Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

Казвал съм го и друг път, и пак ще го повторя:

Взех колата '06г. , супер стегната, без никакво, ама никакво хлопване!

Тогава беше на 300,000 км. (не, че го знаех де :o )

За 3 години по тези трапове, с нормално пазене, се поразхлопа.

Можеше да изкара и още (не бяха толкова зле шарнирите,

имаше луфт, но колко още-само онзи горе знае...)

Смених си носачите и грам не съжалявам!

Нищо не личеше да е било сменяно за тези 14 години, нито носачи, нито маншони!

Оригиналните болтове се изпокъсаха при демонтажа!

Не е слаба предницата, "пътищата" са виновни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За кормилни накрайници мисля че стават С-кови, като разликата е че те са практически неразбиваеми. Нека Ицо /М/ да каже, моля. За носачите за сега слагам от скъпите, но при първия дефектирал отивма на ибейски.

Аз съм с такива накрайници,разликата е ,че я няма гумената част от корпуса,целия е метален като на другите коли.Когато търсих такива намерих само на Лемфиордер-25972 и ориг.номер-8Е0 419 811,дават ги за коли със спортно окачване.Цената беше около 90лв на брой със сериозна отстъпка.Като поведение на пътя разликата от нормалните е че управлението става по-директно,на по-спортно ориентирани водачи ще им хареса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено за дъртите Опели съм съгласен че са със здрави предници

АА и Б3-ките са бетон ! Но за Б4 не съм съгласен е верно по-евтино но пък същата Х*НЯ :hilezh::bia:

Редактирано от Lex_Luthor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета, купете си б4 -ки и забравете за носачите :respekt:

най-добре Б3 и забравяш за всичко,а същевременно караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, че няма на каде повече.

Като си пишете за а3,б3, опели... То и Мерцедес губи страшно много пати с модела Е300д, това е бил наи здравия модел, и просто компанията губи, понеже не се изисква потдръжка или подмяна с по нов, мотора изкарва спокоино над милион километри. Ходовата част на Е-класите също нее скъпа и доста по надеждна от Ауди.

Да си доидем на думата. Имаме нови коли, търсим начин да си ги потдържаме малко по надеждно, това е! Мога да ви гаантирам че мнго малка част от авточастите на нашия пазар са толкова оригинални, колкото и тези закупени от Германия. Не че и там няма боклуци. Но тук, трудно се намира нещо качествено. Вносът ни е неограничен, а братята Турци правят какво ли не, та дори и оригинални опаковки.

Стига Спам в темата моля пишете само по същество.

Редактирано от mladen99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, че няма на каде повече.

Като си пишете за а3,б3, опели... То и Мерцедес губи страшно много пати с модела Е300д, това е бил наи здравия модел, и просто компанията губи, понеже не се изисква потдръжка или подмяна с по нов, мотора изкарва спокоино над милион километри. Ходовата част на Е-класите също нее скъпа и доста по надеждна от Ауди.

Да си доидем на думата. Имаме нови коли, търсим начин да си ги потдържаме малко по надеждно, това е! Мога да ви гаантирам че мнго малка част от авточастите на нашия пазар са толкова оригинални, колкото и тези закупени от Германия. Не че и там няма боклуци. Но тук, трудно се намира нещо качествено. Вносът ни е неограничен, а братята Турци правят какво ли не, та дори и оригинални опаковки.

Стига Спам в темата моля пишете само по същество.

И аз слушам,че за сега най ефикасно е рециклирането,пък и по евтино :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз слушам,че за сега най ефикасно е рециклирането,пък и по евтино :hilezh:

Да аз чета за Полиуретанови тампони, които имат "10-пъти" по дълъг живот. Незнам дали е реално ее така, но от други форуми чувам че са доста по надеждни. Но тук никои явно нее наясно. Аз започвам да търся някои в Бургаско да рециклира с такива Полиуретанови!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чувал за полиуретановите тампони. Проблема е, че до сега ми се разбиват само шарнирите а тампоните са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако случайно някой си е играл да разглежда и разглобява старите си носачи може да е забелязал, че се скапват само ябълковидната част на носачите. От другия край тампоните се съмнявам, че някога могат да се прецакат но дори и това да се случи се продават отделно. Разглобете сами ябълковидната част да видите за какво си давате парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора кацнете на земята. Стига сме карали 20 годишни коли бе. Колкото и да е запазена това са 20г. Тази кола мурално вече е толкова остаряла, че

не успях да схвана какво искаш да кажеш колега..Като нямаме пари, според теб как да караме нови коли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ти ако си ги разглобявал напиши за какво става дума защо и ние да се мъчим! Много ли слабо са направени??

Разглоби един де, сам ще видиш какво има вътре. И аз не вярвах докато не разглобих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимките:

Капачката:

img_0637_aed98_17234589.jpg

img_0638_d5803_17234600.jpg

Маншона: На първата снимка отстрани е зегерката с която уплътнява от голямата страна. На втората снимка е как е уплътнено от малката страна:

img_0639_c20d3_17234601.jpg

img_0649_4c1ee_17234631.jpg

В тази пластамстка "лагерува" :

img_0641_a92a0_17234607.jpg

img_0642_f5ae1_17234609.jpg

Уплътнение:

img_0643_112a8_17234610.jpg

И последната "част"

img_0644_76e75_17234614.jpg

img_0645_c4d61_17234617.jpg

img_0646_c462a_17234621.jpg

Самия носач:

img_0647_47895_17234626.jpg

img_0648_212df_17234628.jpg

Ето това е сложнотията за която си давате парите :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!!!

Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.

От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.

Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!

Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.

Темата мисля се получава доста полезна:rolleyes:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!!!

Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.

От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.

Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!

Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.

Темата мисля се получава доста полезна:)

Еми пичове, ето затова ако сменяте оригиналните носачи ви правят отстъпка от цената на новите... Хората си сменяват пласмаската и ги продават за нови... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, въпроса е тогава изобщо каква е разликата от оригиналните до ebay-ските като качество. Евентуално само при тампоните. Щото тая пластмаса и от Марс да я носят пак не мое да струва толкова.

Ауди пичове, Ауди - картинките на колегата убиха всичко детско в мен. Тея паляци от Ауди искат за "оригинален"-хаха сет носачи 2413 лева :)

Вече ми е ясно и що са кекави предниците - ми пластмасови са:lol:

Ясно ми е що на Вектрата на 21 години още и държат шарнирите и нямат луфтове - ми направени са метални и качествено.

Дето се вика - добре дошли в автомобилостроенето на 21 век :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм резервиран относно това рециклиране. Все пак има умора в метала и сработване на частите. Не бих рискувал с рециклиран шарнир пък нека искарвали и по 100хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама какъв шарнир - то скапаното пластмасово легло се скапва:rolleyes:

Каква умора на метала, то ако се умаряше за 30к км метал така лесно ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!!!

Не е истина просто как ни товарят за смешни пластмаси.

От това което виждам с малко повече умения и инстументи би трябвало да подлежат на побългарен ремонт.

Аз като гледам - сменя се пластмаската, нова грес + маншон и това е чисто нов носач!

Ти правил ли си такъв или поне знаеш ли къде могат да ги правят? Защото е смешно за една пластмаса 250 лева да се дава.

Темата мисля се получава доста полезна:lol:

А бе тези пластмастки би трябвало да са тефлонови и бла бла и предполагам затова идва разликата в цената на различните комплекти. Иначе да нови пластаси, грес и маншон и си имаш нов. За съжаление не знам къде се продават, ходих до 1-2 места където рециклират ама като казах че е за а6 ми казаха високи цени. Сега съм взел всичко разглобено и ще ходя да питам продават ли само "пластмастките" и ще си трая за коя кола. А тампона на другия край на носача се продава цял ама той сигурно след 500 000 км може да се скъса :rolleyes:

Аз съм резервиран относно това рециклиране. Все пак има умора в метала и сработване на частите. Не бих рискувал с рециклиран шарнир пък нека искарвали и по 100хил. км.

Прибързано говориш. Няма нищо да се рециклира, а ще се подмени с ново. И къде видя метал който се уморява ? Или мислиш, че носача ще се счупи на две след 100 000 км :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за инфото! Имам едно питане - как се сваля металната капачка,не е ли направена за еднократно поставяне,какво я държи.Или просто е набита в гнездото?

Редактирано от djenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимките:

Капачката:

Маншона: На първата снимка отстрани е зегерката с която уплътнява от голямата страна. На втората снимка е как е уплътнено от малката страна:

В тази пластамстка "лагерува" :

Уплътнение:

И последната "част"

Самия носач:

img_0647_47895_17234626.jpg

Ето това е сложнотията за която си давате парите :rolleyes:

само дето малката подробност е,че за да махнеш ЗАВАЛЦОВАНАТА(т.е. капсулованата) капачка трябва да разрушиш устната,която я придържа.Ако имаш идея после как да натиснеш вече новите чашки и да завалцоваш мястото,ще споделиш ли технологията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...