Jump to content

Audi A6 на 4 год., Audi A4 на 2 год. ili Opel Insignia нова?


Recommended Posts

Стана въпрос и за обезценката:

Според немски статии една нова кола губи от себестойността си 30% през първата година и 50% след втората година. Значи ако днес една нова кола струва 50000лв, то като навърши годинка ще е вече 35000лв, а след втората - 25000лв. Естествено има малка разлика от някои фактори като марка, популярност, двигател, екстри, че дори и цвят и т.н.

това е хубаво да се има предвид, защото ако човек върти примерно едва 15-20хил. на годинка, то излиза, че дори нищо да не ти се развали по колата след три години ще трябва да я продадеш за 20000лв и на 50хил.км. Някой след това ще я купи за 20бона и 50000км и ще радва как кара почти нова кола за доста по-малко пари.

Може да се надява човек, че и едно ауди на 100хил.км би минало още 50хил. без или почти без проблеми.

Дилемата е или по-класна кола втора ръка или по-скромна, но по-надеждна нова такава. И докато едното е сигурно и неуспоримо, то другото е в графа "най-вероятно". Някои залагат на сигурното, други на вероятното :rotcol:

Но все пак нещата опират до критерии и желания. :steinigung:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 121
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За обезценяването може да се поспори. Реално ако не беше паднал акциза, цените са си същите от преди 1 година. И на пук на всички 3.0 ТДИ се търси много. Даже ми прави впечатление, че хората са готови да дадат толкова пари в кеш. Е явно има защо.

Само да добавя, че мойта и на Вертер за 45к бихме ги продали според мен за 1 седмица.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфффффф :):):steinigung: По тая логика да си вземе човека 2 Кии: двете нови с 7 години гаранция, едната за части за след това :rotcol: Абе хора Ауди не е направено да излиза по-ефтино, логично, практично или каквото искате там. Думата е КЕФ! Тази А6 е на светлинни години като всичко от споменатите гореизброени марки. Не че има лошо и аз харесвам Инсигния, ама до А6 :) За това хората се делят на фенове, които са готови да карат макар и по-старо, но Ауди, и всички останали.... Ако ще се местиш от т.А до т.Б и да имаш приличен комфорт, поносима сигурност едновременно с нисък разход на гориво и ефтина поддръжка Ауди не е твоята кола.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акцизът е друг случай. Сега такъв няма. Интересно е обаче, че миналата година въпросната 6-ца на мазда струваше 56 бона, а днес я продават за 45. разлиака от 11000лв :steinigung: Интересни промоции по-случай кризисната ситуация. Кой знае какво ще стане догодина с цените?

Иначе по тази схема за обезценяването нещата се връзват с моята кола.

Като нова е струвала 132000лв, след една година е била около 92000лв, на втората е струвала около 66000лв, след третата приблизително 46000лв......аз я купих на 3,5 години за точно 40000лв.

какво да каже човекът, който я е купил и за 130000км и 3,5 години се е разделил с 92 бона и то без ремонти?

едни ще кажат, да ама е карал последен модел ауди и е нямал проблеми, други ще кажат че е лудост, трети че е нормално и всички ще са прави.

Ако следваме такава логика всички трябва Дачия Логан да караме. Хем е евтина, хем е надеждна, хем и гаранция има и то 5години ако се не лъжа.

Пфу....а къде отива кефа се пита?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как точно прецени че 100к км са много? За хубавите марки немски марки(сред които не попада опел) 100к са нищо.

Аз бих взел А4-ка, но с 3.0 ТДИ двигател:bia:

От кога Опел не е немска марка бе приятелю?

Редактирано от lachoni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я прочети по-внимателно ;)

Чета аз,пише "хубавите марки,немски марки" :bia: От което излиза,че Опел не е немска марка.Също колегата ако може да поясни това:

А4 от 2008-ма/2009-та е по нова от чисто нов опел.

Е бате А4 от 2008 е по-нова от Инсигния 2009,така ли? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъче, не ти се иска да прочетеш, това което е написал човека, имал е предвид, че опела не е от хубавите немски марки ;) . Нищо лично бате !

Ма не бе братле,тва,че карам Опел не значи,че не се кефя на Ауди ;) Просто човека го е написал така,че Опела не е немски автомобил.Иначе между Опел и Ауди място за сравнение наистина няма,никога не съм спорил по тая тема :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е имал предвид, че отстъпва на другите немски марки нищо повече, а всеки кара това, което може ! ;)

Тука си прав ;) Звънни тия дни да пием по бира ако искаш :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викате е тая милата е пред разпад, направила е 80К и вече почва яко да се чупи.

Вслушай се във verter, в това, че тук си говорим за изпитаната надеждност и дълговечност на 4F, която е безпорна и хипотетичната такава на Insignia. Като знам как някои "нови" та**** не излизат от сервиза не мога да кажа вземи си ново, че е здраво, след 3 години ако се е доказала да, ама сега...

B6-цата доколкото успявам да разбера си я взел на може би 100 000км... и си бил доволен, шансът за 45 000 да вземеш хубаво А6 от дилър в Германия е доста доста голям, тези коли имат много голям ресурс и основно магистралното каране почти не им се отразява.

А дори и след няколко години да се е налагало да правиш скъпи ремонти ако теглиш чертата не се знае кое ще ти е излезнало по-евтино Аудито или Инсигнията, която с изкарването от магазина е загубила 20%, направи внимателно тази сметка, не искам да говоря наизуст, но едно, че е Опел, друго, че нова.

И все пак, ако Опелът ти харесва достатъчно(аз не мога да преглътна копчетата по централната конзола)... ама покрай и другите... иначе аз мисля, че покупката на кола на 25 000-30 000км излиза най-изгодно, вярно, няма да е нова, няма да си изибрал какъв цвят да е петънцето, върху което ти стои левият показалец, ама пък ще е почти нова с едно 40% отдолу, само че в задачата не се пита за такава.

Ти си избираш, но не мисля, че трябва да се доверяваш сляпо на новото, посъбери мнения от опел форуми, чужди места... доста нова кола е и нищо не се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батко за надеждност на Insignia още е рано да се говори, а и 2.0Т не е толкова масово продаван в БГ. от най-масовия 2.0CDTI за около 30 000км - няма проблеми.. дори дискове и накладки още има. Красива изглежда колата, AFL+ фаровете са уникални, готино е седалката да е с вентилация, не само с подгряване и т.н. Крачката спрямо Вектра е голяма и е напред и нагоре, но остава Опел.

Качеството на материалите и сглобките съвсем отговорно смея да твърдя е още под нивото на В6-цата. Като управление не ми допадна въобще, но аз съм малко по-екстремен като има завой ;) седалката не е неудобна, но седалката на В6-цата ми допада повече.

честно да ти кажа незнам кои е правилния избор. Не е лоша insigniа, но на картинка беше по-добре, отколкото на живо :bia:

Astra-та мога да кажа че ме кефи малко повече, но пък е по-малка и не е в сегмента в който търсиш, а и за момента няма 2.0Т

Според мен тупай топката още малко и се оглеждай, пазара на новите коли и тази година е наполовина спрямо 2009, а 2009 беше на половина спрямо 2008. Мисля през годината ще има интересни оферти тепърва.

Renault Laguna III с дизелов мотор и всичко което се сетиш с ръчни скорости в момента се намира за около 44 000лв, и е с N1 сертификат, което значи че ползваш данъчен кредит в/у колата, горивото и разходите за поддръжка, ако е фирмена, а и освен че е по-грозноватичка от Insignia, не отстъпва много като качества.

преди около половин година продадохме MB C-class Avangard, края на 2008, с каквото се сетиш като екстри и на 22 000км за около 47 000лв. Мисля около 45-50 000 много скоро може да се вместиш с не-лоша В8-ца 1.8-2.0TFSI с ръчни скорости и прилично обурудване, а концепцията на В8 е последното което може да намериш от Ауди и за мен си струва повече от С6. Като обезценка също би била една идея по-добра от С6, най-малкото защото сега се очаква новия модел на С6, а фейслифт на В8 аз го виждам най-рано след година и половина, две.

Ако не смяташ през следващите 3 години да направиш поне 100-150 000км, за мен новата кола не си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИСкам сам ода изкажа моето скромно мнение.

Колега според мен не си прав за обезценяването на Аудито (А6) и Хлопела.

При Аудито ти ще вземеш обезценена кола, която вече е паднала с тея 3х8000лв. Тази кола ще се продава много по-лесно и ще държи много повече цена от Инсигнията, в това те уверявам. Докато при Опелчето ти падаш с едни 10000 още на първия километър от магазина към къщи.

След закупуването тоя Опел ще се обезценява с МНОГО по-големи темпове, от което и да е Ауди.

Може мнението ми е да малко пристрастно, но си струва да погледнеш и от тази страна. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това новите коли дали са трошки или не според мен трябва да дават мнения само соственици на такива. Защото ако ви слуша човек, старо 15 г. Ауди на 500к + е най-добрата оферта. Колите от подписа ми са били нови и никоя не се е счупила, а повечето съм ги карал над 100000 км. По принцип от новата кола по-хубава няма. Но някои марки нови коли дори и на 0 км. са по-зле от други. Такъв е и случая с Инсигния. Да я сравняваш с А6-ца на 70-80000 км. тъкмо разработена е все едно да сравняваш кон с кокошка. А6-цата е по-автомобил както и да го погледнеш. 3.0ТДИ е мотор с ресурс към 400000 км. и при правилна подръжка без душмански изцепки колата безпроблемно ще ги мине тези км. и ще е отново много повече кола от Опела. Не че Опел е лош, но просто са различен клас коли. Инсигнията е добра но двигателите в повечето случаи са мудни, не съм карал Инсигния автоматик, но ако е като на Вектрата - супер лагав. На 30000 км. вече скърца леко. Последният пример от преди месец - Опел Антара 2.0 дизел на 55000 км за 10 сек. 215 км на магистралата и тоталка на мотора, изтекла е и гаранцията. Нов мотор за 5000 Евро.

Аз бих избрал А4 Б8, никога не бих си купил по-голяма кола, защото няма смисъл. Карах Б8-ца 1.8ТФСИ 160 к.с доста стабилно оборудвана и я продадох за малко над твоя праг , като колата беше само на 15000 км и гаранционна. Така че коли има, просто трябва търсене. В Германия е пълно с А4 Б8, в гаранция на никакви километри. Бих ти посъветвал да избелеш същият мотор - много сходен на дизел - 250Нм оше от 1500 оборота и така до 4500. Колата е супер икономична за вървенето си , в София трудно стигах 10, извънградско ако я караш до 90 км. пада под 6 - това съм го виждал с жена ми зад волана до Гърция и обратно. Новата 2.0 ТФСИ на книжка трябва да е същото но уви заради куатрото и заради гумите може би -255 под 12-13 в града трудно пада.

Редактирано от Pretorian33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нали са един концерн. Те японците никога не са правили дизели ама заради модата почнаха да си купуват готови. Само субару си направи собствена разработка.

Не се изказвай неподготвен защото и двигателя на Хонда 2.2 литра си е изцяло тяхна разработка.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се изказвай неподготвен защото и двигателя на Хонда 2.2 литра си е изцяло тяхна разработка.

Уха, те направо се скинаха да правят дизели тия японци. Цели два засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заформя се дискусия, със всичките му там форумски екстри :hilezh:

Специални благодарности на колегите Verter, dd81, M и Pretorian33.

Замисли се защо чисто нов Опел струва колкото 2-3-4 годишно Ауди

Половината е качество, другото е бадж. Всеки решава дали му се плаща

за престижа на марката или не.

Споделям мнението, че А6 се купува от Германия и от Ауди, ако искаш да имаш проверена, поддържана и кола с история и реални километри. В България търговците внасят уморени от каране екземляри в повечето случаи.

За съжаление нещо не се виждам да се емна до Германия за кола. Да купувам по снимка също леко ме притеснява. Затова съм ограничен с наличните оферти в София.

Колкото до Мазда 6, всичко хубаво ама виждали ли сте сервиза на Стар моторс?

Аз не съм фен на Мазда, отказаха ме още в магазина. Освен това съм чувал, че сервиза е зле, и май по-скъп от на Ауди.

Не се разбра колко време и по колко километра на година ще се кара колата.

В момента карам 15-20 хиляди на година, но нещата може да се променят.

Сещам се за една алтернатива, Шкода Октавия или още по добре Супърб

Нямам нищо против Шкода, но Октавиата е друг клас, а Суперба е грозен като куче - отвън.

Най-добре е колегата да кара избраната нова кола и после да покара А4 B8 или А6 C6

Б8 карах 143 коня дизел мултитроник, C6 още не съм карал, но определено ще пробвам преди

да скоча.

за надеждност на Insignia още е рано да се говори, а и 2.0Т не е толкова масово продаван в БГ. от най-масовия 2.0CDTI за около 30 000км - няма проблеми.. дори дискове и накладки още има. Красива изглежда колата, AFL+ фаровете са уникални, готино е седалката да е с вентилация, не само с подгряване

Изглежда говориш от собствен опит. Интересуваме предимно шума от пътя, сега гледам по нета в неплатените ревюта го споменават. Как е на павета и н софийски дупки? Струва ми се че е по-зле и от Б6, но може и да е от гигантските джанти - по шоурумите е с 19-ки. Иначе да, седалките плана е да са на макс, екстрите са на цени при Опел така че да се глезиш.

Renault Laguna не ми харесва никак но тва с N1 сертификат-а е интересно, ще почета по темата. Иначе се изкушавам да спестя ДДС, но нищо 6+1 не ме блазни.

При Аудито ти ще вземеш обезценена кола, която вече е паднала с тея 3х8000лв.

Дрън-дрън. А6 излиза поне 120 хилки, ако загуби 3x8 ще мога само да се снимам с него. Виж на verter сметките

Като нова е струвала 132000лв, след една година е била около 92000лв, на втората е струвала около 66000лв, след третата приблизително 46000лв......аз я купих на 3,5 години за точно 40000лв.

Каква е логиката тази кола да се обезценявала като бясна и аз като я купя да закове цена. Не го разбирам тва.

Pretorian, твойта кола я помня от обявата. Такава точно искам, но ако може с 2.0Т ;)

Иначе новото 1.8Т не съм го карал, в Ауди нямаха тестова също.

Да, автоматика на Инсигниата си е лагав, дори на 220 коня мотор, но аз и без тва искам ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш по 15-20 х.км на година заложи на А6-цата. Ако я вземеш на 100 х.км не виждам какво ще и стане близките 5-10 години. Опела, гаранция ще се раздрънка на третата година. Винаги ще загубиш повече пари при препродажба от бензинов седан на опел пред дизелова лимузина на ауди.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............

При Аудито ти ще вземеш обезценена кола, която вече е паднала с тея 3х8000лв.

Дрън-дрън. А6 излиза поне 120 хилки, ако загуби 3x8 ще мога само да се снимам с него. Виж на verter сметките

Като нова е струвала 132000лв, след една година е била около 92000лв, на втората е струвала около 66000лв, след третата приблизително 46000лв......аз я купих на 3,5 години за точно 40000лв.

Каква е логиката тази кола да се обезценявала като бясна и аз като я купя да закове цена. Не го разбирам тва.

Това е процентно обезценяване. Колкото по-скъпа е колата , толкова по-голяма сума губиш. В момента в Германия се продава примерно А8 4.0тди което преди 6 години е струвало 112хил.евро, а сега се продава за 18хил.евро. Сметни го като извадиш 83% за шестата година от 112 хиляди евро цена в магазина и се получава около 19хил.евра. справка ТУК Тук загубата за 6 години е 182 хиляди лева!

1г. минус 30%

2г. минус 50%

3г минус 65%

4г. минус 75%

5г. минус 80%

6г. минус 83%

и т.н.

Взимаш опела нов (за 50 бона) и го караш 3 години = минус 32 бона. Очаквана цена при препродажба - 17хиляди лв.

Взимаш аудито на 3г. (за 46 бона/от 132 бона) и го караш още 3 години = минус 20 бона. Очаквана цена при препродажба - 26 хиляди лева.

Лесно се пресмята, че спестяваш 4000лв при първоначалната покупка, след което очакваш при препродажба още 9000лева повече. В крайна сметка за опела даваш 50 и след три години имаш 17 от тях. При аудито даваш 46 и след 3 години имаш 26. Има аванс за ремонти. Естествено има вариант и да не стигнат, ако нещо сериозно замине :hilezh:

Това всичко е прогнозно и негарантирано .Не съм се съобразявал с кризата или това че Опел няма имиджа на Ауди, което се отразява допълнително при препродажба. Т.е. разликата може и да е по-голяма. Не се знае, но се преполага такова развитие.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, вземи го повози тази събота това момче, че да спре да мисли за опела. Ти пък ще му кажеш как по снимка си избрал тази кола и как са ти я докарали като подарък за нова година и той взел , че се навил. Няма невъзможни неща. Има липса на воля и желание, което за съжаление виждаме в нашите политици.

П.С. Аз скоро може да сложа табела, внос на Аудита от Германия по желание на клиента.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегите не ме нападат просто показвам вариянти на автора ;)

http://volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/promotions/ Passat 1.8TSI Trendline, 160 к.с., 6МТ с вкл. 20% отстъпка 38 639 лв. Чисто ново Пасатче с добри екстри и добро моторче :o

http://usedcars.autotechnica.bg/?type=ucar...=1&offset=0 постна А4, но се застоява дълго време бая падна.

http://seat.bg/brands/exeo/prices/ - Ексео е добра количка на 90% си е Ауди Б7 и ново с най-високо оборудване и двигатели 2.0ТДИ 170к.с. и 2.0ТФСИ 200к.с. е около 47К лв.

http://optimist.peugeot.bg/?page=used&...age=9&id=32 407 Купе 2.7ХДИ супер автомобилче свалено от 90 на 50К лева :hilezh:

http://optimist.peugeot.bg/?page=used&...age=9&id=14 407 SV EXECUTIVE промоцията е много добра... натоварено 407 3.0 V6 211к.с. 0т 67К намалено на 37 000лв. А 2.2ХДИ БиТурбо 36 000лв... все чисто нови.

И въпреки всичко и аз бих се метнал на А6 3.0ТДИ или 530Д Е60 ;) просто са си истински КОЛИ :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахха, да взема и аз, така или иначе пак ми се е доходило... свикнах на половин година да пътувам натам и вече мина повече :hilezh:

Ако снимките са качествени и колата е от официален дилър и на живо няма много повече да й видиш... все пак е задължително да я видиш(или някой доверен) на живо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, вземи го повози тази събота това момче, че да спре да мисли за опела. Ти пък ще му кажеш как по снимка си избрал тази кола и как са ти я докарали като подарък за нова година и той взел , че се навил. Няма невъзможни неща. Има липса на воля и желание, което за съжаление виждаме в нашите политици.

П.С. Аз скоро може да сложа табела, внос на Аудита от Германия по желание на клиента.

Няма проблем, стига да иска.

Колега rolin, не се ли познаваме с теб? Гледам си със стара регистрация във форума. Преди Б6-цата имал ли си едно червено B4 2.6 ?

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за надеждност на Insignia още е рано да се говори, а и 2.0Т не е толкова масово продаван в БГ. от най-масовия 2.0CDTI за около 30 000км - няма проблеми.. дори дискове и накладки още има. Красива изглежда колата, AFL+ фаровете са уникални, готино е седалката да е с вентилация, не само с подгряване

Изглежда говориш от собствен опит. Интересуваме предимно шума от пътя, сега гледам по нета в неплатените ревюта го споменават. Как е на павета и н софийски дупки? Струва ми се че е по-зле и от Б6, но може и да е от гигантските джанти - по шоурумите е с 19-ки. Иначе да, седалките плана е да са на макс, екстрите са на цени при Опел така че да се глезиш.

Renault Laguna не ми харесва никак но тва с N1 сертификат-а е интересно, ще почета по темата. Иначе се изкушавам да спестя ДДС, но нищо 6+1 не ме блазни.

ами емоционално съм свързан с Ауди, професионално с Опел, Рено и всякакви други марки. :steinigung:

за шума.. ако те притеснява шума при преминаване през неравнсти - то той не е проблем.. но иначе е шумна на скосрост, да по-шумна е от В6-цата, но според мен В6-цата е доста добра откъм шумоизолация и е доста спокойно вътре при 150-160км/ч. Insignia също е добре шумоизолирана, но определено аеродинамичните шумове са малко повече.. шума от дизела в обороти също се усеща, а при свалени стъкла дори при ниска скорост е нетърпим.. баси тракалника, не подхожда на комънрейл мотор от тези години (за справка чуй двулитровите дизели на Ауди В8/BMW/MB).

Според мен с този пробег не си за нова кола. Шанса да имаш грижа с каква и да е 2 годишна кола около 70-100 000км за следващите 50-60 000км е минимален, а и така ще оставиш първите 50% обезценка на друг ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега rolin, не се ли познаваме с теб? Гледам си със стара регистрация във форума. Преди Б6-цата имал ли си едно червено B4 2.6 ?

Да, познаваме се естествено :steinigung:

По-предното ми ауди беше червено Б4 2.6 куадро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нали са един концерн. Те японците никога не са правили дизели ама заради модата почнаха да си купуват готови. Само субару си направи собствена разработка.

Само за инфо - дизелите на Форд (с изключение на 1.8) пък са съвместна разработка с PSA групата, т.е. са еднакви с тези на Пежо и Ситроен, визирам 1.4, 1.6 и 2.0:)

Какво да правиш - глобализация:flipoff:

Иначе по темата - мятай се на новата кола. Това че се трошат са митове, кефа от това да подкараш нова кола компенсира някои от недостатъците и спрямо "премиум" старата такава.

Всичко работи, знаеш че можеш да разчиташ на нея, не мислиш за глупости, само наливаш гориво и караш.

И Мазда 6, и Инсигнията хич не са лоши коли....ама изобщо.

Както каза shpeksi по-рано - добре е да се изяснят на човека и негативите от това да караш премиум кола на старо и над 100 000 км и нека човека си направи преценката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...