Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Някой знае ли къде се намират филтрите на купето? В кутия ли някъде, защото днеска свалях жабката и не видях никакви филтри.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намират филтрите на купето? В кутия ли някъде, защото днеска свалях жабката и не видях никакви филтри.

в краката на пасажера, на централната конзола, дълбоко навърте. Отворът е много малък и се вкарват със страничната си част един върху друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги занимавай с тия неща сега, че имат по - важна задача - от десет дни и междинен ремонт "диагностицират" моята що не ще да върви и се мизерчи :respekt:

Иначе на моята (C5) филтърът не е в жабката, а в двигателния отсек - под предна дясна чистачка под една пластмаса.

Съжалявам, че ви нагазих в 4F темата :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно - но може инженерите поради някаква причина да са преценили, че мястото е добро и при 4F да са го оставили пак там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно - но може инженерите поради някаква причина да са преценили, че мястото е добро и при 4F да са го оставили пак там.

Сменили са всичко :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да разбера какви са ми ксеноновите крушки? Като марка и там имаше някакви цифри за светлинта или цвят (незнам как им се казва), че едната ми е взела да лилавее леко... И от къде може да се купи освен от Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните май с Филипс, аз мойте ги сменях преди 2 години като взимах каляската...

На мене ми ги намери и сложи Мишо.. не се сменят без да разглобиш разни работи по колата

Не би трябвало да е проблем да ти ги изнамери всеки по-сериозен търговец на части, крушките са стандартни и няма нищо специално в тях

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде се намират филтрите на купето? В кутия ли някъде, защото днеска свалях жабката и не видях никакви филтри.

виж дали това ще ти помогне колега 4F_DustandPolen.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните май с Филипс, аз мойте ги сменях преди 2 години като взимах каляската...

На мене ми ги намери и сложи Мишо.. не се сменят без да разглобиш разни работи по колата

Не би трябвало да е проблем да ти ги изнамери всеки по-сериозен търговец на части, крушките са стандартни и няма нищо специално в тях

Благодаря.

Намерих ето това: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10110_10243&products_id=1419083&ModelId=17898&osCsid=5392e30f317700d0fc2a1e4e6c651756

предполагам, че са такива.. исках просто да знам доло горе като цена какво да очаквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойте крушки са си най-обикновенни и масови. Оригиналните са доста по -скъпи от китайските си аналози .

Китайчета за 50-60 лв бр и си караш без никви проблеми само е желателно да сложиш до 5000к че леко им бяга гамата и нагоре отиват към синьо и лилаво :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам от вчера някакъв проблем с чистачките. Не ги прибира съвсем ниско долу при дезактивирано положение и стоят с около 10см по-високо. Понякога пък си ги прибира до долу.

Обаче не това е същинският проблем. Вчера на три пъти ми спряха както си чистят. Застават прави или полулехнали и не искат да се приберат, нито да се движат. Каквото и да правя с лоста - не. След 15 секунди се самоприбират и пак си работят все едно е нямало проблем.

Много странна работа. Два пъти ми направи впечатление, че преди да спрат се движат супер бавно, все едно нямат сила.

Сега си работят нормално. Ще закарам колата в сервиза да я погледнат за грешки, но ако ви се е случвало кажете какъв би могъл д е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хлабава връзка/букса или ръждясал механизъм...

Знаеш ли какво ме подсети. Мисля на няколко пъти усетих миризма като на нагорял контакт или бакилит. Слаба миризма. Единият път мисля беше по време когато работеха чистачките, но рано сутринта пак я усетих, а тогава чистачките въобще не работеха. Помислих, че отвън влиза тая миризма, защото два пъти минавах по един и същ път и мислех, че някой нещо гори някъде. Обаче сега като каза букса или връзка се сетих, че може и от мен да е било.

Освен да се е запушил легена отпред и оттам да прави проблема. Трябва да го погледна. Тия дни доста вода се изля върху колата....

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де м**а им Немска, защо като карам на спорт двигателя ми работи уникално спокойно, а като съм на директна ръмжи като W12-ka.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де м**а им Немска, защо като карам на спорт двигателя ми работи уникално спокойно, а като съм на директна ръмжи като W12-ka.

сигурно, защото работи на по-високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли какво ме подсети. Мисля на няколко пъти усетих миризма като на нагорял контакт или бакилит. Слаба миризма.

Колата има електрическо отопление докато тръгне парното. Може от него да ти е замирисало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са се самооправили чистачките. Работят си нормално. Прибират се докрай. Никаква следа от случилото се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е от 169 страници, аз самият нямам 4F, та за това прощавайте ако питам нещо, което вече е коментирано.

- какъв може да е проблемът със запознанството на телефон към bluetooth хендсфрито? Няколко телефона ръчкахме, виждат се, приемат кода, който телефона подава, здрависват се и веднага след това телефона казва, че не поддържал такава "функция" или нещо подобно. За първи път виждам такава драма с принципно толкова безгрижна техника. Някой с идея?

- в жапката има две четящи устройства - едното е Audi Music Interface, а другото е CD changer. Ако тръгна да правя ъпдейт на MMI го правя през четящото на AMI-то, нали? През опцията за ъпдейт виждам, че имаш възможност да избереш ъпдейт и през SD карта - някой тествал ли го е или в случая не важи?

Повозих се малко вчера на RS6. Приятна кола, но определено не можеш да усетиш ускорението каквото знаеш, че принципно го има на хартия. Екстрите, които ми взеха акъла: schalen sitze (цял живот съм знаел, че са най-добрите ever, сега съм вече убеден) и регулируемото окачване! На комфорт вози адски приятно, а на спорт си е баш спорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с блутута се орпавя с ъпдейт на firmware. Ако се насере флашването, 800 кинта ти е модулчето.

Този дефект е доста дискутиран по чуждите форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...