Jump to content

Ауди А4 1.8T 20V quattro (В5)


MAPTO7007

Recommended Posts

Колега кокито пускам ти една оферта ... намери ми кожен салон или не кожен но РЕКАРО ето такъв като на снимката (с ел.управление на седалките напред-назад,нагоре-надолу и лумбалната функция също,без подгряване)

И ще ти дам моя спортен кожен от S4 (B5) със същите функции ... :bia::birthday:

1111xh.jpg

2222qy.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликата между quattro и предно-значи аз съм с 1.8 т quattro и на 140 км/час -4000 оборота, а на баща ми е 1.8 т на предно и при него на 140 колата е на 3600 оборота, и от там по-малък разход.Извънградско на предно спокойно дава 9 газ, а quattroto-11-12 газ, и двете са AEB

Това е много относително и зависи от много неща - гуми, скорости бла бла . При мен на 4000 оборота съм на 160 км/ч и аз съм с АЕБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Какво му е относителното... и ти на 140 ще си към 3500 оборота.:gut:

Може и при него да са били толкова, но да не е видял. Явно с една скоростно кутия от АЕБ ще си снижа доста разхода с тия предавателни числа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи не съм чак толко проС :hilezh: и аз искам такъв... като си купувах колата (януари) в ebay имаше 600 паунда струваше... ако видя пак, и не съм в състояние да купя първо на теб ще сЪ збадя :gut:

п.п. Между другото в варна има колега с такъв бежов на цвят.....бях силно впечатлен... дали е от форума?

Редактирано от кокито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не казвам че си проС колега не ме разбирай погрешнУ :nixweiss: ... просто така се бъзикаМ ... не за друго са нямам един лев да дам да го претапицирам че пустЪ кожа ич не ми аресвЪ ... иначе салона става ... немога се оплачЪ ...

е де да беше баШ Рекарото амъ пуст стандарт пари немЪ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам спешен въпрос...? как да разбера колко милиметра ми е съединителя... искам да си поръчам по интернет, а има разновидности.... някой сменял ли е? по VIN може ли да се разбере какъв е съединителя? плиийс спешно е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам спешен въпрос...? как да разбера колко милиметра ми е съединителя... искам да си поръчам по интернет, а има разновидности.... някой сменял ли е? по VIN може ли да се разбере какъв е съединителя? плиийс спешно е!!!

Размера на диска е 228мм по ЕТКА за (AJL) така го дават ...

Връщаш твоя оригиналния в Порше и новия го взимаш на перфектна цена ...

Ето и снимков материал не вярвам да има грешка ... :scrambles:

21816864.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз по скоро си мислих нещо за "sachs performance", но все пак ще отида да попитам какво предлагат в Порше варна...

и немога да разбера защо на А3 1.8Т куатро съединителя е по голям (240мм) от на наще кораби? не би ли трябвало да е обратно?

благодаря за инфото много ми беше полезно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е какво точно трябва да сменя на AEB, за да го направя AJL ?

От сама тема прочетох че разликите главно са:

разликата е в актуатора и софтуера на Екуто и други таквиа дреболии.

Кои са другите дреболи и!?

Инжектори 317кубика и турбо K03s.

По сметки излиза, че трябва да подменя тези неща за да стане AJL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз по скоро си мислих нещо за "sachs performance", но все пак ще отида да попитам какво предлагат в Порше варна...

и немога да разбера защо на А3 1.8Т куатро съединителя е по голям (240мм) от на наще кораби? не би ли трябвало да е обратно?

благодаря за инфото много ми беше полезно....

С тоя съединител ще ти трябва и нов ляв крак ако караш градско. Ужасно твърд е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е какво точно трябва да сменя на AEB, за да го направя AJL ?

За какво ти е да правиш AEB на AJL? Просто си чипни колата и ако я направят като хората и е читава естествено, ще върви даже повече от AJL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека може да е сантиментален и да обича оригинално изпипаните детайли.

В случая да превърне AEB в AJL ... (Аз доколкото разбрах различни са софтуера,дебитомера,актуатора) за останалите като турбо и инжектори не съм сигурен как стоят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в крайна сметка всеки сам си изкарва парите и сам решава как да ги похарчи, но лично за мен такова начинание е лишено от всякакъв смисъл. Разбирам да иска да промени нещо по външния вид на колата - ок. Но за чий му е да сменя дебитомер примерно, като само той ще знае че е Хитачи, и на всичкото отгоре оригиналния му Бош си върше работата екстра. Ами актуатора за кво да го сменя, като турбото пак си остава същото като на АЕБ, софта ясно че трябва да се промени. Но ти са примерно, ще кажеш ли на чипьора - Не ми прави колата 190 коня, искам я 180, че много силна ще ми стане иначе :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в ПОРШЕ с връщане на старите части ако са оригинални феродов диск 360лв притискателен диск- 240 лв аксиален лагер 161лв ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка мислите ли, че турбото е същото? Номера е различен, а и всички тунинг фирми обещават 20-25 коня отгоре (над АЕВ), всички ли да лъжат яко? Дали ауди ще пуснат на пазара турбо кола изцедена почти до максимум с тия 180 коня? И може ли някой да ми обясни откъде идват тия допълнителни коне след като всичко е идентично?

@кокито и аз съм пред дилема за съединител, стария вече почва да приключва и се чудя дали мога да ъпгрейдна с нещо приятно за каране :rolleyes: Сподели какво е станало при теб ако ме изпревариш със смяната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу че то тоя съединител много скъп за AJL-а бре 760 левчета тцтц ...

Аз все още съм в поносимата графа май 460 лева :) (за всичко - Феродов диск - Притискателен диск - Аксиален лагер)

Сега се поражда и още един въпрос ... каква ли точно е разликата и при самите комплекти съединители?

AJL vs. AEB,ANB,APU и AWT (quattro version) :)

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAPTO7007 еднакви милиметри са дисковете... под различен сериен номер са обаче... попитах в порше каква е разликата отговориха ми с вдигане на рамене...

DLS значи доста съм в филма с съединителя! от овърдрайв чакам сега отговор за комплектче... там имам схема надявам се да не е чак толко скъпо ако ли не остава да решавам между Sachs и евтиния вариант

Редактирано от кокито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес загледах че при 140км/ч. оборотомера и на мен ми е на 4000об/м. значи би трябвало при (quattro) версиите при А4 (В5) всички да са в тоя диапазон при тая скорост.

Колегите с (AJL) какво ще кажат как е там положението?

п.п колега кокито баси 1200 лева съединител ли ще сложиш на колата ве не се излагай да няма да я ползвош за драг или нещо друго от сорта на гонки.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAPTO7007 еднакви милиметри са дисковете... под различен сериен номер са обаче... попитах в порше каква е разликата отговориха ми с вдигане на рамене...

DLS значи доста съм в филма с съединителя! от овърдрайв чакам сега отговор за комплектче... там имам схема надявам се да не е чак толко скъпо ако ли не остава да решавам между Sachs и евтиния вариант

твоя феродов диск дали има демпфери?

тази комбинация която си посочил "някой" вече я е пробвал заедно с лек маховик FIDANZA. Резултата е че колата не става за градско каране :)

притискателя е доста по-твърд от стандартния, липсата на демпфери в комбинация с керамика и твърд притискател водят до никакъв полу съединител, ама наистина никакъв.

след като го "изядох" така минах на друг вариант - демпферна керамика + обикновен притискател.

Ако смяташ да запазиш демпферния маховик, тогава можа и да направиш керамиката да не е демпферна и ще е ок.

Другия вариант е SACHS Performance притискател с обикновен феродов SACHS/LUK, ще имаш достатъчно "здрав" съединител, ще имаш и полусъединител, но ще ти е неприатно твърд педала.

като цяло това е като коментар от препатил :(

ако ти трябва някоя от горните комбинации, може да видим какво може да се направи...

а също така имам и един ето такъв на около 3 000км и 3 месеца експлоатация, мога да ти го дам на 150лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Депресиращо звучи филма с тия съединители.... Има ли вариант за мааалко по-здрав от оригиналния, който да се кара пак толкова приятно?

Дали има нещичко по-здраво в заводския съединител на АJL-a спрямо другите 1,8Т? Не вярвам някой да знае със сигурност, но да питам профилактично :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз мисля съм намерил решението - демпфери трябва да има - без значение на моховик/феродов или и на двете места.

феродото става "керамика" и притискателя остава стандартния. за мен това е добре за ежедневно каране и да сигурно няма да понесе 420NM, сигурно и 350NM ще са му близо до границата, но за чипнато quattro, без допълнителни модове (турбини и т.н.) мисля няма да се предаде съединителя в този вариант.

колегата xenonsystems кара с моя "стария" притискател Sachs Performance + обикновен феродов, а неговото А6 си е барнато малко повече и няма ядове, но просто за мен така съединителя е много твърд и трудно се кара градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...