Jump to content

Куатро - Притрисане в завой?


зеФс

Recommended Posts

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кажи тогава каква е причината всички Аудита да се тресат при навит волан?

хм,ела ти дам мойта да завиваш колкото и накъдето си искаш,такова нещо няма,завива си мазно и безпроблемно.Класическото куатро с торсена и EDL-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм,ела ти дам мойта да завиваш колкото и накъдето си искаш,такова нещо няма,завива си мазно и безпроблемно.Класическото куатро с торсена и EDL-а.

Абе не ми се идва, но съм имал 5 Аудита Куатро, от които 3 са били от магазина и всичките са щракали при навит напълно волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да си представя описаното нещо как ще стане от разбита раздатка или диф. Но подобно нещо наистина се получава, ако ти е заключен/блокиран диференциала или раздатката.

Понеже никога не съм имал Ауди Куатро - този EDL не се ли изключва, като изключиш ESP-to?

Иначе за всичките карета, лагери, диференциали и т.н. - могат да ги прегледат във всеки сервиз, стига да им се занимава. Даже могат да разглобят всичко, за да видят за луфтове и т.н. Принципно е доста елементарна процедура, но незнам как е при точно този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не ми се идва, но съм имал 5 Аудита Куатро, от които 3 са били от магазина и всичките са щракали при навит напълно волан.

Хм, аз не говора за щракане, а за вибрация която се чува като по скоро като бучене и се усеща като вибрация из цялото купе при тръгване с газ на навит волан.

Ако ти се получава само при най-голяма мощност може да е някакво претоварване от зверовете които държиш под капака. <_<

зеФс, ти с 4.2 ли беше ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не ми се идва, но съм имал 5 Аудита Куатро, от които 3 са били от магазина и всичките са щракали при навит напълно волан.

сега направо ми пусна муха.....,значи мойта не е наред нещо......утре ще я вРЪтя яко във всички измерения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм сигурен в това което ще напиша , но един началник на сервиз ми каза,

че при куатрото .. предавателните числа на заден и преден мост не са еднакви ..

има разминаване .. и на задните колелета отива повече мощност .. вероятно зареди по големите загуби ..

и цялата тази работа се управлява по електронен начин ..

виж там как е полужението ..

Глупости на търкалета,този да подава оставка като началник на сервиз, колкото за присвирването на гумите,ако са меки или зимни,също се получава този ефект

имал 5 Аудита Куатро, от които 3 са били от магазина и всичките са щракали при навит напълно волан.

Трудно ми е да повярвам, че ново Ауди ще прищраква на завой,при моята 18-годишна кола,в завой няма вибрации и като подам пълна газ в завой, ми бяга задницата- няма вибрейшън, нито щръкейшън

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не бях обръщал внимание, но след тази тема днес видях, че и при мен притропа. Валеше и на един светофар се наложи бързо да се изтегля на ляв завой и като тръгнах с мръсна газ усетих притрисане. Беше точно като тракането на АБС. Явно ЕЛД-то се намеси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е прибоксувала?

Така и не разбрах дали ЕДЛ-ът се изключва при навит волан от някакъв мистичен датчик. След малко имам час в Юнитрейд, обаче защо ли си мисля, че само ще ми вземат парите...

Между другото отвътре на задните колела, на предпазната ламарина на дисковете, отдолу към земята има някаква черна джажа с надпис Бош приличаща на квадратче шоколад закачено на малка планка. Отдясно липсва - само планката е там счупена и кабела е изолиран. Никой не е виждал такова чудо и на схемите в Юнитрейд също го няма. Кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валеше и на един светофар се наложи бързо да се изтегля на ляв завой и като тръгнах с мръсна газ усетих притрисане.

Пробоксувала ти е задна лява гума и при мен е ставало така,другият вариант е леко да е бробоксувал и съединителя,все пак се товари от 4-те гуми с пълна газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам на тия стари варели да имат датчик за положението на волана особено и като нямат и ЕСП. Не виждам и логика блокажа да се изключва при навит волан. Все пак идеята на системата е да помогне тръгването при сложни условия а не да караш така. А моята най-вероятно прибоксува понеже усетих, че задницата тръгна да се изнася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми взеха ми кинтите. :stupid:

Пича ме посъветва да откача буксата на АВS помпата отпред до мотора за да съм сигурен, че не е от блокировките и ако не е за стотина кинта ще ми разглобят това на което Жоро казва "раздатка".

Това е кутията зад скоростите в която се разпределя движението на предния и задния мост. Може би нещо като среден диф. Вътре имало разни планети, сателити, луни и комети и трябвало да видят дали са си по местата.

Утре ще откача АВS-а с надеждата, че колата няма да ми се обиди и ако продължи проблема ще ходя на аутопсия. Усещам вече, че ще продължи.

Ще разказвам.

П.С. Имам чувството, че сам си пиша и сам се чета. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да не им даваш да ти ровичкат из торсена.

Макар че ти си с А8-мица а те не всичките имат торсен ... баф ли му майката говоря и аз в посока на луната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за стотина кинта ще ми разглобят това на което Жоро казва "раздатка".

Това е кутията зад скоростите в която се разпределя движението на предния и задния мост. Може би нещо като среден диф. Вътре имало разни планети, сателити, луни и комети и трябвало да видят дали са си по местата.

Ако го направиш,забрави да имаш повече куатро,нямаш ли куатро,нямаш и движение на колата,не търси под вола теле.На този диф трудно може да му се случи нещо,нямаш си и представая какви защити има преди него,отварял съм заден диф на моето и знам за какво става дума,не пипай там момченце :rolleyes:

На някой просто му е люопитно какво има вътре,я зъбчатки, я гайчици и после,абе това къде беше, я една гайка остана,айде може и без нея,виждал съм такива майстори :rolleyes:

Макар че ти си с А8-мица а те не всичките имат торсен ... баф ли му майката говоря и аз в посока на луната

:rolleyes: всяко куатро си има торсен,без напречно разположените двигатели

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) всяко куатро си има торсен,без напречно разположените двигатели

Абееее имаше едни осмици дето пише куатро само на табелката и не бяха с торсен а с някфа друга гняс :)

Специалистите къде сте да кажете бре ? Че ми е рано да се ровя из етката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Залагам на каре 99%
Чудя се, какво ще накара каре да трака в завой, ако е отзад. А и то не е само тракане, затормозява се чак колата и прибоксуват за миг колела. Не им хващам логиката, кои точно.

Другото на което се чудя е тласъка при изправяне на волана - все едно се обира някакъв луфт и всичко заспива. А и това, че на подемник, след като се изключи от безсилие EDL-а се въртят безшумно и безгрижно 2 диагонални колела. Мисля, че в завой се получава разлика в скоростите на предния и задния вал и нещо по средата си показва рогата.

И другото е, че проблемът се проявява понякога.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото е, че проблемът се проявява понякога.

Нали ти казах да си караш и да не даваш пари по майстори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз го откачих и закачих, след което 3 дни не можаха да го подкарат в няколко сервиза, мамка му.

Проблемът продължи. Ще сменям всичко наред докато се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...