Jump to content

Изключвате ли климатроника?


limona

Recommended Posts

аз съм с ауди А4 2001 когато не гася климатика и примерно на сутринта запаля колата климатика около една минута не се вклучва както каза един от колеги по горе и аз мисля че самият комп така си е нагласен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 100
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз зимата си карам на ECON..Не го изключвам.

Е добре, само на мен ли като съм на ECON и вън вали сняг или дъжд ми се замъгляват джамовете? Ако не вали, няма грижи и -50 градуса да е, ама завали ли на ЕКОН е мъглаааааа..... А то зимата през ден вали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, само на мен ли като съм на ECON и вън вали сняг или дъжд ми се замъгляват джамовете? Ако не вали, няма грижи и -50 градуса да е, ама завали ли на ЕКОН е мъглаааааа..... А то зимата през ден вали :rolleyes:

Ми не е само при теб и при мен е така :flipoff: ,само,че за целта си има бутон над екон-а,със стандартния символ за обдухване на предното стъкло ,при натискането на който екона автоматично се изключва и се включва компресора,след като си свърши работата и го натиснеш отново същия бутон ,спира компресора и се връща на екон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш копчето за обдухване на предния прозорец, той пък включва компресора. След това натискаш екон за да спреш компресора, но пък климатроника продължава да обдухва предния прозорец. Хем джамовете не се изпотяват, хем компресора не работи, а ми прави и впечатление че и парното духа по-топло на едни и същи градуси. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз до сега никога не съм изключвал климатроника но зимата си го карам на ECON ! Преди няколко дни обаче без да искам съм изключил климатроника вечерта и като я покарах сутринта ми направи впечатление, че колата достигна доста по бързо 90 градуса. По принцип като е пуснат климата съм забелязал, че докато не се стопли двигателя малко - не духа в купето, но като е спрян колата загрява по бързо ! С VAG-COM ми дава някаква грешка която не мога да изчистя, дали е нещо проблем в електрониката или е нормално когато е изключен на OFF двигателя да загрява по бързо ???? :steinigung:

нормално е когато е на ОФФ колата да загрява по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз правя така през лятото:

като спирам за по-малко време не спирам климатроника.(примерно до 10-15мин). Като спирам за по дълго или за през ноща спирам климатроника около 1 мин преди да изгася колата.

през зимата: на /ECON/ go спирам и при двата случая.

просто така съм свикнал. За някои може да е логично за други не.

Редактирано от Dido1234
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бацета, на кое копче викате"екон" - да не е това дето има нарисувана кола на него? До колкото знам то върти въздуха в купето и не е препоръчително да се ползва повече от 15-20 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш копчето за обдухване на предния прозорец, той пък включва компресора. След това натискаш екон за да спреш компресора, но пък климатроника продължава да обдухва предния прозорец. Хем джамовете не се изпотяват, хем компресора не работи, а ми прави и впечатление че и парното духа по-топло на едни и същи градуси. :lol:

И аз процедирам по същия начин <_< Най-ефективно е за нашите климатични условия :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Бацета, на кое копче викате"екон" - да не е това дето има нарисувана кола на него? До колкото знам то върти въздуха в купето и не е препоръчително да се ползва повече от 15-20 минути.

Това,за което говориш ти си е точно за рециркулацията на въздуха в купето,то си е отделен бутон ,в някои автомобили /мисля,че и на В4 /с климатик на този бутон си пише REC -съкратено от рециркулация ,а в други е със символ на кола с нарисувана стрелка ,а ние си говорим за този бутон ,на който си пише точно ECON :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бацета, на кое копче викате"екон" - да не е това дето има нарисувана кола на него? До колкото знам то върти въздуха в купето и не е препоръчително да се ползва повече от 15-20 минути.

Защо не е препоръчително да се ползва повече от 15-20 минути???

Аз лятото като съм на климатик го ползвам винаги. За да не влиза топъл въздух от вън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не е препоръчително да се ползва повече от 15-20 минути???

Аз лятото като съм на климатик го ползвам винаги. За да не влиза топъл въздух от вън.

И аз цяло лято съм с включен този бутон. Кое му е непрепоръчителното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Бацета, на кое копче викате"екон" - ...

Бацеее.... твойта, мойта и други щайги със старите панели немат такова копче :flipoff:

Следващият модел панели го имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Бацеее.... твойта, мойта и други щайги със старите панели немат такова копче :bia:

Следващият модел панели го имат.

Аз пък си купих А4, последното преди фейса само за да не е с новия климатроник :)

Иначе по темата - обикновено го спирам само ако се сетя. Като цяло незнам дали изобщо има някакъв проблем, но гледам да спра компресора поне преди да гася колата.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз цяло лято съм с включен този бутон. Кое му е непрепоръчителното?

не се опреснява въздухът в салона и може да ти прилошее или заспиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко ви притеснява толкова климатроника и компресора му, при някой мотори изолирането му става съвсем успешно с един по-къс ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко ви притеснява толкова климатроника и компресора му, при някой мотори изолирането му става съвсем успешно с един по-къс ремък.

хихихи явно много им пречи климатроника на някой :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук всичко ми е ясно,обаче имам следния вьпрос: След като са се появили тези миризми как се махат.В смисьл само с спирането на компресора преди гасене дали ще стане или трябва да се чистят радиаторите!!!

post-21022-1270501507.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги,,наи- правилно е:

1.никога ама никога не включваите климатика или климатроника лятото при повече от 1000 оборота на двигателя,единстено важно е влючването му защото тогава е парвото натоварване на компресора,зимата компресора не работи.

2.изключването му е без значение кога и как ще стане(по време на движение или на място).

3.поне 2-3 пати годишно е препорачително озмиване на климатичния радиатор които се намира обикновенно пред водния,особенно лятото за да отдава по добре температурата си.

4.важно е сащо да се знае че трябва да има достатачно масло в тази климатична система,препорачително е да има и оцветител за пропуски.

5.при ползването на климатика е добре сащо и да се изключи преди да стигнете в краината за патуването точка и да се остави само вентилатора да издуха влагата от изпарителя( в купето), (за избягване на нежелани миризми от задаржаната влага и прах по изпарителя.

Дано сам бил полезен :bia:

Редактирано от judokas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я ни светни по първа точка, когато караш на магистралата с 4000 оборота и е достигната зададената температура и компресора е изключил при последващото затопляне на купето и включването му какво трябва да очакваме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук всичко ми е ясно,обаче имам следния вьпрос: След като са се появили тези миризми как се махат.В смисьл само с спирането на компресора преди гасене дали ще стане или трябва да се чистят радиаторите!!! Кажете бе хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...