решения взимам и си разрешавам проблема възможно най-безпроблемно, качествено и дългосрочно. Вече имам положителен опит в това отношение, благодарение на Вашите мнения.

Благодаря на всички предварителлно!!!

П.С. Наслушах се на мнения от майстори, които ми обясняват, че за смяна на термостат, трябват да ми свалят предната броня, радиатора и т.н. :f_ck_you:

Здравей,

Комплекта включва "Притискателен диск" ; "Феродов диск" ; "Лагер" ; има и огледален диск но него не е нужно да си го закупуваш тъй като може да ти е читав. Между другото имам същото ауди същата година всичко едно към едно смених му съединителя на 30-ти декември само че съм от София. Отделяше ми високо буксуваше, ако мислиш че наистина е отишъл го сменяй при първа възможност защото "прецаква" огледалния диск доста. Като марка и аз се чудех но се спрях на "Закс" иначе и "ЛЮК" са хубави и двете марки ги слагат в чисто новите коли "Ауди" Процедурата трае доста.. значи аз отидох кум 9:30 и всичко свърши към 17:30. Общо взето супер скучно предпочетох да седя там за да гледам какво слагат и какво махат а не да подменят нещо мое с нещо "тяхно" Цялата ти скоростна кутия пада на земята свалят около 50-60 болта. Като труд за подмяната демонтаж на стария и монтаж на новия ми излезе 120 лева, но на мен ми сменига и семеринга което не е кои знае къв труд така че може и 100 да ти вземат. Самият комплект си го взех от "АутоПлюс" съединител на "Закс" за 340 лева, другата марка "ЛЮК" струва 250-300 лева. Съветче: стои си там колкото и време да ти отнеме да си гледаш какво ти правят по колата след всичкия ми опит вяра на майстори нямам просто действително малко хора са майстори :flehan: За твое добро не си взимай съединител втора ръка. Тва е все едно да си сложин летни гуми през зимата и да идеш на Витоша :Д за мене тоя пример е подходящ. Сервизи в пловдив нямам идея. Надявам се да съм ти помогнал с това което изписах. Айде с здраве и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата остава без цялата карантия и така се сменя съединителят > Представи си лебедки извадени двигатели , разкачени радиатори и какво ли още не.Аз като питах за ремонта ми казаха между 350 и 550 лева защото било много пипкаво.

аз мисля че трябва да се откачи тавана и да се извади резервната гума,защо плашите колегата така, как ще се вади мотора това е надлъжно разположен двг ,не напречно,по принцип се откача скоростната кутия и кожуха на съединителя и не е задължително да се сменя притискателния диск, ако е в добро състояние,защото не се знае "новия" колко ще издържи, на един приятел колата му е ауди 100 TDI и е на 350 000 км с оригиналния притискателен диск,нека колегата сам да си прецени но това е мое мнение,аз лично ако имам износен съединител ще сменя само феродото един приятел направи това на форд Проб,защото настръхна като чу цената на оригиналния диск изкара 52 000 км и го продаде така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Комплекта включва "Притискателен диск" ; "Феродов диск" ; "Лагер" ; има и огледален диск но него не е нужно да си го закупуваш тъй като може да ти е читав. Между другото имам същото ауди същата година всичко едно към едно смених му съединителя на 30-ти декември само че съм от София. Отделяше ми високо буксуваше, ако мислиш че наистина е отишъл го сменяй при първа възможност защото "прецаква" огледалния диск доста. Като марка и аз се чудех но се спрях на "Закс" иначе и "ЛЮК" са хубави и двете марки ги слагат в чисто новите коли "Ауди" Процедурата трае доста.. значи аз отидох кум 9:30 и всичко свърши към 17:30. Общо взето супер скучно предпочетох да седя там за да гледам какво слагат и какво махат а не да подменят нещо мое с нещо "тяхно" Цялата ти скоростна кутия пада на земята свалят около 50-60 болта. Като труд за подмяната демонтаж на стария и монтаж на новия ми излезе 120 лева, но на мен ми сменига и семеринга което не е кои знае къв труд така че може и 100 да ти вземат. Самият комплект си го взех от "АутоПлюс" съединител на "Закс" за 340 лева, другата марка "ЛЮК" струва 250-300 лева. Съветче: стои си там колкото и време да ти отнеме да си гледаш какво ти правят по колата след всичкия ми опит вяра на майстори нямам просто действително малко хора са майстори :steinigung: За твое добро не си взимай съединител втора ръка. Тва е все едно да си сложин летни гуми през зимата и да идеш на Витоша :Д за мене тоя пример е подходящ. Сервизи в пловдив нямам идея. Надявам се да съм ти помогнал с това което изписах. Айде с здраве и успех.

Колега наистина много ти благодаря за изчерпателния отговор, много ми помогна. Разучих цените и марките. Прав си за всичко, което каза. Тук продават комплекта на Закс за под ако ползвам отстъпка 300 лв. , трудът е точно 120 кинта. Сега чакам да се махне снега, че не искам да си цапам колата в това време :blink: Нека си стои в гаража, само се препалваме от време на време заради акумулатора. Проблемът, е че майсторът, на който си мисля да се доверя ми ги разправя някакви от типа, че щом нямам проблеми с превключването, а е просто по-високото отделяне и лекото претрисане на първа можело да не е от съединителя, за някви помпи и системи ми говори. Другото, което ми заяви, е че опитът му показвал, че като смени оригниалния съденител със Закс изкарвали по 30 - 40 К и пак същият проблем се проявявал. Тва ми се струва нещо ала бала.

Колега можеш ли да ми кажеш какви бяха при теб симптомите преди да си го смениш, колкото можеш по-подробно?

Как е колата след смяната?

Имаме ли го този маховик и ние?

Благодаря ти още веднъж!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

185 лв комплект феродо претискател и лагерче (оригинални Лук от Порше.връщане на моите старите) 150 лв за слагане и това е.

В Порше 150 лева ли е труда само? Та той при гаражните батки дето се учат на колата ти е толкова....

То както са тръгнали да вдигат цените кварталните сервизи май скоро ще стане по-добре да си правим колите в Порше, не че и там са безгрешни, ама все си мисля че шанса на имат правилните инструменти и инструкции как да сменят съединителя ми е в пъти по-голям от при някой квартален сервиз. Щото си имат инструменти за всяко болтче.

Самозабравиха се малките сервизи, на един колега на тигра-та за смяна на 4 гуми му взеха 50 лева за труд в някаква си гумаджийница, работа за 15 минути, изроди.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше 150 лева ли е труда само? Та той при гаражните батки дето се учат на колата ти е толкова....То както са тръгнали да вдигат цените кварталните сервизи май скоро ще стане по-добре да си правим колите в Порше, не че и там са безгрешни, ама все си мисля че шанса на имат правилните инструменти и инструкции как да сменят съединителя ми е в пъти по-голям от при някой квартален сервиз. Щото си имат инструменти за всяко болтче.Самозабравиха се малките сервизи, на един колега на тигра-та за смяна на 4 гуми му взеха 50 лева за труд в някаква си гумаджийница, работа за 15 минути, изроди.
Колега проверих в Порше - Пловдив. Цената на труда е 270 лв. Това е 100%
Колега проверих в Порше - Пловдив. Цената на труда е 270 лв. Това е 100%. Освен това 150 лв струват 2-та диска, а лагерчето е 112 лв. Или колегата греши в цените или нас в Пловдив ни сипват сериозно :steinigung:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите съм ги купувал от Порше иначе го сменях в сервиза на Тoyota.

Колега сигурен си, че в цената 185 лв. влиза и лагера, защото тук цената само за него е 112 лв от Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера не беше ЛУК ако въобще трябва да е таъв нещо СКФ или нещо подобно беше,несъм сигурен.Иначе давата диска си бяха ЛУК.

Сега ми кажи, че си от Пловдив и ще ме разбиеш, но май си спомням, че в предишните постве беше споменал, че си от София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

искам да питам за смянали ми е съеденителя.скоростите влизат добре до кат не мина 40 50км и след това кат сложа 1 и после трудно е вада и пак като искам да вкарам задна и застаргват забците.тва взе да ми стана от вчера.и кат го напомпа саеденителя няколко пати се оправя.апак преди само на задна ми застаргваха забците.кажете какво да правя.какво може да ми е станало.каза ха ми че някакво лостче под скоростите вило за центровка.това нещо сериознолие какво трябва да се вземи,може ли така да се кара колата и ако се кара какво може да е стане.или някаква течност трябва да се налеи.обеснете ми какво трябва да направя и какво трябва да взема.аз сам от пловдив.някакав маистор добар и части от каде да си взема.а как мога да разбера дали съеденителя ми е оригинален и да го дам ж порше и те да ми дадат оригинален рецеклират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да питам за смянали ми е съеденителя.скоростите влизат добре до кат не мина 40 50км и след това кат сложа 1 и после трудно е вада и пак като искам да вкарам задна и застаргват забците.тва взе да ми стана от вчера.и кат го напомпа саеденителя няколко пати се оправя.апак преди само на задна ми застаргваха забците.кажете какво да правя.какво може да ми е станало.каза ха ми че някакво лостче под скоростите вило за центровка.това нещо сериознолие какво трябва да се вземи,може ли така да се кара колата и ако се кара какво може да е стане.или някаква течност трябва да се налеи.обеснете ми какво трябва да направя и какво трябва да взема.аз сам от пловдив.някакав маистор добар и части от каде да си взема.а как мога да разбера дали съеденителя ми е оригинален и да го дам ж порше и те да ми дадат оригинален рецеклират.

Батенце старай се малко с БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК бе де.а :bia:

А по темата-и при мен го има това стържене. Мисля, че както при голф 3-ка се настройва лостовия механизъм и се кротва :)

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенце старай се малко с БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК бе де.а :bia:

А по темата-и при мен го има това стържене. Мисля, че както при голф 3-ка се настройва лостовия механизъм и се кротва :)

Колега какво му се настройва на този лостов механизъм ? Аз съм с чисто нов съединител и по някога пак ми прихърква задната или първа :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, но за 2-ра предавка... :bia: на всички останали си е наред.

Дайте малко инфо, по-знаещите, че да си оправим и ние проблема. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво му се настройва на този лостов механизъм ? Аз съм с чисто нов съединител и по някога пак ми прихърква задната или първа :)

Колеги, като имах Голф 3-ка навремето имах същия проблем и сума ти време не можех да го оправя(първа влизаше с баене). Накрая едно приятелче в (от провинцията обаче) отхлаби лоста от към купето, съответно отхлаби го и от към мотора (само с едно ключе 13) нагласи нещото, притегна леко-провахме и взлизаха като.... :bia: Стегнахме хубаво, като забравих да кажа, че лоста в купето застана по малкоо по-различен начин и нещата заспаха. Така и си продадох Голфетката. Предполагам тука е същата процедурата поне като го гледам отгоре-отгоре. Кога ще стигна да го оправям обаче...:bia:

ПС: Между другото до този момент жена ми не караше колата, защото не можеше да включи 1-ва, а след това се родих :D

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как мога да разбера дали съеденителя ми е оригинален и да го дам ж порше и те да ми дадат оригинален рецеклират.

Докато не отворите съединителя не може да си сигурен дали ти е оригинален и не те съветвам да правиш обмен с рециклиран от Порше БГ. Информацията ми е подадена от бивш главен приемчик на Юнитрейд.

Sachs или LUK с гарантиран произход са правилният избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми каза някакви гумички и да видя маслото дали е на ред и сащо както каза колегата лостовият механизам.

По отношение на лостовия механизъм и аз имам интерес, някой колега правил ли го е- да каже кое как къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно времето за работа само да вметна...сменях съединител на АФН миналата година по това време в едно гаражче....едно момче на видима възраст не повече от 25 години извърши цялата операция по смяната на съединителя + 2 големи носача за около 4 часа без особено да бърза....спокойна работа. Само за свалянето и качването на скоростите му помогна друг човек. Та тогаз останах силно изненадан, щот навсякъде другаде ми се кълняха, че тва е работа за поне 1 ден /8 часа/ и било супер трудно и скъпо начинание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...