E7491BA Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 Евала колега за перфектната реставрация,която си направил на тази красавица,много жалко обаче че останаха единици такива стари реликви и то още в движение дано да има все повече хора,като теб да ценят тези красавици от доброто старо време а инече имам предна решетка от моето с емблемата и от дясната страна пише 5Т от 200 цата те са еднакви де има и оше подлакатник,седалки,бушони, за интериора имам много части даже и двата стопа отзад си стоят може да ги земеш да видиш как ще ти стоят, огледалата сащо си стоят пиши ми каквото ти трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 14 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 Евала колега за перфектната реставрация,която си направил на тази красавица,много жалко обаче че останаха единици такива стари реликви и то още в движение дано да има все повече хора,като теб да ценят тези красавици от доброто старо време а инече имам предна решетка от моето с емблемата и от дясната страна пише 5Т от 200 цата те са еднакви де има и оше подлакатник,седалки,бушони, за интериора имам много части даже и двата стопа отзад си стоят може да ги земеш да видиш как ще ти стоят, огледалата сащо си стоят пиши ми каквото ти трябваКъде се кри до сега бе колега Да почвам ли със списъка Значи:1. никелираните дръжки на предните втари, евентуално и задна дясна(петлетата много им се чупят на доста години са, сменям фи с голфови, но не издържат)2. емблемата, предната ако става3. плафона4. на шофьорската врата бравичката, че моята съм я побългарил малкоАко е 200 с четирите фара ли е?сещам се и други неща, дай снимки малко, ако имаш, някои части от интериора също, някои от лайсните по броните, ако са като моите... Друго в момента от радост май не се сещам. Пусни някоя снимка тук в темата да я видим След леко опаричване скоро ще сложим подобаващо аудио, някои неща от което вече чакат из нас като например: 12", 400W RMS, специално съм я тапицирал в цвета на мокета в багажника, дано не опада кита по калниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Браво и от мен Маслено зеленото повече и отива от предишния цвят :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o_mi7ko Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Бижу!Поздравления!Респект за труда,търпението и средствата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E7491BA Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 здрасти колегаутре ще направя снимкина абсолютно всички части, които имам и ще ги кача ама добрее и нещо имеил, или скайп да дадеш щото кутията, с прикачени файлове е пълна или кажи как да я изчистя еми моето да 200 ца с 4 фара е броните са различни. Влезни ми в профила там има снимки на колата да си имаш напредстава каква е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 15 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 huliganko@hotmail.com Skype: nightwish4461 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 много хуабваиначе тая двуцевка си стои точно на място според мен,не я бутайединствено това перденце някак си ми е странно,но такава дреболия си е абсолютно до индивидуалния вкус на собственикаи все пак дай снимки и на двг-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 21 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 много хуабваиначе тая двуцевка си стои точно на място според мен,не я бутайединствено това перденце някак си ми е странно,но такава дреболия си е абсолютно до индивидуалния вкус на собственикаи все пак дай снимки и на двг-тоДвуцевката няма да я пипам добре си е. Ама с тея снимки на двигателя вече ще се изложа Чак на мен ми е странно как върви толкова добре за 1.6-85 к.с., верно че има място за нещо по голямо, след 1-ви януари ще му мислим, като няма акциз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 (Редактирано) Страхотна кола, браво! С желание, постоянство и много труд всичко се постига! Редактирано 6 Септември 2009 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
-Kris- Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 браво, мега маняк си .. личи си от всякъде! Ма от де ги намери тия спортни пружини, по-високи от заводските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 9 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 браво, мега маняк си .. личи си от всякъде! Ма от де ги намери тия спортни пружини, по-високи от заводските Предните са заводските,сменил съм само задните, защото бяха поомекнали, отново съм някакви сток, със същите витки и сечение, аз си ги боядисах просто. А стои така високо, понеже двигателчето е много малко и леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Страхотно се е получила! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ganev87 Публикувано 29 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2009 Леле Колеги много е красива.Без никакви затруднения бих казал,че се възхищавам на хора като вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 6 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 (Редактирано) Колеги, реших, че ще съм по голям гъзар с 5-степенна скороста кутия, която изглежда така: Та ако някой има информация от къде да си намеря(нядявам се, че пасва на моята кола, защото моята е 4-степенна и изглежда почти еднаква), нека да дава преложения и идеи. Ето и още една снимка на класиката Поздрави на всички! Редактирано 6 Декември 2009 от И.Иванов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 От Б3/Б4 не става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 От Б3/Б4 не става ли?по скоро от б2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 12 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2009 от 100-ца С3 от 1983 до 1988, от 4 цил двигател, дето е с жило на съединителя, става гарантирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 12 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2009 аз имам една от 100-ца С3, ама е с помпа на съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 12 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2009 с жило сме, от 1.6 или 1.8 мисля че трябва да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Първо едно голямо браво . Впрочем защо не и бутнеш друг двигател направо, вместо да се мучиш с една скоростна кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_carloss Публикувано 27 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2010 И аз се присъединявам със положително мнение-Евала и от мене!!!!!! Тези коли заслужават да живеят!!!!! Иначе наистина е по-добре да си я оставиш с оригиналната ск. кутия защото все пак е пресметната за тази кола. Може това,дето върви учудващо добре точно от нея да е и като я смениш да не останеш много очарован.....в смисъл не става да сложиш каквато има,само да е с 5 скорости. В ETKA-та може да поразровиш да видиш кави 5 степенни са монтирвани с такива мотори. Като ти се сменя-давай наред-мотори,кутии,периферии и т.н.!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) И аз се присъединявамНяма да има проблеми със дължината на предавките ако вземе 5 степенна кутия от 1.6 или 1.8 мотор - това мога да го гарантирам!!! На моята Ц2-йка е монтирана 5 степенна от Ц3 с помпи и нямаше грижи докато се движеше. Даже според мен вървеше и по-добре в ниските предавки до 3-та. Облекчаваше доста мотора с 5-тата предавка и така. И.Иванов - съвсем не си единствения от форума с такава кола. Има поне още 2 за които знам освен моята и се надявам скоро да дадат добри резултати относно реставрацията и връщането на пътя. Аз май открих своя донор изоставен зад един блок в София, чакам само собственика да се намъдрува с окончателната цена. Редактирано 21 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 21 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 Ако има една излишна предна дясна дръжка можеш да ме пишеш в листа с желаещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 21 Април 2010 Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 Ако има една излишна предна дясна дръжка можеш да ме пишеш в листа с желаещите Май ще те огрее. Чакай в събота да видя обекта на желанията си отблизо, да огледам в какво състояние е и доста части ще има на битака. п.п. Няя ли се мяташ на 5-так под капака вече??? Засрами се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
И.Иванов Публикувано 22 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Отново съм на червено със спестяванията, иначе по принцип си мисля за 2.6 или 2.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване