vancho20 Публикувано 21 Април 2010 Доклад Share Публикувано 21 Април 2010 (Редактирано) Въпроса ми е какво точно трябва да сменя на AEB, за да го направя AJL ?Глей ся, AEB е универсален матоР . Слагаш чипса караш AJL , скапваш охлюва караш ADR , бучваш му един Гарет и си вече на RS4.Само на AFN e трудна трансформацията ,ама който е като мен с Avant има място за кюмюра тъй че става Редактирано 21 Април 2010 от vancho20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 22 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Глей ся, AEB е универсален матоР . Слагаш чипса караш AJL , скапваш охлюва караш ADR , бучваш му един Гарет и си вече на RS4.Аве с един Гарет само още си мечтае за РС4 па и за С4 амЪ нищо ... ама оти намеша дизел0 не ми стана много ясно ... тука обсъждаме само Бензиновите агрегати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Споделете ако има някакво раздвижване около съединителите, че при мен се спече работата нещо Мислех нещо по-яко да сложа, но засега май пак клоня към оригинален и дано е поне малко по-здрав от на AEB. Макар, че леко се съмнявам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Предполагам за да има разлика в цената има нещо не е само серийния номер ...Някой колега с АЕВ интересувал ли се е в ПОРШЕ колко е оригиналния комплект съединител(Феродов-Притискателен Диск,Аксиален Лагер) като използва и намалението да върне стария феродов и притискателен диск ... аксиалния лагер не подлежи на замяна и се закупува нов.Ако има такъв нека сподели ... както ако имаме и друг колега с различен мотор и той да каже ... (колегата vermeer мисля че е с ANB ако чете нека и той да се включи) Редактирано 23 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 (Редактирано) Има вариант със 240мм от ЕЦС + притискател и феродов от S4, цялата работа се връзва на ~ 600$ без докарването до бг., тази конбинация без проблем ще държи на едно 400Нм.Братле хвани и ги намали тези снимки...дет са с резолюция 4000х3000 Редактирано 24 Април 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 ...цялата работа се връзва на ~ 600$ без докарването до бг....целия х** е че тези неща са много тежки и shiping-a излиза баси цифрата.. аз като търсех опитах някъде в DE/UK да намеря, ма ударих гредата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 760$ e с шипинга + пари на митницата цялата работа ще дойде на 1300-1400лв.(което за комлект съединител + маховик не е зле), а Закс имат промоция пристикател + феродов 555евра + шипинг ще дойде на ~1100-1200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 от ОВЪРДРАЙВ обявиха 340лв комплект ?!? дали под комплект имат нещо друго предвид,а не притискател и феродов диск... може ли някой колега от софия да отиде да разпита какво що? комплекта бил SACHS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Е те са ти дали цени най-вероятно за стандартен съединител феродов диск+маховик, а до колкото съм запознат и предполагам, ако го вземеш от тях те преди това ще го изтеглят от Ауто+, може да си провериш направо от там на какви пари ще се върже. В общи линии, ако искаш читав купешки съединител дето да носи на повече Нм винаги нещата отиват на към 1000лв. без маховика. Може да погледнеш съединителите на Southbend, на всякъде има много добри отзиви за тях и се слагат да доста сериозни коли, там цените пак са от ~500$ за диск+притискател+лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 А ако не искаш нищо повече от 300-350НМ стоковия ще издържи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 А ако не искаш нищо повече от 300-350НМ стоковия ще издържи ли?Tочно това ме вълнува и мен Комфорт и тези нютони в едно ще е много приятна комбинация, макар и за по-кратно от нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 ми незнам какво си играх да пиша постове... явно повечето всичко си знаете и всичко сте пробвали.. пък и то сваляне на скорости не е толкоз сложно.. дет се вика пробваш, виждаш какво сава.. пак сваляш/качваш - пак пробваш и така.. все по някое време ще ти хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 (Редактирано) Не се коси колега, постовете ти бяха много полезни за мен, а предполагам и за колегите Аз просто реших, че ще жервам 3-400лв отгоре за да покарам още малко максимално комфортно, все пак още не съм достатъчно мощен за да не мога да покарам с обикновения luk. Още ми е сток колата и ъпгрейди реших да правя поетапно, просто защото всичко наведнъж ще ми омръзне много бързо Правя си някакви сметки, че ще изкарам известно време докато съм само с чип и кулер, докато приключи новия съединител ще съм забравил, че съм давал пари за него Тъй че всеки си знае, или си мисли, че си знае В най-лошия случай няма да се изтрелвам добре от място, а аз не си тормозя колата излишно така или иначе. Редактирано 27 Април 2010 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 ако пропуснеш стартовете от място има шанс за съединителя, но чипнеш ли - питай Стефан (xennonsystems) какво се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Сегашния ми съединител ако е позагрял като включа втора и дам рязко газ ставам мултитроник @М не е точно по темата, но би ли споделил тук или на лично колко точно комфорт ще трябва да прежалим с колегите като преминем към твоето решение? Каква е разликата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 в текущия вариант (демпферна керамика + ОЕ притискател в/у алуминиев маховик) - 0 прежален комфорт.. може би 10-15% заради отсъствието на демпферния маховикв предишния вариант (SACHS PERFORMANCE "твърда" керамика + SACHS PERFORMANCE притискател в/у алуминиев маховик) - около 90% от комфорта отиват на майната си във варианта на Стефан (ОЕ феродов + SACHS PERFORMANCE притискател в/у OE демпферен маховик) - около 30% - просто е доста тежък педала, иначе си имаш и полусъединител, няма сътресения при превключване на предавките, но повярвай ми доста тежи този SACHS PERFORMANCE притискател.Винаги може да пробваш на моята как е в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 (демпферна керамика + ОЕ притискател в/у алуминиев маховик) - 0 прежален комфорт.. може би 10-15%а това "палил" ли си го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 ми незнам.. ако питаш дали мирише на феродо - не не ми е мирисало.. при изключено ESP и пускане рязко на съединителя при 4-5 000 оборота проскърцват 4-те колела и нещо те бута в гърба не съм го усещал да пребоксува така.. зимата като газих из преспите се случваше да изгасне колата, но смърдене на феродо не е имало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
тръцко Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 в текущия вариант (демпферна керамика + ОЕ притискател в/у алуминиев маховик) - 0 прежален комфорт.. може би 10-15% заради отсъствието на демпферния маховикв предишния вариант (SACHS PERFORMANCE "твърда" керамика + SACHS PERFORMANCE притискател в/у алуминиев маховик) - около 90% от комфорта отиват на майната си във варианта на Стефан (ОЕ феродов + SACHS PERFORMANCE притискател в/у OE демпферен маховик) - около 30% - просто е доста тежък педала, иначе си имаш и полусъединител, няма сътресения при превключване на предавките, но повярвай ми доста тежи този SACHS PERFORMANCE притискател.Винаги може да пробваш на моята как е в момента.При първия вариант притискателя просто ще ти се износи доста бързо. Сам ще разбереш.Както е сега на Стефан колата полусъединител липсва или поне ако има не се забелязва. Не знам дали е тежък педала ама се държи все едно е заварен с винкел. Явно просто си забравил какво е нормален съединител.Общо взето колегите с куатро за повече нютони нямат избор освен някакъв афтърмаркет съединител с жертва дали на полусъединител или нещо друго. Може и с нормален ама като Стефчо ще го сменят на 10 000км или колкото изкара с новия.Виж ние балъците с предно нямаме подобни ядове, дори да му дадем зор просто ще пробуксуват гумите и няма да се палне съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 да колега M наистина всичко прочетено е голям плюс за мен... просто все още оглеждам внимателно вариантите... и не смея да взема решение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 от ОВЪРДРАЙВ обявиха 340лв комплект ?!? дали под комплект имат нещо друго предвид,а не притискател и феродов диск... може ли някой колега от софия да отиде да разпита какво що? комплекта бил SACHS И аз получих такава оферта от друго място. След обаждане тук там стигаме до заключението, че оригиналния съединител е SACHS, а не LUK както на АЕБ. Има демпферно феродо и явно също демпферен маховик, поне цената от 900лв предполага, че ще е такъв.Явно съединителя е доста различен от на АЕБ? И лошата новина - убедиха ме, че щом съединителя е на приключване и маховика на 90% го е последвал Аз мисля, че нямам симптоми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Стига са па ти ... и моя отделя бая високо ... и е за смяна ... ама и маховик сега да сменям ...Какви ще да са признаците да позная дали си заминава и той??? (демпферния маховик) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Какви ще да са признаците да позная дали си заминава и той??? (демпферния маховик)Като го отвориш ще разбереш дали е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Ахам ... а сега няма ли как да се познае по някакъв начин ...Примерно: Да тресе яко на някоя предавка и т.н?п.п На място като подавам газ 1-2-3 пъти да кажем и колата някак си се притрепва на една страна дали това не е един от признаците? Редактирано 28 Април 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
кокито Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) един виден варненски тунер си кара многоконьовата А3ка с керамика и сток демпф.маховик... маховика като я запалиш на свободна трака си е*е майката, но човека казва има още хляб така че смятам ако няма някви сериозни тракания на свободна значи още става Редактирано 28 Април 2010 от кокито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване