Spidercho Публикувано 4 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2005 Ще се радвам, ако някой е минавал от 2.3 на 2.6 да ми сподели впечатления.Еластичност, ускорение, разход.Чудя се дали следващото ми Coupe да е 2.3 или 2.6За мен е важно като тръгна от София за морето да мога да изпреварвам спокойно, да поддържав добра скорост и т.н. Не ме интересува отсечката от светофар до светофар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2005 това което знам със сигурност е че разхода е един и същ! а конете вече не им ги знам кви са и сигурно има няква минимална разлика във варвенето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 4 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2005 Милко, категорично 2.3 (петака). Не искам да обиждам други колеги и приятели, но това е правилният избор според мен. Обичам да питам и анализирам и то много(дори да досаждам ). Естествено мнението ми е субективно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 (Редактирано) Жив е той, Жив е!! (ейй спидере )Значи какво имаме:Данните са от списание Test & Technik от 1992г.Обем 2,3 срещу 2,6Цил 5 в линия срещу V6Мощност 133к.с. срещу 150к.с.Върт.мом 186Нм срещу 225 (при 4000 срещу 3500об/мин)Ускорение0-80км/ч 7,3 срещу 7.00-100км/ч 11.0 срещу 9.80-160км/ч 32.0 срещу 27,5Макс.ск 205 срещу 209км/чАз съм карал и двата мотора, но на купето на na audi 100, според горните данни моторите са почти с идентични характеристики, но нещото което моментално прави впечатление и е ФРАПИРАЩО е еластичността, повярвайте ми разликата е наистина огромна60-100км/ч на 4-та ск: 13,1 срещу 9,580-120км/ч на 5-та ск: 19,5 срещу 12,6Като килограми двигателите тежат почти еднакво около 160кг.като разход 2,6 харчи малко повече, но наистина малко (според заводските данни)За поддръжка ???? според зависиКато здравина 2,3 е пословичен (един от най яките двигатели), но 2,6 също е много издръжлив и същевремено некапризен двигател.Пак ти казвам, че еластичността и доускорението на 2,6 са в ново измерение спрямо 2,3. Колата се кара буквално като автоматик, извънградско пердаши на 5-та без никакъв проблем в диапазона между 40 и 240км/ч.Да не говориме за изпреварване, просто даваш газ на 5-та и ако си над 60-80км/ч мотора си изтегля без никакво замисляне и си има завидно ускорениеДругото което прави впечатление е кривата на въртящият момент, при 2,3 е начупена докато при 2,6 описва почти перфектна параболаИменно поради тези факти, при 2,6 няма накъсване на мощността както при 2,3. т.е от 2000об/мин до 6000об/мин ускорението (тягата) е абсолютно еднаква, без спадове или чуствително прииждане на мощ при дадени обороти.Просто 2,6 е наследникът на класиката 2,3За мен дилема не съществува Редактирано 5 Ноември 2005 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spidercho Публикувано 5 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 Влади, точно от такова, изпълнено с данни и опит мнение, имамх нужда.2.3 е невероятно издръжлив мотор и върви повече от прилично. Затова имам нужда от други гледни точки.Btw с моето Coupe съм теглил 150 км други коли, от които 100 км от Севлиево до след Витиня с много ниска скорост, един останал без токове Сутиен BX, през нощта На спусканията го връзвах обратно и така го спирах по наклоните 2.3 + съединител оригинален на 17 години! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 Милко аз Ауди с двигател 2.6 не съм карал, но от моята 100-ца съм много доволен, двигателя е като на твоето купе 136 к.с., върви много, не е проблем изпреварването, двигателя се газифицира лесно за разлика от 2.6, има само една лабда сонда, по нисък данък и гражданска отговорност - вече не е без значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 Ех... тоя пич ме побърка с тия Купета....Купи на Цецо Б4-ката не се занимавай с глупости!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 2.3 е истината според мен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 aко не не вълнуваш от данъци и гр. отговорност,избора е само един и той е - шестакът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 не разбрах само на 2.3 ли се слага лесно АГУ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 не разбрах само на 2.3 ли се слага лесно АГУ←Да,но по думите на Цецко/AUDIMANIA/,моя двигател е като твоя и бера ядове Иначе по темата,май съм за шест цилидъра! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 (Редактирано) aко не не вълнуваш от данъци и гр. отговорност,избора е само един и той е - шестакът←Послушай човека! Той ги разбира нещата Редактирано 5 Ноември 2005 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 5 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2005 цилиндър в повече винаги е за предпочитане пред цилиндър по-малко.И стига с тая газификация, това да не ви е готварската печка Като искаш икономично се меткаш на дизелова печка, сега е момента да се купува, ако запали , а като питаш за мощност, ускорение и еластичност не скопявай мотора с газифициране.ЛИЧНО МНЕНИЕ че да не почнат сега едно полемики..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIMANIA Публикувано 6 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2005 Да,но по думите на Цецко/AUDIMANIA/,моя двигател е като твоя и бера ядове Иначе по темата,май съм за шест цилидъра!←Баджо не си прав, твоя двигател е като тип инжекцион и решения като моя и се газифицира, а при V6 двигател имаш пластмасови колектори електронен инжекцион и т.н. екстри които при нас няма.Относно въпроса за газта - пропан-бутан или метан все един дол дренки е най-добре на бензин, това е ясно, но при други цени на горивата или други заплати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 6 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2005 Цецко,не разбрах за какво става дума,но ако се видиме на срещата ще ми обясниш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 8 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2005 littleredaudi, колега ти нямаш сърце. Това и за мен е ДВИГАТЕЛЯТ! На теб здраво ти е влязла мухата в главата...на мен само ми е пред очите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spidercho Публикувано 9 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 2.2 Турбо 5-ак е истината Ама аз съм болен може и да не ме слушате ←Да бате! Ама Nasti ме плаши, че много скъпо за подръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 Да бате! Ама Nasti ме плаши, че много скъпо за подръжка ←малко по-скъп от атмосферния петтак.. но все пак ти казвам за 10 клапановия вариант, а ти май си мислиш за S2, там може да е малко по-разли4но.Като цяло скъпо би излязло да се смени турбината, ако е позаминала, а не са парва младост и е доста вероятно.. но като цяло са много слабо капризни мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spidercho Публикувано 9 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 Скъпотията на Audi Coupe S2 изобщо - частите и комсумативите - доскове, накладки и т.н. Нямало алтернативни производители на части и е по-скъпо от А8 да гледаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100/S4 Публикувано 9 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 малко по-скъп от атмосферния петтак.. но все пак ти казвам за 10 клапановия вариант, а ти май си мислиш за S2, там може да е малко по-разли4но.Като цяло скъпо би излязло да се смени турбината, ако е позаминала, а не са парва младост и е доста вероятно.. но като цяло са много слабо капризни мотори ←За 20 клапановия мога да кажа че излезе учудващо здрав, за 2 години каране не съм сменил нищо повече от консумативи - ремъци, вериги и т.н. Състоянието на турбината също не е зле - качва по бордкомпютъра до 2 атмосфери при пълно натоварване. Иначе ако нещо изтропа главоболието ще е голямо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 10 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2005 Скъпотията на Audi Coupe S2 изобщо - частите и комсумативите - доскове, накладки и т.н. Нямало алтернативни производители на части и е по-скъпо от А8 да гледаш.←спира4ни дискове предни BREMBO/JURID/Lemfiorder - от 180 до 220лв комплектнакладки предни BOSCH/TEXTAR - 175-180лв/REMSA - 77-80лв.маслен филтър KNECHT/BOSH - 12-15.5лвгоривен филтър KNECHT/BOSH - 20-35лввъздушен филтър KNECHT/BOSH - 15.6 - 18лвдотук как е? пове4е мит или реалност за липсата на консумативи за S2?по окачването S2 i 20v coupe-to нямат нито една разлика, нека LAMPARD да ти каже как е откъм поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts