NIKO Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Благодаря, колега ! надявам се! искам по скоро да забравя гледката в сервиза съвет към колегите , оставяйте колата и бягайте от сервиза преди да са почнали майсторите и не отивайте преди да ви извикат гледката е грозна безаварийни километри за всички от мен що ве,то няма по-красива гледка от тотално разкостената кола,там да се виждат всички ролки,агрегати,датчици и сие тарикатлъци,ми красота напрао .Винаги ми е било чудно,когато бачкам например на струга и съм пуснал една дълга стружка и как някой отстрани с почти хипнотизиран вид стои и гледа немигащ.....,аз ги пъдя,те пак така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocho1 Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Да бе няма такава гледка бил съм едно изестно време тенекеджия та съм виждал какво ли не , ама оставяш си колата за добро а като я видиш да ти стане лошо аз си направих следната сметка, тази кола ще я кара жената а тя я навърти 10к я не, та викам едни 1к лева за 6-7 год не е зле та така всеки си прави сам сметката според възможностите ама караме ауди все пак као искаш ефтино има сеатчета за таз цел имах 2 ама жената ги прай за моргата и така викам тоз път нещо по-добро безаварийни на всички !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Warrer Публикувано 22 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Аз като бях малък си ги събирах тея стружки,много им се кефех,едни такива преливащи синкави цветове във формата на спираловидна тръбичка.Баси готиното още им се кефя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusurs6 Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 В събота вечерта тъкмо тръгвам и се чу някъв трясък отпред,светна лампата за динамото и си викам кво пак стана!Отварям капака гледам ремъка паднал,беше тъмно и реших да го гледам на сутринта.Вчера цял ден валя дъжд та днес сутринта отварям пак капака гледам ремъка сцепен през половината,сложих го където трябва но 10 секунди след като запалих пак падна,проблема беше в пружината на обтягащата ролка.Ей мамка и стара развалих половината кола докато я извадя тая скапана пружина и на всичкото отгоре ми струваше 150 лева,плюс нов ремък още 30 и 1.20 за един О пръстен.Ако на някой му предстои да сменя ангренажен ремък съветвам го да СМЕНЯ ВСИЧКИ РОЛКИ ЗАЕДНО СЪС ЕЙ ТАЯ УМРЯЛА ПРУЖИНА.Аз сменях ангренаж преди няколко месеца и ми казаха да си купя и това ама ми се видя скъпо,що да давам още 150 кинта,а сега не само че ми излезе по скъпо а и загубих цял ден в разваляне и сглобяване.Само за информация да знаете ако решите да си го правите сами,вадите динамото за по лесно,перката за радиатора я държи един болт със вътрешен шестограм май 8мм беше,развивате болта и перката трябва да излезе,после с един ключ 16 развивате гайката която държи ей тая смотана пружина,купувате си нова от магазина и сглобявате по обратния ред.А аз разглобих цялата предница все едно ще сменям ангренажен ремък,ако имаше кой да ми каже как става цялата работа щях да си спестя цял ден на студа и много нерви.Лошото е че на пръв поглед не си личи да има проблем,симптомите са че когато колата е студена ремъка скърца а аз си мислех че са лагерите на динамото,като се стопли почти не се чува.Тоя скърцащия звук го имаше още преди да сменя ангренажа,тогава си мислех че е ролка,смених всичко и звука си остана,после мислех е е динамото ама най накрая ми извади очите.Ако имате подобен звук и от вашия двигател,погледнете дали оптяжната ролка е успоредна с всички останали шайби които се задвижват от ремъка ако има отклонение да знаете че скоро може да ви сполети моята съдба.По възможност ако скоро ви предсои смяна на ангренажен ремък сменете всичко щото това като се скапе оправия няма,ремъка пада и това е,а едва ли повечето от нас носят ключ 15 в колата си за да опитата пак да си сложат ремъка.ПРЕЖАЛЕТЕ 150 ЛВ ЗА ДА НЕ БЕРЕТЕ ЯДОВЕ ПО ПЪТИЩАТА НА РОДИНАТА И ЕВРОПА!аз патих от тая стоика купи си нова 167 лв ефекта е нула почна да дранчи да бие на желязо такаче гледаи какво си купуваш гледаи да е febi , ima neшто марково Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2009 Като горд собственик на В5 с АФН, и предстоящо обслужване искам да направим един списък със всички такива консумативи. Защото искам което е възможно да го закупя от Еуратек - Благоевград (Представителството на Шкода). Пък нека го имам списъка и постепенно да ги събера, целия комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 И аз минах през този филм да му се .... само дето моя мотор е AVG но то си е същото.Преди половин година забелязаха в сервиза че ролката с обтегача на 5 каналния ремък е изкривена напред.Смених я,но като начинаещ не се замислих каква може да е причината за това изкривяване,или по-скоро си мислех че е така защото и е дошло времето.Сменихме я и ето сега няколко месеца по-късно пак я виждаме изкривена пак в същия сервиз,където за 10 секунди разбраха че демпферната шайба на алтернатора е запекла и разваля тази.Мамка им начи толкова ли не можаха още тогава да погледнат защо е изкривена бе баси и майсторите баси работата сега излишни 300 лева давам.Да не говорим че ремъка ми излезе от ролката при движение с 150км.Направо супер.Тъй че,да,тези две ролки са 100% задължителни при обслужването на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ep bergman Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 на моят афн преди месец му сменях ангренажен ремък оптягъща ролка но тази на алтернатора нему я смениха а не е сменяна от като съм я взе от гдр,то 2003г и съм хвърли до сега 3оптягащи какво мислите колеги да сменям ли шаибата и ролката на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 Колега, само при АФН алтернатора ли е с такава терсчотка? Имаш ли представа как е при АДР?Честно казано нямам идея...иди питай в Юнитрейд или Порше...там няма начин да не знаят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 на моят афн преди месец му сменях ангренажен ремък оптягъща ролка но тази на алтернатора нему я смениха а не е сменяна от като съм я взе от гдр,то 2003г и съм хвърли до сега 3оптягащи какво мислите колеги да сменям ли шаибата и ролката на алтернатора.ВЕДНАГА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ep bergman Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 ок благодаря следващата седмица сам в сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Kолеги помогнете моля.В момента се хванах да си сменям пистовия ремък с обтегача и не мога да развия перката.Иначе карам по описания от колегата начин.Ако може някои да ми каже каква е резбата на тоя болт дето я държи шестограма че дч знам поне на къде да напъвам.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 аз преди 6мес 6к км смених ангренаж ролките му, водна помпа, 2та пистови ремъка и на пистовия ремък ролката с пружината, защото се беше изкривила, сега като паля в началото нещо скърца, как да разбера ролката на алтернатора ли е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Ами по принцип най-добре се проверява при свален ремък и завъртане с ръка.Другия вариант като застанеш пред колата,с тънка отверка през вентилационните отвори на алтернатора,трябва да се върти перката за охлаждане(намира се от страната на ролката)по посока на часовника(надясно),а обратно(наляво не трябва да се върти.Това е без да се сваля ремъка.Ако не можеш да помръднеш перката надясно значи е запекла и скоро пак ще сменяш обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Вече взех да се притеснявам с тия перки. Ми аз като нямам перка на алтернатора?Не бях виждал без перка. А не ми изглежда да е махната, защото няма място зад шайбата.Някой с АЕЛ може ли да каже при него дали е с перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Перката е вътре в алтернатора. Предполагам е изместена там, заради безопасност най-вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CM600 Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 И аз от няколко месеца се правя, че не чувам скърцането откъм двигателя и днеска се "оправи" само като ми падна ремъка За цените поне тук във Варна са между 150(майстора каза, че ако искам такава да ходя другаде той нямало да ми я слага) и разни по-скъпи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 От вчера и аз съм със сменена ролка на алтернатора. Уж беше наред преди седмица когато смених всичко що е ролки ремъци ангренажи и простотии....и в неделя някакъв зверски шум от към двигателния отсек. Направих проверка и наистина беше "запекла". Вчера я излекувахе срешу 130 лв. със труда по смяната и. И още нещо забелязах, че когато беше заклинила ролката имаше зверски трептения на обтегача. Та не се учудвам че дава бързо фира при несменена на време ролка на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 29 Август 2013 Доклад Share Публикувано 29 Август 2013 На ауди А4 90 кс мотор AHU става такаа ролката е тази, и доста неприятни шумове изчезнаха,клиента е сменил три обтегача до момента ревеше му се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan4uk Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 (Редактирано) Здравейте,ще попитам в тази тема за тази прословута шайба на динамото.Разбрах че на А4 90 к.с 1z AHH/AHU е обикновена шайба.При мен е такава нормална с една гайка отпред.динамото е BOSCH 120 0123515008 NC-14V-65-120A.../ 028 903 028 F .Трябва ли задължително да сменя шайбата с такава(инерционна/демпферна) след като от завода е сложена обикновена? Редактирано 29 Май 2016 от stefan4uk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Ако имаш вибрации в ремъка може да я смениш. Иначе не виждам защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan4uk Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Няма вибрации,върти си равномерно и гладко.Значи да си карам спокойно!Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване