Jump to content

B4 TDI проблемите нямат край!!!


diesto

Recommended Posts

Колеги...,преди време често описвах проблемите на моята кола,и след многото ремонти,аудито не спира да гори масло!

Смених гумички на клапаните,рециклирах си турбината,смених сегменти,основни и биелни лагери,всички гарнитури,но уви...след всичките ремонти минах 1600 км и на около 500 км доливам 0.5 лт масло....карам си най много до 100-110 км/ч,лекичко без да я натискам,уж да се напаснат сегменти и т.н...но масленика ме ядосва и постоянно доливам!Дали е от рециклираната турбина не знам,не виждам какво може да е,течове няма!!!Колата пали без проблем дори и в големите студове!

Редактирано от diesto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А димна завеса прави ли?

Ако е турбина, трябва много да пуши и да има характерен мирис на изгоряло масло.

поприпушва но като е студена,а характерния мирис си го има и сега,но не както преди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло караш? Да нямаш теч от някъде? При мен се беше сцепил маркуча от турбото към кулера и от там малко хвърляше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло караш? Да нямаш теч от някъде? При мен се беше сцепил маркуча от турбото към кулера и от там малко хвърляше.

Сериозно ли го казваш това?Оправяйки маркуча на турбото към кулера решаваш проблем с разход на масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нищо му няма на мотора.По книжка им дават по-1 литър масло на 1000 км.Така че няма за какво да се тревожиш.

Може би искаше да кажеш 10000 км. ? Въпреки, че и това е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 По книжка им дават по-1 литър масло на 1000 км.Така че няма за какво да се тревожиш.прочитете си книжките бе фенове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 По книжка им дават по-1 литър масло на 1000 км.Така че няма за какво да се тревожиш.прочитете си книжките бе фенове :)

:hilezh:;):lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли го казваш това?Оправяйки маркуча на турбото към кулера решаваш проблем с разход на масло?

Искам да кажа, че винаги има малко масло в този маркуч-не казвам че от там се губи. Зависи и къде е рециклирано турбото. Профилактично да развие този маркуч и да види дали няма масло там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги...може да Ви е смешно и т.н...но това е факт!Течове няма!Вече 2 пъти махам корите и карам така по 2 седмици но...не,не тече!Турбото ми е в гаранция до април,освен да го нося да го разглобяват пак...,иначе го гледа един майстор само така външно,няма луфтове не е омаслено,но може да е счупен сегмент някакъв отвътре,знам ли и аз!?Писна ми вече,откакто съм я купил-бял ден не видях!Продава се:hilezh:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш и го връщаш да си го оправят туй турбо тогава... Ако се опъват си потърси правата..неможе то така да ти създават главоболия за глупости !

Редактирано от TaHkePa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,нищо му няма на мотора.По книжка им дават по-1 литър масло на 1000 км.Така че няма за какво да се тревожиш.
+1 По книжка им дават по-1 литър масло на 1000 км.Така че няма за какво да се тревожиш.прочитете си книжките бе фенове :flehan:

Тва е верно, така пише по тия книжки (и по-точно: максимум един литър, щото то с повече масло сигурно ше спре да оди :bia: ), аз също много се учудих, преди години като прочетох, дори и при други марки, НО...

тва си е написано най-вече с цел, бягане от отговорност след време. Трева да си ептен малоумник да си помислиш, че тва е нормално. То става горе-долу като трабант :lol: .

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Вече 2 пъти махам корите и карам така по 2 седмици но...не,не тече!...

Мерил ли си компресиа на мотора и колко е излязла на цилиндър? Ако не си е добре да го направиш преди да търсиш други решения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерил ли си компресиа на мотора и колко е излязла на цилиндър? Ако не си е добре да го направиш преди да търсиш други решения.

А,износването на цилиндрите проверено ли е,защото е много вероятно да е бил нужен по-сериозен ремонт от това да се сменят само сегменти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ясно е, че звучи прекалено, но в книжките ни наистина пише, че до 1 л. на 1000 км. не е повод за ремонт. Не се казва "е нормално", а "не е повод за ремонт на двигателя". Това е факт и всеки може да го види в книжката си. Дори си спомням преди години как се пулих и аз като прочетох в книжката на едно БМВ 520, че дори до 1.5 л. на 1000 км. е прагът. Та колегата, който го каза по-нагоре не е "луд", а просто начетен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се накъде да хвана вече...Харесвам си колата но не знам към кого да се обърна за адекватно разрешаване на проблема!Толкова пари съм вложил в нея че не знам да се оттървавам ли или да продължавам да пилея пари в търсенето на проблема!Ееех...а ми е първа кола!!Голяма греда!......... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перкай си по пътищата и си свиркай! Да харчи колкото ще! Направил си всичко необходимо, не се обвинявай и не търси нови отговори! Евентуално смени маслото с малко по-плътно, но едва ли ще стане чудо. Обичай си колицата и си я ползвай с кеф! :lol:

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката от този пост на страница 174 пише, че е нормално 0,5л./1000км, а за първите 5000 км. може да легне и повече - иде реч за модел 2000 година . . .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...