bob4o Публикувано 16 Май 2010 Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 една тема,която не мога да я намеря видях как едно АСЕ има газов инжекцион, с дюзите с елректрониката,всичко нужно за ГИ.Някой може ли да сподели как би станало наистина.Трябва да направим един експеримент Ето тук колега има снимки на ACE и NG с газови инжекциони http://www.bigas-bg.com/gallery.php Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 16 Май 2010 Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 За ГТП се гледа... Особено както мислят да въвеждат камерите... Ще стане трудно с прегледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jekata_90 Публикувано 15 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2014 Здравейте колеги,сабуждам една стара тема ,но ме интересува дали някой е сложил електрическа инжекция на Audi 2.0 16v.механичен инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) Ето малко коментари по темата Редактирано 30 Септември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Като сложил АБФ инжекцион ти казвам слагай 2Е!!! Тъпи по-лесно, пъти по просто! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Или още по лекия вариан РВ, има дебитомер, температуран сензор и до там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Аз съжалявам вече че сложих АБФ, но докато сам не си я направих, никой не можеше да ме убеди че за нищо не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Е защо съжаляваш за ABF-а? Аз се оплаквам защото с лопатата наринах в коша каквото имаше в гаража и карам вече 4 години и над 70 000 без да се запаля или да остана на пътя ти сега оплакваш се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Аз съжалявам вече че сложих АБФс какъв компютър ти е АБФ-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 (Редактирано) Ми май баш заради компютъра имам проблеми. Колата работи не гасне. Работи добре, ама като си иска. Вибрира на празен ход и ми къса нервите. Почвам да си мисля че толко си може тоя мотор. Ядосан съм защото ВСИЧКО е ново, не се съм скрападжия! Смених всичко и съм дал над 1000лв. Ефекта е незадоволителен към момента. -Покрай интервенцията разбрах къде е бил проблема на АЦЕ-то. -Също разбрах че ако бях сложил 2Е компютър и инсталация щеше да ми е 10 пъти по-лесно. Компа е Бош...Какво имаш предвид? Уж е с чип, та и в това се съмнявам. Не намирам човек да му се занимава а вече съм ограничен финансово, да сложи фабричен софт. Вземах от НСОНСО комп и с него същата пробита работа...всички живи данни "подскачат" и с него температура на водата е постоянно 120 градуса(смених 4-5 тепм.датчика всеки път слагам правилния). Това което открито ме крепи е че има един момент който се случи преди 2 месеца. Пущиняка заработи "перфектно"(това се е случвало и друг път) но му остава проблема със студеното каране на бензин(забива зверски)! Обаче на газ как тръгна това нещо, направо ми напълни душата! Ама като всичко до тука всяко чудо за седмица две... Слушам предложения, понеже съм на края на изчерпване на собствените, мерси!!! Редактирано 1 Октомври 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Не можеш ли да намериш чип със заводските настройки, аз съм без чип и нямам абсолютно никакво оплакване откъм работата на мотра, студен или типъл - върви идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Почвам да си мисля че толко си може тоя мотор.На базата на 100-на хиляди километри с този мотор ти гарантирам, че е перфектен за 2 литров атмосферен мотор. И на газ, и на бензин. Разликата с АЦЕ е фрапираща (и такъв съм имал доста и то в перфектно състояние).Тъй като не съм имал проблеми, не съм запознат с мотора, но по спомен имаше варианти и със Сименс компютър.Когато се интересувах от турбиниране на такъв мотор с оригинална електроника също се коментираше, че компютрите са два вида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Извинявай колега, но не мога да се съглася, че между ABF и ACE и двата в перфектно състояние, може да има фрапираща разлика. Явно се бъркаш нещо. Явно сега караш друг мотор и нещата си ги забравил. Не може да има такава разлика. Освен ако имаш в предвид, че АЦЕ-то много малко хора могат да го приведат в перфектно състояние - така съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Явно сега караш друг мотор и нещата си ги забравил. Има нещо вярно тук.АЦЕ-то беше на куатро, колата малко по-тежка, на малко повече километри....фактите извън субективните усещания са, че АБФ с лекота поддържаше скорости над 220, АЦЕ-то трудно държеше над 200. Говоря за поддържане, не за моментно достигане....а и Голфа ми струваше с около 350% процента повече от Компетишъна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Извинявай колега, но не мога да се съглася, че между ABF и ACE и двата в перфектно състояние, може да има фрапираща разлика. Явно се бъркаш нещо. Явно сега караш друг мотор и нещата си ги забравил. Не може да има такава разлика. Освен ако имаш в предвид, че АЦЕ-то много малко хора могат да го приведат в перфектно състояние - така съм съгласен.... сега ще се наложи да ровим из интернеДо и да вадим каква е разликата между механичната "инжекция" проектирана през далечната 1937-ма година от Фердинанд Порше и "електрическата" такава и защо от ФВ лъжат че ABF-а е 150 коня, а АЧЕ-то 140 П.С. най-лесния начин да не превърщаме нещата в хейт е някой да изкара графиките с нютонметрите и конете на двигателите и да ги сравним.На 1-во четене входящите колектори на абф-а е с по-голям диаметър - значи повече въздуФ, повече въздуФ значи повече гориво, повече гориво значи повече жега, повече жега значи повече коньове.Не знам АЧе-то дали е с "къс" блок или не, тогава имаме и някакви разлики и там. въпреки че накрая и двете са еднаква кубатура. Итересно е разликата от къде идва ако единя е по-къс. Може да се окаже че камерата на абф-а е по-малка и/или в челото на буталата да речем а на аче-то е в тиквата и т.н. все железарски размисли на необразовано ИТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 ACE - къс блок къси мотовилки(аз съм си с тях)ABF - дълъг блок и дълги мотовилки.Колкото е разликата в мотовилката, толкова и в блока...От там еднаква кубатура, при един и същи колянов вал. Значи моментите в който при мен колата "върви", откровено върви повече(особено на газ) от АЦЕ на бензин както я карах 20 000км(в диапазон 2000-4500об.). Като успея да я закрепя и почне да върви постоянно, и разбера от какво не е вървяла ще ви кажа с коя инжекция какво може?!?...Оборотния диапазон 4500 до 6500об. докато имам плочка го забравям, помня преди какво беше! Има ли плочка, няма как да върви там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 защо от ФВ лъжат че ABF-а е 150 коня, а АЧЕ-то 140 ВАГ имат един мотор 2.0/115кс, който го слагат май и до днес.Разликите с АБК, които са ми известни - мулти пойнт инжекция (срещу фул груп при АБК), "по-остър" разпределителен вал, друга форма на бутала и биели - много по-леки и малки бутала при новите мотори.Резултатът - при декларирани 115кс и за двата мотора, по-новите вървят осезаемо повече, макс. момент е на много по-ниски обороти и в по-широк диапазон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Преди време и аз бях замислил да правя 6А/АСЕ-то с ел инДжекция,но се хвърлих в по-голям филм,като сложих турбомотор.Като гледам разни обяви,има 1.8Т-та на цени от 600 до 1000+лева.Без някакво сериозно обслужване на мотора,както се наложи при мен,може да се мине само с комплект мотор+инсталация+турбопътища,ролка,обтегач и ремъци,интеркулер 2 употреба,което може да стигне до цената от 1000-1200 лв.Всичко е до късмет.Не се знае на АСЕ-то в какво състояние са блока и буталата,както и при 1.8Т-то.Както казах всичко е до късмет.Има случаи,когато поставят такъв мотор в 80-ка без никакво обслужване и си кара още човека без никакви проблеми.Ако от АСЕ ще се прави ABF за 1000 лв,мисля,че инвестицията не си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 ABF-а е по-добър двигател от ACE, което е разбираемо - това е последен етап от еволюцията на тоя туч По-респонсен, мо-мощен, по-плавен въртящ момент, по-икономичен. Но да се присажда енджин медиджмънта от ABF на ACE е безсмислено упражнение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Много си прав! И ако един ABF не може да бие Цани на драг, просто означава, че ABF-a не е в кондиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 П.С. най-лесния начин да не превърщаме нещата в хейт е някой да изкара графиките с нютонметрите и конете на двигателите и да ги сравним.Eто за ACE :http://www.automobile-catalog.com/wykres_power.phpЗа АБФ не намирам обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 За АБФ не намирам обаче има графиките в шведския сайт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Дай деее Че из нет-а намирам много такива, но все на моднати такива .. Ето графиката на АЦЕ, че там не излиза http://www.automobile-catalog.com/curve/1993/237695/audi_80_16v_quattro_sport_edition.html Редактирано 2 Октомври 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) ABF офф: А тоя е модифициран АБФ,чип с друга горивна табллица и аванси,генерация и лимитер на 8000 об/мин Редактирано 2 Октомври 2014 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Браво за клипа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване