Raino Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Б6чката ми е със стандартно окачване тип щъркел Вози приятно,високичка е,не закача. Всичко хубаво,но искам да променя нещо по визията й и се замислих за спортно окачване и питането ми е към запознатите.Фабричното спортно окачване с какво е по-различно от стандартното,кое го прави по-ниско? Какво трябва да сменя и евентуално на каква цена би било ?Колегите с по-ниски Б6ци нека кажат дали проходимостта се нарушва драстично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Не съм конкретно с Б6, но мисля нещата не са много различни от Б5. Сменят се пружините и амотисьорите. Разлика във возенето си има доста голяма. Което се отнася за визията и стабилноста.На по-големи легнали полицай ми задира отдолу, зимата постоянно се чува стържещия сняг и лед отдолу. Колата е с фабричното спортно окачване. Според мене + са колкото и -. Избора си остава личен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) Б6 е почти като Б5 в окачването нали? Моето е заводско спортно на Б5. Плюсовете са по-добра визия и по-голяма стабилност в завоите. А минуса е, че колата ляга доста по-ниско и возията е твърдичка. За съжаление живеем в България и спортното окачване е много непрактично според мен. Освен ако не си на принципа от "глад умри - гъзар бъди" Редовно закачам на по-големи неравности по пътя и се влача като охлюв по павета и релси а паркиране на бордюр е мисията невъзможна Трябва да се сменят пружини и амортисьори. При спортното са малко по-къси и двете. Редактирано 21 Март 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 По мои наблюдения гадната возия идва от ниските и твърди гумина мойта кола съм си правил проби с спортно окачване и 15-ки джанти и е доста добре колата е стабилна не се люлее и в същото време не е толко гадно като возиянай-гадната комбинация е спортно окачване и ниски гуми говориме като усещане вътре в самата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 защо не вземеш спортни пружини. лятото ги слагаш. зимата ги махаш. амортесьорите не ги пипаш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 защо не вземеш спортни пружини. лятото ги слагаш. зимата ги махаш. амортесьорите не ги пипаш ?Подобен отговор чаках Към колегите по-горе,защо трябва да сменям и амортесьорите ? Когато си сменях амортесьорите на А3ката,която беше със спортно окачване ми казаха,че е по-ниска заради пружините ,а амортесьорите са същите като другите,които не са със спортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) На моята мислех да сменя само пружините за да я вдигна ама не стана. Амортисьорите къси идват. Само от смяна на пружини нищо не печелиш освен, че ще я смъкнеш малко а както е със стоковите по-меки амортисьори ще удря на тампон при всяко скокче. Пружините мисля са същите като твърдост само са по къси с една или 2 витки. Редактирано 21 Март 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Защо да удря на тампон, хода амортесьорите ще бъде колкото позволява пружината ? Целта точно ми е съвсем визуално да я сваля.Колко горе-долу излизат 4ри пружини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) Оригиналните къси пружини са малко по-твърди от обикновените,а за амортисьора не съм сигурен дали става,но питай Мишо да те насочи най-добре.И аз мислех такава интервенция,но се отказах заради зимата,но много се интересувах и всички казват ,че най-добре става с Ейбах - не се променя много возията ,а на завой почти не мърда. Редактирано 21 Март 2010 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Оригиналните къси пружини са малко по-твърди от обикновените,а за амортисьора не съм сигурен дали става,но питай Мишо да те насочи най-добре.И аз мислех такава интервенция,но се отказах заради зимата,но много се интересувах и всички казват ,че най-добре става с Ейбах - не се променя много возията ,а на завой почти не мърда.Понеже и аз съм пред същата дилема с Б5 , се чудех дали неможе да сменя само пружините ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 НЕ знам колега,аз се бях спрял на комлект пружини и амортисьори Ейбах ,но нека кажат запознати с тази интервенция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Raino изчкай 1 месец и ще видиш как е с eibach+koni FSD.стандартните спортни пружини ще са ти към 600лв комплекта, но наистина пише да се поръчват със подходящите амортисьори.eibach (черни) мога да ти намеря под 400лв и казват че могат да се ползват и със стандартните амортисьори. Дават че свалянето е около 30мм.koni fsd мога да ти немря около 850-900лв комплекта, като казват че тази технология е уникална и позволява и комфортно возене и "твърдост" на амортисьора когато трябва. но само с Koni-то няма да постигнеш никакво "сваляне" във височината, дори може леко да се вдигне.иначе В6-цата на SLAF е със s-line окачване, може тогава да направим малко testdrive-ове и да прецениш кое е най-доброто за теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 (Редактирано) Здрасти колега може да погледнеш моятя Б 6 ка,която е с фабрично спортно окачване.По принцип да ти кажа не си е работа особенно зимата и с тези дупки по нашите пътища.Малко да има някъде прагче и няма паркиране.Иначе возията става горе долу.Аз съм със 17 ки 235/45/17.Иначе визуално със спортното седи много яко, не е дигната като камион.. Избирай между хубава возия или газария това е положението.Може да те повозя тези дни да видиш как е.По- принцип избягвам да карам по павета. Иначе извън града е супер,как залепя по магистралата само и устойчивоста е много по - добра. Редактирано 21 Март 2010 от Bobo Quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teto Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Колега бих те посъветвал да инвестираш в амортес+пруж.,в последно време виждам много добри оферти,един колега сложи реголируемо кони,смо отпред се регулира,но с около 3см.Аз мисля ,че стабилноста си заслужава неудобството,просто трябва внимателно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muftal4o Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 относно походимоста бате ,виж товаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74150&st=20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 И все пак, защо да не може да се сложат само пружини, ако иска да я свали просто малко ? Да по-бързо се износват амортесьорите, защото седат стегнати, но това в крайна сметка е 3 мес. в годината. Друг дерт не виждам, сменяш пружини, правиш реглаж и си нисък лятото, висок зимата. Зимата не може да се кара ниска кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 И аз съм тръгнал по този път,вече купих пружини Еibach с 30 мм по ниски.По принцип ги дават че до 30 мм може да се слагат и на нормални амортисьори.За сега мисля да ги сменя само тях,ще покарам,ще видя дали ми харесва и по нататък може и амовете да сменя евинтуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 21 Март 2010 Доклад Share Публикувано 21 Март 2010 Интересна тема и аз мислех да питам по същия въпрос.Нали има регулируеми окачвания от 30 до 60мм?Тези мм показват с колко се сваля или?Такова окачване няма ли да върши работа и за зимата и за лятото като се регулира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 аз като смених спортните пружини, реших че правя половинчати неща и взех спортни регулируеми амортисьори-втора употреба.возията беше ад. твърдо до абсурд-пример в завой, ако има неравност-направо ме изхвърляше...не стъпваше на пътя.та ги препродадох тези амортисьори и сложих оригиналните /като смених предните с нови - единия беше изпуснал/.визията на колата пак е спортна/ниска. возията пак е твърда, но не като със спортните амортисьори. така карам почти година и половина, а минусите са стандартни-закачане на при по-високи легнали полицаи, а зимата ако има коловози се влача отгоре. сменял съм планки от закачането-по 10 лв парчето в морги и загубих тази зима кората под двигателя.като цяло не бих върнал стандартните пружини, които ги имам и са чисто нови /в кутиите/.дори само с пружини, стабилността на колата доста се подобри...визията не коментирамдруг плюс е по хубавото сцепление- преди при подаване на газ, предницата се вирваше и само боксувах...сега стои прилепнала към пътя и ако пребоксува, не е заради олекналата предница при този ефект на рязко подаване на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 И аз съм с фабрично спортно окачване. Много съм доволен от поведението на колата, но и при мен го има проблемът с легналите полицаи и коловозите през зимата. Във всеки случай не бих сложил "нормално" окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandoria Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 като цяло не бих върнал стандартните пружини, които ги имам и са чисто нови /в кутиите/.Ако правилно съм разбрал от прочетеното си с спортни пружини и стандартни амортесьори ?Ако е така би ли споделил каква марка са пружините и колко и от къде ги взе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 колега в България нямаме пътища за спортно окачване! По-скоро колегите с такова се замислят да си сложат стандартно ! За нашите пътища по-скоро трябва да сменим возилата с джипове, че не виждам вече спасение друго! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 А какво ще кажете за тези стават ли,или?http://carshop.bg/Sportno-okachvane-za-Aud...X-nereguliruemohttp://carshop.bg/Sportno-okachvane-za-Aud...reguliruemo-001http://carshop.bg/Sportno-okachvane-za-Aud...K-reguliruemo-1http://carshop.bg/Sportno-okachvane-za-Aud...t-reguliruemo-1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirlqn Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 колега в България нямаме пътища за спортно окачване! По-скоро колегите с такова се замислят да си сложат стандартно ! За нашите пътища по-скоро трябва да сменим возилата с джипове, че не виждам вече спасение друго!Колегата тук е много прав, аз затова смених и моите пружини и амортисьори. Имам един комплект за Б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Март 2010 Доклад Share Публикувано 22 Март 2010 Аз пък съм си много доволен от заводското спортно окачване, има си проблемите с коловозите зимно време разбира се. Легнали полицаи почти никога не са проблем с нормална скорост, но пък в името на стойката... Иначе си седи стабилно и вози стегнатко и много приятно, странното е че паветата не са никакъв проблем, по скоро по-големите неравности. Абе като цяло заводското окачване май си е си е точния копромис, оттам нагоре нещата загрубяват доста при нормална експлоатация на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване