Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Здравейте, скоро мисля да взимам a4 b5 1995година 1.8T 150кс. Колата е поддържана и технически нямало нищо за правене, до скоро проверена.. сложен е газов инжекцион фобос и човека казва, че е много доволен. Интересува ме ако реша след време да сложа чип ще има ли голям ефект ако е само чипа без други доработки.. също гледам, че вървят по 500-600лв чиповете и тук в София къде бихте препоръчали да отида. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вечния въпрос осбъждан милиарди-милиони пъти. Да, разлика има усезама, зависи какво търсиш. Ще тръгне повече колата, доста повече, но за сток мотор не очаквай повече от 180кс реални, колкото и да обещават повече с малкия охльв. Къде.... Вече има хиляди места, или избираш евтин вариант, който може и да ти свърши работа, може и да си навлечеш ядове, или отиваш в Маднес, Хеед, Тст рейсинг или някое друго доказало се тунинг ателие и няма да имаш ядове. Само дано газовата да ти е предвидена за чип, защото иначе ще влезеш в друг филм.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам, днес взех колата много доволен за сега... иначе газта е фобос не знам подробности все още но я е плащал 1350 лв. Ще видя имам желание да я подсиля но за сега я осещам вървежна. Утрр може да снимам , че сега е тъмно. Мерси.

Редактирано от n0n3_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля. Имаме форумни майстори за ГИ, нека някой прегледа газовата, ако решиш да чипваш, за да е сигурно че после няма да има проблеми с вървежа на газ. Честито и безаварийно иначе!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам много време този уикенд, но съм обещал снимка та от телефона качвам. Газовата е фобос с 3 режима, сигурно ще отида на регулаж че нещо и на 3!те има малко "дупка" м/у 3500-4000, иначе на бензин е самолет.. 

IMG_0330.JPG

IMG_0334.JPG

IMG_0336.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиий тая малка бутилчица колко литра е? 20? А щом имаш някакви ядове сега с газовата не е добре, дано се оправят с настройка.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Откакто съм взел колата Голф 4 1.8т АГУ имам проблем с разход на масло. За 10 000 км ми е изгорила около 2 литра. Карам я само с Мотул 5w40. Колата е с ЧИП от около 220000 км (в момента е на 300 000). Онзи ден като беше хубаво времето малко се поразрових под капака и забелязах следните проблеми. Гарнитурата на капака на клапаните е за смяна понеже тече доста. Но повече ме озадачи, като надникнах зад мотора... какво да видя... всичко е в масло. Турбото цялото в масло, както и всичко около него. Имаше и капки по земята. Въпроса ми е как да разбера дали имам някъде теч да кажем от гарнитура някоя или турбото е сдало багажа. Колата е с ГИ и освен леко бял дим не съм видял да пуши грам. Четох в нет-а че се гледа някакъв луфт, но кой маркуч точно трябва да извадя за да видя дали има луфт ? Ако може някой да обясни или да покаже снимка. Също така имам и омасляване по дросела, предполагам и това не е нормално. Турбото ми е оригиналното вграждано на колата к03.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водят я 27-30 литра, до горе я пълнил миналия собственик и казва че 235-245 км в града минава.. аз ако ходя само на работа и обратно толкова за 10 отиваня ще имам. За уикенда вече 150 км съм минал ама не в най-икономичен режим. Ще видим на 200 ако изкара ще допълня да я засека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли какво означават първите две грешки и как да се справя с тях. Колата е Ауди а3 1.8т АГУ и възможно ли е лекото придърпване на ниски обороти да е заради някоя от тия грешки

IMG_20170221_143558.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/26/2017 at 6:49 PM, Hugsy said:

Но повече ме озадачи, като надникнах зад мотора... какво да видя... всичко е в масло

 

Това обикновенно се получава от едно уплатнение с форма на полумесец седящо под хидравличния оптегач на веригата на разпределителните валове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от 3-4 месеца си купих и аз вече Ауди А4 -1.8Т авант awt мотор 2001г. фейслифт ,много доволен от колата и вървежа,всичко си работи и 2-е ламбди и катализатора,но се появи проблема с налягането и писването на зумера.

Знам за това ,но си мислех че ще се оправи но уви вече 2-и месец си е налице.Когато я купих не и работеше термостата и явно заради това не го направи тогава на теста и огледа.Когато го сменихме с маслото и се почна с тоя зумер.Отворихме картера почистихме го нова помпа ново масло,нов датчик и вчера пак писна направи го като си загрее добре извън града около 20-30км. примерно и на първия легнал полицай на 1500-1600 оборота писва и после над 2500об. млъква.Откакто се постопли взе да се и чува то прослвут обтегач аз със електрическия и него го купих ,но не е сменен още.Мерено е налягането има го и го държи само че само на место на празен ход на студен и загрят мотор и на форсаж,но не е на скорост в движение.С консултации по телефона с Ваското ми каза сваляйте и правете мотора или я продавай и се чудя сега какво да правя,а колата ми харесва.Ако го сменя и тоя обтегач ще спре ли зумера- той ми каза ,че не влияе на налягането но майстора ми каза,че след смяната му се е оправяло.Да отварям после картера и да се сменят после и лагерите долу.Въпроса е ,че проблема е налице ,но никой не може да ми каже след диагностика какво се случва.Пълна ревизия на мотора около-1200-1500лв.,цена на мотор от някъде цял такъв 600лв,но с неясен произход.Вчера по пътя Силистра -Русе а настъпих към 200 на газ е и нищо върви се не трака.Въпроса е че като писне зумера и не с еразтракват повдигачите или мотор самосе потраква тоя обтегач ,но нищо ако щеше да блокира мотора да става незнам какво да правя и ако може някой дето е минавал по тоя филм да сподели.А забравих аз съм с малкия фис и всичко си работи по него-можели да е сменян преди това и да дава някаква грешка,защото на повечето имат изгорели пиксели по него,незнам.На елкон я закачихме нищо не дава като грешки вчера пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За налягането на празен ход мисля че е към 2,5 бара при форсиране се вдига така каза майстора,но е мерено  на място смисъл не на скорост по време на движение,защото маркуча му бил къс и нямало как да кара колата така.Вчера се чух с един човек и ми обясни - няма как да разберето точно какво е,трябва да се кара колата и като си загрее и писне зумера да видите с манометъра колко е налягането и дали пада за да сте сигурни какво става.Аз свързвам проблема с температурата-когато загрее колата всичко започва и обтегача се разтраква и зумера почва да се обажда,защото маслото загрява и се почва.Сутрин в гаража като я запаля се чува смо това изтропване на обтегача за окол 1-2сек. и почва екологията да бучи мотора си работи нормално не съм чувал да изтракват повдигачите както и като загрее, катализатора си е на мястото както и 2-те ламбди.Ясно е ,че някъде се губи налягането,но въпроса е къде- сменена помпа изчистен картер нов датчик ново масло купих и тоя обтегач на веригата и него ще сменя и продължавам.И тогава ако не се оправи да отварям картера и нови лагери ли?Мотора не чука не бута антифриз за маслото незнам защото за 2х.км откак я има го смених 3пъти с филтъра купих я с 10на 40 евроойл някакво холандско,после и сипах мотул 5на40 с манов филтър,сега е пак с 10на40 някакво ангийско пак с нов филтър.Възможно ли е масления филтър да изтърва налягането ако клапана му не е наред ,нещо по турбо пътищата или запушена картерна вентилация да е задръстена не сък отварял маркуча и на турбото да го погледна и там как е,незнам вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай 10-ката, че ще търсиш и нова турбина.

 

Като чистихте картера забелязахте ли дали успокоителя/отражателя на маслото е там ( това е една закривена пластмаса по сялата дължина на картера )?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че искам да те плаша, но и аз съм в същото положение. Нова помпа, нов обтегач, нови повдигачи, чистен картер ..... и пак няма налягане. Нещата си отиват на основен ремонт - къминг сун. Съм таймс уин, съм таймс люн. При мен е оуейс люн. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.03.2017 г. at 11:23, valio ganev написа:

Колеги някой знае ли какво означават първите две грешки и как да се справя с тях. Колата е Ауди а3 1.8т АГУ и възможно ли е лекото придърпване на ниски обороти да е заради някоя от тия грешки

IMG_20170221_143558.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниско е това налягане. Щом си сменял помпата, се ориентирай към смяна на лагерите на вала (биелни и основни). Нещо много зачести този проблем с налягането.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ниско е 0,8/0,9 бара на празен ход 800об/м. е като при мен налягането е право пропорционално на оборотите след смяна на нова помпа,датчик и това е положението-на ръба е  и отчетливо започва да се и чува обтегача на веригата,ще се сменят лагерите на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, DogForLife написа:

Ниско е това налягане. Щом си сменял помпата, се ориентирай към смяна на лагерите на вала (биелни и основни). Нещо много зачести този проблем с налягането.

Кажете на човека какви биелни лагери да си вземе,Че колегата робо пак ще ме нападне че нищо не разбирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес така да се каже от нищото (без да съм закачал някъде или скачал в дупка), заруча гърнето ...след час вдигане и търсене на проблема видях от къде е. Чуваше ми се доста силно от предната страна и като залегнах видях, че е до меката връзка от страната към двигателя. Дали понеже съм с турбо ( или аз можеби се плаша понеже не съм разбирач ) има шанс с дупка в генерацията там близо до турбото да доведе до друг проблем ако я карам така до събота.. и ако някои на скоро в София му се е налагало фанходи да му "кърпят/заваряват" гърнета да даде  адрес ако е останал доволен... предполагам щом съм на газ няма да ми се размине по-сериозен ремонт по генерацията ама сега няма как тепърва имам разходи и 3 седмици лекции и няма как да я сменям, да не говорим, че скоро я взех, мерси. 

П.С.

На снимката не се вижда много ясно това е май проблема. Изненадан съм как се чува от толко малка пукнатина, до някаква планка е след меката връзка (30-40мм след нея) на горе към турбото. Има някаква "джиджавка" като за натягане или нещо.. до планката заварена към гърнето.

IMG_0379.JPG

IMG_0380.JPG

IMG_0383.PNG

Редактирано от n0n3_bg
Добавяне на снимка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук зад това за хранене е човека, аз и няколко приятели сме ходили при него за всякакви видове ремонти по тръби и гърнета, много доволни и дава добри цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...