lokva Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 датчика трябва да се намира горе долу в средата на радиатора в долната му част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2014 Точно тази букса е която отива под водния радиатор. Черна букса с 2 крачета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 (Редактирано) Но на мен ми се струва, че тази въпросна букса влиза в самия воден радиатор не я подръпнах но ми се стори, че е като за някакъв датчик, който мери водата в радиатора. Ти колега запознат ли си дали във водния радиатор има някакви термо датчици изобщо или е само с водните съединения?? Редактирано 1 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 Мисля, че има, но той е за включване на перката. А този го виж хубаво го проследи. Трябва да е за датчика за температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 (Редактирано) Току що поразгледах в колата значи излизат четири кабела единия е с три извода отива долу ниско на радятора и влиза в него (явно включва перката), другия е с един кабел отнива на компресора на климатика, третия на перката за охлаждани и четвъртия на някакъв клапан на тръбите на климатика. Най-вероятно нямам такъв датчик изобщо Редактирано 1 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 Ето го как изглежда датчика. Виж и буксата му каква е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 Имам такова табло със термометър. Ако има мераклии ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кабаев Публикувано 31 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2014 (Редактирано) Колега, само модулчето ли продаваш или целия километраж с модула ? Редактирано 1 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Ето го как изглежда датчика. Виж и буксата му каква е. Имаш ли представа оригиналния датчик какъв елемент използва най-вероятно е термистор с какъв номер е да си го купя и направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 На Б4 датчика се замества почти успешно с термистор 1 Ком, много лека разлика дава от 0.5-1 градус. На моята Б4 съм сложил датчик от Б5 и работи коректно с дисплея на Б4. Датчик според мен ще стане от всяко едно Ауди от тези години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) Ето го как изглежда датчика. Виж и буксата му каква е. При мен нещата под капачето на хидравликата стоят ето по този начин - няма и следа от подобен датчик само нямам представа тази розова свободна букса за какво е някой ще помогне ли? Редактирано 3 Януари 2015 от danyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 3 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) Точно това е буксата за температурни датчик.Кабелите трябва да са - Кафяв и Кафяво/Жълт.Възможно е и да са двоен Кафяво/Бял и единичен Кафяво/Жълт. Редактирано 3 Януари 2015 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) да при мен са двоен Кафяво/Бял и единичен Кафяво/Жълт.та сега стана егати и компота немога да разбера ако сложа там оригинален датчик при положение, че дисплей за вьншна температура монтирах допьлнително и свьрзах по дадената от теб схема от климатроника дали ще дава вече реални данни или трябва да го свьржа на друго място??Ти как смяташ според теб какво е необходимо да направя?дали при мен е имало датчик пред радиатора и някой го е разкарал или са си така нещата а и интересното е, че розовата букса не е такава като снимката на датчика качена от колегата по горе Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 3 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Буксата е счупена и това което имаш на лице е само остатък от цялата. Да, ако свържеш оригинален датчик ще получиш реална информация на дисплея,както и в модула за управление на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) ЕЕ чудесно дано си прав, че вече почнах да съжалявам кат го гледам този ми ти дисплей на вън - 10 а той ме лъже + 4 - 5 градуса ще намеря оригинален и ще го монтирам. Казваш, че не се налага да правя манипулации по свързването на дисплея?интересно сега от къде идват тези данни сигурно от датчика при филтъра на климата Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Този датчик го има при много модели. Ауди 80, 80В4, А4 В5, А6 С4, С5, А8 D2, D3 пасат В5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 Монтирах днес орииналния датчик на розовата букса, през деня кат се движех подържаше стабилни стойности за 06.01.2015 г. мисля, че - 3 в Кюстендил е реална температура. Благодаря Ви колеги живи и здрави да сте без Вас нямаше как да се справя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Случайно да сте измислили и как да се вижда разхода на горивото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Те хората от AUDI са го измислили,борд комп му викат .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Това не може да бъде истина. Ти сигурен ли си?Въпросът е съвсем различен и съм сигурен че много добре си го разбрал! Даже и скеит борд или компот да му казват. Ама кажи бре младеж, как да го свържа бре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Аз също си монтирах такъв дисплей за температура , но не успявам да намеря къде седи въпросния датчик. Съмнявам се че работи правилно ако въобще го имам , защото като карам температурната разлика с реалната е доста голяма примерно ако навън е -2 , на таблото ми показва +8 или +9 при загрял двигател. Интересното е че имам нещо като подобие на датчик , защото когато е студено климатика не се включва докато не загрее колата , а може и това да няма общо с датчика. Гледах под казанчето на хидравликата , но нещо не успявам да видя такъв датчик, като при колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
schoryto Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Датчика е м/у радиатора и бронята. Доколкото вече прочетох, явно не си го свързал правилно. В момента явно не разпознава дали колата е в движение или на място. Все пак не съм компетентен и не мога да помогна. Аз тази операцияще я правя чак септември.Порови се още и успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 колегата KCV ми даде точни упътвания и със сигурност съм го свързал както трябва. тоест остава датчика или да го няма или да не работи правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niksana Vo Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Колеги, малко да вдигна темата Попадна ми едно такова дисплейче, но е 8D0 919 272 (без В), буксата (женската) му е 8 пинова, а тази която влиза в нея има само 4-и кабела съответно на 1, 4, 6 и 10 пин (не изключвам, че тази с 4-те кабела може да е от друго дисплейче). Въпросът ми е по кой метод се процедира с такъв вид дисплей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Процедираш като за модул с момер 8D0. Разлика има при модул 8L0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване