Jump to content

Дисплей за външна температура А4 (В5)


KCV

Recommended Posts

Като запалиш колата и натискш първо бутона за циркулация на въздуха в купето, задържаш го и после натискаш най-горния десен бутон със стрелка нагоре. Двата дисплея светват по-ярко и после с бутоните + и - на левия дисплей сменяш каналите. Някой може ли да ми прати датчика и кабела по спедиторска фирма, аз съм от Добрич, ще си платя, много искам такава екстра. Колата е с ADR мотор 97-а година, тоест трябва ми първият модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих дисплея, но нещо не показва вярна темп., на 26 външна, отчита -12 ...

При 8L0 919 272 на пинове 2 и 3 се връзва температурния датчик, или на пин 10 се подава инфо от управлението на климатика.

На 10-пиновата букса за свързване на 8L0 919 272, пиновете служат за:

- пин № 1 служи за захранване на уреда с „+" след подаване на контакт.

- пин № 2 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.

- пин № 3 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.

- пин № 4 служи за подаване на напрежение от регулатора на осветеността на скалите в автомобила ( арматурно табло, бутони, управление на климатика ).

- пин № 6 служи за захранване на уреда с „–" ( минус, маса и там който както му казва ).

- пин № 7 служи за подаване информация за движение на автомобила ( за въвеждане на автокорекция в показанието на уреда при движещ се и спри спрял автомобил ).

- пин № 10 служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.

Значи или вързваш втори датчик ( сензор ) на пинове 2 и 3, или на пин 10 подаваш сигнал от управлението на климатика.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Привет коллеги Аудиводы. ТОже заморочился подключением дисплея температуры, и неправильно показывает. За бортом -16, а на дисплее +10.5 Показометр у меня 8L0 919 272 (Двойной экран для АКПП и температуры), коричневый на массу, черный с красной полосой на +12 вольт при включении зажигания, Серо-желтый(3 пин) на 1 пин красной колодки климата (На коричнево-желтый в этой колодке), И еще проводок цвет не помню повесил его на подсветку климата. Я так понял, мне надо просто пин 3 в проводе дисплея, переставить на 10 пин? И все должно заработать?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Я так понял, мне надо просто пин 3 в проводе дисплея, переставить на 10 пин? И все должно заработать?

Погледни в прикачения фаил.

bia.gif

Ambient temperature and selector lever position indicator Audi A4 From model year 1998.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега кое се гледа за годината за производство-на стъкла или талон понеже моето на стъкла е 97 а на талон е 98-съответно с новия волан и допълнителните аербеци в предните седалки и по-новия пластмасов капак на двигателя?Може ли да ме ориентираш кой дисплей да търся-белия или черния? :gruebel:/>

Редактирано от sparco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако таблото ти е с жълта и синя 26-пинови букси тогава си за: 8D0 919 272 B

Ако е със зелена и синя 32-пинови букси си за: 8L0 919 272

Макар, че какъвто и да намериш все става, свързването малко се различава,

но ако държиш на визията, начина е да съответства на вида табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Този на мен ми беше лесен, ако намериш по друг, не е проблем, стига да работи правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли по твоя начин да се свърже дисплей за след 1998г.(черно) на кола 1997г. или ...

Може, стига да е свързано както е описано тук: http://audibg.com/fo...dpost&p=1917604

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тка като нямам буксата и направо ще запоявам кабели на крачетата някой може ли да каже кое е първо краче(пин)

Не си търсил както трябва, буксата която ти трябва е същата и на бутоните за ел.огледалата при Audi A4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка.

Иначе на буксите май имаше номера ?!?

Защо не потърсиш една букса, все някой ще има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се ъбгрейдвах с черен дисплей ,нищо че колата ми е 1995 година, само явно нещо съм объркал. Много ми "играят" градусите като спра на място , иначе на 55 канал са бетон. Някой може ли да подскаже къде е проблема? :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, стига да е свързано както е описано тук: http://audibg.com/fo...dpost&p=1917604

95г-97г

На пин № 3 отива кафяво/жълт кабел, служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.

Жълт ( 4х0,2 ) свързваме с кафяво/жълт ( 10-пина ).(Така ти си го направил)

98г-99г(а тоя модел на кола 97г.)

- пин № 2 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.

- пин № 3 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.

- пин № 10 служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.

Значи или вързваш втори датчик ( сензор ) на пинове 2 и 3, или на пин 10 подаваш сигнал от управлението на климатика.

Значи вместо на пин 2 или 3,жълтия кабел(сигнала) го слагам на 10-ти пин(на 10 пиновата букса),а пин 2 и 3 нищо не слагам на тях и готово или бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...