Jump to content

Доволни ли се от пътното поведение зимата?


Vorsprung durch Technik 3

Recommended Posts

Защо започнах тази тема.Като купих колата си помислих че автомобил с такава стъпка на пътя,независимо че е с предно прадаване ще е добре през зимата.Напротив тя и през лятото се опитва да завърти задницата в лек завой,с скорост 60-70 км с нови летни гуми дънлоп.Сдве думи лека заница и слаба стабилност и поведение на пътя.Не си плюя колата,но съм реалист.Предното ми ауди беше 80 quattro и още ме яд че го продадох.Стабилна в завоите и то в остри завои съм влизал доста бързо и никакви проблеми.Лепне като дъвка в завоя,а зимата колегите с предно ми гледаха задницата,докато доволно ги изпреварвах в непочистената лява лента.QUATTRO-FOREVER.

По - скоро искаш да кажеш ТЕЖКА задница, която те увлича в завой. Спасението е по-голям цолаж джанти, по-широки и ниски гуми и по-твърдо окачване или направо да си кажем, че истината е quattro. Големия ми брачед (metody от форума) кара 90 2.3 quattro и многократно съм се убеждавал в качествата на този автомобил - като залепен е за пътя, в остър завой влизаш със скорост, даваш газ до ламарина, тръгваш с дрифт и изскубаваш от завоя с още по-голяма скорост без да мърдаш от платното, направо е мания. Да не говорим, че повечето джипове не могат да се мерят с него по проходимост - дай му висок клиърънс и се качва където пожелаеш!

Редактирано от geshata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Общо взето немците правят тежки машини и Ауди не е изключение, а А6 С4 си е направо танк. С 1500 кг по талон + 100ина кг полезен товар(акумулатор, резервна гума, задължително и не -ІІ- оборудване,гориво и т.н.) и + моя милост например теглото става колкото на А8. Някога (дано не ви се налага) пробвали ли сте да си забутате С4ката на ръка? На баща ми миличкия Форд Куриер 1.3 му изпуши чисто-новия съединител за да ме дръпне и не успя ;):hilezh: . Та мисълта ми е, че за теглото и размерите си Ауди 100/А6 С4 с предно предаване си има доста задоволително поведение, за което са се погрижили инженерите от Инголщад. Вариантите quattro намя смисъл да ги коментирам, ясно е, че са две класи отгоре, но който иска по-елементарна и евтина поддръжка и по-нисък разход С4ката с предно предаване е един съвсем не лош автомобил. Имал съм и Пежо 605, което е съпоставимо с пътното поведение на С4ката, та дори в някои аспекти е и по-добро, но в никакъв случай не може да се мери с конструктивните и дизайнерски решения на Ауди.

Редактирано от geshata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че повечето джипове не могат да се мерят с него по проходимост - дай му висок клиърънс и се качва където пожелаеш!

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата има проблем с нещо по окачването.Мен с 60-70 на лек завой не ми мърда колата при вас как е?

С доста повече не мърда от завои.60-70 е нормалната ми скорост като се движа на изкачванията по подбалканската между Долно Камарци и Челопеч.Колата му има някъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С доста повече не мърда от завои.60-70 е нормалната ми скорост като се движа на изкачванията по подбалканската между Долно Камарци и Челопеч.Колата му има някъв проблем.

Аз с твърди и ниски Пружини Айбах на Предела тествах със 100 по завойте и колата не мърда.И на детелината на Бояна също се държи много добре колата.Отпред съм с 215,а отзад с 205/55/16

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора не знам какво говорите, но честно казано мене ме хваща страх особено на сухо от скоростта и тежестта на тази кола.

Според мене колата си е мега стабилна, макар че според мене моята е малко по-висока от нормалното.

Истината е че аз не смея да я лашкам много много тая кола, и я карам скоростно само по магистрала и ако бързам наистина много и ми се налага, но в такива моменти винаги съм бил доволен от нея. Знам че със 170 преди 2рия тунел по завоите на Хемус, вече ме хваща страх, че ще подхлъзне ако има нещо на пътя - само моралистите със ограниченията моля, недейте, няма да ви чета, а и не ми е практика.

Как хвърлих водна помпа: Истанбул - София, турската магистрала пакет 3 коли, аз средна, 160 - 190 около час поддържана скорост, маслото на незнам си колко градуса - колата не мърда, да беше с пълен багажник и двама човеци вътре. Просто е параход, това е истината, не искам да знам какво е А8, че ще взема да си купя някоя, после не мога да си наваксам на капризите.

Зимата, както съм писал и по-горе някъде в темата с предното си предаване слизам от вилата да товаря жена, дете и мъжа й та да ги кача на вилата, че алфичката не може да издрапа.

Иначе ми е грозничка моята, требе някой да я закара на Боби да й боядиса предния и задния капак. Ма пък мене си ме кефи къв е вълк в овча кожа :bia:

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислим еднакво колега ;) Най-големия кеф от тая кола е на магистралата :bia:

И на А8 верно кат се качиш и после докат не си вземеш ти е тегаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а8 вече е друг клас автомобил.Возил съм се и след като седнах в моета,ми се стори че сядам в голф.Не знам дали проблема е в колата ми,но сгреших като купих кола с предно.Който има куатро знае каква краста е.А6ц4 е страхотен автомобил,но скучен без великото куатро.Сега мисля да я продам и да си взема това което много ми липсва. :hilezh:

По - скоро искаш да кажеш ТЕЖКА задница, която те увлича в завой. Спасението е по-голям цолаж джанти, по-широки и ниски гуми и по-твърдо окачване или направо да си кажем, че истината е quattro. Големия ми брачед (metody от форума) кара 90 2.3 quattro и многократно съм се убеждавал в качествата на този автомобил - като залепен е за пътя, в остър завой влизаш със скорост, даваш газ до ламарина, тръгваш с дрифт и изскубаваш от завоя с още по-голяма скорост без да мърдаш от платното, направо е мания. Да не говорим, че повечето джипове не могат да се мерят с него по проходимост - дай му висок клиърънс и се качва където пожелаеш!

Един човек да ме разбере като трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а8 вече е друг клас автомобил.Возил съм се и след като седнах в моета,ми се стори че сядам в голф.Не знам дали проблема е в колата ми,но сгреших като купих кола с предно.Който има куатро знае каква краста е.А6ц4 е страхотен автомобил,но скучен без великото куатро.Сега мисля да я продам и да си взема това което много ми липсва. :hilezh:

Един човек да ме разбере като трябва.

Аз съм с куатро колега и да знаеш че не е толкова велико в тези снежни коловози,просто увисва на пода!

А иначе за стабилност на пътя за С4 спор няма :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер 60-70 км тестове и да ви кажем много е добре на сняг Ц4 с убави гуми и без значение от задвижването.Има и свидетели :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая вечер 60-70 км тестове и да ви кажем много е добре на сняг Ц4 с убави гуми и без значение от задвижването.Има и свидетели :D

Не,не съм доволен!Недозавива,не върви (особено дизела),на лед нема тръгване... БАХАХАХ :D замалко да си повярвам :D :D :D С хубави гуми всичко се постига :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес баща ми с неговото куатро /ауди 200 Турбо/ ме изкара от едно кофти положение,колелетата на моето куарто S6 C4 висяха безпомощно подпряно отдолу с масивен сняг! Бяхме голяма гледка,комшите ни гледаха изумено,но за 2 часа се справихме с проблема :hilezh: Друго си е като имаш още едно куатро под ръка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения са, че е много тежка колата и на лед е доста нестабилна, много трудно спира. На сняг е по-добре, но все пак трябва да се внимава с теглото и спирачния път.

Имах преди Ауди 100 седан без екстри и с най-малкия двигател. Явно доста по-леко и беше доста по-стабилно и проходимо от тази А6 С4 АЕЛ, която сега имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шшт,че батките ше кажат,че не е верно ;)

:bia:

днес ми се случи нещо което ме "върна на земята" или така да се каже за първи път се почувствах несигурен в моето ауди (А6 Ц5) КУАТРО предни гуми "Michelline Alpine",отзад "Goodyear"-ultra grip също зимни 205-60-16-чисто нови качих ги декември!!

...

описвам ситуацията вие ми кажете аз ли изкам прекалено много, или съм лош шофьор, или колата не ми е на ред.... знам ли...

днес на магистралата почувствах за момент ,че не владея 100% автомобила , тоест почувствах се леко несигурно... не беше съвсем стабилен не усещах "захапал" пътя както обикновенно...

карах с 100 на магистралата , но си беше абсолютно 10 ина сантиметра сняг, другите караха в двете десни платна (абсолютно изчистини от сняг-все едно никога не е валяло) а аз в най-лявото (абсолютно НЕпочистено от сняг ) НИКОЙ не беше минавал по тази лента нямаше и едничка следа от гуми или колковози или каквато и да е следа от мпс.. тоест чист девствен сняг...

карам си аз в изчистините ленти , и качвам едната гума в снега,а другата на асвалт- никакво поднасяне, збавяне или каквото и да е променяне на поведението все едно си карам на чист асвалт с 4те гуми..... но в един момент скоростта на останалите участници в движението с "обикновенни" автомобили , а аз с куатро :lol: , не ме задоволяваше (70км) и се престроих в снега (най-дясна лента) ... перкам си аз и си ускорява като стой та гледай ;) .. та на 100ния км се почувствах че не владея напълно положението...несигурен в дественния 10 см сняг и се наложи да се върна в изчистената лента -та дали заради рязката разлика от чист перфектен асвалт и веднага стъпвам на чист сняг, но... това е првият път в който се пучувствах несигурен и, че не владея на 100% положението!

нормално ли е , аз ли искам тварде много -все пак това са си 100км на чист сняг... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения са, че е много тежка колата и на лед е доста нестабилна, много трудно спира. На сняг е по-добре, но все пак трябва да се внимава с теглото и спирачния път.

Имах преди Ауди 100 седан без екстри и с най-малкия двигател. Явно доста по-леко и беше доста по-стабилно и проходимо от тази А6 С4 АЕЛ, която сега имам.

абсолютно съм съгласен!! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia:

днес ми се случи нещо което ме "върна на земята" или така да се каже за първи път се почувствах несигурен в моето ауди (А6 Ц5) КУАТРО предни гуми "Michelline Alpine",отзад "Goodyear"-ultra grip също зимни 205-60-16-чисто нови качих ги декември!!

...

описвам ситуацията вие ми кажете аз ли изкам прекалено много, или съм лош шофьор, или колата не ми е на ред.... знам ли...

днес на магистралата почувствах за момент ,че не владея 100% автомобила , тоест почувствах се леко несигурно... не беше съвсем стабилен не усещах "захапал" пътя както обикновенно...

карах с 100 на магистралата , но си беше абсолютно 10 ина сантиметра сняг, другите караха в двете десни платна (абсолютно изчистини от сняг-все едно никога не е валяло) а аз в най-лявото (абсолютно НЕпочистено от сняг ) НИКОЙ не беше минавал по тази лента нямаше и едничка следа от гуми или колковози или каквато и да е следа от мпс.. тоест чист девствен сняг...

карам си аз в изчистините ленти , и качвам едната гума в снега,а другата на асвалт- никакво поднасяне, збавяне или каквото и да е променяне на поведението все едно си карам на чист асвалт с 4те гуми..... но в един момент скоростта на останалите участници в движението с "обикновенни" автомобили , а аз с куатро B) , не ме задоволяваше (70км) и се престроих в снега (най-дясна лента) ... перкам си аз и си ускорява като стой та гледай ;) .. та на 100ния км се почувствах че не владея напълно положението...несигурен в дественния 10 см сняг и се наложи да се върна в изчистената лента -та дали заради рязката разлика от чист перфектен асвалт и веднага стъпвам на чист сняг, но... това е првият път в който се пучувствах несигурен и, че не владея на 100% положението!

нормално ли е , аз ли искам тварде много -все пак това са си 100км на чист сняг... :flehan:

Определено искаш много от колата си колега. Вярно, че е Ауди и че е куатро, но не е нито високоскоростна моторна шейна, нито ледоразбивач! ;)

Редактирано от geshata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно и лед е имало, и киша! Аз на подбалканския заобикалям бавнодвижеяите се, ама това с прескачане на коловози и невинаги гладки и плавни действия с волана! Никога не съм имал проблеми. Даже преди със старите зимни гуми пак беше доволно стабилна! Тънкият момент е все пак да се кара с акъл, не да се разчита до дупка на техниката! Аз май винаги си оставям авансче и може и затова да нямам проблеми - страхливо карам демек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено искаш много от колата си колега. Вярно, че е Ауди и че е куатро, но не е нито високоскоростна моторна шейна, нито ледоразбивач! :flipoff:

:unsure: :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно и лед е имало, и киша! Аз на подбалканския заобикалям бавнодвижеяите се, ама това с прескачане на коловози и невинаги гладки и плавни действия с волана! Никога не съм имал проблеми. Даже преди със старите зимни гуми пак беше доволно стабилна! Тънкият момент е все пак да се кара с акъл, не да се разчита до дупка на техниката! Аз май винаги си оставям авансче и може и затова да нямам проблеми - страхливо карам демек!

не нямаше нито лед , нито киша това беше чист първи сняг, отдоло перфектен асфалт на магистрала (действието се развива в Холандия!!-т.е. настилката е перфекта (най-добрата в европа!!!) и няма и следа от колковози или каквото и да е , аз бях първия стъпващ въху снежеца..!!

както казах и по-горе а з не съм загубил управление или нещо от сорта, в момента в който усетих ,че не владея на 100% автомобила намалих и си слезнах на изчистената лента... това според мен е проява на разума за който говориш, нали така..??

другият вариант беше да продължа да си настъпвам в непипнатата лента и да викам няма "проблеми аз съм с куатро" :unsure:- и така до омента, в който както каза колегата не разбера че това не е високоскоростна шейна , а автомобил с гуми ... :flipoff:

Редактирано от st.pi4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз па вчера до Копитото и обратно в леда я покарах като служебна :flipoff: АБС е голема екстра.С 70-80 на спускане се изпотих яко ама и машината стъпва уникално :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз па вчера до Копитото и обратно в леда я покарах като служебна :hilezh: АБС е голема екстра.С 70-80 на спускане се изпотих яко ама и машината стъпва уникално :rolleyes:

ABS само пречи на сняг и лед. Пак си се превъзбудил нещо и почна да говориш глупостите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS само пречи на сняг и лед. Пак си се превъзбудил нещо и почна да говориш глупостите.

може ако не работи :rolleyes: Достатъчно аудита съм карал без АБС да знам помага или не.Особенно на завой кат се наложи леко да натиснеш си имаш контрол с волана,а не изправяш мантинелата :hilezh:

АМА извинете тука повечето хора станах по гениални от инжинерите на АУДИ :musik:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS само пречи на сняг и лед. Пак си се превъзбудил нещо и почна да говориш глупостите.

Според мен си в грешка.АБС-а е точно за сняг ,дъжд и лед.Пречи лятото на прашен път.Също така има някои варианти при сняг да пречи ,но те са малко - примерно тънък сняг и отдолу асвалт и АБС-а пречи гумите да изровят и захапят асфалта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...