Jump to content

Дисплей за външна температура А4 (В5)


KCV

Recommended Posts

Но на мен ми се струва, че тази въпросна букса влиза в самия воден радиатор не я подръпнах но ми се стори, че е като за някакъв датчик, който мери водата в радиатора. Ти колега запознат ли си дали във водния радиатор има някакви термо датчици изобщо или е само с водните съединения??

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има, но той е за включване на перката. А този го виж хубаво го проследи. Трябва да е за датчика за температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що поразгледах в колата значи излизат четири кабела единия е с три извода отива долу ниско на радятора и влиза в него (явно включва перката), другия е с един кабел отнива на компресора на климатика, третия на перката за охлаждани и четвъртия на някакъв клапан на тръбите на климатика. Най-вероятно нямам такъв датчик изобщо

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само модулчето ли продаваш или целия километраж  с модула ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го как изглежда датчика. Виж и буксата му каква е.

 

7818370E.jpg

Имаш ли представа оригиналния датчик какъв елемент използва най-вероятно е термистор с какъв номер е да си го купя и направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б4 датчика се замества почти успешно с термистор 1 Ком, много лека разлика дава от 0.5-1 градус. На моята Б4 съм сложил датчик от Б5 и работи коректно с дисплея на Б4. Датчик според мен ще стане от всяко едно Ауди от тези години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го как изглежда датчика. Виж и буксата му каква е.

 

7818370E.jpg

При мен нещата под капачето на хидравликата стоят ето по този начин - няма и следа от подобен датчик само нямам представа тази розова свободна букса за какво е някой ще помогне ли?

 

 

post-92252-0-64004500-1420292705_thumb.j

Редактирано от danyboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е буксата за температурни датчик.

Кабелите трябва да са - Кафяв и Кафяво/Жълт.

Възможно е и да са двоен Кафяво/Бял и единичен Кафяво/Жълт.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да при мен са двоен Кафяво/Бял и единичен Кафяво/Жълт.

та сега стана егати и компота немога да разбера ако сложа там оригинален датчик при положение, че дисплей за вьншна температура монтирах допьлнително и свьрзах по дадената от теб схема от климатроника дали ще дава вече реални данни или трябва да го свьржа на друго място??

Ти как смяташ според теб какво е необходимо да направя?

дали при мен е имало датчик пред радиатора и някой го е разкарал или са си така нещата а и интересното е, че розовата букса не е такава като снимката на датчика качена от колегата по горе

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата е счупена и това което имаш на лице е само остатък от цялата.

 

Да, ако свържеш оригинален датчик ще получиш реална информация на дисплея,

както и в модула за управление на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕ чудесно дано си прав, че вече почнах да съжалявам кат го гледам този ми ти дисплей на вън - 10 а той ме лъже + 4 - 5 градуса ще намеря оригинален и ще го монтирам. Казваш, че не се налага да правя манипулации по свързването на дисплея?

интересно сега от къде идват тези данни сигурно от датчика при филтъра на климата

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах днес орииналния датчик на розовата букса, през деня кат се движех подържаше стабилни стойности за 06.01.2015 г. мисля, че - 3 в Кюстендил е реална температура. Благодаря Ви колеги живи и здрави да сте без Вас нямаше как да се справя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Това не може да бъде истина. Ти сигурен ли си?

Въпросът е съвсем различен и съм сигурен че много добре си го разбрал! 

Даже и скеит борд  или компот да му казват. Ама кажи бре младеж, как да го свържа бре.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си монтирах такъв дисплей за температура , но не успявам да намеря къде седи въпросния датчик.

 

Съмнявам се че работи правилно ако въобще го имам , защото като карам температурната разлика с реалната е доста голяма примерно ако навън е -2 , на таблото ми показва +8 или +9 при загрял двигател. Интересното е че имам нещо като подобие на датчик , защото когато е студено климатика не се включва докато не загрее колата , а може и това да няма общо с датчика.

 

Гледах под казанчето на хидравликата , но нещо не успявам да видя такъв датчик, като при колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е м/у радиатора и бронята. Доколкото вече прочетох, явно не си го свързал правилно. В момента явно не разпознава дали колата е в движение или на място. Все пак не съм компетентен и не мога да помогна. Аз тази операцияще я правя чак септември.

Порови се още и успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата KCV  ми даде точни упътвания и със сигурност съм го свързал както трябва. тоест остава датчика или да го няма или да не работи правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги, малко да вдигна темата :D Попадна ми едно такова дисплейче, но е 8D0 919 272 (без В), буксата (женската) му е 8 пинова, а тази която влиза в нея има само 4-и кабела съответно на 1, 4, 6 и 10 пин (не изключвам, че тази с 4-те кабела може да е от друго дисплейче). Въпросът ми е по кой метод се процедира с такъв вид дисплей?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...