Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

корите и под калниците минават по каско, аз моите така ги смених

Добра идея, колега....

Само дето моята кора под скоростите въобще я няма...

 

Пфу.... Късно виждам поста ти, аз снощи си го поръчах този комплект 

Днес като ми се обадиха се оказа, че били свършили ......  :hilezh:

Явно ги купуват хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Има кори за под двигател и скорости в Bodycar, ако имаш отстъпки ще ти стъпят двете на 70лв. Лошото е, че тия кори ги нямат заглушителите, а са гола пластмаса. Последния път като купувах, тази под скоростите беше от дебелата пластмаса и си тежеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам наполовина счупена, за под скоростите, който иска да си играе по каско. Иначе си взех оригинална от морга, без пукнатини и беше 50 лева. В Порше малката кора е 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Насочил съм се да купувам А6 3.0тди или а4 б8 3.0тди 239кс - ръчна кутия и куатро. Какви са вашите мнения за 2-те коли със съответните мотори? Доколкото знам при Б8 мотора няма някакви проблеми, върви доста добре и с ръчната кутия докарва добър разход. Притеснява ме само разликата в комфрота и големината. Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ? Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб , но колата ще се взима от германия или австрия. Надявам се да намеря добра оферта. Определено за читава Б8-ца ще трябв да се бръкна повече около 12-14к евро. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи бъдещия душегуб? Ако го вземеш на малко километри - няма ядове. Ако го вземеш на 500+, която и да е, все ще е зле и скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб....

Еми не се тормози да го взимаш тогава.....

 

 Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ?

Ами усеща се, затова ги водят и различен клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви попитам, някой от Вас сменял ли е махагона / или май го водят ,,лешников" панел / отпред при скоростният лост? В смисъл, получава ли се? При мен по махагона има едни леки избелявания по ръба на покритието на пепелника и по ръбовете на алуминиевия панел на MMI блока, вследствие на бърсане на панела с кърпички за табло -затова искам да го подменя...Идеи някакви, как и къде...ако някой е сменял, да каже моля, има ли паразитни шумове след това?



Здравейте,

 

Насочил съм се да купувам А6 3.0тди или а4 б8 3.0тди 239кс - ръчна кутия и куатро. Какви са вашите мнения за 2-те коли със съответните мотори? Доколкото знам при Б8 мотора няма някакви проблеми, върви доста добре и с ръчната кутия докарва добър разход. Притеснява ме само разликата в комфрота и големината. Доколко Б8-та се усеща по-нисък клас ? Знам ,че при А6-та мотора е бъдещия душегуб , но колата ще се взима от германия или австрия. Надявам се да намеря добра оферта. Определено за читава Б8-ца ще трябв да се бръкна повече около 12-14к евро. 

Разликата между купето на А6 4F  и А4 B8 е огромна....няма база за сравнение като комфорт и възможности за пренасяне на багаж и пътници при дълъг път...Щом имаш порите, съветът ми е да си купиш А6 с6...Ауди А4 е малка кола...поне за мен е малка и тясно кола...

 

3.0 ТДИ изобщо НЕ Е ДУШЕГУБ! замисли се, ако беше така, дали щеше това да е най-тиражираната моторизация в купето на А6 4F? Много зависи как е поддържан, дали са пестени средства от необходимите ремонти и замени.

Освен това едно знам, избягвай 3.0 ТДИ от първите години на производство, т(.е 2004-2006г.

Но предвид парите, които имаш, явно ще купуваш кола от 2009-2010г. т.е последните години на производство на А6 4F, така че не се отказвай от А6-та...

Да се хвърлиш на А4 Б8, има смисъл само ако си много млад човек и/или ако А4-ка е s-line===

Просто е тясно кола, особено на задните седалки....



Понеже по-нагоре в постовете се засегна и въпросът за гумираните стелки за А6....да кажа де...купувайте само оригинални..на колата на Крематора съм виждал такива стелки / гумирани/, освен че си личи, че са качествени, стоят и много добре, връзват се с интериора...

тия дето са от АУТО Бим, не ги знам как са, ма ме съмнява да имат общо с оригиналните...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновените стопове съм (Авант).Препоръчайте човек от форума който може да ги смени с диодни.Също и за ъпдейт на софта на скоростите  , някой комуникативен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят човек в случая е КРЕМАТОР....Особено пък, що се касае за софтуер...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С обикновените стопове съм (Авант).Препоръчайте човек от форума който може да ги смени с диодни.Също и за ъпдейт на софта на скоростите  , някой комуникативен ;)

Ако не е тайна,откъде и за колко намери диодните стопове??

За софта на кутията,Стефан/крематора/,на мен той ми го прави и съм доволен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диодни стопове от Порше София запад или от Юнитрейд...Цена - 340 лева...

Другото е по автоморги ....Знам за поне две такива в София, където продават. Само че номера е да пазариш бързо, защото едрогабаритните части на А6 4F, се изкупуват от автоморгите бързо...въпреки, че вече цените на частите паднаха, защото и моделът безвъзвратна остаря...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази 1/4??? 340 лева е ОЕМ-ски диоден стоп за Ауди А6 С6, с щемпел на ауди ...

Ако не ти се дават пари в такъв размер:

По автоморгите вече докарват А6 4F и в повечето случаи са челно ударени...Едрогабаритните части, задни капаци, стопове,  лайстните на вратите от хром пакета се изкупуват почти мигновено..Имам преки лични впечатления...

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,стоповете ни се състоят от 4 части! Та това има впредвид колегата,дали 1 част е толко или комплект,ляв или десен./състоящ се от 2 части/.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам. Просто единият говори за седан, а другия за авант. При седан са 2 парчета, при авант 4. Едното парче в порше е над 300лв, даже май беше над 400 за авант, като външните са по скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете, говорех за А6 С6 седан...Стоповете са двукомпонентни....Такъв заден  стоп, / за А6 С6 седан / струва 340 лева..Говорим за ОЕМ-ски стопове...

За комби, не знам как е...Тези стопове на Вашите авант, би трябвало да са по-скъпи, защото просто имат повече материал по тях...

Търсете п овргите, не е смешно...Просто вече тези коли остаряха, и ги има по автоморгите, ударени обикновено отпред.....

Само онзи ден, гледах АУДИ А6 С6 седан 2005г., с напълно изрядни предни фарове и стопове..Мислех да купя фаровете, защото моито предни стъкла са леко помътнели...Но колата беше с халогенни фарове и това ме отказа... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъдейтнахме софта на кутията.Превключва осезаемо по бързо и смъкването на предваките 3-2-1 става почти неусетно  за разлика от преди.Ще сложим скоро и още кончета май :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте съвет за спрей за раздвижване на болт. Предни горни носачи искат сваляне, разбрах, че дългия болт дето ги държи към шенкела много често запичал и не искал да излиза. Някой спрей от типа на WD-40, скойто да го пръскам една седмица преди да отида при майсторите.

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там положението наистина е сериозно. Ако не е развиван болта от дълго време ще ти се наложи да свалиш шенкела заедно с носачите и да разпробиеш болта при стругар. Болтът е с резба почти по цялото си стебло и се спича като заварка. Никакъв спрей не може да ти помогне. Новите болтове поне са помислени от тази гледна точка и са гладки.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...