Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Здравейте,

Масленият охладител на 1.8Т аеб пак протека два месеца след ремонта. Има ли вариант да се сложи външен маслен охладител и как да се изолира фабричния?

Благодаря! :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Маркуч от масления охладител се спука и и изтекоха водите - по този проблем имам въпрос - подозирам, че колата надува маркучи казаня го смених в петък с нов + нова капачка от Порше. Притеснява ме че може да имам проблем с главата на моторя че да надува маркучи, та как мислите от такова надуване да е спукала маркуча или просто може да му е дошло времето ?

Прегрява ли колата? На работещ мотор има ли мехурчета в разширителния съд?

 

Друго питане - гредата на фейслифтовата броня става ли на такава от преди фейслифта и обратното ?

Едно време като го правихме за един познат се оказа, че имаше някаква разлика във водачите, но беше преди мног време и не си спомням точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам...след като прочетох, че е проблемен масления охладител, реших че тук може да се изкоментира нещо полезно свързано с него... :)

Няма нищо проблемно,а само смяна на един О- пръстен.

Има тема, където е коментирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегрява ли колата? На работещ мотор има ли мехурчета в разширителния съд?

 

Едно време като го правихме за един познат се оказа, че имаше някаква разлика във водачите, но беше преди мног време и не си спомням точно.

Доги, преди да сменя казана и капачката на пета на лек баир 2.5-2.8k rpm и колата по уред на таблото,  стрелката мърдаше (подминаваше централното дебело деление и спираше на следващото(тънко деление)) след като го смених нямаше никакви симптоми като се пръсна маркуча си круизвах по АМ Струма със около 100-110км/ч посока София като излязох от 2ри тунел забелязах бяла пушилка мислих, че може да е от прах в тунела ама 2 сек по късно видях че е от мен и веднага спрях (дирята от антифриз започваше на 20 метра преди мястото на спиране. На работещ мотор в казана няма грам мехур (появяват се от малката тръбичка когато стисна маркуча на радиатора. 

Водачите за бронята имат разлика, но аз питам за гредата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора дайте идея, моите свършиха. Проблема, който не мога да реша от доста време е муден мотор в ниските обороти. Пробвал съм да се оправи със смяна на следните неща: дебитомер, ламбда сонди, дросел, бобини, свещи, комутатор, n80, нов клапан на турбото подсилената версия от 1.8 225кс, сложих гърнета от 2.8 193кс, разлика не намерих кой знае каква, без катализатор съм, сменен горивен и всякакви други филтри, не е от бензинова помпа/инжектори/рейка, защото положението е същото и на газ, картерната вентилация е изолирана, не записва грешки, ебаго то остана само турбината и н75? Ама си мислех, че не може да е от турбината да е мудна в оборотите между 840 и 3000 оборота. Над 3 тръгва, гледам налягането още малко след 2000 оборота си прави 0.6 , някой път от по-висока предавка като и настъпя педала до долу и прави и повече от 0.6 налягане. Иначе турбото си хвърля по малко масълце по турбо пътищата ама не преливат от масло. Какво да сменям вече???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си пробвал варианта с нулиране на тримовете на 32-ри канал.Спиране на газта от кранчето и да покараш караш само на бензин няколко дни.

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Гредите не съм сравнявал, съжалявам тук не мога да помогна.

 

Щом вдига температура в движение при ниско натоварване и имаше бели пушилки отзад, шансът да си за гарнитура на глава е много голям.

 

На турбо мотор си сложил гърнета от атмосферка, които не са проходни? По проблема не мога да кажа нищо, но на твое място бих разкарал гърнетата.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега от форума ми беше споделил, че е слагал и има положителен ефект при него, но може да са му били запушени неговите, защото при мен е същата работа, даже гърнетата изглеждат еднакви на външен вид. Съвсем скоро мисля да разкарам задното за едно проходно, ще видим тогава.

Да речем на около 2200 има надув, въпроса е че тя е прекалено мудна и преди 2000 сравнявайки я с други 1.8Т . Направо едва отлепя от място.

Изчистване на тримове не помага, а колата си е така и преди да има газ.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как на турбо мотор да сложиш непроходни гърнета и да има положителен ефект. Махай всички тапи преди да хвърлиш турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно резонаторно гърне де взимах за средно ама ако сложа отворено задно и резонаторно средно нема ли да ме чуват през неколко квартала?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами средното е някво наистина евтино, просто проходно гърне с вата между външната стена и вътрешната надупчена стена. Крайното гърне честно казано не го знам колко е читаво, на едно MG вади хубав звук, вход 60мм, вътре пак е с вата и дупчена преграда и изход 100мм купувано за 100лв от магазин за авточасти. На първо време ще е то, за средното не съм решил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, реших да ви питам тук, да не отварям тема, ако не е подходящо се извинявам. Днес се завирах под колата да огледам и попаднах на следните неща - това е от дясната страна, мисля под турбото и отива към кулера  post-95823-0-14170500-1446309578_thumb.j post-95823-0-07530700-1446309603_thumb.j, мисля е за въздуха, ако греша казвайте за какво е и очертания клапан за картерната вентилация ли е или Н75 или са едно и също? Защо е омаслено, възможни причини?

Това е от лявата страна под кулера : post-95823-0-50304400-1446310169_thumb.j post-95823-0-74045300-1446310192_thumb.j .

Моля за разяснения и съвети. 

post-95823-0-14170500-1446309578_thumb.j

post-95823-0-07530700-1446309603_thumb.j

post-95823-0-50304400-1446310169_thumb.j

post-95823-0-74045300-1446310192_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана на първите снимки е рециркулиращия клапан на турбото. Проверява се като извадиш малкото маркуче, което отива е колектора и смучеш през него, трябва след няколко смуквания да не може да се смуче и като си долепиш езика да ти го държи вякуума, иначе не работи. Омасления маркуч идва от турбото, явно хвърля доста масло. От другата страна ти е омаслена тръбичката с маркуча дето отива в казанчето на хидраеликата, или отхлабена скоба или е спукано казанчето.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тънката тръбичка с маркуча и при мен прокапваше. Оказа се скобата, която смених. Но не знаех, че е за хидравликата ... Значи, трябва да проверя хидравличното масло докъде е. Ако трябва да се долива, бихте ли ми казали какво масло/спецификация да търся?

ps: :мотора е APU, ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип оригиналното е зелено и е минерално, по SWAG номера завършва на 6161. По принцип все се опитват да ми пробутат синтетиката ама едно пиленце ми каза че е по-добре да си карам с минералното. На моята капе от запресовката на единия маркуч на високото налягане но понеше съм обявил банкрут засега доливам. Горе долу 100 мл. на 3 седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ... чичо Ханс си е направил труда специално в Ауди и Фолксваген + Сеат и Шкода да обозначи т.е маркира на всеки съд за течност или консуматив да постави оригинален номер и вид на течността.

 

И всякакъв вид експерименти от сорта на които съм се нагледал е неприемливи.

В смисъл такъв пише си Г12 антифрийз който е червен/розов но човека е сложил Г11 син.

Спирачна течност ДОТ 4 ... със еди каква си.

Хидравлична течност G 004 000 която е зелена ... да се сипват други червени,кафяви и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз имам следния проблем: Колата се дави адски много, прекъсва, особено след 2000 оборота, по МФА-то ми показва че харчи около 50л, прекъсва яко държи около 500 оборота, от време на време даже ще угасне и ми светва лампава на акумолатора.. Няма значение дали е студена или топла.

Колата е АЕБ обаче без турбо, до сега съм прегледал:

Свещи,Отдушник за маслото, Бобини,Дебитомер, Ламба сонда, всякакви маркучи, букви и кабели. Като я закача не дава никакви грешки, всичко си е в нормата

Вчера свалих дюзите да ги видя и тях, изчистих и обезмаслих всичко, и сега си мисля има шанс да е от гумичките на дюзите, понеже ми направи впечатление че много мърдат.

Ето за тези гумички имам предвид

IntakeInjectorMods012sm.jpgIntakeInjectorMods007sm.jpg

А другото което ме съмнява да не е датчика на температурата, като го откача няма никаква промяна?

Не знам вече

Редактирано от Wrofeel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз имам следния проблем: Колата се дави адски много, прекъсва, особено след 2000 оборота....

 

Колата е АЕБ обаче без турбо, до сега съм прегледал:

 

...

 А защо реши, че този въпрос е точно за тук? Темата е за общи въпроси за 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АЕБ, но му е махнато турбото, преправен е на атмосферен, не питайте защо

ами понеже гледам че повечето колеги с проблеми са писали тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги този клапан -Клапан на вентилацията на резервоара, нормално ли е да цъка постоянно когато мотора работи ?

Даже с увеличаване на оборотите и честотата на цъкането му се увеличава. Ваг- кома няма записана грешка за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...