Jump to content

Защита от скъсване на ангренажен ремък


Valentino_FBI

Recommended Posts

Някои двигатели имат такава защита. Имах съсед от красна поляна. Имаше Алфа 145 . не смени ангренаж и ролки след като я купи и след извесно време скъса ангренажен ремък . Никакви поражения по двигателя. Смениха го , настройка и газ. Все едно не е късала ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Тази защита да не е някакъв байпас на всеки цилиндър да изхвърля илзлишната компресия.......  

може пък да няма никаква компресия ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коляновия вал се върти (ако продължим на скорост),а разпределителните са спрели именно заради ремъка.

Та тази компресия според вас откъде ще да излезне?

Тази защита да не е някакъв байпас на всеки цилиндър да изхвърля илзлишната компресия....... :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

 Наистина е много смешно това, което си написал. :hilezh:

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 АДП има защита от скъсване!. Клапаните в главата са по два и са вертикални а буталото е прорязано хлътнало по дължината на челото.

post-18434-0-74046000-1423165597_thumb.j

post-18434-0-93528400-1423166269_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега ми каза , че в скоростната кутия имало някакъв лост, който изключва колата от скорост при скъсване на ремъка и по този начин буталата не могат да ударят по клапаните. Някой да е чувал за такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм чувал и не вярвам да има такова нещо особенно при ръчните кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 АДП има защита от скъсване!. Клапаните в главата са по два и са вертикални а буталото е прорязано хлътнало по дължината на челото.

Това ме радва като собственик на ADP. Ремъка и ролките са ми нови и читави, но друго си е да знаеш, че колата може да оцелее при късане....На Опелите 1.6 моно със сигурност имат защита. Късал съм ремък на Кадет и ме дръпнаха до сервиз....бам нов ремък и довиждане.

Колеги , Моя двигател е ADR, 125 к.с., 20 клапана. Има ли защита при този двигател или при скъсване на ремъка буталата ще ударят клапаните? Ремъкът ми е GATES, а притискащата ролка е INA. Смених ги преди 5 години и от тогава навъртях 80 хил.км. Време ли е да ги сменям? Предварително благодаря на всички за отговорите на моите питанки.

Колега ADR със сигурност не е защитен при скъсване на ремък. Моите хора в сервиза скоро правиха такава глава с криви клапани. Много си закъснял със смяна на тези консумативи, с оглед на частите ни....Според мен за тези коли 60 000 км. е прага на обслужване....След това риска е по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Наистина е много смешно това, което си написал.  :hilezh:

Колега,кажи на мен незнаещия,ако не си изкривил клапан при скъсването на ремъка,респективно той остава отворен,какво става в цилиндъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....по-интересно е като срещне бутало...Има различни ситуации. При някои коли леко изкривен клапан не може да се хване с превъртане на ръка на валовете...

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова понятие защита от скъсвне на атгренажен ремък,скъсали се ремъка и ти прецаква двигателя.За Ауди 97 набор ако ти се случи този филм си направо за автоморга барабар с цялата кола и си търсиш друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъкът GATES 5492XS струва 48,80 лв. Ролката INA 531 0499 20 струва 82,80лв. Майстора е около 100 лв. Така,че с 250 лв. смятам да се оправя. Благодаря на всички ,които ми дадоха мнения и съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Наистина е много смешно това, което си написал.  :hilezh:

Колега,кажи на мен незнаещия,ако не си изкривил клапан при скъсването на ремъка,респективно той остава отворен,какво става в цилиндъра?

Ами нали буталото е освободено(вдлъбнато) точно там където са клапаните и като е отворен клапана не може да достигне челото на буталото . Като се скъса ремък нищо не става . Двигатела се върти свободно по инерция а разпределителния вал е спрял  и това е!......Нов ремък и караш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, при някои двигатели е така, но при повечето не е.....щото в противен случай нямаше да сменяме ремъци.....Вземаш караш и колкото ти е писано. Може 5 000 км.....може и 70 000 км. или така да се продаде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Изчетох цялата тема но никъде не видях за моя мотор има ли опасност от посрещане на клапани и бутала.

Колата е 1.8 Т  АЕВ 96година  

Ще съм благодарен ако ми кажете има ли защита при скъсване на ангренажен ремък или няма, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма. затова освен хубави ролки ремък трябва да се сменя и хидравличния обтегач, ако не всеки път, то поне през смяна на ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е положението при AFN? Някой има ли снимка на челото на буталото, главата от към  клапаните и схема или видео, което да показва хода на буталото и клапаните при работа на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Изчетох цялата тема но никъде не видях за моя мотор има ли опасност от посрещане на клапани и бутала.

Колата е 1.8 Т  АЕВ 96година  

Ще съм благодарен ако ми кажете има ли защита при скъсване на ангренажен ремък или няма, 

 

Колега,

 

При твоя двигател няма нищо по-различно. Клапаните и буталото преминават през едно и също място по различно време. Ако се скъса ремъка клапаните ще започнат да се движат по-бавно и по-бавно и в поне един от цилиндрите бутало ще изтряска клапан с огромна сила.

 

4-Stroke-Engine.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Блаодаря на колегите за многобройните отговори, които ми помогнаха. Истината е една, не икономисвайте, а сменявайте на време и то всичко - ремъци, ролки, обтегачи и амортисьорчета, държащи ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

По Autodata за двигател  1,6 ADP !

Производителя не препоръчва проверка/ подмяна на ангренажен ремък ! .......?

 

image.jpg

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...