fastv6 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Има ли такава опция понеже гледам,че повечето 100-ци имат а на А6 не съм виждал, дали с махането на бушона ще стане защото малко ме съмнва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 То, че ще изключиш нещо, ще изключиш, но каква е идеята да си влошиш спирането и да ти свети лампата за АБС-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 махаш бушона и се изключва,ама и аз както колегата се питам ква е фатката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Фатката е че преди няколко дена на лед направо бях потресен , със скорост 30-40км/ч аз го натискам и то си рита, пак го натискам пак си рита ефект никакъв и за малко да побутна една А-clasa, карал съм доста коли, предишната ми беше без ABS никога не ми се е случвало такова нещо не че имам нещо против него, но според мен при определени ситуации е по добре да се изключва. И също така за тези които не са запознати АBS- УВЕЛИЧАВА спирачния път, и запазва управляемостта!!! Редактирано 1 Февруари 2010 от fastv6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Провери си гумите и ако трябва ги смени. При натиснат педал на спирачката и задействан АБС, е лесно да заобиколиш препятствието или да се отклониш малко. Заради една ситуация не си заслужава да махнеш една система, която е доказана като повишаваща безопасността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) и мен ме дразни тоя ABS и аз искам да спра моя няма спиране чисто нови зимни гуми и кво ми имам голф 2 100 пъти по бързо спира Редактирано 1 Февруари 2010 от rumen1989 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Не знам с какви гуми сте, но в случая масата на автомобила и килограмите имат значение. Има си физечен закон и сили наречени инерционни, и не може да очаквате 1800кг автомобил да спира като Голф... С излючен АБС ще се превърне просто в един неуправляем кораб...особено зимата. Направо не знаете какво искате да направите ми се струва. На сухо разбирам да го изключите, но на сняг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Моята старата 90-ка имаше бутон за изключване на АБС-а. Така е много по спортно и усещаш сцеплението на гумите с пътя, ама през лятото. А през зимата АБС-а е номер едно. Колега, ако си бил в момента без АБС, сега щеше да питаш, как се включва въпросния АБС! Редактирано 1 Февруари 2010 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Дълбоко се лъжете, че без ABS ще спрете по-бързо. Истината е, че на лед ABS-а е почти безполезен както и спирачките по принцип. С ABS поне има някакъв минимален шанс да се запази управляемост и поне да можеш да избереш в какво да се удариш За избора на мишена ESP може да помогне доста Единственото спасение е да познавате възможностите на автомобила и своите собствени шофьорски умения и никога да не ги надценявате. Както каза Галанта тон и 800 са си тон и 800 срещу физиката не се рита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 В крайна сметка въпроса ми беше може ли да се изключи , не съм казал че ABS e лошо нещо, гумите също не са ми от най добрите, а искам и да видя как ще е без него. Не случайно в Финландия има едно заледено езеро където всеки производител чака с месеци реда си, за покриване на определени нормативи и извършване на тестове и от там се е стигнало до ABS>ASR>ESP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 В крайна сметка въпроса ми беше може ли да се изключи , не съм казал че ABS e лошо нещо, гумите също не са ми от най добрите, а искам и да видя как ще е без него. Не случайно в Финландия има едно заледено езеро където всеки производител чака с месеци реда си, за покриване на определени нормативи и извършване на тестове и от там се е стигнало до ABS>ASR>ESP.Може, ама не трябва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Спирайте смело. Вадете бушони. Разкачвайте датчици.Ебете ги и у инженерите дето са я измислили таа тъпа система.Тея пустиняци грам акъл немат у главите, само пари зимат и нищо умно не вършат.Напраили кола дето спира 100 пъти по-бавно от голфа .. Бахти киртаците оклепани.Аз колеги викам да започнем от гумите ...После да минем през техникитe на спиране върху сняг, вода и лед.После да поговорим за преценка на възможностите на автомобила.После за преценка и на нашите възможности.И като всичко това ни е на 6 .. тогава да се фанем и да търсим проблема в смотания АBS. Редактирано 1 Февруари 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 1 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Защо на по старите модели са сложили едно копче дето да се изключва а на следващите не. Това че, повечето драйвъри забравят да пуснат спирачката след като са тръгнали в права посока и инженерите са решили да им помогнат в това си е съвсем друг въпрос Явно ще се кара така докато тоя пустиняк реши да спре, пък каквото стане П.С Последното в рамките на шегата разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maconka86 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 +1 ABS през зимата е fucked up!Не се сещам за по-лесен начин да се пребиеш зимата от ABS-а на А6-ца.Лично мнение и не обвързвам никой с него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashorf Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Аз го имам това копче , и смея да твърдя , че има голяма полза от него при заледен път.За тея които не са много на ясно, ще кажа , че ABS е за да не се загуби контрола на колата при рязко натискане на спирачките ,а не за по бързо спиране ! А при зимни условия, и умело шофирне се спира по добре без него. Причината е в това ,че той сработва независимо дали само едно от четирите колела е блокирало или всички, и при ситуация на частично заледен участък се спира по добре без него, защото дори едното да блокира останалите държат.Овен това сме пробвали на една 80-ка как спира по бързо на сух асвалт с АБС и без него, АБС-а загуби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Аз го имам това копче , и смея да твърдя , че има голяма полза от него при заледен път.За тея които не са много на ясно, ще кажа , че ABS е за да не се загуби контрола на колата при рязко натискане на спирачките ,а не за по бързо спиране ! А при зимни условия, и умело шофирне се спира по добре без него. Причината е в това ,че той сработва независимо дали само едно от четирите колела е блокирало или всички, и при ситуация на частично заледен участък се спира по добре без него, защото дори едното да блокира останалите държат.Овен това сме пробвали на една 80-ка как спира по бързо на сух асвалт с АБС и без него, АБС-а загуби.Ти си пълен головодник... АБС-а на сухо не действа,когато има сцепление с пътя, бе смешник. Освен, ако не сте сложили пясък и не правите селски номера за да изледнете по-умни от абс-а. Нямате опит...аз съм карал, Масквичи, Жигулита, Трабани, Шкоди от соц. време и тем подобни. Нормално беше само едно колело да ти хване, като натиснеш спирачка. Пак повтарям абс-а е за хлъзгав път: сняг, дъжд, кал и т.н. А на голи спирачки (когато има абс) карат хора, които тепърва се учат да карат. И спорят, спорят.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashorf Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Ти си пълен головодник... АБС-а на сухо не действа,когато има сцепление с пътя, бе смешник. Освен, ако не сте сложили пясък и не правите селски номера за да изледнете по-умни от абс-а. Нямате опит...аз съм карал, Масквичи, Жигулита, Трабани, Шкоди от соц. време и тем подобни. Нормално беше само едно колело да ти хване, като натиснеш спирачка. Пак повтарям абс-а е за хлъзгав път: сняг, дъжд, кал и т.н. А на голи спирачки (когато има абс) карат хора, които тепърва се учат да карат. И спорят, спорят.. Ти май си много зле ,кой ти даде тая кола ? Я се качвай в Москала, и отиваи на село . Как установи ,че АБС-а не работи на сухо, да не би да следи прогнозата за времето онлайн ? Едно е да се качиш в москала и да чакаш да спре , съсем друго е да караш Ауди с 4 диска без АБС. Редактирано 1 Февруари 2010 от sashorf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Я и двамата ..МАРШ в ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ЦЕНТЪР!!!ТУК Редактирано 1 Февруари 2010 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 (Редактирано) Ти май си много зле ,кой ти даде тая кола ? Я се качвай в Москала, и отиваи на село . Как установи ,че АБС-а не работи на сухо, да не би да следи прогнозата за времето онлайн ? Едно е да се качиш в москала и да чакаш да спре , съсем друго е да караш Ауди с 4 диска без АБС.Тази кола си я дадох сам! Ти си бил в 3 клас, когато си я дадох. Имам опит с абс и без абс. Не е нужно да следиш прогнозата...(ти явно я следиш тази прогноза)Просто гледаш дали е мокро, сухо, снежно, кално, и тъпо като теб. За теб ще е най-нужно да караш през лятото!! Абе питате..и после се правите на умни!! Що не вземеш една кола без абс... и да се праиш на умен. Дечковци Редактирано 1 Февруари 2010 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 В крайна сметка въпроса ми беше може ли да се изключи , не съм казал че ABS e лошо нещо, гумите също не са ми от най добрите, а искам и да видя как ще е без него. Не случайно в Финландия има едно заледено езеро където всеки производител чака с месеци реда си, за покриване на определени нормативи и извършване на тестове и от там се е стигнало до ABS>ASR>ESP.Е те там стигнаха до извода,че тия системи помагат и ги слагат на всички нови коли Що некой не пусне тема от рода на КАК ДА СЕ УТРЕПЕМ ПО-БЪРЗОАМАН ОТ ГЛУПОСТИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Е те там стигнаха до извода,че тия системи помагат и ги слагат на всички нови коли Що некой не пусне тема от рода на КАК ДА СЕ УТРЕПЕМ ПО-БЪРЗОАМАН ОТ ГЛУПОСТИ!Кои стигнаха до извода... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Не знам кой до какъв извод е стигнал, ама аз стигнах до следния: Кораба майка няма спиране без АБС при лоши пътни условия!!! Просто колата е тежка. Да не говорим, че дори и на сух път ако се разсееш малко АБС може да ти спаси боята, колата или живота сами си избирайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 Кои стигнаха до извода...Тия малоумните инжинери от тест полигона Затуй всички нови коли базово са най-малко с АБС или ЕСП Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Аз имам бутон за АБС и съм го тествал при различни условия и извода е, че без АБС е тъпа работа и ми е много странно от къде се пораждат съмненията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Доживях и такава тема да видя. Със секачките през кабелите на датчиците и никога повече няма да имаш проблем с АВS а.И като завършек изкорубваш лампата от таблото, да не те дразни оранжевия цвят и аре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване