Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Това явно ще са топ моторите :flipoff:

Това ще са най-яките мотори като изключим S и RS моделите.

Аз се интересувам от най-мощните двигатели, на които може да се поръча въздушно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тъкмо щях да питам каква е правилната цена според вас за моя екземпляр. Идва му време за смяна.

В най-общи линии - MY07 (233 кс), 82.000 км, абсолютно реални, по-голямата част от тях са направени по Европейските магистрали. Един собственик - демек аз. Колата не е имала абсолютно никакви инциденти, има две пребоядисани врати, поради това, че явно са пречели на някой и бяха надраскани с ключ/пирон/или к'вото там се използва и задна броня, пребоядисана след... нахапване от куче (не е майтап). Смея да твърдя, че е "гледана" педантично. Светла алкантара, Bose аудио, Навигация... такива неща. Водя супер стриктна документация и сервизна книжка. Ако има повече въпроси - на бъдещия собственик ще кажа абсолютно всичко за/по нея. Това е екземпляр за човек, който иска наистина да знае каква кола купува...

И каква според вас е реалната цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото за кола от България :gut: Сега ще се нароят да ти кажат, че трябва повече да искаш и всеки от тях е готов да ги даде ама точно сега няма нужда от кола и бла бла бла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, в допълнение към стандартните за 3.0 TDI - светла алкантара, би-ксенон, MMI + Navi, Bose Audio, преден и заден парктроник (APS+), прибиращи се огледала, спортни седалки. Няма възд. окачване, memory pack, keyless, шибидах. Нещо такова. Не споменавам стандартните като сензор за дъжд и т.н. A и все пак говорим за ориентировъчна цена :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувам, че вероятно ще има 4.2 ТFSI и V10 TDI, което ме прави потенциален купувач.....
Бавно но сигурно големите атмосферни двигатели ще изчезват (завинаги като динозаврите:gut:)

E добре, специално за руснаците и арабите ще има изключения :gut: (в нашия случай иконата W12)

Следващата "S" моторизация в концерна ще бъде V8 битурбо 4.0TFSI, което ще лапа доста под сегашния "S" мотор V10.

Силно се съмнявам да вкарат V10TDI в А6 - в сегашната не намериха място за V8TDI, а следващата няма да е по-голяма. А и колата става ужасно "тегава" с 300 кг двигател върху предния мост. "Златния" 3.0ТДИ има още какво да даде - BMW вече водят с едни гърди в тази лига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, в допълнение към стандартните за 3.0 TDI - светла алкантара, би-ксенон, MMI + Navi, Bose Audio, преден и заден парктроник (APS+), прибиращи се огледала, спортни седалки. Няма възд. окачване, memory pack, keyless, шибидах. Нещо такова. Не споменавам стандартните като сензор за дъжд и т.н. A и все пак говорим за ориентировъчна цена :hilezh:

Според мен 60-65к лева. С падането на акциза си 10к надолу. В германия такава кола е някъде към 28-30к евро.

Не спомена има ли светлинен пакет, паке coming/leaving home. Adaptive lights. Пакет отделения за вещи. Ел. Седалки. Климатроника какъв е? Има ли камера на APS+? Има ли подгряване на седалките? Airbags на задните седалки, мулти волан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно но сигурно големите атмосферни двигатели ще изчезват (завинаги като динозаврите:bia:)

E добре, специално за руснаците и арабите ще има изключения :hilezh: (в нашия случай иконата W12)

Следващата "S" моторизация в концерна ще бъде V8 битурбо 4.0TFSI, което ще лапа доста под сегашния "S" мотор V10.

Силно се съмнявам да вкарат V10TDI в А6 - в сегашната не намериха място за V8TDI, а следващата няма да е по-голяма. А и колата става ужасно "тегава" с 300 кг двигател върху предния мост. "Златния" 3.0ТДИ има още какво да даде - BMW вече водят с едни гърди в тази лига.

Място за V8 TDI винаги е имало, просто прецениха че купувачите ще са твърде малко. V10 се събира перфектно като съдим по сегашните S6 и RS6.

V12 TDI отпадна от производство поради висока цена, а заради високото си тегло намери място само в Q7. V10 TDI е ноговия наследник, както видяхте в последния Le Mans.

Сегашният 4.2 ще получи компресор подобен на този в 3.0 TFSI.

Това е което знам за новото А6,а дали съм прав ще разберем след година и малко.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде стига бе :) Тези как са стигнали до това положение с ол-роуда?! Аз като се сетя с моята през какви по-сериозни снегове съм минавал... знам ли... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място за V8 TDI винаги е имало, просто прецениха че купувачите ще са твърде малко. V10 се събира перфектно като съдим по сегашните S6 и RS6.

V12 TDI отпадна от производство поради висока цена, а заради високото си тегло намери място само в Q7. V10 TDI е ноговия наследник, както видяхте в последния Le Mans.

Сегашният 4.2 ще получи компресор подобен на този в 3.0 TFSI.

Това е което знам за новото А6,а дали съм прав ще разберем след година и малко.

В 4F се събира V10, но бензинов и не бих казал перфектно, по скоро едва-едва. Смятам знаеш къде са навряли разширителния съд при RS6.

При дизела нещата са още по-трагични - по-голям и по-тежък двигател, по-големи турбини с интерулъри, много по-големи горивни помпи, EGR-и съответно и те с кулъри и още сума ти горивни, вакуум и водни тръбички/маркучета.

V12 TDI си го имат като двигател от доооста време (т.е. разходите за развитие са ги избили покрай победите на Le Mans), пуснаха го на пазара от маркетингови съображения - за да се похвалят, че имат най-мощния сериен дизел. Това чудовище прилича на агрегат на фадрома, не на цивилен автомобил. Може да върви демонично, но само направо - ще се съгласиш с мен, че баланса на колата е плачевен.

Поради тази а и поради високия разход атмосферките си отиват. На тяхно място идват модерни леки агрегати с намалено вътрешно триене и принудително пълнене - ще го видим още догодина при А7. Моята информация е, че 4.0TFSI ще е класическо битурбо, но нека изчакаме и ще разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде стига бе :blink: Тези как са стигнали до това положение с ол-роуда?! Аз като се сетя с моята през какви по-сериозни снегове съм минавал... знам ли... :steinigung:

Не подценявай таланта на щофЕра. Окоремил се е според мен, ама само можем да гадаем от клипчето. Ти няма ли сега да си купиш точно allroad по правилната а6 ?

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята информация е, че 4.0TFSI ще е класическо битурбо, но нека изчакаме и ще разберем.

Новото М5 се очертава много добър автомобил. При него и баланса традиционно е много добър - близо до 50:50

Между другото по този показател Ауди много изостава и доколкото знам обмислят преминаване на задно предаване като базово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, сложна задача е да подобриш толкова добър и изчистен дизайн като на сегашната А6, независимо преди или след фейслифта.

Та, надявам се новата да не изглежда, както на тези картинки, взех да й свиквам, задницата ми харесва, но някак си първото впечатление ми беше, че е грозновата. А то остава, колкото и да й свикнеш. А4 B8 примерно, ужасно много ми хареса още първия път и все още си ми харесва толкова.

А лично ще чакам да я видя на живо. А дотогава, а може би и много след това ще си се кефя на текущия модел, мисля че ще е актуален още много време, особено с този невероятен интериор. Вижте дори C4, лъскави такива все още хващат погледа. Фейслифтът на B5 сигурно ще го мечтая още много години, жалко че вече не се намират коли в такова състояние в каквото искам от тях...

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте пропуснали да прочетете, да ви се похваля, че изминах 251 км (извънградско) с 15 литра нафта, което прави 6.0 литра на 100км/ч :respekt:

това е най мощната, най-тежката и същевременно най-икономичната кола , която съм имал до момента.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте пропуснали да прочетете, да ви се похваля, че изминах 251 км (извънградско) с 15 литра нафта, което прави 6.0 литра на 100км/ч :hilezh:

това е най мощната, най-тежката и същевременно най-икономичната кола , която съм имал до момента.

При твоето каране мисля, че трябваше да си купиш 2.0TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се учудвате за продимостта на allroad-а ? Това е изключително красива кола и малко по-височка да се катерят бордюри и евентуално да се качиш някъде не много на високо. При подобни условия не става. Вижте и колко клипчета има със затънали от стария модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подценявай таланта на щофЕра. Окоремил се е според мен, ама само можем да гадаем от клипчето. Ти няма ли сега да си купиш точно allroad по правилната а6 ?

Не, колегата. Аз приключих с Порше БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно да. Но още не съм твърдо убеден - така или иначе в момента няма много голям избор, няма какво да се вземе... Инфинити е някакъв вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...