Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

ммм не.. аз я имам от ноември и нищо не е светило.. Сменял съм само 2 свещи и сега за пръв път (от както е в мен) масла.

Редактирано от instructor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако приемем, че маслото е било каквото трябва (т.е. никой не го е "кръщавал" с нещо друго) и нямаш проблеми със смукателните колектори, то аз съм изчерпан от страна на предположения...... нашите коли имат и ламбда сонди, евентуално проблем с някоя от тях., знам ли :grinsevil:

.... да, EGR-a също е възможен вариант

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат ми каза, че можело някакъв EGR клапан да се с повредил или да е заседнал и за това да свети тази лампа

хм ок...мерси.. ще ида да видят в сервиза какво точно става..

ако все пак този EGR трябва да се сменя.. някой може ли да сподели какви пари ще се пилеят? :grinsevil:

Редактирано от instructor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара с масло малко над максимума пречи ли? Преди малко си гледах нивото и видях, че е малко над максимума там където свършват малките чертички. Над тях има 2 мм пластмаса. Е до там ми е нивото. Гледах го, защото откакто смених маслото звука на двигателя е друг. По плътен и бучи. С предишното масло двигателя звучеше по тънко и не бучеше. Чудя се дали може да е от маслото. Усещам го само когато ускорявам примерно от 1-2-3 до 50-60 км/ч. При вас как е положението? Да източа ли малко масло? Маслото е наливно от Порше. Предното беше бутилирано Long Life 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето масло моторът се опитва да го изхвърли отнякъде. Било семеринг, било да го изгори. Лошото при първия вариант ти е ясно. При втория - уврежда катализатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за съвсем малко над максимума не мисля, че ще ти направи проблем .... тия 1-2 мм може да ти се привидят на пръчката и от леко наклонена кола

Сега това за смяната на звука на двигателя ми е по-притеснително, чак пък толкова голяма разлика между маслата ... ? Аз карам Мотул VW Specific 504.00/507.00 и не усещам някаква разлика при смените на масло

А за източването - мисля, че ще ти е по-лесно да дръпнеш със спринцовка 200 грама от масления филтър, отколкото да отвиваш пробката ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един познат ми каза, че можело някакъв EGR клапан да се с повредил или да е заседнал и за това да свети тази лампа

хм ок...мерси.. ще ида да видят в сервиза какво точно става..

ако все пак този EGR трябва да се сменя.. някой може ли да сподели какви пари ще се пилеят? :birthday:

Здравей,

Имал съм същия проблем. 99 % е някой от колекторите, тези шибани клапи за дъла и къс хода на входящите колектори. Мене ми ги отремонтира едно майсторче в Русе, но без гаранция. Колектора е към 650 лв или повече. Ама и така да караш няма грижи. То това е измислено за екология, абе по-добре му е на двигателя с тези клапи ама и без тях може. Половин България си кара Аудита със светеща такава лампа.

Добре че караме Ауди, че при бимърите тези клапи (пеперутки) като се скапат..лелелелеле.

Глътват едни миниатюрни болченца и влизат при буталото, та да видят какво става. Направо става лудница, мъка, мъка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

О добре че си ти да ни отвориш очите.. скапват се ама се махат и си джиткаш по здраве като целия колектор нов е 850 кинта а ваЩо удоволствие е 700+ пари на цилиндър че и по-харчещо и невървящо :) а тва да ти свети колата като коледна е елха и по таблото е запазен патент :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О добре че си ти да ни отвориш очите.. скапват се ама се махат и си джиткаш по здраве като целия колектор нов е 850 кинта а ваЩо удоволствие е 700+ пари на цилиндър че и по-харчещо и невървящо :) а тва да ти свети колата като коледна е елха и по таблото е запазен патент :gruebel:

Ти точно за вървеж не се обаждай. И въобще как не те мързи във всяка тема да хейтиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти точно за вървеж не се обаждай. И въобще как не те мързи във всяка тема да хейтиш ?

Нема такова нещо човека просто се изказа неподготвен и така. За хеитване не знам са като не си баннат настъпи всеобща радост....btw може да направим сверка тия дни.са освен че не върви и пуши повечко :) . пак :gruebel: ..Факт е че си имат проблеми тия клапи и при двете марки на "ф-кта като беше на 7-8 х км ги смениха :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за съвсем малко над максимума не мисля, че ще ти направи проблем .... тия 1-2 мм може да ти се привидят на пръчката и от леко наклонена кола

Сега това за смяната на звука на двигателя ми е по-притеснително, чак пък толкова голяма разлика между маслата ... ? Аз карам Мотул VW Specific 504.00/507.00 и не усещам някаква разлика при смените на масло

А за източването - мисля, че ще ти е по-лесно да дръпнеш със спринцовка 200 грама от масления филтър, отколкото да отвиваш пробката ...

С тоя маслен филтър не искам да си имам вземане даване. Утре ще отида в порше да си оправят нещата. Засега съм минал само 1500 км с това масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема такова нещо човека просто се изказа неподготвен и така. За хеитване не знам са като не си баннат настъпи всеобща радост....btw може да направим сверка тия дни.са освен че не върви и пуши повечко ;) . пак ;) ..Факт е че си имат проблеми тия клапи и при двете марки на "ф-кта като беше на 7-8 х км ги смениха :)

Аз съм достатъчно подготвен. А и съм голям фен на бимърите, все още си държа старото е 36 и съм започнал сериозена ъпгрейд. Ама ти като си много светнат и подготвен, я кажи колко дизелови бимъра са "гълтали пеперудките" и какво става после, че аз съм виждал доста неприятни гледки по бутала и главички на е-60/61. Вярно е че бимърите дават повече динамика, ама много постно вътре в 5-цата, а айдито шаренийка :D .

И да, вярно е че трябват два колектора да се купят за айдито, ама поне има уред дето показва температурата, че при бимърит като светне лампата, вече си започнал втасването хихихихих.

Знам, че се махат тези пеперутки и върви без тях, доста съм изчел. Щях да вземам петица, ама сега ауди. все същата работа.поне вътре изглежда по-добре.

а за вървене, смяна на кулерчета, 84 съм генерация и малко ремап.

После ще трябва да ти подарявам бинокли, че трудноооо.

А сега ми светна: оптимиста е видял, че имам само десет поста, ама нямам навика да пиша глупости.

Извинявам се на всички колеги за спама по темата, просто исках да помогна на колегата, защото съм имал същия пробле.

Аз си мисля, че това е идеята на форума.ама разни хора, разни идеали :gruebel:

Редактирано от Riobg5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Гледам, че доста разточително върви темата искам да се намеся и аз с едно питане ;)

имам същата кола/модификация: седан 2.0ТДИ; имам едно, може би е проблемче, може би не е надявам се да ме насочите дали е сериозно.

при втора и трета предавка, понякога и при четвърта; при плавно подаване на гориво, започвайки от 1500 оборота, между 1900 до 2300 двигателя работи сякаш хълцайки, .. някак си на тласъци.

Не го прави винаги, но е горе долу в 50% от времето.

то сервиза ме насочиха, че е проблем на компютъра и .. не е сериозно. Имам обаче леки опасения, ... сякаш това хълцане да го нарека става по изразително ден след ден. Има ли някой опит с подобен проблем, може ли да ме насочи :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TDI-то е помпа-дюза в 4F, спора нагоре върви за 3.0 TDI, което е Комън-Рейл мотор - двете се отличават много...

А корифеите в сервиза обясниха ли точно какъв е проблема в компютъра ? И какво решение предлагат? Защото е много модерно за всичко да е виновен "компютъра" в "модерните" коли ...

Ако идваш към София, запиши си един час при Мишо (http://multitronic-box.com/contact) и открийте какъв е проблема.. Ако е софтуерен, той ще ти флашне ECU-то с последната версия на оригиналния софтуер от Ауди.

Иначе варианти за "прекъсване" под слаб товар бол - дюзи, дебитомер, геометрия на турбото и още 200 възможни причинителя... не мисля, че можем да те диагностицираме успешно в този случай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми е това "хълцане" или по-скоро придърпване на 2.0TDI BRE с DPF. Но доста рядко. Още на 20-30 000 км го беше правила. Струва ми се, че се появи след флашването в Порше преди 2 години на софтуера, както и промяната в реакцията на газта, но не мога да съм сигурен.

Това е сегашният софтуер, или поне си мисля, че тук пише какъв е.

Part No SW: 03G 906 016 ME HW: 03G 906 016 ME

Component: R4 2,0L EDC G000SG 1141

Revision: --H05--- Serial number:

Coding: 0000072

От много време се каня да ходя до Порше да видя дали имат нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Гледам, че доста разточително върви темата искам да се намеся и аз с едно питане :hilezh:

имам същата кола/модификация: седан 2.0ТДИ; имам едно, може би е проблемче, може би не е надявам се да ме насочите дали е сериозно.

при втора и трета предавка, понякога и при четвърта; при плавно подаване на гориво, започвайки от 1500 оборота, между 1900 до 2300 двигателя работи сякаш хълцайки, .. някак си на тласъци.

Не го прави винаги, но е горе долу в 50% от времето.

то сервиза ме насочиха, че е проблем на компютъра и .. не е сериозно. Имам обаче леки опасения, ... сякаш това хълцане да го нарека става по изразително ден след ден. Има ли някой опит с подобен проблем, може ли да ме насочи :?

Здравей колега аз си мисля а не само аз че твоя проблем ще се укаже в главата или по точно уплътняването между дюзите и главата но за всеки случай мини на една диагностика в PORSCHE и им кажи какво точно прави колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дано да не сте прави за проблеми в главата, а само с флашване да се оправи.

още днес отивам в Порше да я тестват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм достатъчно подготвен. А и съм голям фен на бимърите, все още си държа старото е 36 и съм започнал сериозена ъпгрейд. Ама ти като си много светнат и подготвен, я кажи колко дизелови бимъра са "гълтали пеперудките" и какво става после, че аз съм виждал доста неприятни гледки по бутала и главички на е-60/61. Вярно е че бимърите дават повече динамика, ама много постно вътре в 5-цата, а айдито шаренийка ;) .

И да, вярно е че трябват два колектора да се купят за айдито, ама поне има уред дето показва температурата, че при бимърит като светне лампата, вече си започнал втасването хихихихих.

Знам, че се махат тези пеперутки и върви без тях, доста съм изчел. Щях да вземам петица, ама сега ауди. все същата работа.поне вътре изглежда по-добре.

а за вървене, смяна на кулерчета, 84 съм генерация и малко ремап.

После ще трябва да ти подарявам бинокли, че трудноооо.

А сега ми светна: оптимиста е видял, че имам само десет поста, ама нямам навика да пиша глупости.

Извинявам се на всички колеги за спама по темата, просто исках да помогна на колегата, защото съм имал същия пробле.

Аз си мисля, че това е идеята на форума.ама разни хора, разни идеали :dance:

Колега пусни някоя снимка да видя с какви кулери планираш да замениш оригиналните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта кола правеше същите неща и с флашване се оправи, 9553 е версията на софтуера в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сегашният софтуер, или поне си мисля, че тук пише какъв е.

Part No SW: 03G 906 016 ME HW: 03G 906 016 ME

Component: R4 2,0L EDC G000SG 1141

Revision: --H05--- Serial number:

Coding: 0000072

От много време се каня да ходя до Порше да видя дали имат нов.

отиди непременно имат нов софтуер за двигателя и е акция,

събота и неделя карах на жена ми 4F-та и определено има разлика от преди,в положителна насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък ще им я закарам да видят дали има нови версии. Трябва да е при тях колата, за проверят. Казаха ми, че нормално обновяването се прави безплатно при обслужване, но за последните две години са я виждали само за смяна на спирачна течност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За мойта няма ъпдейт. Комбинацията от софта за кутията и софта за двигателя се гледа. За мойта комбинация нямало ъпдейт.

Но сега 10к км след смяна на маслото на кутията мога да кажа, че работи перфектно и това ритане което имах при спиране го няма. Явно маслото докато е ново има други характеристики и се държи по стегнато.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни някоя снимка да видя с какви кулери планираш да замениш оригиналните.

Все още не съм търсил, но ми се върти една идея да свържа двата оригинални с един среден от бмв 330 хд, покрива изискванията за налягане. Трябва само да прочета малко инфо и да се разровя. Мисля, че може да се получи, но тази кола ми е за пътуване по магистралите из Европа и не ми се занимава много. Но ти ако си решил да се захваща, имам какво да ти препоръчам. Но не е евтино Стъпка 1: кастъм изпускателна система след турбото (ако си с ДПФ, без него), освобождава се двигателя, стъпка 2: поръчкови кулери (или проучи моята идея за един нов между двата), стъпка 3: качване на дино и ремап, там ще се настрои колата най- добре. Сигурен съм, че резултата ще ти хареса.

Моята не съм я пипал, но кръсника има същата и е само с ремап: 0-100 км/ч, мерено с Г-тек 6.47 сек.

А тази събота пътувахме, заедно с неговото ауди пакет, на еластичност от 200 нагоре ме разцепва и то с много, разхода му е с 1 л. надоло.

За негвоат кола имам само едно притеснение, че я понаду доста и сега може да започне да грее малко турбот(то това му ебава майката,а не оборотите, решава се с по-голям кулер).

Като се прибера на лято за отпуската в БГ, може и аз да мина само на ремап, защото оригиналния софт нещо е бъгав, след 3300-3500 оборота започва само да тъпче, а след ремапа се отпушва.

Ако си готов за горепосочените инвестиции, ти гарантирам, че ще имаш голяма усмивка на лицето за дълго време. А мойте любимци бимърите ще ги плющиш на лягане и ставане,че може и с добри ластици ;).

Ако имаш нужда от инфо мажем да си пишем на лични, за да не разводняваме темата.

Поздрави на всички колеги, темата е много полезна, нищо че е баят длъжка :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, замислям се да си сложа соларен шибедах. Някой знае ли дали окабеляването е трудно? Иначе шибедах мога да си намеря лесно. Даже и кората под него и тя се сменя. Окабеляването и компа незнам дали се сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...