bparvanov Публикувано 31 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2012 (Редактирано) Привет,От два дена я карам отново. минус 17, с едно подгряване и компромисен акумулатор - ПАЛИ НО аз съм си на тръни. Какво направиха майсторите. С цел тотално да изключим възможности за въздух, сложиха електрически клапан на обратната нафта между помпата и филтъра (тройника-клапан на филтъра). Тоест, без контакт клапана е затворен и нафтата няма къде да иде, защото и на входящата нафта е сложен клапан (обикновен-възвратен клапан).Това може и да реши проблема, но е меко казано "газо-циганява" работа и не ме кефи, но за момента ще е така.Не бях я чел на ВАГКОМ отдавна, но след като вчера се забих в една пряспа и напред назад всичко отдолу се намокри светна ESP, отказа да качва нивата (явно компресора ми се "измори"), та я включих днес. Между всички грешки, попаднах на:================================================== Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl Part No: 4Z7 907 401 B Component: 2.5l/4VTEDC G200AG D09 Coding: 01016 Shop #: WSC 99999 VCID: 3C7BB7F32F6B Subsystem 1 - Part No: 00014059 Component: 130 106EC150_1.R75798385181 WAUZZZ4B63N078834 AUZ7Z0B22946322 Faults Found:01259 - Fuel Pump Relay (J17) 31-00 - Open or Short to Ground18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A=================================================Не знам кога се е случило и въобще майсторите дали са гледали/трили грешки, но след четене из нета се оказа, че това реле много може да бъзика паленето. bad-fuel-pump-relay-symptoms.htmlСимптомите ми пасват ама идеално:Engine Goes On a StrikeErratic Engine Function and Delayed StartAbsence of Fuel Pump Working SoundSo these were the major bad fuel pump relay symptoms that you need to watch out for. Being alert and identifying such symptoms of car problems in advance can save you a lot of money that you would spend in car repairs.Утре това реле ще отиде в кофата Редактирано 31 Януари 2012 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 ще чакам да видя какво е станало след смяната на това реле и къде точно се намира,ако има резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 5 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2012 За момента няма проблем. Съгласих се с майсторите, че релето J17 няма отношение към паленето на студено. Даже да не работи помпата (релето), палене трябва да има.С две думи - електро-магнитният клапан на обратната нафта май свърши работа.Пишете как го решавате този проблем с връщането на нафтата обратно в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 За момента няма проблем. Съгласих се с майсторите, че релето J17 няма отношение към паленето на студено. Даже да не работи помпата (релето), палене трябва да има.С две думи - електро-магнитният клапан на обратната нафта май свърши работа.Пишете как го решавате този проблем с връщането на нафтата обратно в резервоара. на 07.12.11 съм се опитал да обясня сега мога да потвърдя същото защото още една такава след 2-семичен филм с непалене и смяна на абсолютно всичко възможно по мъркучи ,възвратни клапани и кво ли не понеже приятел , че ме послуша смениха гарнитурите на помпата 30 лв + труд 150 лв и сега на 1 зъб на -20. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 (Редактирано) на 07.12.11 съм се опитал да обясня сега мога да потвърдя същото защото още една такава след 2-семичен филм с непалене и смяна на абсолютно всичко възможно по мъркучи ,възвратни клапани и кво ли не понеже приятел , че ме послуша смениха гарнитурите на помпата 30 лв + труд 150 лв и сега на 1 зъб на -20.Привет.Ако и при мен е така ще трябва да заключа че са ми взели 700 лева за ремонт на помпа без да ми сменят гарнитурите на помпата, което ще е ултра нагло защото са дали 1 година гаранция на помпата. Има ли вариант да се установи или да се вижда някоя гарнитура за да установя.Като се стопли ще си направя един вакум метър и ще я тествам за смукване на въздух, и понеже има гаранция (така ми казват) ще ида да я оправят.Поздрав Редактирано 6 Февруари 2012 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 6 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2012 Привет.Ако и при мен е така ще трябва да заключа че са ми взели 700 лева за ремонт на помпа без да ми сменят гарнитурите на помпата, което ще е ултра нагло защото са дали 1 година гаранция на помпата. Има ли вариант да се установи или да се вижда някоя гарнитура за да установя.Като се стопли ще си направя един вакум метър и ще я тествам за смукване на въздух, и понеже има гаранция (така ми казват) ще ида да я оправят.Поздравами то повечето от нещата са " о " пръстени и няма как да ги видиш. относно теста имай в предвид , че просмуква въздух само на студено и логично като се свие от студ метал и всичко. при температури над 0 най вероятно няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 ..........просмуква въздух само на студено и логично като се свие от студ метал и всичко. при температури над 0 най вероятно няма да има проблем.М да, има логика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hari1973 Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 здравеите може би е малко нахално и аз да вкарвам въпрос тука но и аз вече незнам какво да го правя моят душегуб проблема е с паленото значи като е студен мотора е като часовник пали без проблем но когато е топла и я изгася няма палене докато не изстине и незнам от какво е това вкарвах я два пъти в сервиз вземат ми по 150е и след около три месеца проблема е на лице и тези нещастни испанци не казват от какво е колата е А6 2.5TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 27 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 здравеите може би е малко нахално и аз да вкарвам въпрос тука но и аз вече незнам какво да го правя моят душегуб проблема е с паленото значи като е студен мотора е като часовник пали без проблем но когато е топла и я изгася няма палене докато не изстине и незнам от какво е това вкарвах я два пъти в сервиз вземат ми по 150е и след около три месеца проблема е на лице и тези нещастни испанци не казват от какво е колата е А6 2.5TDIКОлега, доколкото знам се правел ремап на електрониката или нещо подобно. Не съм много запознат, само съм чел във форума за подобни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) Привет,От два дена я карам отново. минус 17, с едно подгряване и компромисен акумулатор - ПАЛИ НО аз съм си на тръни. Какво направиха майсторите. С цел тотално да изключим възможности за въздух, сложиха електрически клапан на обратната нафта между помпата и филтъра (тройника-клапан на филтъра). Тоест, без контакт клапана е затворен и нафтата няма къде да иде, защото и на входящата нафта е сложен клапан (обикновен-възвратен клапан).Това може и да реши проблема, но е меко казано "газо-циганява" работа и не ме кефи, но за момента ще е така.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Здравей колега, Би ли споделил за този електрически клапан и ако може една снимка ще съм ти безкрайно благодарен... При мен също сменяваха клапанчета, маркученца, скобички и кво ли не, но все си остана малко въздух в прозрачния маркуч. Карам ААТ 2.5 TDI Откъде си го купил този електрически клапан... дай снимкла П.П. Забравих да спонена, че преди време около година помпата ми протече и са сменени гарнитурите... Редактирано 28 Февруари 2012 от Миркоо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 здравеите може би е малко нахално и аз да вкарвам въпрос тука но и аз вече незнам какво да го правя моят душегуб проблема е с паленото значи като е студен мотора е като часовник пали без проблем но когато е топла и я изгася няма палене докато не изстине и незнам от какво е това вкарвах я два пъти в сервиз вземат ми по 150е и след около три месеца проблема е на лице и тези нещастни испанци не казват от какво е колата е А6 2.5TDIНай-вероятно става въпрос за така наречения проблем с "топлото палене" Има доста изписано по форумите за причините и решенията на проблема.Пробвай като е загряла да откачиш темп.датчик и виж дали ще запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 здравеите може би е малко нахално и аз да вкарвам въпрос тука но и аз вече незнам какво да го правя моят душегуб проблема е с паленото значи като е студен мотора е като часовник пали без проблем но когато е топла и я изгася няма палене докато не изстине и незнам от какво е това вкарвах я два пъти в сервиз вземат ми по 150е и след около три месеца проблема е на лице и тези нещастни испанци не казват от какво е колата е А6 2.5TDIКолега на тези помпи VP44 това им е основен проблем,просто механичното износване е на предела и на студено метала на корпуса е свит и си прави необходимото налягане към дюзите,като загрее метала, от температутното разширение отпуска над допустимото,помпата не прави необходимото налягане и не пали.Аз го споделям от опит с две аудита 6 таци 2,5тди,колегата им смени само тялото на помпата втора ръка ,а електронния блок си го оставихме оригиналния.Еми проблеми няма родиха се тез колици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kashuto00103 Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 на 07.12.11 съм се опитал да обясня сега мога да потвърдя същото защото още една такава след 2-семичен филм с непалене и смяна на абсолютно всичко възможно по мъркучи ,възвратни клапани и кво ли не понеже приятел , че ме послуша смениха гарнитурите на помпата 30 лв + труд 150 лв и сега на 1 зъб на -20.Послушайте човека и си сменете гарнитурите на помпата. Това е решението. От опит го казвам защото карах колата така половин година. имах механично пригодена помна в багажника и когато не искаше да запали сутрин, без значение -20, 0, 10 градуса, слагах ръчната помпа преди филтъра и помпах,помпах,помпах десетки сутрини, десетки майстори, сваляха резервоари, сменяха маркучи, филтри, клапани преди и след ГНПто и 4акам и карам до следвашия път когато не иска да запали. А то всичко било от гарнитурите. Когато двигатела изстива, се полу4ава свиване и дърпа този въздух. Просто си сменете гарнитурите при някои майстор който разбира от ГНПта. Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Някой пробвал ли е свален стар и нов клапан за обратната нафта, дали с продухване реагира (спира еднопосочно)?Колата ми седя паркирана под сравнително голям наклон (предницата високо, задницата ниско) и на другия ден беше пресушила тръбичката към ГНП (филтъра си беше пълен). Досега не беше го правила. Напълних системата с нафта, обезвъздуших, запалих (имаше бая "майката на майката..."), прибрах се, (че за капак и на път ми се случи), на другия ден слизам - същата работа - тръбичката пак суха! Набедих клапанчето за обратна нафта, но в магазина тия, които се продават не реагират като клапани - прокарват въздух и течност двупосочно, а отдолу дупката към филтъра не пропуска нищо. Все едно обикновена тръбичка на тест с уста - така ли трябва да е ?Купил съм ръчна гумена горивна помпичка и мисля да я монтирам пред нафтовия филтър, не знам защо немеца не го е направил, а всички останали марки дизелови автомобили имат такава, или електрическа. Този мотор определено има нужда от такова нещо, защото ГНП-то докато не захапе течност - нищо не дърпа, а знаете, че помпата движи цялата система (помпата в резервоара не създава налягане). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Два пъти го сменях тази зима , като втория път си взех оригинален от порше . Двата клапана правеха едно и също ( както ти си го установил) . Доколкото съм чел той върти обратната нафта и през филтъра докато не се позагрее , след това вече връща назад към резервоара . Сега ще поразтърся форума , тук четох как работи .Значи има посока. Направено е да върти излишната нафта към филтъра и пак към ГНП-то одкато загрее. После отваря към резервоара. Има стрелка на клапанчетоТо даже било в същата тема :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Два пъти го сменях тази зима , като втория път си взех оригинален от порше . Двата клапана правеха едно и също ( както ти си го установил) . Доколкото съм чел той върти обратната нафта и през филтъра докато не се позагрее , след това вече връща назад към резервоара . Сега ще поразтърся форума , тук четох как работи .То даже било в същата тема :) Колега, искаш да кажеш, че все пак клапана трябва да реагира с продухване с уста като клапан, а не двупосочно, така ли? Освен това клапана е температурно-зависим? Според мен е по-логично да вкарва нафта към филтъра когато има въздух под него, а не спрямо температурата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 3 Април 2012 Доклад Share Публикувано 3 Април 2012 Мисълта ми беше , че при мен и двата клапана при духане с уста , прокарваха въздух и в двете посоки . Странна работа наистина , принципно клапана се води pre-heating valve . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 ........................ Здравей колега, Би ли споделил за този електрически клапан и ако може една снимка ще съм ти безкрайно благодарен... При мен също сменяваха клапанчета, маркученца, скобички и кво ли не, но все си остана малко въздух в прозрачния маркуч. Карам ААТ 2.5 TDI Откъде си го купил този електрически клапан... дай снимкла П.П. Забравих да спонена, че преди време около година помпата ми протече и са сменени гарнитурите...Привет,Съжалявам, че късно. Уж бях дал да ме информира за активност в темата, а се оказа че няма никой.Обещавам да се пробвам със снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Аз си купих такова: Тия дни ще го монтирам преди филтъра (на маркуча за входящата нафта от резервоара към филтъра) - ще играе ролята на клапан, защото не пропуска обратно и на помпа за избутване на гориво като се наложи, че иначе процедурата е много, много тегава... ...естествено първо ще потърся причина за навлезлия въздух. Явно не може да се разчита на клапанчето за обратна нафта, защото според мен не работи по начина, който си мислех (между другото на кутийката му пише "pre-heat valve"- демек има някаква връзка с температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 (Редактирано) Както предположих - трипътното клапанче на нафтовия филтър е температурно зависимо и е нормално да пропуска в двете посоки. При температура близка до нулата прехвърля обратната нафта надолу към филтъра, за да не постъпва при зимно палене желирана нафта към ГНП. Така, че неговото отношение към влизащ въздух е единствено ако има лош контакт през О-пръстена към филтъра под него.Единствения възвратен клапан в системата остава да е в ГНП... Редактирано 4 Април 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 4 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 Единствения възвратен клапан в системата остава да е в ГНП...А, точно попадение. Ама тр да прочетете всички мои писания в тази връзка и щяхте да разберете, че в крайна сметка се прави ремонт на ГНП-то и всичко си заспива. На мен ремонта ми излезе 300 лв, като се смениха и някакви датчици. По-нагоре има писано къде, как и кой . Успех.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 4 Април 2012 Доклад Share Публикувано 4 Април 2012 А, точно попадение. Ама тр да прочетете всички мои писания в тази връзка и щяхте да разберете, че в крайна сметка се прави ремонт на ГНП-то и всичко си заспива. На мен ремонта ми излезе 300 лв, като се смениха и някакви датчици. По-нагоре има писано къде, как и кой . Успех....Това вече е минато преди 5000км - ~1500лв ми излезе пълното рециклиране, с всички разходи, като си я демонтирах/монтирах аз с един приятел. Темата иначе съм я изчел от началото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 незнам дали има връзка, но когато купих колата, влизаше твърде много въздух в ТНП-то. балончета. Веднага набедих трипътното клапанче на филтъра, но като отидох в невероятно добре заредения магазин за авточасти в Пазарджик и умниците ми казаха че се продава само с капака на филтъра и струва нещо лудо. В последствие разбрах че струваняколко левчета, но късно, както и да е.Чудих се какво да правя и взех един обикновен филтър за нафта с един вход и един изход. сложих го, вързах си обратната нафта директно към резервара, сложих и един възвратен клапан и всичко заспа. Даже колата утихна като изчезнаха мехурчетата.Това е моя опит с този клапан. не съжалявам че го махнах, особенно като видях колко ненадежно се затиска към филтъра и как се мърда.И за последно един въпрос към по-разбиращите. Какво ще се получи ако се махне маркуча за обратна нафта към резервара и се направи да връща нафтата директно към нафтовия филтър. тоест да се сложи филтър с два входа и един изход. има такива.Няма ли да е по-добре, и защо не е направено така. Сигурно има някаква причина за която не мога да се сетя и затова питам вас.За обикновнна кола не е голям проблем това , но при мен е малко сложно и ако няма проблем да се направи така, както искам ще си спестя доста главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 (Редактирано) Какво ще се получи ако се махне маркуча за обратна нафта към резервара и се направи да връща нафтата директно към нафтовия филтър. тоест да се сложи филтър с два входа и един изход. има такива.Няма ли да е по-добре, и защо не е направено така. Сигурно има някаква причина за която не мога да се сетя и затова питам вас.За обикновнна кола не е голям проблем това , но при мен е малко сложно и ако няма проблем да се направи така, както искам ще си спестя доста главоболия.Не съм разбирач и не знам какво имаш предвид с "филтър с два входа и един изход", но ако сложиш цялата обратна нафта от ГНП да се връща във филтъра, ще си направиш малко нафтово гейзерче под капака Оползотворената нафта в циркулацията е доста малък процент от дебита при ненатоварени условия.Може ли някой да каже, дали е нормално да преминава гориво през ГНП, когато е в покой? Редактирано 5 Април 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Привет,Съжалявам, че късно. Уж бях дал да ме информира за активност в темата, а се оказа че няма никой.Обещавам да се пробвам със снимки.Снимки на клапаните на входяща (възвратен) и изходяща (електромагнит)Поздравhttp://www.snimka.bg/?album;aid=668128 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване