vladitdrv Публикувано 17 Март 2009 Доклад Share Публикувано 17 Март 2009 Здравеите Колеги!Някой да знае къде се връзва темпомат на B4(би трябвало да има фабрична букса някъде под волана)!За VW знам че има,но понеже от скоро съм собственик на тази кола и не съм се занимавал толкова задълбочено реших да попитам за да не откривам топлата вода! Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Март 2009 Доклад Share Публикувано 18 Март 2009 това възможно ли е въобще за ауди Б4? удобно нещо, но при нашите коли не съм чувал да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 18 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2009 Разбира се че е възможно,то го има заложено като опция в компа на двигателя!Трябва само схема на свързването и VAG-COM,но в окабеляването на Audi и VW има разлика!Въпроса е дали някой го е правел и буксата или кабелите какъв цвят са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 18 Март 2009 Доклад Share Публикувано 18 Март 2009 Аз бих се свързал с колегата nobody_lbg . Ето и темата му Цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 19 Март 2009 Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 Мисля че Б4 няма заложена опция в ЕКУто, но несъм сигурен на 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 19 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2009 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...%BC%D0%B0%D1%82 Ако някой не е наясно да прегледа темата тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 17 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 Все още търся ел.схемата на Б4 ТДИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 6 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 След мн ровене в нета намерих сходни схеми и почти събрах нужното инфо да стартирам темпомата!Буксата е под волана в купчината с кабели под релетата.Скоро ще пробвам да подвържа кабелите и когато вече всичко е ОК ще има схема за останалите колеги със същата кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 8 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 Ето го решението на въпроса!Разликата с VW е добавянето на функция за временно изключване на темпомата от лосчето на мигачите.Като цяло няма смисъл от това нещо защото при натискане на спирчка или съединител ефекта е същия.За всеки средно технически грамотен е ясно какво трябва да направи гледаики схемата от снимката!Единствено се изисква да намерите буксата(показана в предния ми пост) и да решите къде да си монтирате бутоните и ключа(аз ползвах едно празно капаче на централната конзола)Успех на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Колега пусни лог файла за ваг ком, че е различен от на фауве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Благодарности на колегата....аз също подкарах моя по тази схема, само че си сложих оригинална ръчка и всичко стана супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStefanov Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 Ще направиш ли малко снимки за да видим как е станало. Интересува ме лостчето и от къде успя да го намериш? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Vitorio Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Колеги понеже не съм запознат - на какви коли може да се сложи тази екстричка - само на пълни инжекции ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 На всяка една кола може да бъде поставено. Единия вариант е само с ръчка когато автомобила е с електронна газ (потенциометър на педала на газта) , а другия вариант е с ръчка, допълнителна електроника, моторче и други дребни аксесоари, които се връзват към жилото към мотора. Снимки не съм правил на мойта как е станала, защото няма нищо по различно от така както би излязла от завода...ръчката специално ми е от Ауди 100 (ръчката на А4 Б5, 100 Ц4, А6 Ц4, А8 (жабите) са напълно еднакви) така че няма значение от каква кола е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 Благодарение на темата и насоките на Влади и Станислав и аз от днес съм с темпомат Управлението при мен е само с два бутона (set и res), като системата е непрекъснато включена. Преди малко го пробвах, той пък взе че проработи Дали не е добре темата да се закачи като важна? Аз лично наскоро попаднах на нея съвсем случайно от връзка от Фолцваген форума в подобна тема от раздел "Направи си сам". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhivko Публикувано 16 Август 2010 Доклад Share Публикувано 16 Август 2010 На всяка една кола може да бъде поставено. Единия вариант е само с ръчка когато автомобила е с електронна газ (потенциометър на педала на газта) , а другия вариант е с ръчка, допълнителна електроника, моторче и други дребни аксесоари, които се връзват към жилото към мотора. Снимки не съм правил на мойта как е станала, защото няма нищо по различно от така както би излязла от завода...ръчката специално ми е от Ауди 100 (ръчката на А4 Б5, 100 Ц4, А6 Ц4, А8 (жабите) са напълно еднакви) така че няма значение от каква кола е...Инфо за Audi80 B4 бензин моноинжекция, имате ли как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 17 Август 2010 Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Имаме, но си е за отделна тема, ама като не се сетих да снимам навремето...и тема няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Здравйте колеги понеже не мога да открия въпросната букса под волана се питам дали изобщо я има. Колата е б4 1.9 тди 94 година. Не знам дали е 1Z мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 там си е но не е точно под волата е чак долу под всичките кабели долу в ляво. Мойта също я намерих доста трудно, дори мислех по едно време да се откажа защото не я намирам. Но в един момент се появи най отзад зад педалите под всичките снопове с кабели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Март 2011 Доклад Share Публикувано 6 Март 2011 Нищо, че не си снимал. Сподели поне това което се сещащ при монтажа, пак ще е нещо. Например има ли я въпросната букса и при АВТ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 7 Март 2011 Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 Няма подобна букса при бензиновите аудита без "електронна" газ. Там принципа е друг - изпълнителният механизъм (това което отваря дросела) е вакуумна диафрагма, която се задвижва от вакуум помпа, лоста е като на дизелите, обаче системата си има собствен управляващ блок, на педалите на спирачката и съединителя се монтират допълнителни изпускателни клапани за вакуума от системата, които имат и ел. контакт за спиране на помпата. Ел. инсталацията си е отделна ( няма заложени кабели в съществуващата), трябва й само захранване, сигнал за скоростта на автомобила и сигнал от "стоп машинката" на педала на спирачката. Разлики при отделните двигатели има само при стойките на диафрагмата и вакуум помпата.Някой ден ще преборя мързела и ще направя тема по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
policevidin Публикувано 15 Април 2011 Доклад Share Публикувано 15 Април 2011 Колеги, имам проблем с активирането на автопилота от ЕКУ-то.Колите на които опитвам са Ауди Б4 1.9ТДИ 1Z мотор, проблема е следният при въвеждане на кода 11463 вместо да пусне функцията изкарва грешка която се вижда на снимката по-долу, пробвъл съм с 2-вида кабели единият ВАГ-КОМ 409, а другият ВАГ-КОМ (ВЦДС) 10.6. На голф 3 няма проблем но на Б4 не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 (Редактирано) Колеги,На AUDI 80 Avant 1.6 ADA B4( бензин , пълна инжекция )има ли такава букса? Не съм запознат дали има или не "електронна" газ.Карал съм много пъти коли с темпомат и наистина е голямо облекчение. Ако има възможност бих го сложил на моята B4 Редактирано 4 Май 2011 от jaby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Не, колега, колата ти е без "електронна газ". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mminchev Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Колеги, свързах автопилота по схемата на колегата "vladitdrv" (по горе в темата), активирах го с VAG-COM. Проверих на 6-ти канал, в 4-то поле стойността се беше променила от 255 на 0. Прекъсвачите на съединителя, спирачката и бутоните на темпомата работят нормално(при натискане преминават от 0 в 1), но когато го включа по време на движение не иска да подържа скоростта. Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts