zhelyazA6 Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 корите и под калниците минават по каско, аз моите така ги сменихДобра идея, колега....Само дето моята кора под скоростите въобще я няма... Пфу.... Късно виждам поста ти, аз снощи си го поръчах този комплект Днес като ми се обадиха се оказа, че били свършили ...... Явно ги купуват хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 Има кори за под двигател и скорости в Bodycar, ако имаш отстъпки ще ти стъпят двете на 70лв. Лошото е, че тия кори ги нямат заглушителите, а са гола пластмаса. Последния път като купувах, тази под скоростите беше от дебелата пластмаса и си тежеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Аз имам наполовина счупена, за под скоростите, който иска да си играе по каско. Иначе си взех оригинална от морга, без пукнатини и беше 50 лева. В Порше малката кора е 180. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihi Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Здравейте, Насочил съм се да купувам А6 3.0тди или а4 б8 3.0тди 239кс - ръчна кутия и куатро. Какви са вашите мнения за 2-те коли със съответните мотори? Доколкото знам при Б8 мотора няма някакви проблеми, върви доста добре и с ръчната кутия докарва добър разход. Притеснява ме само разликата в комфрота и големината. Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ? Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб , но колата ще се взима от германия или австрия. Надявам се да намеря добра оферта. Определено за читава Б8-ца ще трябв да се бръкна повече около 12-14к евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Какво значи бъдещия душегуб? Ако го вземеш на малко километри - няма ядове. Ако го вземеш на 500+, която и да е, все ще е зле и скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 А6 240 коня трудно ще вземеш за по-малко, защото е фейс.И няма нищо душегубско в 3.0 тди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб....Еми не се тормози да го взимаш тогава..... Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ?Ами усеща се, затова ги водят и различен клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Колеги, да ви попитам, някой от Вас сменял ли е махагона / или май го водят ,,лешников" панел / отпред при скоростният лост? В смисъл, получава ли се? При мен по махагона има едни леки избелявания по ръба на покритието на пепелника и по ръбовете на алуминиевия панел на MMI блока, вследствие на бърсане на панела с кърпички за табло -затова искам да го подменя...Идеи някакви, как и къде...ако някой е сменял, да каже моля, има ли паразитни шумове след това?Здравейте, Насочил съм се да купувам А6 3.0тди или а4 б8 3.0тди 239кс - ръчна кутия и куатро. Какви са вашите мнения за 2-те коли със съответните мотори? Доколкото знам при Б8 мотора няма някакви проблеми, върви доста добре и с ръчната кутия докарва добър разход. Притеснява ме само разликата в комфрота и големината. Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ? Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб , но колата ще се взима от германия или австрия. Надявам се да намеря добра оферта. Определено за читава Б8-ца ще трябв да се бръкна повече около 12-14к евро. Разликата между купето на А6 4F и А4 B8 е огромна....няма база за сравнение като комфорт и възможности за пренасяне на багаж и пътници при дълъг път...Щом имаш порите, съветът ми е да си купиш А6 с6...Ауди А4 е малка кола...поне за мен е малка и тясно кола... 3.0 ТДИ изобщо НЕ Е ДУШЕГУБ! замисли се, ако беше така, дали щеше това да е най-тиражираната моторизация в купето на А6 4F? Много зависи как е поддържан, дали са пестени средства от необходимите ремонти и замени.Освен това едно знам, избягвай 3.0 ТДИ от първите години на производство, т(.е 2004-2006г.Но предвид парите, които имаш, явно ще купуваш кола от 2009-2010г. т.е последните години на производство на А6 4F, така че не се отказвай от А6-та...Да се хвърлиш на А4 Б8, има смисъл само ако си много млад човек и/или ако А4-ка е s-line===Просто е тясно кола, особено на задните седалки....Понеже по-нагоре в постовете се засегна и въпросът за гумираните стелки за А6....да кажа де...купувайте само оригинални..на колата на Крематора съм виждал такива стелки / гумирани/, освен че си личи, че са качествени, стоят и много добре, връзват се с интериора...тия дето са от АУТО Бим, не ги знам как са, ма ме съмнява да имат общо с оригиналните... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 С обикновените стопове съм (Авант).Препоръчайте човек от форума който може да ги смени с диодни.Също и за ъпдейт на софта на скоростите , някой комуникативен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 (Редактирано) Твоят човек в случая е КРЕМАТОР....Особено пък, що се касае за софтуер... Цитиране на предходен пост! Редактирано 1 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 С обикновените стопове съм (Авант).Препоръчайте човек от форума който може да ги смени с диодни.Също и за ъпдейт на софта на скоростите , някой комуникативен Ако не е тайна,откъде и за колко намери диодните стопове??За софта на кутията,Стефан/крематора/,на мен той ми го прави и съм доволен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 (Редактирано) Диодни стопове от Порше София запад или от Юнитрейд...Цена - 340 лева...Другото е по автоморги ....Знам за поне две такива в София, където продават. Само че номера е да пазариш бързо, защото едрогабаритните части на А6 4F, се изкупуват от автоморгите бързо...въпреки, че вече цените на частите паднаха, защото и моделът безвъзвратна остаря... Цитиране на предходен пост! Редактирано 1 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 340 лв за 1/4 ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 (Редактирано) Каква е тази 1/4??? 340 лева е ОЕМ-ски диоден стоп за Ауди А6 С6, с щемпел на ауди ...Ако не ти се дават пари в такъв размер:По автоморгите вече докарват А6 4F и в повечето случаи са челно ударени...Едрогабаритните части, задни капаци, стопове, лайстните на вратите от хром пакета се изкупуват почти мигновено..Имам преки лични впечатления... Редактирано 1 Ноември 2014 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 (Редактирано) Колега,стоповете ни се състоят от 4 части! Та това има впредвид колегата,дали 1 част е толко или комплект,ляв или десен./състоящ се от 2 части/. Цитиране на предходен пост! Редактирано 1 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Мдам. Просто единият говори за седан, а другия за авант. При седан са 2 парчета, при авант 4. Едното парче в порше е над 300лв, даже май беше над 400 за авант, като външните са по скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Извинете, говорех за А6 С6 седан...Стоповете са двукомпонентни....Такъв заден стоп, / за А6 С6 седан / струва 340 лева..Говорим за ОЕМ-ски стопове...За комби, не знам как е...Тези стопове на Вашите авант, би трябвало да са по-скъпи, защото просто имат повече материал по тях...Търсете п овргите, не е смешно...Просто вече тези коли остаряха, и ги има по автоморгите, ударени обикновено отпред.....Само онзи ден, гледах АУДИ А6 С6 седан 2005г., с напълно изрядни предни фарове и стопове..Мислех да купя фаровете, защото моито предни стъкла са леко помътнели...Но колата беше с халогенни фарове и това ме отказа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 От автоморга.Предложете друг освен този крематор.Писах му вече няколко пъти не отговаря по никакъв начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 (Редактирано) Кога си писал последно? Редактирано 2 Ноември 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Преди 2 дни на скайпа ти.Преди месец и повече във фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Не виждам нищо на ска?па и на фейсбука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Свързахме се със Стефан и действаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Ъдейтнахме софта на кутията.Превключва осезаемо по бързо и смъкването на предваките 3-2-1 става почти неусетно за разлика от преди.Ще сложим скоро и още кончета май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Колеги, дайте съвет за спрей за раздвижване на болт. Предни горни носачи искат сваляне, разбрах, че дългия болт дето ги държи към шенкела много често запичал и не искал да излиза. Някой спрей от типа на WD-40, скойто да го пръскам една седмица преди да отида при майсторите.Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 4 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2014 Там положението наистина е сериозно. Ако не е развиван болта от дълго време ще ти се наложи да свалиш шенкела заедно с носачите и да разпробиеш болта при стругар. Болтът е с резба почти по цялото си стебло и се спича като заварка. Никакъв спрей не може да ти помогне. Новите болтове поне са помислени от тази гледна точка и са гладки. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts