Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

А какво ще стане да речем ако това легло (става дума за пластмаската) се направи от метал? От някой стругар примерно?

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

само дето малката подробност е,че за да махнеш ЗАВАЛЦОВАНАТА(т.е. капсулованата) капачка трябва да разрушиш устната,която я придържа.Ако имаш идея после как да натиснеш вече новите чашки и да завалцоваш мястото,ще споделиш ли технологията?

Това да остане само проблема. На мен поста ми е с идеята да се види от хората които не са виждали за какво точно си дават парите. Не искам никой да убеждавам сам да си сменя тампоните или чарколяците на които съм направил снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама идеята от тази твоя инфо да излезе нещо полезно и ако се намери лек за носачите - би било супер.

Идеалния вариант би бил изработка на износените пластмаски от метал - стават вечни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама идеята от тази твоя инфо да излезе нещо полезно и ако се намери лек за носачите - би било супер.

Идеалния вариант би бил изработка на износените пластмаски от метал - стават вечни.

точно този вид шарнир не е подходящ за чашки от метал,оригиналните са така направени,че като се натисне с капачката за да се завалцова се осигурява определен натяг върху ябълката,просто чашките са със строго определена форма за целта,ако са метални няма как да да се деформират и да се затвори камерата с необходимия натяг върху шарнира.Абе при заводски условия няма невъзможни неща,дори и този шарнир може да се възстанови с метални чашки и дори с реглаж на натяга,въпроса е струва ли си.

Иначе разликите при висококачествените носачи е тази,че под металните(вече) чашки има аксиални плоски пружини и самия шарнир е разглобяем,като чашките могат да се сменят и/или изработват нови.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, но е факт, че след рециклаж същите тея носачи карат мого повече. Незнам как ги правят.

Ако ebay-ските дето ще сложа събота изкарат 30к км - вече минавам на такива.

Ако не изкарат - рециклаж на старите "маркови" и газ до дупка.

въпроса е струва ли си.

Струва си, спрямо цените на "читавите" комплекти "Moog" и "Lemforder", дето преко сили додрапват 40к км.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, но е факт, че след рециклаж същите тея носачи карат мого повече. Незнам как ги правят.

Ако ebay-ските дето ще сложа събота изкарат 30к км - вече минавам на такива.

Ако не изкарат - рециклаж на старите "маркови" и газ до дупка.

просто слагат поливинилни чашки и затварят,има си начини да се "обърне" тая старата устна.

За мен единственото решение е един сет от оригиналните носачи със разглобяемите шарнири и смяна на чашки и тампони,това е.Мисля че С-ковите бяха на тоя принцип,не съм сигурен.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама това решение струва 2000+ лева. Щото за мен оригинален - само в Порше.БГ. TRW свалих от колата, с TRW ги смених, сега същите те са леш. Е явно не са с качеството на оригиналните.

А както видяхме 2000+ лева за сет от пластмаски е леко множко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама това решение струва 2000+ лева. Щото за мен оригинален - само в Порше.БГ. TRW свалих от колата, с TRW ги смених, сега същите те са леш. Е явно не са с качеството на оригиналните.

А както видяхме 2000+ лева за сет от пластмаски е леко множко.

не бе,друго имах предвид,за някви стари отнякъде да се напипат,аз от известно време се оглеждам по сервизи и морги,да видим какво ще излезе.После стругчето и пей сърце.

А да,добре е при рециклажа да се бодне и една гресьорка отстрани,колкото и да е изолиран шарнира,едно гресиране на 5000 километра е страшно полезно нещо,ама кой ли от майсторите го прави......

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, би били идеално:)

А инак производителите на носачи е ясно, че нямат интерес да ги направят с разглобяеми шарнири - доста бъдещи ползи биха пропуснали:)

Сега остана да си намерим един качествен майстор за рециклаж у форума и да отпадне проблема с носачите:rolleyes:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каза се за един майстор в Пловдив.

На мен ми казаха и за някакъв в Казаналък, че бил много добър.

Някой от Казанлък ако знае да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какъв шарнир - то скапаното пластмасово легло се скапва :)

Каква умора на метала, то ако се умаряше за 30к км метал така лесно ....

Е аз нямах предвид тези афтърмаркет дето са...тия орГиналните са на по 100-200 хил. че някой и на повече :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каза се за един майстор в Пловдив.

На мен ми казаха и за някакъв в Казаналък, че бил много добър.

Някой от Казанлък ако знае да каже.

При майстора от Казанлък съм рециклирал два горни шарнира ,вече съм минал 10000-12000 км без проблеми,цената беше 11лв на шарнир с маншона.Но понеже не съм от града не мога да дам адрес нито телефон.Нека някой от града да намери адреса.Намира се над градската болница.Човека ми каза че рециклира всички шарнири без долния където е хванат амортисора,рециклира и кормилните накрайници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие по темата:angry2:

Събота сменихме носачите, амортисьорите и всички тампони - играчка си беше, щото за първи път го правихме, но изпипахме всичко както си трябва.

Резултата - КЕФФФ, стегната предница, няма хлоп, няма троп, кофти настилки се минават все едно е гладък асвалт. И се убедих, че изправно А4 Б5 с 15-ки гуми хич не вози зле, обърна ми се мнението за лошата возия на Б5.

Остава да видим тея носачи на ATP колко ще изкарат. Ако издържат поне 30 000км - за мен проблема с предниците на А4 вече няма да стои на дневен ред.

За старите "читави" TRW и Moog - хлопаха яко, само един накрайник и една биалетка бяха останали здрави. Това за 35 000 км, вие си правете сметка колко са "читави".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се оплача. Писна ми с тая предница. Не, че съм изненадан и незная за кекавите ни предници. За 40 000 км все нещо сменям. Когато си взех колата, нямах идея че е по добре да се сменят всички компоненти наведнъж, и вече трета година се влача-тоя носач, онзи тампон и т.н. край няма. Почти всичко и смених, единия тампон на прехваления MOOG изкара само 6000 км. :rolleyes: От вчера пак нещо ми прискърцва в ляво и пак ще ходя в бокса ;) Чудя се ако карам с нормалните 15-ки, а не със заводските и 16-ки дали няма да изкарва повече. Ще взема и аз да сменя всичко а каквото е читаво в момента ще си го запазя за понататъшни смени ;) Във Варна не съм чувал някой да рециклира елементите по окачването, така, че май ще се бръкна за комплект ;) С отстъпка SIDEM ще ми излезе към 600 лв. Lemforder имат ли цял кит не зная (До сега само сменено с Lemforder-а не е мръднало, вече 40 000 км).

Извинявайте, че ви занимавам с до болка познати неща, ама нали като сподели човек и му олеква :lol:

П.П. Колко ви вземат за труд при смяна на цялата предница?

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще следя как е като здравина това окачване на ATP и ще ъпдейтвам темата.

Засега е рано да се каже, все пак само 400км имам минати с него:rolleyes:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен АТП са някъде към 20000 км в момента и сякаш чувам вече някакъв подозрителен звук, ама не съм ходил да проверявам, защото знам че нищо няма да има видимо. Карам още, може и да ми се причува, то с тези майстори вече човек караконджули сънува...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колегата по-горе питах, ама сега видях, че е на 17-ки.

Имам подозрения, че 17-ките с които карах 5-6000 км много спомогнаха за разбиването.

При всички положения гуми 195/65/15 би трябвало да оберат доста от неравностите и да ги смекчат преди удара да стигне до носачите.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колегата по-горе питах, ама сега видях, че е на 17-ки.

Имам подозрения, че 17-ките с които карах 5-6000 км много спомогнаха за разбиването.

При всички положения гуми 195/65/15 би трябвало да оберат доста от неравностите и да ги смекчат преди удара да стигне до носачите.

[/quoИзвинявам се, не разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, какво сега всички да караме с 15-ки ли ?

Просто ще се сменя колата...

Това за колата е ясно:)

Въпроса е докато търкаляме тея кошове как да направим така, че да не сменяме предница всеки месец :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 215/55/16 и да ти кажа не виждам разлика от 15-ките зимни... Другото, което е че километража ми дава доста по-малко отклонение от 205/55/16..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 215/55/16 и да ти кажа не виждам разлика от 15-ките зимни... Другото, което е че километража ми дава доста по-малко отклонение от 205/55/16..

Мда, 215/55 е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...