Pretorian33 Публикувано 5 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2009 Ето я и нея, но е малко мръснаНе и личи Супер изглежда, честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikki- Публикувано 5 Март 2009 Доклад Share Публикувано 5 Март 2009 с дже думи НЯМАМ ДУМИ колата е перфе със здраве и без аварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Март 2009 Доклад Share Публикувано 5 Март 2009 Това са цветовете на екстериор и интериор. Много добре изглежда. Колега, колата е просто 1.8TFSI 160 к.с. Затова аспусите са само от едната страна. Така беше и на В6 и В7. Само на шестцилиндровите мотори аспусите бяха от двете страни...Това не е така при В6 и В7. 1,8Т е с два разделени ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 6 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 Това са цветовете на екстериор и интериор. Много добре изглежда. Това не е така при В6 и В7. 1,8Т е с два разделени ауспуха. Благодаря за корекцията, да така е. Забравил съм защото с В6-цата бях върл дизелджия с 2.5TDI - там аспусите бяха от двете страни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 6 Март 2009 Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 БАте кво го показваш тоя бидон нз.Не е от старите истински Аудита с 5-ак и куаттро.Добре,че некой не влизат тука,че ше те изкарят некъв неразбиращ позйор В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Март 2009 Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 Аве тия новите коли верно били много гадни. Ужас направо... (Много готина колица, евала за избора и за customizing-a! ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Март 2009 Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 Ето ги качени снимките на цял екран. Наистина си е хубава машина, и салона е перфектен. А има ли я тази комбинация с куатро, тогава би било уникално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viessman Публикувано 6 Март 2009 Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 Супер красавица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 6 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 БАте кво го показваш тоя бидон нз.Не е от старите истински Аудита с 5-ак и куаттро.Добре,че некой не влизат тука,че ше те изкарят некъв неразбиращ позйор В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме?Да, в неделя ще гледам да мина за малко Куатрото бях в колебание, но тъй или иначе за колата беше определен някакъв бюджет и той бе леко надскочен, куатрото отпадна от уравнението, защото за зимата имаме един смешен джип 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 6 Март 2009 Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 (Редактирано) мислиш ли да го ремапваш след времекак ти се вижда бензиновата сила спрямо дизела който карашеп.с. прав си че близо 7 000 лева за едното куатро наистина не си струва, тия са откачени да искат 7к за един кардан и два диффа Редактирано 6 Март 2009 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 6 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2009 мислиш ли да го ремапваш след времекак ти се вижда бензиновата сила спрямо дизела който карашеп.с. прав си че близо 7 000 лева за едното куатро наистина не си струва, тия са откачени да искат 7к за един кардан и два диффаНе съм я настъпвал сериозно, още е на малко километри, а и не ми е в стила на каране. Все пак усещането ми е че в сегашното си състояние тази кола върви по-зле от старата ми чипната А4 2.5TDI . Тук отново се замислям за чип в АВТ или OETTINGER , говори се за някакви 211 к.с, което звучи обещаващо. Напролет може би ще предприема тази стъпка, тогава колата би трябвало да върви доста повече от сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 ууууу!!!какви грозали!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Bang & Olufsen системата наистина си струва всяка стотинка, страхотен звук.Потвърждавам казаното на 100%, безспорно е жестока музиката и хич не съжалявам за избора. За да го реша обаче голям принос има колегата с черната красавица, който бе така любезен да ми отдели време за демо на качествата и за което му благодаря и тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Не съм я настъпвал сериозно, още е на малко километри, а и не ми е в стила на каране. Все пак усещането ми е че в сегашното си състояние тази кола върви по-зле от старата ми чипната А4 2.5TDI . Тук отново се замислям за чип в АВТ или OETTINGER , говори се за някакви 211 к.с, което звучи обещаващо. Напролет може би ще предприема тази стъпка, тогава колата би трябвало да върви доста повече от сега.Съжалявам за непросветеността, но какъв ти е бил 2.5TDI мотора на предишната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме?Вече сме 4 или 5 Б8-ци във форума и ако се постараем, за утре може да ги подредим поне три от тях на НИМ. Ще е интересно да направим директни сравнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Кола-мечта !!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrev89 Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Поздравления колега! Колата изглежда невероятно. Пожелавам ти, да ти служи вярно и дълги безаварийни километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pretorian33 Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Съжалявам за непросветеността, но какъв ти е бил 2.5TDI мотора на предишната?Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната. На Божурище я карах няколко пъти просто за засичане и даваше доста добри показатели - 400м за около 15.50, а от 0-100 за 7.8Ето я старата 123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната.Значи е време за ъбгрейд на новата. Кво беше едни 210коня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 страшна е , особено пък джантите са един път.....а само на мене ли тая б8-ца ми изглежда много по-голяма от б5,б6 и б7 или така ми се струва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната. На Божурище я карах няколко пъти просто за засичане и даваше доста добри показатели - 400м за около 15.50, а от 0-100 за 7.8Ето я старата 123според мен 1.8Т ще се "отпусне" с километрите и определено ще е по-резкия и бърз мотор. Може би това чувство ще и остане при високи скорости, защото няма много сила да носи купето. След доработка определено ще стане нервак, но пак след 200 кубатурата си казва тежката дума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 8 Март 2009 Доклад Share Публикувано 8 Март 2009 страшна е , особено пък джантите са един път.....а само на мене ли тая б8-ца ми изглежда много по-голяма от б5,б6 и б7 или така ми се струва ?Като обща дължина и като междуосово разстояние е доста по-голяма. С около 15см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 10 Март 2009 Доклад Share Публикувано 10 Март 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване