Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

дупкаТА търсете, дуп-ка-та! Проверете всички клапанчета по вакуумите, ама всичките до едно, картерната е добре да е или идеална, или кадърно затапена, уплътнение на инжектор/и е също вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля за дупка,чувам я отнякъде.Ще огледаме утре всичко основно.Мерси NIKO, исках някой да потвърди моето предположение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, картерната  при АЕБ и АНБ едно към едно ли е, защото бях чел информация за нейното затапване, имаше и снимки, но нещо като гледам при мен не е така или не съм разбрал правилно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при моя АЕБ го има това съскане. Аз имам и друг проблем - на скорост и обороти над 3к като пусна педала на газта и ми прелашка колата 2-3 пъти, все едно се залюлява напред-назад.

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, gemballa.bg написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Пробвай на първо време почистване и адаптиране на дросела...

А за другото - Нико ви е писал - запушете дупките...

Sent from my K920 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неприятното е, когато всичко е тип-топ, чисто, адаптирано и прецизирано, а кошницата пак "мисли" дали да реагира на газта.

Е, за съжаление колкото и да се чисти, дросела и той умира някога, лечението е  ноФ.

 

Надявам се, че не бъркате нормалния турбо лаг с "неизправност"?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам нещо относно AEB. Имам колата от скоро (1.8TQ) На студен мотор турбината се чува свири, а след като загре се чува доста по слабо. Не, че ми пречи даже ми харесва звука, просто да питам дали е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, не искам да те плаша, но най-вероятно е застъргала перката. Свали маркуча дето отива към кулера и виж луфта по оста на турбото.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно въпроса със забавянето на форсирането, проверих отново и има само съскането. Досетих се, че забавянето при мен изчезна след смяна на свещите и почистване и адаптация на дросела. Това с издишането се чува изпод колектора, възможно ли е да е от кривият пласмасов х*й на картерната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих на друго АЕВ,съскането е по същия начин.Преди време бях направил същия тест с един AJL,но при него го няма.Ще пробвам с моя дебитомер от AJL-а,да го сложим на АЕВ да видим ще има ли разлика. Дупки по пътищата няма,но този мотор мисли и реагира по бавно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, integrale45 написа:

Ще пробвам с моя дебитомер от AJL-а,да го сложим на АЕВ да видим ще има ли разлика

 

Ще има разлика, няма да работи добре двигателя ( AЕВ ),

лично пробвано поради сгрешен номер на дебиЛомер.

Записва и грешки, ма не помня какви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах на AJL-а с дебитомер от АЕВ,нямаше разлика в нищо и нямаше записана грешка. Но сега ще пробвам обратното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8.09.2016 г. at 9:38 PM, Lefto said:

Здравейте, картерната  при АЕБ и АНБ едно към едно ли е, защото бях чел информация за нейното затапване, имаше и снимки, но нещо като гледам при мен не е така или не съм разбрал правилно ?

Не е. Доста различни са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптират се и тези с жилото на 098 канал - Switch to basic settings.

 

По въпроса за запъването, особено на климатик или баир при обороти под 2000 аз също съм се блъскал много. След като почти всички клапани и маркучи бяха ревизирани и подменени, по показания от диагностика всичко изглеждаше наред - нормален дебит на въздух, минимални тримове, коректни показания на ламбда сонда... Но колата продължаваше да се спъва и то осезаемо. Карам с неизвестен за мен чип, слаган от предишния собственик и проблемите с вървежа са от самото начало, като карам колата от 3г. Но най неочаквано един ден колата тръгна. Причината беше тривиална - калпав бензин и то от много и най различни бензиностанции. Но от една определена в София колата литна, двигателят се успокои и най-накрая разбрах как трябва да върви наистина и то с най-обикновен 95. Мощността се усеща от около 1300 оборота нагоре. Та нека не се пренебрегва фактора гориво, особено ако всичко останало изглежда наред. Пробвайте с по-скъп бензин(би трябвало да е по-качествен в повечето бензиностанции) на максимално празен резервоар, за да не се смесва със стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото влизаш не където трябва.

Engine -- Measuring blocks -- group 098-- Switch to basic settings след като спре да се движи дросела изчакваш още 30 секунди и връщаш контакта,като преди това си изтрил грешките ако има и си изключил всички консуматори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой да знае кога к03-005 турбината на AEB 150к.с достига пиковите си 0.6 бара? Колко и да я напъвам над 0,3 не вдига. Смених N75 с чисто нов оригинален, пробвам вече 3ти дебитомер и разлика няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж някъде да нямаш спукан маркуч,примерно вакуумен или този под дросела,който отива към картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...