limona Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 (Редактирано) Здравейте колеги, понеже от различни хора съм чувал различни отговори, та реших да проуча как стоят нещта тук. Едни казват, че е добре да се изключва от бутона климатроника преди да угасиш колата, за да прадпазиш компресора, други казват, че няма значение. Кое е всъщност парвилното. Аз винаги гася преди да угася колата, и го пускам слад като запаля. Редактирано 6 Ноември 2009 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 аз го гася - поне така съм чувал, че трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Майстор ми каза,че трябва да се гаси и след като запалиш колата да изчакаш да загрее и чак след това да го пуснеш иначе товари мотора.То по принцип си го товари де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 сега в това време защо изобщо го пускаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 6 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Ами, темата я пуснах попринцип за климатроника, не за в момента. А иначе, като не съм на ECON, компресора все пак се пуска сам отвреме на време. И зимата пак го гася, дори и на ECON. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 По принцип през лятото, когато работи работи климатроника е добре да го изгасиш няколко минути преди да изгасиш двигателя.По този начин вентилатора ще издуха влагата от изпарителя в купето и ще се предотврати появяването на бактерии и съответно гадни аромати в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Темата е интересна. Май малко от нас знаят отговора. Няма ли някой от разбиращите от климатици да се произнесе авторитетно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 (Редактирано) Предлагам, всеки по основния си маршрут към къщи на 100-200м преди това да си сложи табела, от рода на: Ангеле! (примерно казано)Спри климатика!Мини на бензин! (за хората каращи на газ)Угаси фаровете!.................(малко празно място за нови изисквания) Edit:Значи идеята може да се доразвие и на гърба да пише обратното - Включи фаровете например Редактирано 7 Ноември 2009 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 И съм гасил и не съм климатроника. Но лятото, когато трябва да охлажда винаги го гася първо него, а след това и двигателя. За предпочитане е да се гаси, но и да не го правиш едвали ще има големи проблеми, освен при запалване. То по същата логика и като карам като тръгна да набирам да го изключвам /климатика/ за да не тормози двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 Моята с пуснат климатроник върви по-малко.Лятото не веднъж съм го гасил при изпреварване ако трябва по-пъргаво да стане номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 (Редактирано) може би е по-добре да се изгаси и аз го гася минута по-рано и съответно пускам, след като колата е поработила малко, но по-важното доколкото знам е като го пускате да не е на високи обороти двигателя. Редактирано 7 Ноември 2009 от fx rookie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dnd Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 (Редактирано) По принцип през лятото, когато работи работи климатроника е добре да го изгасиш няколко минути преди да изгасиш двигателя.По този начин вентилатора ще издуха влагата от изпарителя в купето и ще се предотврати появяването на бактерии и съответно гадни аромати в колата. Те това е . Лятото е желателно тази процедура , но зимата си е излишно . Всичко останало за високи , ниски обороти и какво е казал някой стар майстор са пълни глупости Редактирано 7 Ноември 2009 от dnd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petrov™ Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 по-важното доколкото знам е като го пускате да не е на високи обороти двигателя.И аз знам за същото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 На магистралата като го включваш изключваш от скорост ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 колеги незнам дали съм прав но на А4 2000-та година след като запаля колата и ако съм я загасил със включен климатроник може би 5 сец след това тои си тръгжа а не веднага - което ще рече че заводски това си е зададено в компютъра на колата....моето непрофесионално мнение!!! Как мислите вие заблязвали ли сте го това???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Изключвам го преди да загася колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 но по-важното доколкото знам е като го пускате да не е на високи обороти двигателя.Точно пък ти си с климатроник, ако караш, колата от подписа си. Което означава, че компресора се влючва и изключва сам при достигане на зададената температура (лятото на охлаждане). Сега си представи, че изпреварваш в баир и компресора трябва да се включи, понеже в купето е станало по топло от зададените, да кажем 21 гр. И кво падат ти оборотите до тихи включва се компресора и после пак се вдигат ае нема нужда И аз знам за същото.. нищо не знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Аз моя го винаги държа на екон и никога досега не съм го изключвал напълно от бутона преди да угася колата.Лятото преди да угася мотора просто натискам екон и той си изключва.Иначе за товаренето на мотора ,чак толкова не съм забелязал да му пречи,чак да го изключвам при изпреварване.Чувал съм ,че при високи обороти именно за да не товари мотора там някакви клапани байпасни имало на компресора и фреона не въртял из цялата система .Това последното не съм се интересувал по-подробно дали е точно така или не ,някой ако знае със сигурност може да сподели има ли нещо такова . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 аз го изключвам винаги, макар Стефан изрично да ми каза че НЕ Е задължително, понеже съм с климатроник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Между другото във вървежа аз лично разлика усещам само при потегляне на 1ва с и без климатик. Иначе при изпреварване нямам грижи, нито попинцип във вървеж разлика не усещам, или по-точно усеща се някакво намаляване на мощността но е незначително направо, просто колкото да се усети нещо.При потегляне обаче трябва с повече газ да тръгна, все едно са ми залепнали гумите за асфалта и трябва да ги отлепя, после от втора нагоре няма разлика с или без клима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elinor Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Аз също го изключвам преди да загася колата , незнам защо сигурно е просто навик да изключа всичко преди да съм изгасил колата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kridas Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Между другото във вървежа аз лично разлика усещам само при потегляне на 1ва с и без климатик. Иначе при изпреварване нямам грижи, нито попинцип във вървеж разлика не усещам, или по-точно усеща се някакво намаляване на мощността но е незначително направо, просто колкото да се усети нещо.При потегляне обаче трябва с повече газ да тръгна, все едно са ми залепнали гумите за асфалта и трябва да ги отлепя, после от втора нагоре няма разлика с или без клима.И аз така, при потегляне виждам малко зор, после е лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Мощността на колата е функция на оборотите.Максималния въртящ момент също идва при поне 1900-2000 оборота.При тръгване от място се използва много малко от мощността на колата, освен ако не се тръгва на над 4500 оборота за бензиновеите и над 2500 за дизелите А самия компресор на климатика/климатроника 'опъва' около 10 кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 повече от 10 са...поне двойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 твоя компресор е клеясъл вземи го изчисти и ще ти дърпа по малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване