sharper Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Моя грешка. Отчита че е сложен и след малко почва да мрънка, че не е. Пиука 4-5 пъти.. спира. И това се повтаря.. и не е всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 В самия механизъм, където се заключва има датчик. Или поне така си мисля, че трябва да има и като не ти дава контакт както трябва ти писука. Сменя се целия механизъм предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Как изобщо ги карате тия коли без колани, аз в тая седалка ако не е колона да ме държи, ще изпадна на някой завой, а на някой дори не са им такива и седалките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Е като катеря и спускам Витоша го слагам, че не съм с дълбокото рикардо. Иначе на право като карам няма проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 някой ако може да ме насочи към майстор с машина за вадене на счупена свещ без да се сваля главата,защото в ауди я нямат или да ме насочи кои да попитам... за софия говоря !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 В самия механизъм, където се заключва има датчик. Или поне така си мисля, че трябва да има и като не ти дава контакт както трябва ти писука. Сменя се целия механизъм предполагам. Това е под седалката или самата закопчалка? Ще го пробвам със контактен спрей първо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 В самата заключалка е суича на 2 положения отворено/затворено...под седалката са само кабелите и буксата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Колеги как да разбера дали имам блутут, телефона ми не открива устройства като цъкана бутона TEL и изписва телефона не е инсталиран. Отделно на ваг-кома ми изписва някаква грешка в телефонния модул за липса на сигнал, която като се изтрие веднага пак се набива, но ще видя да я запиша утре точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Търси обратното - с телеффона търси колата. Дава ти, че не е инсталиран защото не си се закачил. Втората причина да ти дава тази грешка е, ако не са ти ъпдейтнали телефона (втория диск) при ъпдейт на ММИ. При мен беше станало така и трябва диск 2 да се пусне втори път.Това е под седалката или самата закопчалка? Ще го пробвам със контактен спрей първо..Търси в някоя морга този механизъм, където влиза колана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 (Редактирано) Абе я кажете за този проблем при потегляне от място или много ниска скорост и навъртян волан настрани защо се усеща една вибрация. Казаха ми, че е типично за всички quattro модели. Хич не ме кефи това. Редактирано 21 Май 2014 от MadFan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Ако е завъртян напълно, го има, да. И на мен ми казаха че е ок, стига да е само леко изръмжаване. Иначе на мен ми претреперваше здраво като на място от пълен ляв, рязко дам надясно. Та даже и гумата вибрираше. Като смених ремаците и ролките се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 MadFan погледни дали има достатъчно масло по диференциалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Видяло се е, ще трябва да го сменя заедно с маслото на скоростите, не виждам друг начин. Редактирано 21 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 При моята масло бол, ремаците са в ред.. чак гумата не ми е треперела ама при тръгване с навит волан си трепери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
public77 Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Не е от маслото.. шума идва от торсена който при навит докрай волан се опитва да синхронизира двата моста..по същото това време на гумите им се разказва играта. Просто всички така бучат и не е нещо притеснително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insomniac Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Здравейте колеги, знам, че въпроса ми не е точно за този разедел, но предполагам, че доста от възлите и агрегатите на А6 4Ф и Q7 са идентични и мисля, че тука е много по-вероятно някой да се е сблъсквал с подобен проблем при А6-цата си и даде поне насоки. Всеки случай, въпроса съм го задал и в Q7 раздела и може там да отговори, да не цапаме тука. Става дума за Q7 2007-ма година. Напоследък започна да прави проблем с автоматичното регулиране на нивото на шасито. Понякога вирва задницата нагоре, поняга -отпред. Случва се също да напомпи едната страна само. Дотука, което сме установили е, че помпата работи, повдигането на 4-те страни - също. Ето и какви грешки дава: 01400 - Регулиране на нивото 001 - преминава горна граница - спорадично.... 02250 - Изключване на функцията: Продължителност на включен вентил 001 - преминава горна граница - спорадично Някой имал ли е подобен проблем? 01400 - Niveauregelung 001 - oberer Grenzwert ?berschritten - Sporadisch Freeze Frame: Fehlerstatus: 00100001 Fehlerpriorit?t: 2 Fehlerh?ufigkeit: 2 Verlernz?hler: 69 Kilometerstand: 119318 km Zeitangabe: 0 Datum: 2014.04.13 Zeit: 00:16:17 Freeze Frame: Fehlercode: 6602250 - Funktionsabschaltung Ventileinschaltdauer 001 - oberer Grenzwert ?berschritten - Sporadisch Freeze Frame: Fehlerstatus: 00100001 Fehlerpriorit?t: 6 Fehlerh?ufigkeit: 1 Verlernz?hler: 69 Kilometerstand: 120412 km Zeitangabe: 0 Datum: 2014.05.20 Zeit: 17:37:20 Freeze Frame: Fehlercode: 46 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Правена ли му е скоро нулирване на адаптационните канали и настройка на ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insomniac Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Не. В специализиран сервиз ли се прави или може с vag-com? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Мерят се разстоянията м/у центъра на джантата и ръба на веждата и на четирите колела и се вписват в компютъра.С ваг-ком не знам дали ще успееш да го направиш, защото функцията би трябвало да е заключена по дефолт и да иска код за достъп.Освен ако нямаш генератора за кодове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
insomniac Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Такова със сигурност не е правено скоро. Но малко ме съмнява с едно калибриране да се оправят нещата. Днеска например докато чакахме в задръстване, изведнъж напомпи само предницата и даже светна жълтата лампа за грешка в пневматичната с-ма. Угасих двигателя и пак запалих и всичко беше ок. След няколко тръгни-спри пак започна да повдига само от едната страна. Понякога пък си работи нормално. Едно такова усещане имам, че или не се управлява както трябва или някой от вентилите задържа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Интересувам се от няколко неща за А6 Дистроник, до каква степен е ефективен и има ли наистина смисъл да се търси кола с него ? / Ще карам 70% на дълго/ Адаптивно окачване - има ли изявени дефекти и има ли разлика която да е наистина значителна спрямо пружини /само на такива съм се возил, ако изключиме С5 Ситроен... Всичкото това ще го търся но 2.0 CR от 2009 насам. т.2 Разбирам че това е фейслифта, някой може ли да каже /може и с линк/ какви са реалните разлики от гледна точка на здравина, подобрение и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Абсурд да намериш 2.0тди с въздушно и дистроник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Защо, туко виж някой немски псевдо - газар може да е набичил купето с екстри и да е поръчал най - скопения двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 АСС е много полезна и удобна система на извънградско каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 23 Май 2014 Доклад Share Публикувано 23 Май 2014 Благодаря Саг,Ще се поразгледат явно и по-големите бензини, защото ще се търси изпълнение което поне да покрива определени изисквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts