Jump to content

Audi 100, ACE мотор, 2000куб. гасне и не пали !


svetlio_85

Recommended Posts

Здравейте !

От скоро Аудито ми започна да прави проблеми и в момента не го карам въобще.Както си карах из центъра, подадох газ и вместо да поеме и да се изфорсира, заглъхна сякаш няма бензин и угасна.Завъртях стартера пак, запали, подадох леко газ и пак заглъхна и угасна.Повече не пожела да запали.Бензин има ! Като го оставя 5-6 часа и след това врътна стартера - пали ! Работи на место, обаче сякаш прекъсва.Както реша да му подам малко газ и пак не иска да поеме и угасва ! Колата няма газова уредба и не е карана на газ.Ще съм благодарен, ако ме насочите към решението на проблема.Колата е 94-та година, 16 клапана, механичен инжекцион.Моля, помагайте !

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Знам, че има писано много като цяло за тези мотори, но при мен странното е, че като подам газ и тогава се стапя.Просто угасва ... Възможно ли е да съм попаднал на некачествено гориво ? Напоследък доста ме понаплашиха с това.Ма така угасва, че няма палене после, или ако завърти, завърта за малко пали и пак веднага угасва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че проблема е от бензиновата помпа. Не е лошо да я закараш да я замерят някъде преди да я сменяш. Провери си и горивния филтър или направо го смени - така и така при смяна на инжекционна помпа се сменя задължително и филтъра. Провери за всеки случай какво се получава като откачиш ел. регулатор на налягането. Намира се закачен отдясно отстрани на самата глава на инжекциона (това от което излизат тръбичките към дюзите) куплунга му е с 2 кабела (да не го объркаш с потенциометъра отляво).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета !

Значи оказа се, че не е от бензиновата помпа.Същата си работи и подкача бензина.Разгледахме инжекциона - бензин до него стига.Въпроса е, че от горе където вече тръгва бензина към съответните цилиндри няма никой.Никакъв бензин не пръсна никъде.Не разбирам много и може и куцо да съм ви обяснил.Просто от горе на самия инжекцион има 4 или 5 болта мисля, че са.И от никой от тях не пръска бензин при развиване.Момчето от сервиза в който я закарах каза, че е за смяна цялата глава на ижекциона.Ще кихам с 400 лева ... Ако има нещо друго, ще драскам пак.

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, откачи ли това, което ти казах по-горе да видиш дали ще запали? Не бързай да сменяш главата на инжекциона. Бензин по дюзите може да няма от доста неща и едното от тях е ел. регулатор на налягането. Премери ли с манометър налягането, което дава помпата - това, че "подкача" нищо не значи, особено ако и е ниско налягането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е лошо да си погледнеш и въздушния филтър...

Няма да е лошо да си погледнеш и въздушния филтър...

...

Махни го и пробвай как се държи без него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен.И аз имах проблем с паленето.Смених гарнитура на инжекциона и маркуча от двигателя към него за маслените изпарения.Сега всичко е перфектно.Маркуча ми беше скъсан отдоло понеже е оригиналният,Сигурно съм го скъсал като сменях въздушният филтър, а от гарнитурата на инжекцията омасляваше леко т.е. гълтала е въздух и от там.Гарнитурата е 16 лв. а маркуча намерих подобен за 7 лв.Погледни ги и тях. Имам Ауди 100 2.0 16в 137 к.с.1993.Ако съм ти бил полезен ще се радвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем е отскоро,и е подобен,но не баш,значи по принцип колата пали от четвърт,но понякога няма палене и трябва да се изчака поне половин час за да запали.Установих,ЧЕ инжекторите капат в цилиндрите,не всичките само два.Като ги махах един по един и ги слагах в шишенце видях,че освен струйката има и по една капчица,и дори след преминаване на газ остават да капат капчици още 30-40 сецунди.

От какво може да е това капане?Дали е възможно да се оправи с някаква добавка,от инжекторите ли е въобще,,да знам да се подготвя или за цял дебитомер.

:bia:;):);) ;) :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да сложиш добавка за почистване на дюзи, но не е в това проблема според мен. Ако не затварят добре и течат, при загрял двигател няма да имаш ниски - ще гасне защото ще се дави и съответно после много трудно ще пали. Освен това дюзите не може един път да текат и да не пали, а после да си пали нормално. По вероятно е да смуче въздух отнякъде или нещо по "тоците" след като и на газ трудно пали. Огледай добре и клапана на газта - ако не затваря добре всеки път, ще смесва гориво (ти палиш първо на бензин и ако има и газ ... ) и съответно много трудно ще запалва. Опитай, когато не иска да запали да спреш газта от крана на бутилката отзад и да видиш дали няма да запали по-лесно. Друга възможност е да имаш проблем с клемореда примерно и като въртиш на стартер да няма ток на бобината - виж, когато не иска да пали дали има +12В на бобината и ток по свещите. Пробвай и това, което ти казах по телефона с бензиновата помпа. Лошо е когато дефекта е непостоянен и ту го прави ту не :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак момчета !

Значи, пробвах да сваля въздушния филтър - никаква промяна ! Смених го все пак де, сега е чисто нов.

VBI, здрасти ! Не съм пробвал това, което ми каза поради простата причина, че съм много бос и ме е шубе да не откача нещо друго.

Преди да я закарам в сервиза, един мой познат, който има някаква представа от тези неща, откача и закача някакви неща.Мереше им

нещо с мултицет и каза, че проблема не бил там.Момчето от сервиза каза, че с новата глава на инжекциона е запалила колата и работи, но трябвало

да регулира оборотите, защото много "тресе"(така се изрази). Ще ви драсна пак като ми звънне да си го взимам и ще ви кажа какви са ми впечатленията.

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно моят проблем,явява се предимно на топъл двигател,и по скоро след каране на газ.явява се един път на 50 паленета,НО го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може тогава проблема да е газовия клапан Ники - да не затваря добре всеки път. Ако пак ти направи номера завий кранчето от бутилката да спреш газта към изпарителя и пробвай да запалиш - пак ще трябва да завъртиш малко повечко докато запалиш за да издуха газта, която евентуално е натекла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама нали са два,между другото единия/първия/ми прави проблем с отварянето понякога,бях го чистилбеш пълен с мизерия,може и пак да се е напълнил,но това дето казваш,би трябвало да ми се е увеличил и разхода заради изтичаща газ :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти увеличи разхода ако изпуска по-малко, просто ще пречи като палиш на бензин защото смесва горивото (ако от това е проблема разбира се).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,в случай,че сме се усъмнили в единия клапан,нали са два,няма как да мине газ ,ако не са отворили и двата :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам може първо единия да е почнал да изпуска по малко, но не е оказало влияние, а на по-късен етап и другия :lol: . Все пак само гадаем, просто ако пак ти направи този номер провери да видиш дали няма да запали по-лесно като затвориш крана от бутилката - все от някъде трябва да почнеш :bia: . Може проблема да е и в ключа газ-бензин :lol: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте пак колеги.

По моя въпрос ... доооста шантава работа.Случая е следния -> След като майстора каза, че проблема е в главата на инжекциона, намери друга и я смени.После рече, че колата работила неравномерно (прекъсва и тресе) ... това ви го бях споделил между другото в по-горен мой пост.Както и да е.Попитах го "Е добре, как може да се отстрани този проблем ?" и тои каза, че проблема идвал от дебитомера.Същия подавал грешна информация на инжекциона и за това предишната глава е заминала.Каза, цитирам "Ще смениме плочката на дебитомера и всичко, ще си доиде по местата" ! Съгласих се естествено, какво да правя като и представа си нямам от ДВГ.Поиска ми още 150 лева за тази плочка на дебитомера.Викна ме малко по-късно.Отидох, запали пред мен колата, работеше си, но да ви кажа честно стори ми се, че си работи както и преди да влезне в сервиза.Имаше пак леко тресене от време на време.Попотах го защо още ги има тези "отклонения" и той каза, че това си било нормално.Бях му набил вече 600 лева за ремонти и се яхнах на возилото.Покарах го 4-5 дена безпроблемно и след това почна сама да си се форсира, като подадех газ оборотите оставаха високи сякаш задържах педала на газта, а не го правех.И в един прекрасен ден, тръгнах към с.Калотина с колата.Както си карах с около 100км/ч почна да не поема и да спира.Сякаш няма бензин ... същия номер ! Спрях, колата угасна съвсем, пробвах да запаля и край.Не пожела.На кратко - според майстора е сменена глава на инжекцион и плочка на дебитомер, аз съм назад с 600 лева, колата е на същото дередже ! Обадих му се по телефона и като му казах какво се случва с автомобила не можеше да повярва и само повтаряше "Не е възможно, не е възможно" ... Каза да му я карам пак, но мен ме е страх, защото още връщам заемите от предишния "ремонт" и ако ми поиска още пари нямам от къде.А мисля, че ще я доскапе.Колата в момента пали, работи и се кара, но се кара 5-6 километра след което просто умира ! Моля за съвети !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това показва, че проблема не е в главата на инжекциона. Мой съвет е да си върнеш старата, а да запазиш потенциометъра ако е бил сменен с нов (предполагам на това му викаш "плочка") и да се регулира и потенциометъра и сместа на дебитомера. Форсирането, което описваш ми прилича като на влизане на ЕКУ-то в авариен режим и опит от негова страна да си настрои параметрите по показанията на потенциометъра, л-сондата и т-датчика на ЕКУ-то - адаптация. Така, че според мен по-скоро трябва да се огледа настройката на потенциометъра и дали TPS-a сработва винаги като отпуснеш педала на газта (при ниски обороти).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги.

По моя въпрос ... доооста шантава работа.Случая е следния -> След като майстора каза, че проблема е в главата на инжекциона, намери друга и я смени.После рече, че колата работила неравномерно (прекъсва и тресе) ... това ви го бях споделил между другото в по-горен мой пост.Както и да е.Попитах го "Е добре, как може да се отстрани този проблем ?" и тои каза, че проблема идвал от дебитомера.Същия подавал грешна информация на инжекциона и за това предишната глава е заминала.Каза, цитирам "Ще смениме плочката на дебитомера и всичко, ще си доиде по местата" ! Съгласих се естествено, какво да правя като и представа си нямам от ДВГ.Поиска ми още 150 лева за тази плочка на дебитомера.Викна ме малко по-късно.Отидох, запали пред мен колата, работеше си, но да ви кажа честно стори ми се, че си работи както и преди да влезне в сервиза.Имаше пак леко тресене от време на време.Попотах го защо още ги има тези "отклонения" и той каза, че това си било нормално.Бях му набил вече 600 лева за ремонти и се яхнах на возилото.Покарах го 4-5 дена безпроблемно и след това почна сама да си се форсира, като подадех газ оборотите оставаха високи сякаш задържах педала на газта, а не го правех.И в един прекрасен ден, тръгнах към с.Калотина с колата.Както си карах с около 100км/ч почна да не поема и да спира.Сякаш няма бензин ... същия номер ! Спрях, колата угасна съвсем, пробвах да запаля и край.Не пожела.На кратко - според майстора е сменена глава на инжекцион и плочка на дебитомер, аз съм назад с 600 лева, колата е на същото дередже ! Обадих му се по телефона и като му казах какво се случва с автомобила не можеше да повярва и само повтаряше "Не е възможно, не е възможно" ... Каза да му я карам пак, но мен ме е страх, защото още връщам заемите от предишния "ремонт" и ако ми поиска още пари нямам от къде.А мисля, че ще я доскапе.Колата в момента пали, работи и се кара, но се кара 5-6 километра след което просто умира ! Моля за съвети !

Върни си всичко от твоята кола,включи помпата принудително и измери работното налягане, но не дали хвърля а със манометър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги. И аз съм със същите проблеми.Ако има някои които да се е справил с тез проблеми по механичния инжекцион нека пише,или поне да каже къде във Варна му разбират на това чудо без "смени това, смени онова". Благодаря

Редактирано от inchoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги. И аз съм със същите проблеми.Ако има някои които да се е справил с тез проблеми по механичния инжекцион нека пише,или поне да каже къде във Варна му разбират на това чудо без "смени това, смени онова". Благодаря

Здравей,

Никой от Варна не му се занимава с механичен инжекцион,защото там трябва да тече доста инженерна мисъл.Моя съвет е да си намериш 2 ра употрреба дебитомер, струва около 150 лв., само да не е от кола която е била на газ.Пробвай този вариянт е доста изгоден,защото като отидеш на сервиз дерат много здраво и нищо не се оправя!

Успех!

Поздрави!

Глен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с дебитомер втора употреба,но или не работеше или майстора не можа да настрои инжекцията.Преди това е разбутвана за да върви долу горе.И за това ми трябва истински майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...