Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

В самия механизъм, където се заключва има датчик. Или поне така си мисля, че трябва да има и като не ти дава контакт както трябва ти писука. Сменя се целия механизъм предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как изобщо ги карате тия коли без колани, аз в тая седалка ако не е колона да ме държи, ще изпадна на някой завой, а на някой дори не са им такива и седалките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като катеря и спускам Витоша го слагам, че не съм с дълбокото рикардо. Иначе на право като карам няма проблеми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой ако може да ме насочи към майстор с машина за вадене на счупена свещ без да се сваля главата,защото в ауди я нямат или да ме насочи кои да попитам... за софия говоря !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В самия механизъм, където се заключва има датчик. Или поне така си мисля, че трябва да има и като не ти дава контакт както трябва ти писука. Сменя се целия механизъм предполагам.

 

Това е под седалката или самата закопчалка? Ще го пробвам със контактен спрей първо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как да разбера дали имам блутут, телефона ми не открива устройства като цъкана бутона TEL и изписва телефона не е инсталиран. Отделно на ваг-кома ми изписва някаква грешка в телефонния модул за липса на сигнал, която като се изтрие веднага пак се набива, но ще видя да я запиша утре точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси обратното - с телеффона търси колата. Дава ти, че не е инсталиран защото не си се закачил. Втората причина да ти дава тази грешка е, ако не са ти ъпдейтнали телефона (втория диск) при ъпдейт на ММИ. При мен беше станало така и трябва диск 2 да се пусне втори път.



Това е под седалката или самата закопчалка? Ще го пробвам със контактен спрей първо..

Търси в някоя морга този механизъм, където влиза колана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я кажете за този проблем при потегляне от място или много ниска скорост и навъртян волан настрани защо се усеща една вибрация. Казаха ми, че е типично за всички quattro модели. Хич не ме кефи това.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е завъртян напълно, го има, да. И на мен ми казаха че е ок, стига да е само леко изръмжаване. Иначе на мен ми претреперваше здраво като на място от пълен ляв, рязко дам надясно. Та даже и гумата вибрираше. Като смених ремаците и ролките се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Видяло се е, ще трябва да го сменя заедно с маслото на скоростите, не виждам друг начин.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от маслото.. шума идва от торсена който при навит докрай волан се опитва да синхронизира двата моста..по същото това време на гумите им се разказва играта. Просто всички така бучат и не е нещо притеснително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

знам, че въпроса ми не е точно за този разедел, но предполагам, че доста от възлите и агрегатите на А6 4Ф и Q7 са идентични и мисля, че тука е много по-вероятно някой да се е сблъсквал с подобен проблем при А6-цата си и даде поне насоки. Всеки случай, въпроса съм го задал и в Q7 раздела и може там да отговори, да не цапаме тука.

 

Става дума за Q7 2007-ма година. Напоследък започна да прави проблем с автоматичното регулиране на нивото на шасито. 

Понякога вирва задницата нагоре, поняга -отпред. Случва се също да напомпи едната страна само. Дотука, което сме установили е, че помпата работи, повдигането на 4-те страни - също. Ето и какви грешки дава:

 

01400 - Регулиране на нивото

   001 - преминава горна граница - спорадично

....

 

02250 - Изключване на функцията: Продължителност на включен вентил

   001 - преминава горна граница - спорадично

 

Някой имал ли е подобен проблем?

 

01400 - Niveauregelung

             001 - oberer Grenzwert ?berschritten - Sporadisch
              Freeze Frame:
                     Fehlerstatus: 00100001
                     Fehlerpriorit?t: 2
                     Fehlerh?ufigkeit: 2
                     Verlernz?hler: 69
                     Kilometerstand: 119318 km
                     Zeitangabe: 0
                     Datum: 2014.04.13
                     Zeit: 00:16:17

              Freeze Frame:
                     Fehlercode: 66

02250 - Funktionsabschaltung Ventileinschaltdauer
             001 - oberer Grenzwert ?berschritten - Sporadisch
              Freeze Frame:
                     Fehlerstatus: 00100001
                     Fehlerpriorit?t: 6
                     Fehlerh?ufigkeit: 1
                     Verlernz?hler: 69
                     Kilometerstand: 120412 km
                     Zeitangabe: 0
                     Datum: 2014.05.20
                     Zeit: 17:37:20

              Freeze Frame:
                     Fehlercode: 46

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерят се разстоянията м/у центъра на джантата и ръба на веждата и на четирите колела и се вписват в компютъра.

С ваг-ком не знам дали ще успееш да го направиш, защото функцията би трябвало да е заключена по дефолт и да иска код за достъп.

Освен ако нямаш генератора за кодове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова със сигурност не е правено скоро. Но малко ме съмнява с едно калибриране да се оправят нещата.

 

Днеска например докато чакахме в задръстване, изведнъж напомпи само предницата и даже светна жълтата лампа за грешка в пневматичната с-ма. Угасих двигателя и пак запалих и всичко беше ок. След няколко тръгни-спри пак започна да повдига само от едната страна. Понякога пък си работи нормално.

 

Едно такова усещане имам, че или не се управлява както трябва или някой от вентилите задържа  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от няколко неща за А6 
 

Дистроник, до каква степен е ефективен и има ли наистина смисъл да се търси кола с него ?  / Ще карам 70% на дълго/ 
Адаптивно окачване - има ли изявени дефекти и има ли разлика която да е наистина значителна спрямо пружини /само на такива съм се возил, ако изключиме С5 Ситроен...  

Всичкото това ще го търся но 2.0 CR от 2009 насам. 

т.2  Разбирам че това е фейслифта, някой може ли да каже /може и с линк/ какви са реалните разлики от гледна точка на здравина, подобрение и т.н   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Саг,
Ще се поразгледат явно и по-големите бензини, защото ще се търси изпълнение което поне да покрива определени изисквания.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...