VIRUSS Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 След съвместните усилия на UNIFLEX MOTORSPORT и ХЕЕД-91 успяхме да постигнем уникалната мощност от 746,6 коня на колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Айде и малко снимки за архива дето понацъкахме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 ами освен едно голямо БРАВО да кажемот където и да го погледне човек-това са си доооооста конски сили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Серго Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 БРАВО и от мен,ГОЛЯМО евала на тези хора :puke: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Вие не сте хора!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 (Редактирано) Луди сте пичове!!!!!!! Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?! Като знам едно стоково 3В дето е едва 220 коня как попилява от време на време по една кутия (на Тодор Герганов на бъгито).п.п. "окончателен рекорд", значи ли това че няма да гоните още по-високо постижение? Редактирано 28 Ноември 2009 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 28 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Луди сте пичове!!!!!!! Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?! Като знам едно стоково 3В дето е едва 220 коня как попилява от време на време по една кутия (на Тодор Герганов на бъгито).п.п. "окончателен рекорд", значи ли това че няма да гоните още по-високо постижение?Определено колата може още,но няма смисъл от повече мощ,май е достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 Айде и малко снимки за архива дето понацъкахме Явор и Свилен гледат със самодовство,а Ицо с уплаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 (Редактирано) Определено колата може още,но няма смисъл от повече мощ,май е достатъчно.А да видим до кога Поздравления !!!! Редактирано 28 Ноември 2009 от nmm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 28 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 До колкото познавам онова момче най-вляво на снимката след 6 месеца отново ще е в Хеед А повод да посети диното ще е момчето най-вдясно на снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIRUSS Публикувано 28 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2009 До колкото познавам онова момче най-вляво на снимката след 6 месеца отново ще е в Хеед А повод да посети диното ще е момчето най-вдясно на снимката Ще видим,а дано! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Браво много добре ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 (Редактирано) Явор и Свилен гледат със самодовство,а Ицо с уплаха Свилен вече не работи в ХЕЕД ! По средата на снимката е Владимир Николов - Малкия. Той е новия-стар мапер във фирмата, тъй като преди това работеха заедно със Свилен!ПП Казвам се Христо Петров и съм собственик на ХЕЕД-91Пиша с ника на Визор, понеже нямам регистрацият тук, разбира с негово позволение Редактирано 29 Ноември 2009 от Vizor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 хаха,извинявам се за грешката ,винаги им бъркам имената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Луди сте пичове!!!!!!! Кажете каква е тайната кутията да устисква на тея неубоздани кончета?!За кутията нищо не казахте значи любопитно ми е просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 RS4 Кутия2 водни радиатори2 маслени1 въздушен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Дано заглавието да е за заблуда на противника Чакаме да строшите диното със 1000 коня на колелата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Ето малко от ПРЕДНАТА радиаторна линия,назад има още За кутията нищо не казахте значи любопитно ми е простоЗасега е от РС4.но си е почти консуматив Дано заглавието да е за заблуда на противника Чакаме да строшите диното със 1000 коня на колелата Има такива планове,но не с тази кола(тя остава стриит) и не на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Айде и малко снимки за архива дето понацъкахме Радвам се че съм зарадвал толкова много фенове на марката,благодаря Ви за поздравите.Тук е момента аз да благодаря на момчетата от ХЕЕД 91,които изкараха доста безсънни нощи докато успеем да обуздаем силата на творението ми.БЛАГОДАРЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vizor Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Дано заглавието да е за заблуда на противника Чакаме да строшите диното със 1000 коня на колелата Елате повече За автомобили 4х4 диното мери до 2040 к.с. максимална мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Не е за вярване направо,дано да не се чупи често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 може ли един страничен въпрос от неспециалист като мен ? По принцип маслените магистрали имат ли 'термостат' както е при водния радиатор или през тези маслени радиатори постоянно се врътка маслото ? И ако е така - в студени дни не стои ли постоянно охладено и под работната температура (подозирам 90-110 градуса) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 може ли един страничен въпрос от неспециалист като мен ? По принцип маслените магистрали имат ли 'термостат' както е при водния радиатор или през тези маслени радиатори постоянно се врътка маслото ? И ако е така - в студени дни не стои ли постоянно охладено и под работната температура (подозирам 90-110 градуса) ?С преправен оригинален термостат е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 яворе нали няма да е само dino-queenкажи на пътя какво правити имаш дар слово, дай описание на ситуацията при пълно сръчкване на газта при студено време :dance: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 яворе нали няма да е само dino-queenкажи на пътя какво правити имаш дар слово, дай описание на ситуацията при пълно сръчкване на газта при студено време :hilezh: Предполагам разбираш,че няма с какво да ти дам сравнение Да ти кажа впечатляващо е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване