Jump to content

Доволни ли се от пътното поведение зимата?


Vorsprung durch Technik 3

Recommended Posts

Летните гуми до дават до температури до +7, но опита ми показва, че ако температурите се задържат трайно под +10 спирането на лятната гума значително се затруднява (втвърдява ли се или друго, де да знам), и то без сняг, а падне ли и малко снежец - фигурно пързаляне. А са и сравнително тежки коли. Ако можеш смени си гумите защото ще береш ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 147
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

........Никога не съм бил с перфектни гуми и никога не съм затъвал в снеговете... в момента съм с едни летни галоши ..............

е от вчера съм с чисто нови Debica FRIGO 2 и просто няма мърдане от пътя...без ръчна пробвах няколко пъти да я поднеса ама не става :hilezh: зимна гума му е майката :steinigung: сега остава и парното да си оправя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същите Debica Frigo 2 и съм много доволен от самолета <_< Онзи ден се направих на герой на светофара под моста на НДК и не е като да не се завъртя колата, но точно с 2 движения на волана си застана в пътя и си запердаши напред! ;) А6 С4 '94 е колата с предно и съветвам ако някой иска да си пробва възможностите да дойде в Редута по баирите да види що е лед и наклон и ако се справи с изкачването няма грешка! :) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да се включа и аз, просто няма как да остана безпристрастен, първа зима с моита Ц4 комби :hilezh:. Понеже предишната ми кола беше 80-ка и разликата на сняг и лед е огромна. Този кораб няма мърдане, няма завой в които да поднесе следва пътя изненадващо добре за мен, тръгва спира без проблем до сега разбира се и при разумно каране. Колата е с предно, обута с goodyear ultra grip 7+. Пробвана на прекрасната поледица преди няколко дни тук в разградско където беше доста дебел леда, а сега и със стабилна снежна покривка върху леда, а щях да забравя и не почистени улици :hilezh: С две думи прекрасен автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пак ще пиша с нови ипресни впечатления!

днес минаваайки през заледени, заснежени (15см сняг) улици измежду закъсващи и буксуващи мечоци, баварци, бусове (че и джип) имах чувството че буквално съм във всадеход незнам какво ли ще е да си в алроуд куатро :hilezh:

колегата закъса с бус мерцедес вито 2007 и аз го драпнах като пич!!

няма такава лудница .. абсолютен луноход :hilezh:

но нямам и как да е иначе... типтроник,куатро с чисто нови мишелин алпин (зимни) ... няма грешки- нито при тръгване ,нито при спиране...

поклон пред гения на инглошадските инженери :hilezh:

Редактирано от st.pi4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено, ако си куатро и имаш ESP, карането е елементарно.

Тва вече е "друга бира".

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено, ако си куатро и имаш ESP, карането е елементарно.

за куатрото - намира се едно в багажника :bia:, а ESP-то незнам каде сам го олставил и май не е в употреба :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в най-лошото време в неделя до Букурещ от Варна. На сняг е детска игра и въобще не го мислих (не съм куатро, с нови гуми Нексен съм), но до Разград валеше дъжд при минусови (!) и заледяваше всичко. На места съм карал на 2-ра по главния път. Всичко е наред, но не бих тръгнал пак в такова време за 600 км. На лед е прекален риск, както и се виждаше от колите в канавките и на връщане с 400 тира между границата и Русе бяхме в задръстване! Яд ме е че си трошим колите по заледени неизчистени пътища, иначе всички системи работят безотказно засега.

Редактирано от Daxmann
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги.Като гледам как всички се хвалите за проходимоста на а6 ц4не знам какво да кажа.Изглежда само моето ауди е много слабо проходимо,въпреки че е с нови гуми.Жалко че не направих клипче за проходимоста на аудито която казвам е нищо особено.Е на утъпкан път всеки кара дори и тези с задно предаване.Единствено и само куатрото е уникално.Не знам защо но с преднто си ауди б4,не закъсах в бедствено положение в Варна.То си беше с предно предаване и за нея мога да кажа че за кола с предно е много добра през зимата.Аз никога повече няма да карам саката кола.Само куатро това е за мен истината.Имал сам една проста 80 куатро и никога съм нямал проблеми през зимата.Така че стига с тези хвалби за проходимоста на ц4 с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дал съм 8000 лева за тази кола,мислиш ли че съм с лоши ЗИМНИ гуми.Гумите ми са 195 65 15 по каталог на мишлен.Не е от гумите май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш проблем със сходимостта на предницата? Нямам абсолютно никакви проблеми зимата и съм само с предно - карал съм я в голям сняг, често по планински пътища :hilezh: . Вече 3-та зима от както съм я взел и съм очарован от пътното и поведение. Проблема вероятно е при теб някъде :flipoff:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задкормилно устройство трябва :flipoff: по-леко с газчицата и няма ядове :hilezh:

Редактирано от ibonev85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключително стабилна и проходима машина!Оборудван съм с мишлен алпин 195/65/15 и нямам никакви проблеми.Може би и спокойният стил на каране допринася за това,а не на последно място и куатрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ти ме разби <_< И аз съм с такава кола и единствен проблем ми е потеглянето с повече газ,че въртящия момент си казва думата.Бием 2-ра и отлитам спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дал съм 8000 лева за тази кола,мислиш ли че съм с лоши ЗИМНИ гуми.Гумите ми са 195 65 15 по каталог на мишлен.Не е от гумите май.

то има вина и задкормилното устройство понякога!!!

ти си единствения който се оплаква от Ц4 в това отношение!!!

Редактирано от todor parakozov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблем с шофирането.Кормилната ми уредба и гумите са перфектни.Просто е едно е хубаво да разберете-ауди ц4 - предно, с нищо не се отличава по проходимост от другите марки.Истинското ауди е куатрото,другите са си летни коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер съм впечатлен от Аудито. Минах през Смолян и през Котел. С Сава С3 Ескимо 195/65 Р15. В зимни условия забелязах че ако карам според ограниченията поставени в България нямам никакви ядове, т.е. 50км/ч в града, 90км/ч извън града и 130км/ч на магистралата. Не зная къде ги ползвате тия куатрота и вериги.

Редактирано от GogiCh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ела във Варна до нас и ако можеш да влезеш с много проходимата си кола ще те призная.Вие говорите така защото повечето от вас не са имали удоволствието да карат и усетят потенциала на куатро,което е необходим не само за зимата.Но е безмислено да се убеждаваме.Всеки си има мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ела във Варна до нас и ако можеш да влезеш с много проходимата си кола ще те призная.Вие говорите така защото повечето от вас не са имали удоволствието да карат и усетят потенциала на куатро,което е необходим не само за зимата.Но е безмислено да се убеждаваме.Всеки си има мнение.

Брат ми има същата куатро но С-лайн, ниска е много и се съмнявам да е по-проходима щото като легне на "корем" и куатрото няма да я изкара. Не казвам че куатро не е хубаво но без никакви ядове моята минава от всякъде. А във Варна бях студент 5г и повярвай ми нямате повече сняг от колкото има в Котел или Смолян.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ела във Варна до нас и ако можеш да влезеш с много проходимата си кола ще те призная.Вие говорите така защото повечето от вас не са имали удоволствието да карат и усетят потенциала на куатро,което е необходим не само за зимата.Но е безмислено да се убеждаваме.Всеки си има мнение.

И аз съм от Варна, ама от вторник до сега не съм се спрял и нямам никакви ядове, при положение че влизам по всякакви улички и не са ме бутали още, незнам защо се оплакваш колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куатрото не е направено за проходимост, а за стабилност. Естествено помага и за проходимост, но там има още доста фактори, които не са налице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...