Jump to content

Темпомат на 1Z (B4)


Recommended Posts

Здравеите Колеги!Някой да знае къде се връзва темпомат на B4(би трябвало да има фабрична букса някъде под волана)!За VW знам че има,но понеже от скоро съм собственик на тази кола и не съм се занимавал толкова задълбочено реших да попитам за да не откривам топлата вода! :nixweiss: Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че е възможно,то го има заложено като опция в компа на двигателя!Трябва само схема на свързването и VAG-COM,но в окабеляването на Audi и VW има разлика!Въпроса е дали някой го е правел и буксата или кабелите какъв цвят са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

След мн ровене в нета намерих сходни схеми и почти събрах нужното инфо да стартирам темпомата!Буксата е под волана в купчината с кабели под релетата.Скоро ще пробвам да подвържа кабелите и когато вече всичко е ОК ще има схема за останалите колеги със същата кола!

post-38146-1241604383_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го решението на въпроса!Разликата с VW е добавянето на функция за временно изключване на темпомата от лосчето на мигачите.Като цяло няма смисъл от това нещо защото при натискане на спирчка или съединител ефекта е същия.За всеки средно технически грамотен е ясно какво трябва да направи гледаики схемата от снимката!Единствено се изисква да намерите буксата(показана в предния ми пост) и да решите къде да си монтирате бутоните и ключа(аз ползвах едно празно капаче на централната конзола)Успех на всички!

post-38146-1241801623_thumb.jpg

post-38146-1241802397_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни лог файла за ваг ком, че е различен от на фауве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
:(:P Благодарности на колегата....аз също подкарах моя по тази схема, само че си сложих оригинална ръчка и всичко стана супер
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ще направиш ли малко снимки за да видим как е станало. Интересува ме лостчето и от къде успя да го намериш? Поздрави! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже не съм запознат - на какви коли може да се сложи тази екстричка - само на пълни инжекции ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

На всяка една кола може да бъде поставено. Единия вариант е само с ръчка когато автомобила е с електронна газ (потенциометър на педала на газта) , а другия вариант е с ръчка, допълнителна електроника, моторче и други дребни аксесоари, които се връзват към жилото към мотора. Снимки не съм правил на мойта как е станала, защото няма нищо по различно от така както би излязла от завода...ръчката специално ми е от Ауди 100 (ръчката на А4 Б5, 100 Ц4, А6 Ц4, А8 (жабите) са напълно еднакви) така че няма значение от каква кола е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Благодарение на темата и насоките на Влади и Станислав и аз от днес съм с темпомат :):hilezh:

Управлението при мен е само с два бутона (set и res), като системата е непрекъснато включена. Преди малко го пробвах, той пък взе че проработи :D

Дали не е добре темата да се закачи като важна? Аз лично наскоро попаднах на нея съвсем случайно от връзка от Фолцваген форума в подобна тема от раздел "Направи си сам".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяка една кола може да бъде поставено. Единия вариант е само с ръчка когато автомобила е с електронна газ (потенциометър на педала на газта) , а другия вариант е с ръчка, допълнителна електроника, моторче и други дребни аксесоари, които се връзват към жилото към мотора. Снимки не съм правил на мойта как е станала, защото няма нищо по различно от така както би излязла от завода...ръчката специално ми е от Ауди 100 (ръчката на А4 Б5, 100 Ц4, А6 Ц4, А8 (жабите) са напълно еднакви) така че няма значение от каква кола е...

Инфо за Audi80 B4 бензин моноинжекция, имате ли как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравйте колеги понеже не мога да открия въпросната букса под волана се питам дали изобщо я има. Колата е б4 1.9 тди 94 година. Не знам дали е 1Z мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там си е :hilezh: но не е точно под волата е чак долу под всичките кабели долу в ляво. Мойта също я намерих доста трудно, дори мислех по едно време да се откажа защото не я намирам. Но в един момент се появи най отзад зад педалите под всичките снопове с кабели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Нищо, че не си снимал. Сподели поне това което се сещащ при монтажа, пак ще е нещо. Например има ли я въпросната букса и при АВТ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма подобна букса при бензиновите аудита без "електронна" газ. Там принципа е друг - изпълнителният механизъм (това което отваря дросела) е вакуумна диафрагма, която се задвижва от вакуум помпа, лоста е като на дизелите, обаче системата си има собствен управляващ блок, на педалите на спирачката и съединителя се монтират допълнителни изпускателни клапани за вакуума от системата, които имат и ел. контакт за спиране на помпата. Ел. инсталацията си е отделна ( няма заложени кабели в съществуващата), трябва й само захранване, сигнал за скоростта на автомобила и сигнал от "стоп машинката" на педала на спирачката. Разлики при отделните двигатели има само при стойките на диафрагмата и вакуум помпата.

Някой ден ще преборя мързела и ще направя тема по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, имам проблем с активирането на автопилота от ЕКУ-то.

Колите на които опитвам са Ауди Б4 1.9ТДИ 1Z мотор, проблема е следният при въвеждане на кода 11463 вместо да пусне функцията изкарва грешка която се вижда на снимката по-долу, пробвъл съм с 2-вида кабели единият ВАГ-КОМ 409, а другият ВАГ-КОМ (ВЦДС) 10.6. На голф 3 няма проблем но на Б4 не става :gruebel::bia::bia:

post-46634-0-43376600-1302883737_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги,

На AUDI 80 Avant 1.6 ADA B4( бензин , пълна инжекция )има ли такава букса?

Не съм запознат дали има или не "електронна" газ.

Карал съм много пъти коли с темпомат и наистина е голямо облекчение. Ако има възможност бих го сложил на моята B4

Редактирано от jaby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Колеги, свързах автопилота по схемата на колегата "vladitdrv" (по горе в темата), активирах го с VAG-COM. Проверих на 6-ти канал, в 4-то поле стойността се беше променила от 255 на 0. Прекъсвачите на съединителя, спирачката и бутоните на темпомата работят нормално(при натискане преминават от 0 в 1), но когато го включа по време на движение не иска да подържа скоростта. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...