verter Публикувано 16 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Това явно ще са топ моторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Това явно ще са топ моторите Това ще са най-яките мотори като изключим S и RS моделите.Аз се интересувам от най-мощните двигатели, на които може да се поръча въздушно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Черно...пусни му цена у форумаможе някой да си го харесауникално е твойто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Аз тъкмо щях да питам каква е правилната цена според вас за моя екземпляр. Идва му време за смяна. В най-общи линии - MY07 (233 кс), 82.000 км, абсолютно реални, по-голямата част от тях са направени по Европейските магистрали. Един собственик - демек аз. Колата не е имала абсолютно никакви инциденти, има две пребоядисани врати, поради това, че явно са пречели на някой и бяха надраскани с ключ/пирон/или к'вото там се използва и задна броня, пребоядисана след... нахапване от куче (не е майтап). Смея да твърдя, че е "гледана" педантично. Светла алкантара, Bose аудио, Навигация... такива неща. Водя супер стриктна документация и сервизна книжка. Ако има повече въпроси - на бъдещия собственик ще кажа абсолютно всичко за/по нея. Това е екземпляр за човек, който иска наистина да знае каква кола купува... И каква според вас е реалната цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Колкото за кола от България Сега ще се нароят да ти кажат, че трябва повече да искаш и всеки от тях е готов да ги даде ама точно сега няма нужда от кола и бла бла бла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Дай списък на екстрите, пък тогава може да се говори за цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Колегата, в допълнение към стандартните за 3.0 TDI - светла алкантара, би-ксенон, MMI + Navi, Bose Audio, преден и заден парктроник (APS+), прибиращи се огледала, спортни седалки. Няма възд. окачване, memory pack, keyless, шибидах. Нещо такова. Не споменавам стандартните като сензор за дъжд и т.н. A и все пак говорим за ориентировъчна цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Чувам, че вероятно ще има 4.2 ТFSI и V10 TDI, което ме прави потенциален купувач.....Бавно но сигурно големите атмосферни двигатели ще изчезват (завинаги като динозаврите)E добре, специално за руснаците и арабите ще има изключения (в нашия случай иконата W12)Следващата "S" моторизация в концерна ще бъде V8 битурбо 4.0TFSI, което ще лапа доста под сегашния "S" мотор V10.Силно се съмнявам да вкарат V10TDI в А6 - в сегашната не намериха място за V8TDI, а следващата няма да е по-голяма. А и колата става ужасно "тегава" с 300 кг двигател върху предния мост. "Златния" 3.0ТДИ има още какво да даде - BMW вече водят с едни гърди в тази лига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Колегата, в допълнение към стандартните за 3.0 TDI - светла алкантара, би-ксенон, MMI + Navi, Bose Audio, преден и заден парктроник (APS+), прибиращи се огледала, спортни седалки. Няма възд. окачване, memory pack, keyless, шибидах. Нещо такова. Не споменавам стандартните като сензор за дъжд и т.н. A и все пак говорим за ориентировъчна цена Според мен 60-65к лева. С падането на акциза си 10к надолу. В германия такава кола е някъде към 28-30к евро.Не спомена има ли светлинен пакет, паке coming/leaving home. Adaptive lights. Пакет отделения за вещи. Ел. Седалки. Климатроника какъв е? Има ли камера на APS+? Има ли подгряване на седалките? Airbags на задните седалки, мулти волан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 (Редактирано) Бавно но сигурно големите атмосферни двигатели ще изчезват (завинаги като динозаврите)E добре, специално за руснаците и арабите ще има изключения (в нашия случай иконата W12)Следващата "S" моторизация в концерна ще бъде V8 битурбо 4.0TFSI, което ще лапа доста под сегашния "S" мотор V10.Силно се съмнявам да вкарат V10TDI в А6 - в сегашната не намериха място за V8TDI, а следващата няма да е по-голяма. А и колата става ужасно "тегава" с 300 кг двигател върху предния мост. "Златния" 3.0ТДИ има още какво да даде - BMW вече водят с едни гърди в тази лига.Място за V8 TDI винаги е имало, просто прецениха че купувачите ще са твърде малко. V10 се събира перфектно като съдим по сегашните S6 и RS6.V12 TDI отпадна от производство поради висока цена, а заради високото си тегло намери място само в Q7. V10 TDI е ноговия наследник, както видяхте в последния Le Mans.Сегашният 4.2 ще получи компресор подобен на този в 3.0 TFSI.Това е което знам за новото А6,а дали съм прав ще разберем след година и малко. Редактирано 16 Ноември 2009 от carlitobrigante Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Sky виж , мен ме вдъхнови да си го купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Хайде стига бе Тези как са стигнали до това положение с ол-роуда?! Аз като се сетя с моята през какви по-сериозни снегове съм минавал... знам ли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Дясната му част изглежда пропаднала в нещо, май е легнал по "корем"... бая копане е паднало след това сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 16 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2009 Място за V8 TDI винаги е имало, просто прецениха че купувачите ще са твърде малко. V10 се събира перфектно като съдим по сегашните S6 и RS6.V12 TDI отпадна от производство поради висока цена, а заради високото си тегло намери място само в Q7. V10 TDI е ноговия наследник, както видяхте в последния Le Mans.Сегашният 4.2 ще получи компресор подобен на този в 3.0 TFSI.Това е което знам за новото А6,а дали съм прав ще разберем след година и малко.В 4F се събира V10, но бензинов и не бих казал перфектно, по скоро едва-едва. Смятам знаеш къде са навряли разширителния съд при RS6.При дизела нещата са още по-трагични - по-голям и по-тежък двигател, по-големи турбини с интерулъри, много по-големи горивни помпи, EGR-и съответно и те с кулъри и още сума ти горивни, вакуум и водни тръбички/маркучета. V12 TDI си го имат като двигател от доооста време (т.е. разходите за развитие са ги избили покрай победите на Le Mans), пуснаха го на пазара от маркетингови съображения - за да се похвалят, че имат най-мощния сериен дизел. Това чудовище прилича на агрегат на фадрома, не на цивилен автомобил. Може да върви демонично, но само направо - ще се съгласиш с мен, че баланса на колата е плачевен. Поради тази а и поради високия разход атмосферките си отиват. На тяхно място идват модерни леки агрегати с намалено вътрешно триене и принудително пълнене - ще го видим още догодина при А7. Моята информация е, че 4.0TFSI ще е класическо битурбо, но нека изчакаме и ще разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 (Редактирано) Хайде стига бе Тези как са стигнали до това положение с ол-роуда?! Аз като се сетя с моята през какви по-сериозни снегове съм минавал... знам ли... Не подценявай таланта на щофЕра. Окоремил се е според мен, ама само можем да гадаем от клипчето. Ти няма ли сега да си купиш точно allroad по правилната а6 ? Редактирано 17 Ноември 2009 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 Моята информация е, че 4.0TFSI ще е класическо битурбо, но нека изчакаме и ще разберем.Новото М5 се очертава много добър автомобил. При него и баланса традиционно е много добър - близо до 50:50Между другото по този показател Ауди много изостава и доколкото знам обмислят преминаване на задно предаване като базово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 17 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2009 (Редактирано) Абе не знам, сложна задача е да подобриш толкова добър и изчистен дизайн като на сегашната А6, независимо преди или след фейслифта. Та, надявам се новата да не изглежда, както на тези картинки, взех да й свиквам, задницата ми харесва, но някак си първото впечатление ми беше, че е грозновата. А то остава, колкото и да й свикнеш. А4 B8 примерно, ужасно много ми хареса още първия път и все още си ми харесва толкова. А лично ще чакам да я видя на живо. А дотогава, а може би и много след това ще си се кефя на текущия модел, мисля че ще е актуален още много време, особено с този невероятен интериор. Вижте дори C4, лъскави такива все още хващат погледа. Фейслифтът на B5 сигурно ще го мечтая още много години, жалко че вече не се намират коли в такова състояние в каквото искам от тях... Редактирано 17 Ноември 2009 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 (Редактирано) Ако сте пропуснали да прочетете, да ви се похваля, че изминах 251 км (извънградско) с 15 литра нафта, което прави 6.0 литра на 100км/ч това е най мощната, най-тежката и същевременно най-икономичната кола , която съм имал до момента. Редактирано 20 Ноември 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Ако сте пропуснали да прочетете, да ви се похваля, че изминах 251 км (извънградско) с 15 литра нафта, което прави 6.0 литра на 100км/ч това е най мощната, най-тежката и същевременно най-икономичната кола , която съм имал до момента.При твоето каране мисля, че трябваше да си купиш 2.0TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 Какво се учудвате за продимостта на allroad-а ? Това е изключително красива кола и малко по-височка да се катерят бордюри и евентуално да се качиш някъде не много на високо. При подобни условия не става. Вижте и колко клипчета има със затънали от стария модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 22 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Не подценявай таланта на щофЕра. Окоремил се е според мен, ама само можем да гадаем от клипчето. Ти няма ли сега да си купиш точно allroad по правилната а6 ?Не, колегата. Аз приключих с Порше БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 22 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 На кого викаш ще ставаш донор сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 Не, колегата. Аз приключих с Порше БГ.Марката ли ще сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 23 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 Най-вероятно да. Но още не съм твърдо убеден - така или иначе в момента няма много голям избор, няма какво да се вземе... Инфинити е някакъв вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 23 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 (Редактирано) ex37 и ще ми го даваш уикенда да водим студенки на вилата Редактирано 23 Ноември 2009 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts