pandeka Публикувано 26 Март 2010 Доклад Share Публикувано 26 Март 2010 Уви не се получи.След 3500 оборота влиза в авариен режим.Ще пробвам със смяна на Н75.Искам да попитам от скъпия или евтиния вариант е моя Н75 -А4 1.9тди 110к. 98г.Да пробвам ли с втора употреба.Искам да допълня,че двигателя притриса когато не е на скорост.Оборотите са бетон.Като подам леко газ се нормализира и след 5-6 секунди започва леко да тресе.Колата върви много добре преди да мине на (авариен режим)до 3500 оборота.Икономична е.Не пуши.ПОМАГАЙТЕ.....Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Много полезна схема на вакумната система! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svdunov Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Аз имах същият проблем и отидох на диагностика в Дружба,София.Като я закачи ,ми каза ,че ми е блокирало турбото...раздвижи лостчето на турбото и колата тръгна,но ми казаха ,че това не е добре.после пак започна да го прави и си мисля,че ще трябва ново турбо...или старо ,но читаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 А свалял ли си турбото за почистване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 (Редактирано) Прочетох доста мнения по темата и мисля че проблема отива към клапан Н75.Въпроса ми е следния;този клапан и (клапана на турбото)едно и също ли е? А4 1.9tdi-110к.Къде точно се намира този Н75.Ще съм ви благодарен за повече информация.Не е едно и също. Всъщност N75 управлява чрез вакуум клапана на турбото.Искам да попитам от скъпия или евтиния вариант е моя Н75 -А4 1.9тди 110к. 98г.От скъпия е. Но има вариант да преминеш на по-евтиния. Ето я темата: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic...?f=16&t=746Да пробвам ли с втора употреба.По-добре мини на по-евтиния вариант, отколкото втора употреба. Редактирано 31 Март 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Задължително да мина на по-евтиния вариант вместо втора употреба!!! Аз лично така направих и нещата заспаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Днес си взех колата от ремонт,и за сега лети.Казаха ми,че са сваляли турбината и са я почиствали.Пробвах я много зверски и за сега е добре,но притрисането си остана.Ще видим тези дни как ще е.Успех.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IGRAQ_LIBERO Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 (Редактирано) Чисто информативно да попитам, каква е цената за почистване на турбината? Редактирано 1 Април 2010 от IGRAQ_LIBERO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 В реал турбо за турбина от 1,9ТДИ/110к.с. само почистване с пясъкоструйка, при демонтирана турбина ми взеха 120лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Диагностика,монтаж,демонтаж,чистене на турбината-250лв.Бош Бургас.Успех..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 15 Април 2010 Доклад Share Публикувано 15 Април 2010 Цената за почистване на турбото е много относителна.Зависи от града,където живееш и от сервиза където извършват операцията.При мен в Хасково в сервиз където се занимават само с VAG автомобили ми взеха 65 лв. за цялата процедура.Стоях и гледах кое и как го правят.Определено се променя динамиката на автомобила и то доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JackRock Публикувано 16 Април 2010 Доклад Share Публикувано 16 Април 2010 Та и аз да споделя премеждията си с печката и ходенето по мъките В един слънчев ден колата ми просто умря каза нема да вървя и тва си е 2-ра едвам правеше 50км. само да вмъкна че става дума за А4 Афн , тръгвам аз по разни майстори и се почват едни мъки единия казва клапан Н75 добре , отивам вземам един нов клапан от магазина като се разбирам че ако не е от него ще го върна , отиваме закачаме новия клапан същата работа така следва проверка на всички вакумни маркучи смениха ги почти всичките същата работа турбината не надува и тва си е , закачаме я на компа там показва дебитомер , тръгвам аз купувам дебитомер слагам го промяна няма и айде при друг майстор там пак се почва същото тоя стои и недоумява в един момент вади блока и от там некаф маркуч вади му и другия край пускам му 8 атмосфери въздух и от другата страна нема никой , смени маркуча леко подобрение но пак много тегава работа и казва дебитомера и клапана и двете са заминали и аз :blink: следва цена за двете неща 550лв добре че нямах толкова в себе си иначе щях да ги дам , вечерта сядам и почвам да чета как се чисти дебитомер така и така нямам кво да губя мога само да спечеля , на другия ден купих си спрей за почистване на карбуратори изчистих го от невероятната мръсотия ( Държа да отбележа че колата я карам от 2 месеца и още като я купих съм и сменил всички консумативи) оставих го изсъхне сложих го чак на другия ден и наистина имаше подобрение но нищо особенно , покарах я малко така и след 2-3 дни или 40-50 км каране колата се отпуши и тръгна :blink: докато не загря и не влезе пак в авариен режим и тотално ми писна звъня аз на един мой познат който има сервиз но е на 250км от мене и го питам кажи кога да дойда да я гледаш и да я оправиш , още на другия ден сутринта бях при него . Закачи я човека на компа покара я малко и каза нито дебитомера нито клапана са за смяна ! Свалиха турбината изчистиха я свалиха и катализатора който се бил преобарнал незнам какво точно ще рече това и о ЧУДО печката знаела да върви . Та аз стигнах до извода че има полза от чистене на дебитомера и няма никва полза от тоя смотан катализатор :wall: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Да, коментирано е многократно, че специално при дизеловите двигатели катализатора се затлачва (за разлика от бензиновите) заради саждите и частиците, които минават през него. Общо взето винаги има (сериозно) подобрение след неговото премахване/заменяне с нов и е най-лесно от там да се тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Имах една Астричка 1.7-68к.с. с турбо нагнетяване и междиден охладител. Невървеше много, викам си нали си е слабичка пък е и дизелче...до момента в който си махнах катализатора. Коренна разлика 140-50 си ги вдигам когато си поискам, а на равен участък с двама човека 175-180 съм вдигал макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Днес махнах катализатора,вчера сложих чип и стана нещо страшно.Но определено има разлика без катализатор,макар че малко по обратния ред ги направих нещата.Аз си мисля,че задръстен катализатор прави проблеми на 4 и 5-по-бавно наема колата.Лично моя не беше чааак толкова затлачен.Сега и ако гори малко ще е супер....Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Authentic Публикувано 29 Май 2010 Доклад Share Публикувано 29 Май 2010 Здравейте, колеги! Колата е Б4 1.9 ТДИ (1З мисля е мотора). Чудя се дали да махам катализатора или не. Километража е на 160 хиляди, но ми се струва, че колата е на доста повече. Много рядко пуши отзад, да не кажа почти никога и ми се струва, че няма достатъчно тяга (особена но 4та и 5та, след 130-140 е голяма мъка). Другото е, на свободна като подавам газ, вдигането на обороти леко се забавя. Нямам оборотомер и затова е по-трудно, но определено се усеща забавяне на реакцията на колата особено като подам повече газ. Интересува ме и има ли някаква ламбда сонда на катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Май 2010 Доклад Share Публикувано 29 Май 2010 Само бензиновите имат ламбда.Сигурно ти е задръстен катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavkata1914 Публикувано 24 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2010 Здравейте,след 140км/ч турбото изключва.на авариен режим ли минава?като е изгася и запаля на ново върви,но пак до 140км.С почистване на турбината дали ще се оправи?Колега имах същия проблем с моята кола на 140км заставаше на едно място и до там.Има един клапан на турбото който не се продава без турбото (ново) попитай в някоя морга аз моя го взех за 50лв.Проблема ми се оправи веднага след смяната.Просто се набива боклук раждясва и.т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komar Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Здравейте колеги,Хайде да се присъединя и аз и да споделя малко от същия проблем. А3 1.9 TDI 90к.с. Смених всички клапани по турбината, прочистих я, махнах катализатора, преинсталирахме софтуера поне 5 пъти за всеки случай, прочиствах МАП сензора. Идеите ми се изчерпаха, и взе да ми писва. Днес един майстор ми каза че започва да си мисли че може да е от ГНП. Накрая ще отнесе някое дере тая кола и ще се минава на следващата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komar Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Ето друга тема за същия проблем:http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1243417 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Здравейте колеги,Хайде да се присъединя и аз и да споделя малко от същия проблем. А3 1.9 TDI 90к.с. Смених всички клапани по турбината, прочистих я, махнах катализатора, преинсталирахме софтуера поне 5 пъти за всеки случай, прочиствах МАП сензора. Идеите ми се изчерпаха, и взе да ми писва. Днес един майстор ми каза че започва да си мисли че може да е от ГНП. Накрая ще отнесе някое дере тая кола и ще се минава на следващата.От ГНП няма как да е, сега да не вземеш да смениш и помпата? От кой град си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komar Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Е чак да я сменя няма. Не съм толкоз богат От София съм. Ако дадеш някаква идея още другата седмица почвам да проверявам че вече съм откачил с тоя проблем!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 свали си смукателния колектор и го изчисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 свали си смукателния колектор и го изчистиДа и след това трябва да се види какво показва в движение дебитомера и налягането на турбото как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 10 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2010 и някои които разбира от дизели и логове да погледне дали лоста на вакуумния клапан на турбото е добре регулиран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване