ivanski85 Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колеги имам проблем с предницата на Ауди 80 тропа отпред вдясно, при дупки и леки неравности, карах го на майстор, смени тампоните на макферсона горе,едини тампон на двигателя и намаля за известно време а после пак се разтропа, прави проверка уш с щанката!? От какво ли може да е? Накрайниците не са видимо разбити, дали може да е носач? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Колега.....ако все още не си разбрал.....всички 80-ки хлопат независимо какво си сменил. Както беше казал някой колега във форума.....с тази кола или свикваш или я продаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paneca Публикувано 17 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 (Редактирано) Не съм много съгласен колегата tanuco. Не че колата си е моя, но карам 80-ка вече почти 1 година в БГ (12-13хил км) и нямам никакви проблеми с предницата от рода на хлопане,чукане и тнт. Но и не е сменяно нищо за мой късмет по предницата(поне тук не е). Може би и това да е определящо за една кола По темата, пробвай първо с втулките на носачите.П.П. Но да не размиваме темата на колегата с глупави спорове. Ако някой може,нека му даде компетентен съвет. Редактирано 17 Юни 2010 от paneca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Не съм много съгласен колегата tanuco. Не че колата си е моя, но карам 80-ка вече почти 1 година в БГ (12-13хил км) и нямам никакви проблеми с предницата от рода на хлопане,чукане и тнт. Но и не е сменяно нищо за мой късмет по предницата(поне тук не е). Може би и това да е определящо за една кола По темата, пробвай първо с втулките на носачите.П.П. Но да не размиваме темата на колегата с глупави спорове. Ако някой може,нека му даде компетентен съвет.Половината от отговора сам си го разбрал- че не е пипана още в БГ.....дано случиш на части и майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krom Публикувано 19 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2010 Според мен проблемът е във втулките на носачите. И при мен торопа по този начин и проблемът е от там. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 (Редактирано) Според вас ако проблема е във втулките на носачите мислите ли,че ако са разбити достатъчно няма да стърже и на желязо и да се чува и едно гадно кръъъъът-кръъът като се движи колата.Ако ти слага някакви ментаци тампони на макферсона и 2 месеца няма те изкарат по нашите пътища вземи си от Коко_100_С4 подсилени тампони по 35 лв броя четох,че ги давал. Редактирано 20 Юни 2010 от Audi-Club Bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Тропането се дължи на луфт. Аз съм сигурен, че един читав преглед ще го открие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 moйте кат бяха подсилени че не се смачкаха.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Ако при всичко разбито сменено с ново хлопането в дясно остава - износена кормилна рейка Всички майстори на предници проверяват само за разбити тампони и шарнири и викат "нищо и няма". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Ако при всичко разбито сменено с ново хлопането в дясно остава - износена кормилна рейка Всички майстори на предници проверяват само за разбити тампони и шарнири и викат "нищо и няма".Дали наистина ще е рейката,колега?И аз имам едно леко чукане в дясно.Всичко по предницата е сменено,но това досадно чукане си остана.Само рейката все още не съм сменил.Все пак ако наистина е поизносена няма ли да протече хидравлично масло от нея?Моята все още не тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Дали наистина ще е рейката,колега?И аз имам едно леко чукане в дясно.Всичко по предницата е сменено,но това досадно чукане си остана.Само рейката все още не съм сменил.Все пак ако наистина е поизносена няма ли да протече хидравлично масло от нея?Моята все още не тече.Както е отбелязал и колегата, варианта с рейката го има......аз имах такъв случай с една Астра преди време. Където Опелите са еталон за здрава предница, но след огромен пробег и зверско каране при нашите пътища....всичко се чупи рано или късно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Един колега беше предположил че рейката се разтропва след около 400000км средно, зависи от много фактори-пътна настилка, стил на каране и т.н. Протичането е крайната фаза Аз от кога повтарям за рейката но няма кой да ме чуе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Aз смених и рейката,но хлопането си остана.Равносметка:1.амортисьори предни, нови2.тампони на Макферсон-а, нови3.тампони на носачите, нови4.рейка рециклиране 150лв.5.биалетки, нови6.дясна дълга кормилна щанга7.тампони на стабилизиращата щанга8.тампони преден мост, нови9.диагностика на предница при 3-ма различни майстори,всеки с номера си.Единият напъва със щанга навсякъде,другият веднага се хваща да дозавива гайките на телата на амортисьорите,третият казва рейка...Плащаш,правиш ремонта и тропането не се променя въобщеНад 600 лева за части бадева.Да ги бях пръснал по жени по нямаше да ме е яд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 (Редактирано) Aз смених и рейката,но хлопането си остана..........Те това се опитах да обясня и аз, а и препатилите колеги също го знаят това......няма управия.МОЛЯ НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯ ПОСТ на който отговаряш! Редактирано 27 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2010 Aз смених и рейката,но хлопането си остана.4.рейка рециклиране 150лв.за съжаление "рециклаж" на рейката в голям процент от случаите се прави единствено със смяната на О-пръстени,семеринги,тефлонови клапани и дифтунги,като чисто механичното износване на тялото ,гребена и пиньона не се корегира,т.е. спират се течовете и това е,луфта и оттам хлопането си остават.Затова рециклирана рейка е за мен лош вариант,считаш че имаш "нов" възел,а дефакто си със същата стара бракма.Разбира се ако някъде някой някъде слага нови пиньон и гребен и разстъргва и слага втулки в тялото това е вече друга песен,но едва ли,ремонта би се обезмислил финансово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 НИКО, напълно съм съгласен с теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 Гледах как се прави ремонта на рейката-минава се на струг за да се премахне евентуалната елипса, след това се струговат нови тефлонови втулки,сменят се семерините по новия размер,нов маншон и майсторът дава гаранция една година.Но хлопането си остана съвсем същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 (Редактирано) Гледах как се прави ремонта на рейката-минава се на струг .............Това е интересно,като казваш на струг,кое точно струговат,дългия прът със зъбния гребен ли,или качват цялото тяло и го разстъргват от двете страни по вътрешните диаметри?Или и двете?Но дори и при такова стъргане(да приемем,че е направено както трябва) евеннтуално си остава износения зъбен гребен в средната част,т.е. ако луфта в двата края го няма,то той си е винаги наличен в средата и няма как да бъде избягнат,освен с нови пиньон и гребен. Редактирано 28 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel4o Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 колеги и аз така отидох уж че амортисйора е изтарвал и още беше в гаранция и така отивам аз в сервиза обясних им за това чукане и тропане от дясно качиха я на подемника гледаха, бараха, напаваха и накрая ме викна и ми каза че лагера на главината е сваршил и че амортисйора нищо му няма. И аз му викам добре лагер виее как така той да тропа и казаха че от него особено малките неравности и малки дупки мн се осещало и така било от лагера? Аз все още несам го сменил че все време няма ако ти имаш пробвай и с лагера успеххх за сега!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 Гледах как се прави ремонта на рейката-минава се на струг за да се премахне евентуалната елипса, след това се струговат нови тефлонови втулки,сменят се семерините по новия размер,нов маншон и майсторът дава гаранция една година.Но хлопането си остана съвсем същото.Верно ли така правят та това не е руциклиране, а измама...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6534 Публикувано 28 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2010 Стругар минава дългия прът със зъбния гребен на струг за да изравни размера в средата и краищата и за заличи елипсата.Прави и нови втулки по новия размер.След ремонта я пробвал под налягане с масло 4 часа за течове.Долу- горе така ми описа процедурата.Ако има нещо неправилно в това рециклиране-какво е трябвало да се направи още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 2 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 (Редактирано) излезе че е от щангите на рейката(НАКРАЙНИКА СЕ НАВИВА НА ЩАНГА А ТЯ Е ХВАНАТА ЗА РЕЙКАТА),просто втулката си е отишла и от там идва тропането.понеже се намира почти в средата на коша,но почти защото клони към дясно и от там се получава илюзията за това че грома вдясно и се мъчим да преправяме тампони и ред други неща ,а реално си е луфт,както го описа колегата по-горе .дано съм помогнал .не е фрапиращо но дразни адски много.не ми се занимава сега да я оправям.ако някой се навие нека покаже на другите как става фокуса,ако не- другата седмица аз ще кача снимки.айде със здраве Редактирано 2 Юли 2010 от telsho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Колега, дай снимки да видим за какво става въпрос. И при мен хлопа много отпред и не го издържам вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Стругар минава дългия прът със зъбния гребен на струг за да изравни размера в средата и краищата и за заличи елипсата.............ако това е вярно, значи е унищожил рейката( този "прът" е всъщност зъбна рейка).Износването на тази част е не по диаметър(има такова, но е пренебрежимо малко) , а е в зъбите, най-често в средната част.Ако говорим за луфт в диаметъра на рейката("пръта") , то такъв се появява при износването на две(понякога и три, или четири) набити в корпуса на самата хидравлична рейка втулки, като ако същия луфт се комбинира и с остарелите, вкоравени и "изпечени" семеринги, О-пръстени и тефлонови уплътнения се появява и нежелания теч.Не разбирам за каква "елипса" може да става дума, при положение че и да я има тя е в много незабележими граници, ела да ти покажа една разглобена в мазата ми рейка, от 1995-та е, сам ще мериш пръта и отворите и ще кажеш къде има и къде не луфт(и елипса).Има вариант въпросните втулки да са изпълнени монолитно с тялото на рейката, тогава става сложно с рециклирането, изискват се по-специални машини каквито повечето сервизи нямат, ако не се занимават с уникални ремонтни дейности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 И аз съм така ,обичам си комбито ,обичам,но предното окачване е помийната яма в която ще се давя цял живот.Има умни глави във форума ,дайте да измислим нещо, някво кардинално решение и оправим това нещо.Има всякви материали,машини за обработката им за да ги превърне в по-добра втулка или тампон от турско-китайския боклук по магазините.Тефлони,мефлони............и т.н.Някой не и ли правил опити с нещо ново с ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts