Jump to content

Търси се малък, градски варел с цел служебна кола.


Recommended Posts

а това не ти ли говори нещо? Примерно, че много даянат, лесно се подържат.... такива работи?

При нас коли от тия марки няма живи. Просто не издържат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз обаче пак си клоня към Рендето, нещо ме грабва тоя варел и т'ва си е... :bia:

Ти влизал ли си в него та така казваш.Иначе отвън хваща окото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фоед ескорт или фокус 1.8 ТД.

лично за мен ескорда е по-добрия избор нищо че е по- стар.

каран в българия 99-2005 каране в българия: купен от форд германия на 77 или 97 000 км - продаден на 385 000

иска редовно сменяне на косумативи рециклиране на предница сменени амортисъори и прагове, чистене на дюзи и профилактика на турбото в пордимчец ловешко.

проблем направи водната помпа и противотежестта на гаста(една планка на края с тежест която се беше протъркала на мястото където беше закачена за блока на мотора).

разхода е според карането но градско над 7,5 (при лети джанти 14 и гуми 195/65 (оригинални 175/75/13))не се качвал поне при семейството въпреки , че са го карали и раборници на баща ми там ако е имало изцепки незнам.

извън града 5.0(5.5-6.0) при настъпваме.

за фокусите знам че има такива с мотора от мондеото който дават дефекти, но немога да кажа какви.

баща ми е фордаджия и общо взето това може би беше най-здравия форд поне за мен от гледна точка на това което мога аз да потдържам

Колега, другия път като се видим ще ти обясня надълго и нашироко колко много по-добра кола е Фокуса от Ескорт...имах Орион 91-а няколко години...и аз съм Фордаджия :hilezh: накратко: Фокуса е железен и няма място за сравнение с Ескорт/Орион по нищо: нито като надеждност, нито като стабилност, нито като возия, нито като визия....абе по всичко превъзхожда Ескорта и то по много! :rotcol: Дизеловите двг на Фокус са по-добри понеже са КР от 2001 г, макар че на първите Фокуси се слага предполагам същия, или с леки промени двг. като на Ескорт 1.8ТД...но тук става въпрос за бензинка на газ, за което двг. на Фокус не е много подходящ...ако се слага газ, задълж. ГИ! иначе е перфектен за градска кола, а и за дълго е много подходяш понеже има много приятна возия(ходил съм до Италия с моя Фокус) на отиване 13 часа не ги усетих. Окачването е най-доброто в класа му благодарение на задното напълно независимо окачване, а стабилността е перфектна, хем е стегнато, хем обаче смекчава неравностите и комфорта за такъв клас кола е много висок...с аЛдито по лош път ми падат бъбреците, :flehan: с Форда нямам никакви проблеми, и най-важното - в пъти е по-здрав като окачване от A3/G4(мойто къса тампони на носачите на няколко месеца...досега съм сменил три комплекта) :flehan:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам каква кола караш, имаш вкус :) ....преди време и аз щях да взимам E46, но взех друго...та се чудя: явно и двамата харесваме E46, обаче на мен Клио ми е мноого противно...теб какво точно те грабва в тая грозотия ако може да отговориш?

Относно е46 купе, особено с тоя двг т'ва ми е печта от край време, разбира се, щото нямам пари още за А5... :D но, наистина ме грабва рендето..

Ти влизал ли си в него та така казваш.Иначе отвън хваща окото.

И да съм и да не съм, то е все тая, ниския клас си е всичко пластмаси, тропотене и прочие, просто Клиото наистина вади вид, да не говорим, че и с един джанти Williams ще стане бегачка :flehan: a и, като му сложа надписите ще стане типична служебна кола, това пък качество, коли като форд, хонда и прочие го нямат, ако може да се нарече "качество".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, другия път като се видим ще ти обясня надълго и нашироко колко много по-добра кола е Фокуса от Ескорт...имах Орион 91-а няколко години...и аз съм Фордаджия :flipoff: накратко: Фокуса е железен и няма място за сравнение с Ескорт/Орион по нищо: нито като надеждност, нито като стабилност, нито като возия, нито като визия....абе по всичко превъзхожда Ескорта и то по много! :hilezh: Дизеловите двг на Фокус са по-добри понеже са КР от 2001 г, макар че на първите Фокуси се слага предполагам същия, или с леки промени двг. като на Ескорт 1.8ТД...но тук става въпрос за бензинка на газ, за което двг. на Фокус не е много подходящ...ако се слага газ, задълж. ГИ! иначе е перфектен за градска кола, а и за дълго е много подходяш понеже има много приятна возия(ходил съм до Италия с моя Фокус) на отиване 13 часа не ги усетих. Окачването е най-доброто в класа му благодарение на задното напълно независимо окачване, а стабилността е перфектна, хем е стегнато, хем обаче смекчава неравностите и комфорта за такъв клас кола е много висок...с аЛдито по лош път ми падат бъбреците, :hilezh: с Форда нямам никакви проблеми, и най-важното - в пъти е по-здрав като окачване от A3/G4(мойто къса тампони на носачите на няколко месеца...досега съм сменил три комплекта) :hilezh:

ами виж ти си имаш личен опит и всеки гледа това което е карал потдържал че фокуса е по- нова кола е така и не съм само сигорен дали всичките фокуси са с независимо окачване, но това е най- малкия проблем според мен

той ще се похвали колегата какво ще вземе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм само сигорен дали всичките фокуси са с независимо окачване

Всички са с независимо окачване отзад и като покараш един такъв прави впечатление колко мазно може да минава неравностите една такава що-годе малка и евтина кола и същевременно да има страхотно пътно поведение в завои и управление за класа си.

Иначе по темата - колегата да метне едно око на Сеат-чето на Иво Динков, колата е много гледана, а и да си купиш кола, подържана от перфекционист като Иво Динков си е истинско щастие :hilezh:

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Смарта не знам как се държи но всичките които са минавали около мен моторите им звучат като пред разпад такова зверско дрънчене. В автобилд бяха писали че харчат прекалено много за размера и мотора си, но някой ми беше споменавал че всъщност май са добре откъм разход. Частите за тия коли вобще нямам идея къде са и колко струват но да не се окаже че ще караш таралясник а ще поддържаш А-класа.

За Лупото точно този мотор го оплюват, не съм имал допир но мотора май е същия като на А2 мисля че е и куплиран със същата автоматична кутия. На А2 това е най непрепоръчвания мотор. По-добре Поло с 1.4 TDi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са с независимо окачване отзад и като покараш един такъв прави впечатление колко мазно може да минава неравностите една такава що-годе малка и евтина кола и същевременно да има страхотно пътно поведение в завои и управление за класа си.

Нямам лични наблюдения, но досега не съм чул някой да е разочарован от Фокус.

Има обем, спирачки (за разлика от ВАГ автомобилите), прилични "обикновени" бензинови мотори, но е скъп за Форд.

Аз лично бих препоръчал за градска, служебна, евтина кола:

Голф 3 2.0 бензин +АГУ (обикновено 2.0/8v са ГТИ и са с повече екстри - ABS, клима, ел. пакет) или 1.9, но поне TD.

На второ място Опел Астра бензинова 1.4/1.6 или Citroen ZX 1.9D - много комфортна возия за класа си, само задния мост е по-скъп.

Чак след това Seat Ibiza (на базата на Голф е, но е с невероятно малък радиус на завиване), VW Polo (много е малко и клаустрофобично), Фиат Брава/Браво 1.6.

Clio, 106, 206..... по-добре да не пиша.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качено ли е някъде из мобилето да го видя? :)

Макар, че аз търся с 3 врати, да може отзад да махам седалките и да е само багажно.

Редактирано от Finish First
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и на 5 врати му махаш седалките по същия начин както и на 3 врати, само че ти е по-удобно да си вадиш товарите, защото имаш още два варианта от където да бъркаш вътре...

ето ти я колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Опел Астра 95-97 г. бензинова с 8V мотор....до 2000-2300 лв. се намира перфектна.....и си караш без грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, само, че новото :steinigung:

новото, демек клио 2, с подобен мотор (моето синьото е 136 коня 1.8 16в) започва от 170 коня

например това - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details - сам виждаш цената...

иначе за около 3000 спокойно можеш да си намериш такъв таралясник -

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам един пижо 405 .. 91 година .

всички екстри за модела .. кожа ел мел клима .. работи .

плюс сичко друго е с газ . и е автоматик :hilezh:

не ми се разделя с него ..

въпреки че е трошляк .. но не виждам и смисъл да го държа .

за илядо и пестин лефа мой ти я дам ..

да купа на авдито нова турбинка .. примерно :rolleyes:

автомата е обслужен .

тря се сменят гуми обаче ..

и е поочукана тук там ..

предна броня и единия калник ..

и някви лампи на мигачите има за смяна

за дупките на софията и задръстванията е перфектна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E те 1.2ТДИ всичките са с полуавтоматична трансмисия 3L се води модела, прословутата 3литрова кола с 3литра разход, която Фердинант Пиех пусна на пазара.

Но по-добре, ако ще е дизел да е 1.4ТДИ там няма автомат и няма ядове освен това върви много повече, а разликата в разхода е минималнална, а колата си е с нормално обрудване и гуми и джанти, а не както при 3L модела където всичко е напрвено с цел колата да е по-лека и да има още по-нисък разход.

Според мен за служебна кола изобщо забрави за ТДИ помпа дюза, разходите по-подръжка и ремонти ще са ти доста дебели и няма да навърташ в града толкова км. за да се оправдаят всичките пари, който ще трябва да извадиш за ремонти и т.н. по това 1.4ТДИ, карал съм няколко служебни коли с такъв мотор преди 3-4години.

Мотора е ужасно шумен, страшно много вибрира все пак е дизел и то 3цилиндров, всичко вътре в колата трепери (говорим при чисто нов автомобил) волан, скоростен лост направо те мазасжира през цялото време докато го караш, ако ще го кара жена може да вземе и да и хареса тоя автомобил тип вибратор.

Звука е ужасен както и турбо дупката, едната служебна кола беше Ибиза 1.4ТДИ 80коня, абе не си струва риска 1.4ТДИ без значение дали е в Поло/Ибиза/Ароса/Лупо, по-добре ако ще се взима ВАГ-аджийка да е 1.0/1.4 8кл/ 1.4 16кл. бензинче отбягвай и 1.2 6клапана или 12клапана без значение там е ужас...

Нямам лични наблюдения, но досега не съм чул някой да е разочарован от Фокус.

Има обем, спирачки (за разлика от ВАГ автомобилите), прилични "обикновени" бензинови мотори, но е скъп за Форд.

Аз лично бих препоръчал за градска, служебна, евтина кола:

Голф 3 2.0 бензин +АГУ (обикновено 2.0/8v са ГТИ и са с повече екстри - ABS, клима, ел. пакет) или 1.9, но поне TD.

На второ място Опел Астра бензинова 1.4/1.6 или Citroen ZX 1.9D - много комфортна возия за класа си, само задния мост е по-скъп.

Чак след това Seat Ibiza (на базата на Голф е, но е с невероятно малък радиус на завиване), VW Polo (много е малко и клаустрофобично), Фиат Брава/Браво 1.6.

Clio, 106, 206..... по-добре да не пиша.

Също споделям това мнение, вземи си някаква евтина масова кола Голф/Астра 95/96/97ма година изключително евтина подръжка на всичко ходова част и мотор. Голфа ако е с 1.8 90коня мотор всичко по него струва стотинки и може да го чупиш и караш като вандал без да ти пука ....

Не се набутвай с разни пежа и ситроенчета дето са на торсион отзад, имат скъпи лагери, по-лесно се чупят и някой от частите им са по-няколко пъти по-скъпи от на Голф 3 / Астра /Поло и подобни легени.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...