fxa Публикувано 29 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 Един глупав въпрос, но как избирате 55 канал на климатроника? Комбинация от копчета или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 29 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 Като запалиш колата и натискш първо бутона за циркулация на въздуха в купето, задържаш го и после натискаш най-горния десен бутон със стрелка нагоре. Двата дисплея светват по-ярко и после с бутоните + и - на левия дисплей сменяш каналите. Някой може ли да ми прати датчика и кабела по спедиторска фирма, аз съм от Добрич, ще си платя, много искам такава екстра. Колата е с ADR мотор 97-а година, тоест трябва ми първият модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 сложих дисплея, но нещо не показва вярна темп., на 26 външна, отчита -12 ...При 8L0 919 272 на пинове 2 и 3 се връзва температурния датчик, или на пин 10 се подава инфо от управлението на климатика.На 10-пиновата букса за свързване на 8L0 919 272, пиновете служат за:- пин № 1 служи за захранване на уреда с „+" след подаване на контакт.- пин № 2 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.- пин № 3 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.- пин № 4 служи за подаване на напрежение от регулатора на осветеността на скалите в автомобила ( арматурно табло, бутони, управление на климатика ).- пин № 6 служи за захранване на уреда с „–" ( минус, маса и там който както му казва ).- пин № 7 служи за подаване информация за движение на автомобила ( за въвеждане на автокорекция в показанието на уреда при движещ се и спри спрял автомобил ).- пин № 10 служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.Значи или вързваш втори датчик ( сензор ) на пинове 2 и 3, или на пин 10 подаваш сигнал от управлението на климатика. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 6 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2012 на пин 10 подаваш сигнал от управлението на климатика.не тръгва въобще като го вържа на пин 10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
123213 Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 едно питане колко горе долу колко може да струва 1 такава джаджа от автоморга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t0lstiy Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Привет коллеги Аудиводы. ТОже заморочился подключением дисплея температуры, и неправильно показывает. За бортом -16, а на дисплее +10.5 Показометр у меня 8L0 919 272 (Двойной экран для АКПП и температуры), коричневый на массу, черный с красной полосой на +12 вольт при включении зажигания, Серо-желтый(3 пин) на 1 пин красной колодки климата (На коричнево-желтый в этой колодке), И еще проводок цвет не помню повесил его на подсветку климата. Я так понял, мне надо просто пин 3 в проводе дисплея, переставить на 10 пин? И все должно заработать? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 21 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 .... Я так понял, мне надо просто пин 3 в проводе дисплея, переставить на 10 пин? И все должно заработать?Погледни в прикачения фаил.Ambient temperature and selector lever position indicator Audi A4 From model year 1998.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t0lstiy Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Спасибо. Все получилось) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 15 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 (Редактирано) Колега кое се гледа за годината за производство-на стъкла или талон понеже моето на стъкла е 97 а на талон е 98-съответно с новия волан и допълнителните аербеци в предните седалки и по-новия пластмасов капак на двигателя?Може ли да ме ориентираш кой дисплей да търся-белия или черния? :gruebel:/> Редактирано 15 Януари 2013 от sparco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2013 Ако таблото ти е с жълта и синя 26-пинови букси тогава си за: 8D0 919 272 BАко е със зелена и синя 32-пинови букси си за: 8L0 919 272Макар, че какъвто и да намериш все става, свързването малко се различава,но ако държиш на визията, начина е да съответства на вида табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 16 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2013 Благодаря за инфото колега-ще сваля таблото да видя какви са буксите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Както си и мислех-синя и зелена съответно 8L0 919 272-черна трябва да си взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Добре само по този начин ли може да се върже или има и друг начин ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Този на мен ми беше лесен, ако намериш по друг, не е проблем, стига да работи правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 А може ли по твоя начин да се свърже дисплей за след 1998г.(черно) на кола 1997г. или ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 А може ли по твоя начин да се свърже дисплей за след 1998г.(черно) на кола 1997г. или ...Може, стига да е свързано както е описано тук: http://audibg.com/fo...dpost&p=1917604 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Тка като нямам буксата и направо ще запоявам кабели на крачетата някой може ли да каже кое е първо краче(пин) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Тка като нямам буксата и направо ще запоявам кабели на крачетата някой може ли да каже кое е първо краче(пин)Не си търсил както трябва, буксата която ти трябва е същата и на бутоните за ел.огледалата при Audi A4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Дай снимка.Иначе на буксите май имаше номера ?!?Защо не потърсиш една букса, все някой ще има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Ти си железен,сега само ако можеш да ми кажеш защо на климатроника показва 10гр ,а на дисплея -18 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 При Б4 този проблем е от датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 Намерих проблема,благодаря ви момци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
salex Публикувано 1 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2013 И аз се ъбгрейдвах с черен дисплей ,нищо че колата ми е 1995 година, само явно нещо съм объркал. Много ми "играят" градусите като спра на място , иначе на 55 канал са бетон. Някой може ли да подскаже къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri1 Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Колега откаде го намери това нещо и колко парички е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Може, стига да е свързано както е описано тук: http://audibg.com/fo...dpost&p=191760495г-97гНа пин № 3 отива кафяво/жълт кабел, служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.Жълт ( 4х0,2 ) свързваме с кафяво/жълт ( 10-пина ).(Така ти си го направил)98г-99г(а тоя модел на кола 97г.)- пин № 2 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура.- пин № 3 служи за подаване на информация ( сигнал ) от датчика ( сензора ) за външната температура. - пин № 10 служи за подаване на информация ( сигнал ) за външната температура.Значи или вързваш втори датчик ( сензор ) на пинове 2 и 3, или на пин 10 подаваш сигнал от управлението на климатика. Значи вместо на пин 2 или 3,жълтия кабел(сигнала) го слагам на 10-ти пин(на 10 пиновата букса),а пин 2 и 3 нищо не слагам на тях и готово или бъркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване