Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

А някой да знае ония орица от поршето колко ли ше искат за комплект носачи. Може пък при тях вече да са си оригинал колеги ,може и гаранция да дават ,да си имат и щампа на хауди на тях :rolleyes: . Никой ли не си е зимал носачи от представителите .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

здравейте колеги

Аз не съм си взимал от порше но съм се интересувал от цените

точно за носачите са си цифра помня само че големият долен носач струваше 385 лв за другите нямам спомени но като цяло излизаха доста, но има доста неща на изгодни цени при порше.

Редактирано от kemikul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да знае ония орица от поршето колко ли ше искат за комплект носачи. Може пък при тях вече да са си оригинал колеги ,може и гаранция да дават ,да си имат и щампа на хауди на тях ;) .

Мани не питай по-добре... :dance:

долен прав-400лв

долен крив-355лв

горените са по 199лв :stupid:

поне така ми казаха на място и си ги записвах цените.

излиза,че само общо 8-те носача(без биалетки и накрайници)=(2*400)+(2*355)+(4*199)=2306лв :flehan:

та такива ми ти цени обаждат ония орица от поршето! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам , ама като че ли 30000км за носачи експлоатирани по пътищата в София си е май нормално. Има ли марка която да е издържала повече на тези пътища.

Както казаха някои колеги , в Германия примерно може същите носачи да изкарат 150-200к км. а за БГ макс 50к , за София 30к.

На моята един Lemforder горен съм сменил преди 5к .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро и аз сменях носачи, и горни, и долни. Всичко сложих на TRW, вече съм навъртял около 10к км. На вярно това е прекалено малко, но това за което си говорихме с майстора ми е, че много негови колеги ги монтират на хидравлични крикове. Т.е. вдигат колата и започват да разкачват. При такъв монтаж, когато се пусне колата отново на земята се получава изкривяване на тампона и той се разбива за много кратко време. При мен той го разкачи в един канал и като бях плътно до него се убедих, че всичко което ми казва е така.

Според мен няма какво да се чудим, пътищата ни са под всякаква критика, и 30-40к км тук си е постижение. Всеки иска да ги смени веднъж и да кара поне 150-200к км, да ама не и в България.

Тъй, че стягайте джобовете и като се налага сменяйте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягането на тампоните трябва да се направи, когато колата си е стъпила на колелетата.

Тогава го няма това прекалено усукване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягането на тампоните трябва да се направи, когато колата си е стъпила на колелетата.

Тогава го няма това прекалено усукване

Мойте са монтирани по тази процедура и въпреки това не знам дали ще изкарат до 50к...за сега сме на 42к и май нещо похлопва...като сменям маслото след 2-3к ще мина и на инспекция на носачите, но не съм оптимист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани не питай по-добре... :D

долен прав-400лв

долен крив-355лв

горените са по 199лв :D

поне така ми казаха на място и си ги записвах цените.

излиза,че само общо 8-те носача(без биалетки и накрайници)=(2*400)+(2*355)+(4*199)=2306лв :respekt:

та такива ми ти цени обаждат ония орица от поршето! :hilezh:

ами остана сега някой да се прежали яко,да купи комплекта и след 200-300 000 км да си каже как са "оригиналните" носачи :hilezh: .Да видим има ли герои?!? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам това финансово самоубийство кой би направил в тази криза...още повече ако няма някаква яка гаранция от поне 3 години...или да кажем 100к километра. Освен това с нашите offroad пътища дълбоко се съмнявам и те да устискат кой знае колко много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............................Освен това с нашите offroad пътища дълбоко се съмнявам и те да устискат кой знае колко много.

А,ето го и тънкия момент на истинатааааа :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Знам, че това е н-тата такава тема, но вече се видях в чудо, Днес поогледах колата и се оказа, че всичките носачи си имат сериозни луфтове. Накрайниците и те са зле. С две думи - плача си за нова предница.

Преди 35 000 км смених всичко с Moog и TRW, купувани от уж проверени места.

Та тея 2 марки вече мисля да ги избягвам, щото освен че са скъпи, нищо друго хубаво не виждам у тях. Карам доста и да давам всяка година по 800 лева за предница не ме кефи.

Искам да ви питам следното по този случай:

1. Споделете мнение ако сте сменяли целият комплект с каква марка е било и колко са изкарали като км?

2. Какви са впечатленията ви от комплектите на колегата muftal4о - в смисъл който ги е монтирал да каже изминати км и проблеми?

3. Гледам в ebay доста добри оферти, за по 125 евро има на някаква марка ATP. Някой поръчвал ли е от ebay и ако да - да каже пак впечатления, изминат пробег и ако може линк към търговеца.

4. Ако имате наблюдения като цени и изминати километри с други марки също споделете.

Знам че някои ще кажат - вземаш Moog, TRW, Lemforder и забравяш - е да, ама не е точно така явно, щото и на други мои познати след 35-40к км им дадоха фира.

Мисля че темата би била много полезна (нека я запазим от излишен спам) - да видим кои са най-добрите като отношение цена/качество, защото ако ebay-ските карат по 30к км - ясно е кое е по-изгодно.

Благодаря ви на всички :respekt:

Вэеми си оригинални от морга аэ така направих и реших проблема само да не вэемеш эдухани вэеми някой който им раэбира

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой случайно да е рециклирал и да каже колко карат и дали има смисъл?

и аз карам с MOOG сега са на 15-тина хиляди и май са ок засега но и аз мисля че Лемфюрдер са по добре но и по скъпи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вэеми си оригинални от морга аэ така направих и реших проблема само да не вэемеш эдухани вэеми някой който им раэбира

:respekt:

Ти си купи носачите 2-ра употреба от морга ? И си мислиш, че си направил добре ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вэеми си оригинални от морга аэ така направих и реших проблема само да не вэемеш эдухани вэеми някой който им раэбира.

Някой с око ренген :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз бях като теб събрал съм в къщи над 10бр. носачи ,карам А4 от 2002г.взехя на 5г и 80000км сменял съм само долни прави и криви не знам защо но горните са още оригинални и не са мръднали с излючение на накрайниците въпреки че колата е на близо 200000км. Пробвал съм всякви марки едва издържаха 15-20 000км докато накрая открих истината поне за себе си! Тук в Пловдив има един стар майстор който рециклира носачи още от тошово време всички таксиджии в града го познават защото никой от тях не купува носачи само рециклира! Значи аз съм в момента с рециклиран долен крив и прав носач значи на таксиджиите дава 50000км.гаранция а на останалите 100000км Кривия е на около 45000 и не е мръднал а правия го смених по скоро и проверихме и кривия тогава -всичко е бетон.Значи той има група колеги а той смия вече на работи но винаги е там и следи за качеството.Правят както ти казах и правия кото е излят, така ги правят, слагат нов маншон и пружина а смия шарнир после не изисква никаква подръжка толкова е стегнат че само с чук можеш да го мръднеш, при монтажа моя майстор го сложи в менгеме и с чук го раздвижи за да го монтира.Цената е м/у 15-30лв за прав носач като аз никаде другаде не съм чувал да рециклират правите долни носачи.Аз съм много доволен а и който е правил при него носачи междодругото прави и за всякви видове тежкотоварни камиони повече не е купил нов, по негови думи всеки носач може да се рециклира по 3 пъти. Това е аз си оправям предницата за най много 50-60лв имам стари разбити носачи нося му на другия ден го взимам моя си а не някй друг със скъсан тампон примерно и така не оставам без кола!Дано съм бил от помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми и аз имам вкъщи 6-7 носача и се чудя при следващото потропване дали да не опитам с рециклиране

а някакви координати на майстора все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдив жк. Тракия до бл.- забравх номера ще поглена като минавам и ще ти напиша, Но ако идваш който и бакшиш да питаш за майстора в жк. Тракия ще те опъти веднага!!Всичк го знаят аз нямам тел. защото живея на 500м от работилницата му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз съм събрал май вече пълния комплект носачи...нищо не пречи да пробвам и рециклиране....да видим до къде и колко ще изкарат :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На наща бивша а4-ка носачите от Ибей са на 20 000 км вече и не са мръднали.Па и за цената дет са 30-40 000 да изкарат е добре.Който е играч да си взима по 800-1000 лева китайски ама "маркови" и да им се кефи пак същите километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На наща бивша а4-ка носачите от Ибей са на 20 000 км вече и не са мръднали.Па и за цената дет са 30-40 000 да изкарат е добре.Който е играч да си взима по 800-1000 лева китайски ама "маркови" и да им се кефи пак същите километри

:)

Аз вчера си поръчах от ebay комплекта на ATP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко ще ти излезе с транспорта и от коя държава ти го пращат??

159.80 евро с доставката, от Германия ги пращат.

Има и още по-евтини комплекти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кормилни накрайници мисля че стават С-кови, като разликата е че те са практически неразбиваеми. Нека Ицо /М/ да каже, моля. За носачите за сега слагам от скъпите, но при първия дефектирал отивма на ибейски.

И при мен нещо тропа в ляво, казаха ми горен носач.

Интересно ми е какво са тия С-кови накраиници, нека някои и повече инфо пише за това би било полезно.

Иначе чета за Полиуретанови тампони, чувам че някои си правят тампоните на носачите и пак ги слагат, а от други форуми чета че полиуретана издържа доста повече около 10 пъти, спрямо обикновенният каучук.

Незнам как стоят нещата при нащите А4-ко но положението е наистина трагично.

Аз лично смятам да търся такива Полиуретанови тампони и да си правя моите носачи, или... да сменям марката понеже чета само лоши неща за тия предници, а явно и моито време за правене идва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ли че по ефтините са по некачествени? Ти защо избра точно тези понеже са от Германия ли?

Ами защото един колега писа по-горе, че вече е поръчвал същите, изглеждали са ОК, при монтажа са паснали добре и засега няма проблеми.

Иначе вече доста хора рискуваха с евтини носачи от ибей и отзивите са положителни. Аз чудеса не очаквам - 30к км да изкарат съм предоволен. Ще си ги сменям сам, защото по сервизите леко се уляха с цените за смяната им, а тя далеч не е сложна.

Защото се видя, че и Моог и ТРВ не карат по много повече...

П.С. Незнам защо всички обвиняват Бг пътищата и изкарват едва ли не нормално шарнирни връзки да се скапват на 30-40к км - при положение, че се пази колата и се внимава. Е ако е така - не е ли боклук тая кола? Ако не - частите са тотални боклуци.

За справка Вектрата която карах едно време е а 21 годии и 600 000+ км. Карана и не е жалена, още я карат. Шарнирите и накрайниците са още оригинални и нямат луфтове!!!

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...