Jump to content

Малка снимки на колата ми Audi A4 B8 1.8TFSI


Pretorian33

Recommended Posts

Това са цветовете на екстериор и интериор. Много добре изглежда. :flipoff::hilezh:

Колега, колата е просто 1.8TFSI 160 к.с. Затова аспусите са само от едната страна. Така беше и на В6 и В7. Само на шестцилиндровите мотори аспусите бяха от двете страни...

Това не е така при В6 и В7. 1,8Т е с два разделени ауспуха. :dead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са цветовете на екстериор и интериор. Много добре изглежда. :steinigung::hilezh:

Това не е така при В6 и В7. 1,8Т е с два разделени ауспуха. :)

Благодаря за корекцията, да така е. Забравил съм защото с В6-цата бях върл дизелджия с 2.5TDI - там аспусите бяха от двете страни :dead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БАте кво го показваш тоя бидон нз.Не е от старите истински Аудита с 5-ак и куаттро.Добре,че некой не влизат тука,че ше те изкарят некъв неразбиращ позйор :steinigung:

В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги качени снимките на цял екран. Наистина си е хубава машина, и салона е перфектен. А има ли я тази комбинация с куатро, тогава би било уникално. :steinigung:

53t.jpg

54R.jpg

55p.jpg

56f.jpg

57K.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БАте кво го показваш тоя бидон нз.Не е от старите истински Аудита с 5-ак и куаттро.Добре,че некой не влизат тука,че ше те изкарят некъв неразбиращ позйор :)

В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме?

Да, в неделя ще гледам да мина за малко :hilezh:

Куатрото бях в колебание, но тъй или иначе за колата беше определен някакъв бюджет и той бе леко надскочен, куатрото отпадна от уравнението, защото за зимата имаме един смешен джип 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислиш ли да го ремапваш след време

как ти се вижда бензиновата сила спрямо дизела който караше

п.с. прав си че близо 7 000 лева за едното куатро наистина не си струва, тия са откачени да искат 7к за един кардан и два диффа

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислиш ли да го ремапваш след време

как ти се вижда бензиновата сила спрямо дизела който караше

п.с. прав си че близо 7 000 лева за едното куатро наистина не си струва, тия са откачени да искат 7к за един кардан и два диффа

Не съм я настъпвал сериозно, още е на малко километри, а и не ми е в стила на каране. Все пак усещането ми е че в сегашното си състояние тази кола върви по-зле от старата ми чипната А4 2.5TDI . Тук отново се замислям за чип в АВТ или OETTINGER , говори се за някакви 211 к.с, което звучи обещаващо. Напролет може би ще предприема тази стъпка, тогава колата би трябвало да върви доста повече от сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bang & Olufsen системата наистина си струва всяка стотинка, страхотен звук.

Потвърждавам казаното на 100%, безспорно е жестока музиката и хич не съжалявам за избора. За да го реша обаче голям принос има колегата с черната красавица, който бе така любезен да ми отдели време за демо на качествата и за което му благодаря и тук. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я настъпвал сериозно, още е на малко километри, а и не ми е в стила на каране. Все пак усещането ми е че в сегашното си състояние тази кола върви по-зле от старата ми чипната А4 2.5TDI . Тук отново се замислям за чип в АВТ или OETTINGER , говори се за някакви 211 к.с, което звучи обещаващо. Напролет може би ще предприема тази стъпка, тогава колата би трябвало да върви доста повече от сега.

Съжалявам за непросветеността, но какъв ти е бил 2.5TDI мотора на предишната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя ще я докараш ли на НИМ да и се порадваме?

Вече сме 4 или 5 Б8-ци във форума и ако се постараем, за утре може да ги подредим поне три от тях на НИМ. Ще е интересно да направим директни сравнения. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за непросветеността, но какъв ти е бил 2.5TDI мотора на предишната?

Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната. На Божурище я карах няколко пъти просто за засичане и даваше доста добри показатели - 400м за около 15.50, а от 0-100 за 7.8

Ето я старата :D

1

2

3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната.

Значи е време за ъбгрейд на новата. Кво беше едни 210коня... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страшна е , особено пък джантите са един път.....

а само на мене ли тая б8-ца ми изглежда много по-голяма от б5,б6 и б7 или така ми се струва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше Audi A4 B6 - 155 к.с AYM , пращах ECU-то в OETTINGER, след което колата стана 190 к.с, 380Нм измерено на диностенда в Проспийд. Може и да е субективно чувството ми заради по-високият въртящ момент, но усещането ми е че вървеше повече от сегашната. На Божурище я карах няколко пъти просто за засичане и даваше доста добри показатели - 400м за около 15.50, а от 0-100 за 7.8

Ето я старата :juggle:

1

2

3

според мен 1.8Т ще се "отпусне" с километрите и определено ще е по-резкия и бърз мотор. Може би това чувство ще и остане при високи скорости, защото няма много сила да носи купето. След доработка определено ще стане нервак, но пак след 200 кубатурата си казва тежката дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страшна е , особено пък джантите са един път.....

а само на мене ли тая б8-ца ми изглежда много по-голяма от б5,б6 и б7 или така ми се струва ?

Като обща дължина и като междуосово разстояние е доста по-голяма. С около 15см. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...