to6encet0 Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Аз съм с АЕБ 97-ма, при мен също го има съскането и забавянето на форсирането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 дупкаТА търсете, дуп-ка-та! Проверете всички клапанчета по вакуумите, ама всичките до едно, картерната е добре да е или идеална, или кадърно затапена, уплътнение на инжектор/и е също вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 И аз мисля за дупка,чувам я отнякъде.Ще огледаме утре всичко основно.Мерси NIKO, исках някой да потвърди моето предположение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lefto Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Здравейте, картерната при АЕБ и АНБ едно към едно ли е, защото бях чел информация за нейното затапване, имаше и снимки, но нещо като гледам при мен не е така или не съм разбрал правилно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 И при моя АЕБ го има това съскане. Аз имам и друг проблем - на скорост и обороти над 3к като пусна педала на газта и ми прелашка колата 2-3 пъти, все едно се залюлява напред-назад. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Преди 10 часа, gemballa.bg написа: Цитиране на предходно мнение! Пробвай на първо време почистване и адаптиране на дросела... А за другото - Нико ви е писал - запушете дупките... Sent from my K920 using Tapatalk Редактирано 9 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) неприятното е, когато всичко е тип-топ, чисто, адаптирано и прецизирано, а кошницата пак "мисли" дали да реагира на газта. Е, за съжаление колкото и да се чисти, дросела и той умира някога, лечението е ноФ. Надявам се, че не бъркате нормалния турбо лаг с "неизправност"? Редактирано 9 Септември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Здравейте, искам да попитам нещо относно AEB. Имам колата от скоро (1.8TQ) На студен мотор турбината се чува свири, а след като загре се чува доста по слабо. Не, че ми пречи даже ми харесва звука, просто да питам дали е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Не е добре да я чуваш да свири. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Мда, не искам да те плаша, но най-вероятно е застъргала перката. Свали маркуча дето отива към кулера и виж луфта по оста на турбото. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Относно въпроса със забавянето на форсирането, проверих отново и има само съскането. Досетих се, че забавянето при мен изчезна след смяна на свещите и почистване и адаптация на дросела. Това с издишането се чува изпод колектора, възможно ли е да е от кривият пласмасов х*й на картерната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Днес проверих на друго АЕВ,съскането е по същия начин.Преди време бях направил същия тест с един AJL,но при него го няма.Ще пробвам с моя дебитомер от AJL-а,да го сложим на АЕВ да видим ще има ли разлика. Дупки по пътищата няма,но този мотор мисли и реагира по бавно. Редактирано 9 Септември 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Дроселите на АЕВ и AJL с еднакви номера ли са? Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 преди 22 минути, integrale45 написа: Ще пробвам с моя дебитомер от AJL-а,да го сложим на АЕВ да видим ще има ли разлика Ще има разлика, няма да работи добре двигателя ( AЕВ ), лично пробвано поради сгрешен номер на дебиЛомер. Записва и грешки, ма не помня какви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Аз пробвах на AJL-а с дебитомер от АЕВ,нямаше разлика в нищо и нямаше записана грешка. Но сега ще пробвам обратното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 On 8.09.2016 г. at 9:38 PM, Lefto said: Здравейте, картерната при АЕБ и АНБ едно към едно ли е, защото бях чел информация за нейното затапване, имаше и снимки, но нещо като гледам при мен не е така или не съм разбрал правилно ? Не е. Доста различни са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Това адаптиране на дросела само за АЕБ след 98ма ли става дума? Предполагам на тези с жилото няма какво да му се адаптира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir_dl Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Адаптират се и тези с жилото на 098 канал - Switch to basic settings. По въпроса за запъването, особено на климатик или баир при обороти под 2000 аз също съм се блъскал много. След като почти всички клапани и маркучи бяха ревизирани и подменени, по показания от диагностика всичко изглеждаше наред - нормален дебит на въздух, минимални тримове, коректни показания на ламбда сонда... Но колата продължаваше да се спъва и то осезаемо. Карам с неизвестен за мен чип, слаган от предишния собственик и проблемите с вървежа са от самото начало, като карам колата от 3г. Но най неочаквано един ден колата тръгна. Причината беше тривиална - калпав бензин и то от много и най различни бензиностанции. Но от една определена в София колата литна, двигателят се успокои и най-накрая разбрах как трябва да върви наистина и то с най-обикновен 95. Мощността се усеща от около 1300 оборота нагоре. Та нека не се пренебрегва фактора гориво, особено ако всичко останало изглежда наред. Пробвайте с по-скъп бензин(би трябвало да е по-качествен в повечето бензиностанции) на максимално празен резервоар, за да не се смесва със стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Че останаха ли хора,които карат на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 10 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Има има Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 На 098 канал ми дава грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Защото влизаш не където трябва. Engine -- Measuring blocks -- group 098-- Switch to basic settings след като спре да се движи дросела изчакваш още 30 секунди и връщаш контакта,като преди това си изтрил грешките ако има и си изключил всички консуматори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Някой да знае кога к03-005 турбината на AEB 150к.с достига пиковите си 0.6 бара? Колко и да я напъвам над 0,3 не вдига. Смених N75 с чисто нов оригинален, пробвам вече 3ти дебитомер и разлика няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 От около 2000-2200 до около 5к. Нямаш ли грешки? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Виж някъде да нямаш спукан маркуч,примерно вакуумен или този под дросела,който отива към картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване