Freeride Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 ИСКАМ ЕДНО УТОЧНЕНИЕ ДА ВМЪКНА!!! Цената от 560 лв. + 50 лв. труд, която бях описал по-горе, включва две НОВИ КАРЕТА на кардана + НОВ висящ лагер. На практика имам нов кардан. Бях написал объркващо, че каретата ще се рециклират за тази цена + нов лагер, но така ми каза приемчика по телефона, явно толкова е бил запознат с това което ще правят. Просто каретата са били прекалено разбити и не са се наели да ги рециклират.Сори за объркването, ама няма как да си изтрия или редактирам горните писаници!Гаранция - 1 година имам за това, но тя едва ли въобще ще потрябва, докато тая кола се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 ..................нов лагер.....................е те това е много интересно, ако можеш натисни ги за подробна информация що за лагер е това, откъде,оригинален ли е, автърмаркет ли е,преправян ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 (Редактирано) Незнам дали ще ми кажат "know-how-to" си и какво са правили, а и тия дето са го правили са някаква друга фирма. Не искам да им досаждам повече, че ги побърках в последния месец. Трябва една кора да сложа под двигателя (първо комплекта дето я хваща трябва да ки го намеря де) и тогава може да огледам и да снимам какво има отдолу, предполагам вижда се този лагер. Ако има някъв номер може и да ориентира.Между другото, преди да ми оправят каретата имах симптоми, които говореха примерно за заминал демпферен маховик, или някакви си пружини на съединителя (поне каквито мнения чувах) защото на ниските скорости превключването ставаше с удар, освен ако не си наглася превключването по-плавно със съединителя. Явно каретата са имали такъв луфт, че оттам е идвал удара, като се предаде тягата. Не мога да си позная колата сега, 'баси кефа! Редактирано 9 Юли 2010 от Freeride Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 (Редактирано) На МАРТИН ДЕЯНОВ - работя с Бош от 10 години те имат политика на която "бат Бойко" и свирка да им направи те няма да се по-българят, Бош няма ментета има ментета потребители и конкуренция. На FREEride не ти се дърва просто видях приателка с кардан в корема НЕ ТИ ГО ПОЖЕЛАВАМ никога, просто РЕЦИКЛИАНЕ и РЕГЕНИРАТ ми докарват обрив и и докато съм в тази държава БЪЛГАРИЯ такива рецикликлета за мен ще са опасни за движението по пътищата. Относно майстора ти КАРЕТА лобро 240+ кръсчка 30 = 270 лв. Батенце смени майстора не само че ти съдира кожата но те чука бе вазелин.За НИКО Политиката на ВАГ е доста сбъркана за това обяснение има НО ако истрната кажа на глас ще стане олелия, дори е момента Дилърчето за Бг. спазва тази политика. Редактирано 9 Юли 2010 от shwepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2010 За НИКО Политиката на ВАГ е доста сбъркана за това обяснение има НО ако истрната кажа на глас ще стане олелия, дори е момента Дилърчето за Бг. спазва тази политика.добре де,ако това значи че на пазара ИМА ОТДЕЛНО ПРОДАВАЩ се лагертампон за кардана на куатрото от тия години,сложи една ухилена имотикона( ), ако не,една с падащи тухли,дийл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 10 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2010 Няма толкова голяма тухлена стена. А защо на Голф го предлат като резелвна част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2010 (иначе нямам идея защо ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2010 (Редактирано) Колега , какво стана с тампона,провери си първо каретата,най вече задното на кардана/минах по този път/ тампона го остави на последно място, нищо че е напукан и моя тампон на лагера има някакви черти и резки,но при скорост 220 по километраж /никога повече/ нямаше и грам вибрации Редактирано 16 Юли 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 (Редактирано) Може и да е от полза:http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=F5C2002-Bhttp://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=F5C2001-B Редактирано 17 Юли 2010 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_deyanov Публикувано 18 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2010 Дам, Блаупартс, освен висящия лагер/тампон, предлагат и пълен ремонтен комплект - карета, кръстачка, висящ лагер, грес... всичко.Вариант е, но цената е поносима, само ако има кой да ти ги донесе лично от Щатите. В противен случай, доставка, мито, ддс и става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
striked Публикувано 7 Август 2010 Доклад Share Публикувано 7 Август 2010 Взимате тампон от бмв Е36,лагер на ФАГ с точните цифри на стария,избиваш стария лагер от стойката,слагаш другия и всичко е ок при мен е така поне,благодарение на колеги съфорумци.Толкова проста операция и то само за 14.50лв.за ново лагерче,понеже стойката ми я подариха.Ето вижте: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mcorg Публикувано 26 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2011 Около 600 лв за следната операция по кардана ми на 1.8T B5 как ви се струва: 2 карета ми казаха по телефона за рециклиране, били поизсъхнали викат, плюс нов висящ лагер - 550 лв. + 50 лв за демонтаж и монтаж?И на мен ми казаха същото две карета и висящ лагер за 480лева частите и 50лв работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktoris Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Привет колеги Гледам доста отдавна сте дискутирали тези висящи лагери карета и кардани,та предполагам имате доста опит и познания вече и ще можете да ми дадете съвет и на мен сега . Аз съм с пасат Б5 1.9 тди 4х4 но като гледам по снимките се надявам и моя лагер да е като на А4.Та и аз имам тези ужасни вибраций в купето при ускорение на ниски обороти ...Бях тръгнал днес да сменям маховик т.к.всички така ме съветваха и аз смия си мислех...но като свалих кардана и видях колко много подава гумения тампон около лагера сериозно се замислих че там ми е проблема.Доста е напукан и което по ме притеснява е доста мек и подава с лекота поне 1 см когато натисна кардана нагоре... Та въпросите са ми ... Първо да попитам нов такъв гумен тампон по солиден ли е по твърд ли е ..понеже ми се ще да понася по големи натоварвания от страна на двигателя..в смисъл повече мощност..ако това му влияе де........ Второ последно кой е най здравия" вариант който да избера...горе долу съм се спрял на преправянето на тампона от БМВ или да си поръчам от фирмата ДБК Димитров..или има по добър вариант. И как да разбера дали каретата са износени ...днес ги измих но не мога да видя дали имат луфтове или нещо да се вижда че са износени...какво да гледам. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Преди 2 месеца сменях висящия лагер на кардана,на А4 Б5.Сложиха ми някъв турски висящ лагер.След смяната ми се появиха много гадни и доста силни вибрации на различни километри 60-80 ..... Лошото е че докато се освестих вече бях тръгнал за чужбина.И така вече си карам 2-3 месеца.Адски неприятна работа.След като се върна по нова година в БГ. съм решил да взема цял кардан втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktoris Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Значи смених висящия лагер с нов от фирма ДБК Димитров,който беше доста по твърд, но нямаше апсолютно никакава промяна.Вибрациите си останаха.След това смених и съединитела .Сложих твърд маховик и съединител за ауди S2 ,и вибрациите от 1800- 2500 оборота изчезнаха....нооооо,се появиха ДО 1800 оборота.И определено е много дрзнещо ,някак си като дъдрене,вибриране не толкова тресене като преди....някак си го усещам все едно идват от феродовия диск,от пружините му....Гледах и луфтовете по каретата....ами много минимални са,дали има милиметър ,на някой изобщо...На диференциала има около 4,5 мм ...и това ми изглежда нормално....Но като повдигна колата от страни ,2 странични гуми във въздуха,и легна отдолу и въртя кардана....има 3.5 см ход докато завърти предната гума,демек върте в скоростната кутия.....Това нормално ли е .....щото ми се стори ужасно много...И си го представям че ако има голям луфт там някъде вътре ,в диференциала ,той феродовия диск ще дрънчи от този луфт.....Или не съм прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Това може да е от полза на всички http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/тампон-висящ-лагер-опора-кардан Редактирано 27 Май 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Този се е наакал с цените На този лагер какъв му е номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Колеги, на този лагер ли се дължи едно удряне се усеща като сменям предавките, сякаш кара ученичка дето за 1ви път вижда автомобил? Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Износването градски, доброто стаааааро износване, т`ва "удря". Особено ако си куатро, сметни набързо колко карета (например) имаш за луфтосване, двата дифа като сложим, малко шлици по карданчето, някой и друг висящ лагер......, тук-там луфтченца из скоростната кОтия и....., "УдрИ!". А, да не забравяме и окачването, там пък как Удря! ако имаш таен умрял тампон.....Но при куатрото на тия години няма как да няма удари и чуквания, няма вечни механични възли, колкото и да ни внушават легендите, че видиш ли "куатрото е необслужваемо и практически "Вечно"". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcata Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 (Редактирано) В крайна сметка някой реши ли проблема с тия вибрации,че и при мен ги има. Появяват се на 85-90км и после изчезват.Ще използвам темата да попитам има ли разлика в дължината на карданите при audi A4 седан и комби?За 1.8т става въпрос. Редактирано 16 Декември 2015 от Dobcata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Това може да е от полза на всички http://www.dbk-dimitrov.com/авточасти/тампон-висящ-лагер-опора-кардан Това ли е най-адекватното към днешна дата решение на проблема с висящия лагер? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 На 13.3.2016 at 20:30, ole написа: Това ли е най-адекватното към днешна дата решение на проблема с висящия лагер? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Да съживим темата със същият въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Ако искате адекватно решение посъветвайте се с фирма/сервиз,където рециклират и балансират кардани.На ден през ръцете им минават по едно 20-тина лагера,по-полезен съвет не знам дали може да ви даде някой.И ако след манипулацията има вибрации не е зле кардана да се свали още един път за баланс,от разликата между балансиран и небалансиран кардан може буквално да ви падне ченето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Е какво по-точно да се съветваш с тях? Едва ли могат да ти дадат адекватен отговор на въпроса абе тия лагери от тоя сайт стават ли? Те могат да предложат оферта за рециклиране / смяна на лагера при тях предполагам... Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Можеш да ги питаш кои лагери стават,тоест кои ползват те.После при евентуално посещение за баланс на вала не им стъжняваш живота с вал,който е невъзможно да се балансира.А всеки предпочита да балансира 10 кардана и да вземе дадена сума пари,вместо да се цапа цял ден за да рециклира 5 и да вземе същата сума пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване