thekiller Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Някои двигатели имат такава защита. Имах съсед от красна поляна. Имаше Алфа 145 . не смени ангренаж и ролки след като я купи и след извесно време скъса ангренажен ремък . Никакви поражения по двигателя. Смениха го , настройка и газ. Все едно не е късала ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Тази защита да не е някакъв байпас на всеки цилиндър да изхвърля илзлишната компресия....... може пък да няма никаква компресия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Коляновия вал се върти (ако продължим на скорост),а разпределителните са спрели именно заради ремъка.Та тази компресия според вас откъде ще да излезне?Тази защита да не е някакъв байпас на всеки цилиндър да изхвърля илзлишната компресия....... Наистина е много смешно това, което си написал. Редактирано 5 Февруари 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 1,6 АДП има защита от скъсване!. Клапаните в главата са по два и са вертикални а буталото е прорязано хлътнало по дължината на челото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Един колега ми каза , че в скоростната кутия имало някакъв лост, който изключва колата от скорост при скъсване на ремъка и по този начин буталата не могат да ударят по клапаните. Някой да е чувал за такова нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Аз не съм чувал и не вярвам да има такова нещо особенно при ръчните кутии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 1,6 АДП има защита от скъсване!. Клапаните в главата са по два и са вертикални а буталото е прорязано хлътнало по дължината на челото.Това ме радва като собственик на ADP. Ремъка и ролките са ми нови и читави, но друго си е да знаеш, че колата може да оцелее при късане....На Опелите 1.6 моно със сигурност имат защита. Късал съм ремък на Кадет и ме дръпнаха до сервиз....бам нов ремък и довиждане.Колеги , Моя двигател е ADR, 125 к.с., 20 клапана. Има ли защита при този двигател или при скъсване на ремъка буталата ще ударят клапаните? Ремъкът ми е GATES, а притискащата ролка е INA. Смених ги преди 5 години и от тогава навъртях 80 хил.км. Време ли е да ги сменям? Предварително благодаря на всички за отговорите на моите питанки.Колега ADR със сигурност не е защитен при скъсване на ремък. Моите хора в сервиза скоро правиха такава глава с криви клапани. Много си закъснял със смяна на тези консумативи, с оглед на частите ни....Според мен за тези коли 60 000 км. е прага на обслужване....След това риска е по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Наистина е много смешно това, което си написал. Колега,кажи на мен незнаещия,ако не си изкривил клапан при скъсването на ремъка,респективно той остава отворен,какво става в цилиндъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 (Редактирано) ....по-интересно е като срещне бутало...Има различни ситуации. При някои коли леко изкривен клапан не може да се хване с превъртане на ръка на валовете... Редактирано 6 Февруари 2015 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Няма такова понятие защита от скъсвне на атгренажен ремък,скъсали се ремъка и ти прецаква двигателя.За Ауди 97 набор ако ти се случи този филм си направо за автоморга барабар с цялата кола и си търсиш друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Чак пък за автоморга,двигатели 2-ра употреба колкото щеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Ремъкът GATES 5492XS струва 48,80 лв. Ролката INA 531 0499 20 струва 82,80лв. Майстора е около 100 лв. Така,че с 250 лв. смятам да се оправя. Благодаря на всички ,които ми дадоха мнения и съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Наистина е много смешно това, което си написал. Колега,кажи на мен незнаещия,ако не си изкривил клапан при скъсването на ремъка,респективно той остава отворен,какво става в цилиндъра?Ами нали буталото е освободено(вдлъбнато) точно там където са клапаните и като е отворен клапана не може да достигне челото на буталото . Като се скъса ремък нищо не става . Двигатела се върти свободно по инерция а разпределителния вал е спрял и това е!......Нов ремък и караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Това е двигатела със "защита" от скъсване на рмъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Да, при някои двигатели е така, но при повечето не е.....щото в противен случай нямаше да сменяме ремъци.....Вземаш караш и колкото ти е писано. Може 5 000 км.....може и 70 000 км. или така да се продаде.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Изчетох цялата тема но никъде не видях за моя мотор има ли опасност от посрещане на клапани и бутала.Колата е 1.8 Т АЕВ 96година Ще съм благодарен ако ми кажете има ли защита при скъсване на ангренажен ремък или няма, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 няма. затова освен хубави ролки ремък трябва да се сменя и хидравличния обтегач, ако не всеки път, то поне през смяна на ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 А как е положението при AFN? Някой има ли снимка на челото на буталото, главата от към клапаните и схема или видео, което да показва хода на буталото и клапаните при работа на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Не няма. Виждал съм последствията точно при AFN и гледката хич не е прятна. По евтино излезе да се смени цялата глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario79 Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Ах как ни се иска да сме с вериги :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Веригите са откъм скоростната кутия и имат едни обтегачи..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Изчетох цялата тема но никъде не видях за моя мотор има ли опасност от посрещане на клапани и бутала.Колата е 1.8 Т АЕВ 96година Ще съм благодарен ако ми кажете има ли защита при скъсване на ангренажен ремък или няма, Колега, При твоя двигател няма нищо по-различно. Клапаните и буталото преминават през едно и също място по различно време. Ако се скъса ремъка клапаните ще започнат да се движат по-бавно и по-бавно и в поне един от цилиндрите бутало ще изтряска клапан с огромна сила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlastelina Публикувано 29 Август 2015 Доклад Share Публикувано 29 Август 2015 Блаодаря на колегите за многобройните отговори, които ми помогнаха. Истината е една, не икономисвайте, а сменявайте на време и то всичко - ремъци, ролки, обтегачи и амортисьорчета, държащи ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 (Редактирано) По Autodata за двигател 1,6 ADP ! Производителя не препоръчва проверка/ подмяна на ангренажен ремък ! .......? Редактирано 2 Май 2016 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Да бе да, и един мормот завива шоколад със станиол... Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване