и.николов Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Чашата не опира върху тампона,колега.Тя ляга върху кръглата гайка,която стяга лагера на тампона върху аморт.А отгоре както знаеш върху чашата се завива контра гайка,за да не се развие долната гайка.А самата чаша мисля,че служи за това когато вдигаш колата на крик и свърши хода на аморт. да не излезе тампона от бумбето.Точно за това е предвидена чашката по принцип ,макар че даже при вдигната предница няма да излезе тампона от леглото музащото реактивната щанга не позволява - е , ако с корав лост се постарае някой да натиска носача надолу ,може и да успее.Преди време съм правил доста експерименти с различни тампони и какво ли не , даже известно време карах въобще със сваленичашки за да съм сигурен че не чукат именно те по бомбетата при разпъване на окачването надолу . Уви не бяха виновни те , а иняма никаква опасност да изкочи нещо , просто тежестта на купето притиска здраво тампоните в леглата им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 ...даже известно време карах въобще със сваленичашки за да съм сигурен че не чукат именно те ...уви не бяха виновни те...Именно...Потропването си е от тампоните,ако щете и въобще от начина на работа на цялото предно окачване при тези модели...Затова уплътняването при "чашката" няма да помогне с нищо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARTI4EK Публикувано 10 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 при мен помогна, който желае да опита цялата работа ще ви струва 2лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 при мен помогна, който желае да опита цялата работа ще ви струва 2лв.Днес си купих същите тампони (за генерацията на самара 2105 2107 по 1,50лв) и те си бяха точно по размер поне вътрешния отвор на тампона срязах го на две малко гресчица межди бомбето и тампона и ефект определено има ,доста по стегната предница с отстранен шум ! На никои не му пречи да пробва цялата процедура е 30 мин и 2 3 лева според зависи ,за мен ефект ИМА ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mp5 Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Определено ще пробвам,но не днес не можах да намеря въпросния тампон.Като попитах за тампон за генерация на самара оная ми извади някакви доста по малки от дадения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Днес си купих същите тампони (за генерацията на самара 2105 2107 по 1,50лв) и те си бяха точно по размер поне вътрешния отвор на тампона срязах го на две малко гресчица межди бомбето и тампона и ефект определено има ,доста по стегната предница с отстранен шум ! На никои не му пречи да пробва цялата процедура е 30 мин и 2 3 лева според зависи ,за мен ефект ИМА !Ако не те затруднява драсни от кой точно магазин ( адрес ) ги взе въпросните тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Ако не те затруднява драсни от кой точно магазин ( адрес ) ги взе въпросните тампони. булевард черни връх при хладилника преди сребърна магазина е по известен като ПРИ АРМЕНЕЦА руски авто части от лявата страна в посока сребърна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Търсих ги онзи ден тези тампони по целия Симеон и покрайнините и не ги намерих... Любо, благодаря за адреса на магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxx Публикувано 14 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2010 Определено цената и времето си заслужават ако нептиятното тропане при дребни неравности изчезне, което особенно зимата е изнервящо заради големия брой малки ледени бабунки. Въпросът ми е какви биха могли да са ЕВЕНТУАЛНИТЕ негативни ефекти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 14 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2010 Може да има малко неволно разминаване идващо от понятията, а именно "фи" -то. Колегата най-вероятно е искал да каже, че диаметъра на пръстеновидния тампон е 65 мм. Ако дебелината му е 15 мм, то ФИ-то е 35 (65 - 2х15 = 35 мм) или ф35 мм. Утрепах ги магазинерчетата да търсят такъв тампон и няма ли няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLIPER Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Много на място е тази тема. Аз имам същия проблем с потропване при малки неравности и при ниска скорост. И то точно след смяна на амортисьорите на предницата. Даже при завой и потропва леко. Цялата предница е прегледана за други неизправности. Няма. Сменени са горните тампони на Макферсона и десен лагер отгоре. И точно потропването иде от дясно. Пак ще я връщам в бокса. Ако нищо не се промени и при повторния оглед. Ще предложа това решение. Дано да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 При всичко сменено продължава да хлопа в дясно - 100% кормилна рейка. Който не вярва може да направи следния експеримент: Натяга се по-малко винта на рейката за обиране на луфта на гребена /намира се точно под сервоусилвателя на спирачките, кофти място, ключ номер 10/. Навива се по малко например по 1/4 оборот и се прави проба да се върти волана /на запалена кола/. Идва един момент когато гребена е прекалено стегнат и волана започва да затяга. Тогава се качвате на проба в движение-ако тропането е намаляло или даже изчезнало, колата се чувства "по-стегната" - диагнозата е ясна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 (Редактирано) Това е приложимо при механична рейка. При хидравлична обаче няма какво да се натяга, за да обере луфта, а дори и да има, то проблема с тампоните на макферсоните си остава.Относно тампона - след дълго търсене на точно такъв тампон (35х15х65), установих, че такъв тампон няма и най-вероятно има малко разминаване в размерите. Когато го търсите по магазините, то питайте за:1. Тампон за генерация за Мерцедес 2. Със следните размери: - вътрешен диаметър ~ 30 мм (фи 30) - дебелина ~ 13.5 мм- външен диаметър ~ 57 ммП.П. След като ги сложа ще споделя какви са положителните и отрицателните ефекти от монтажа им. Редактирано 16 Февруари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 След слагането на този пръстен, не се ли получава триене на чашките в него и от там по-тежък волан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Много странно, като си взех колата, италианците бяха слагали същите гумени пръстени в чашката, след като смених обаче тампоните на макферсона, чашката се по прибра и нямаше място да ги сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Това е приложимо при механична рейка.Донякъде е вярно ,но не съвсем - при износена тефлонова втулка на края на корпуса нищо не помага .След слагането на този пръстен, не се ли получава триене на чашките в него и от там по-тежък волан?Точно така - зависи колко точно са щтръкнали нагоре . Мерете ,смятайте , мажете с грес отдолу и се радвайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Ама и ти си един доброжелател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Ама и ти си един доброжелател... Мда....... ,Просто съм правил доста дълго камасутра с тия тампони , и накрая съмсе примирил с гениалната им конструкция и издържливост . Слава богуче поне са евтини и се сменят за норматив. Бай дъ уей - доста хора си ги търсят от моргите оригинални за по 5 лв. парчето вдобро състояние , сменят лагерчетата и твърдят че са доволни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 Това е приложимо при механична рейка. При хидравлична обаче няма какво да се натяга, за да обере луфта, а дори и да има, то проблема с тампоните на макферсоните си остава.Изкара ме че не знам каква ми е рейката ли . Говоря в случая, когато хлопането остава при всичко сменено по окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 17 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2010 Аз разбрах какво искаш да каже, ама явно ти мен не си.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Гумения тампон беше разрязан на 2 и поставен под кашките на макферсоните, така както Марти4ек предложи. Бих казал, че има подобрение основно при малките неравности по пътя. Колата седи по-стегнато и подчукването на тампоните на макферсоните не се чува толкова често. Въпреки това оставам на мнение, че това е наистина силно компромисен вариант и то за кратко време. Единственото лечение на болката се оказва качествен нов тампон. Благодаря на Mарти4ек за предложението и временното намаляване на досадните подчуквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Въпреки това оставам на мнение, че това е наистина силно компромисен вариантА какво те кара да го наречеш силно компромисен вариант, подобрението не е достатъчно голямо или има и странични негативни ефекти като по-тежък волан и скърцане?И кой е най-добрият вариант за тампон - оригинален, поръчан от Германия и колко струва това удоволствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 (Редактирано) Силно компромисен вариант, защото не решава проблема, а само го замазва и то не винаги, т.е. скапания тампон си остава, както и досадното подчукване. Странични ефекти поне при мен няма, защото разстоянието между чашката и самия ботуш на макферсона е такова, че при пълен ляв или десен волан тампоните не се деформират чак толкова много, че да тормозят сервото. Що се отнася до скърцане, то такова няма. Самия гумен пръстен и мястото където лагерува го намазах с грес.За нов тампон вече от няколко места емпирично е потвърдено качеството на истинските BOGE и MONROE. Цените на всякъде са различни, но без отстъпки се движат от 36 (MONROE) до 70 лв. (BOGE) за 2 броя. По-евтините варианти са изпробвани от мен лично и Febi, Mebi и сие изкараха няколко месеца... Редактирано 18 Февруари 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 . Самия гумен пръстен и мястото където лагерува го намазах с грес...... , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 (Редактирано) Големо лагеруване ще падне! Иначе за febi-ina-topran - еб@хти боклуците, писна ми да ги сменям последните след като ги монтирах бомбетата щръканха с почти 10мм без да съм се качил в колата още . Редактирано 18 Февруари 2010 от asen_manolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване