Jump to content

Добавки


rmazhdrakov

Recommended Posts

Еми в крайна сметка ще пробвам от всичко.Аз добавката я искам за да почисти там ако има нещо,и ще я сложа 1-2 пъти.Въобще няма да си го правя навик.Ще пробвам и с малко моторно масло и ще видя за какво иде реч.Иначе много добре знам че от свинята лебед няма да стане,там подобни глупости че с добавките вървяла колата повече ми е ясно че са глупости.Иначе това с бензина си е факт че незамръзва,просто мен ме страх да слагам бензин в резервоара :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм сипвал на старата и на новата А4ка Лики Моли от тази добавка.И при двете коли се усеща разлика и съм сигурен в това.Като при Б6цата се усеща много по-усезаемо.В момента съм с чист дизел от ЕКО и без добавка и мога да кажа, че колата е много по-мудна за разлика когато е сипано Лики Моли.Горивата в БГ са ШИТ, защо да няма разлика не разбирам и как може да не я усещате още повече не мога да си обясня ....В Германия като заредиш от техния дизел все едно си с 4-5 добавки едновременно, нафтата им там е уникална и ако имаш като тяхното гориво е нормално да НЕ слагаш добавки.Аз лично си спазвам указанията на опаковката и на всеки 2к км слагам по едно шишенце в резервоара от мойта добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си доволен от ТДА-то и има разлика.Молито бях го ползвал,но с него нищо не се промени.Сипвам си ТДА-то на всяко зареждане и ми дреме на шапката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми попадна в погледа една нова добавка за Лики за дизел. против замръзване. литрова разфасовка - за 1000 литра гориво.

някакви впечатления?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми попадна в погледа една нова добавка за Лики за дизел. против замръзване. литрова разфасовка - за 1000 литра гориво.

някакви впечатления?

Впечатленията ми са много добри.... тъй като вече ще я ползвам трета зима. Разрежда се 1гр. на 1 литър. Въпросната добавка е само против замръзване.... няма цетан бустъри, промивки и т.н.т. На опаковката има нарисувана една снежинка.

Зимата си правя коктейли от спеед дизел и тази добавка, ядове няма.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми попадна в погледа една нова добавка за Лики за дизел. против замръзване. литрова разфасовка - за 1000 литра гориво.

някакви впечатления?

Колко парички е колега обърна ли внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко парички е колега обърна ли внимание?

около 25 - 26 лева

но е за 1000 литра гориво, което вече звучи добре

имаше разфасовки за по 50 литра, но бяха около 8 - 9 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,просто общото мнение е че е полезно малко да се сипе.До сега никога нищо не съм сипвал.За двутактовите знам само,че като бях малак и имахме Вартбург и баща ми сипваше в резервоара масло заедно с бензина и си беше задължително май :2gunsfiring_v1: и до тука.Не знам въобще има ли различни варианти като вискозитети или двутактовото си е двутактово и само марките са различни.

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редекс малка опаковка от 6 лева в Шел за един резервоар.

Определено има разлика и ако съм нормална нафта + добавка докарвам долу горе респонса на в-пауъра (но не и разхода).

Ако ли не: си върви нормално ма леко мудно в ниските, и малко повече изпушва при кик даун.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,просто общото мнение е че е полезно малко да се сипе.До сега никога нищо не съм сипвал.За двутактовите знам само,че като бях малак и имахме Вартбург и баща ми сипваше в резервоара масло заедно с бензина и си беше задължително май :steinigung: и до тука.Не знам въобще има ли различни варианти като вискозитети или двутактовото си е двутактово и само марките са различни.

Носталгия те гони по Вартбург-а май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли значение какво двутактово масло ще ползвам? искам да сипя малко в резервоара

Имай впредвид,че маслото няма пълно изгаряне(спомни си вартбурга) и освен да успееш да отложиш повече нагар в колекторите,друго няма да постигнеш,но твоя воля(освен ако нямаш проблем с помпата,както ти писа и колегата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех от Лукойл,сипах 0.200мл. колкото да ми мине мерака.Няма да се правя че усещам разлика,щото си е същото.Това за колекторите не го знаех.Аз тука си смених няколко пъти мнението,но то май всеки си има лична теория и честно казано се пообърках.Май ще си бухам чиста нафтица и те тва си е,ама след като пробвам и Кастрол ТДА та да ми мине и този мерак ;)

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Психологически. :hilezh:

И не само такива.

На времето се получаваше като отпусна газта то високи обороти да ми гасне дизела. Супердизела ме посъветва в далечната 1994 да сложа масло в нафтата. Ефектът беше моментален - след 10-15 км се оправяше. Това съм го правил поне 100 пъти, понякога и профилактично, без да има проблем.

Със сигурност помага на смазването в помпата. Дали обаче не нанася повече вреди отколкото ползи на по-съвременните дизели едва ли някой може да каже. И сега си сипах 2 пъти на Аудито.

Само не трябва да се слага като е студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте и от мен.От скоро съм в Ауди клуб,но карам дизели от около 15 години.Аз ползвам двутактово масло,пълна синтетика за извън бордови двигатели(с най-малко остатъчни сажди и нагар)0,5л на резервоар+добавка.Колата е ц4 куатро AEL,за някои няма разлика,за мен има.Честита Коледа на всички и весела нова година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марката е Selenia оригинално масло на Фият групата,маслото се казва наутимар био.За цена не мога да си спомня точно,но с отстъпката която ползвам е около13-14лв. 0,5л.Взимам го от представител на Ивеко в София,Чефин се казва фирмата.Други известни марки също имат този тип масло,но аз ползвам това заради отстъпката и заради сигурноста,че е оригинално,т.е. не е фалшификат бутилиран в гараж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой ако иска да разгледа тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=46576&page=11 Дългичка е , но е показател за неработещите добавки Castrol TDA , LYQUI MOLY , Хелиус и сие . :dance:

Редактирано от tiramisu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там са тествали дали замръзва на еди си колко градуса!

Това е само една от посоките в която действат изпробваните добавки.

Също тъка трябва да се отбележи че има значение количеството нафта, което ще се опиташ да замръзиш на тази температура.

Нали разбираш че резервоар с 50 литра не замръзва за същото време за което замръзва проба от 50гр.

Отделно трябва да имаш в предвид, че резервоара ти е с еди си колко % по-добре температурно изолиран от "колбата", а в горивната система на автомобила ти нафтата е под налягане, а тогава тя замръзва по трудно.

Така че този тест показва само че еди си колко грама нафта поставена във фризер с температура около минус еди колко си градуса се желира, и констатира влиянието на различните добавки в тези у-я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там са тествали дали замръзва ...

Много хубав и точен тест са направили колегите , но ти явно не си го изтълкувал нещо правилно . Няма шофьор на дизел , който да се е оплакал от замръзване на горивото в резервоара . Дали е с 20 литра или с 80 литра в резервоара все тая , главния проблем е че нафтата не се филтрира . С добавка или не , количеството което е във филтъра става на желе и няма преминаване напред . Не знам парафина ли е в повече на Лукойлския скапан дизел или пък добавките са менте обаче грозния резултат на всички е добре познат .

"Дългичка е , но е показател за неработещите добавки Castrol TDA , LYQUI MOLY , Хелиус и сие " - абсолютно вярно . Няколко литра газ за горене или бензин /зависи от количеството нафта/, вършат значително по-хубава работа от 100-тина грама вълшебна добавка - без значение на кой производител е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не си сипвайте в резервоарите газ, маз, праз или разни други работи - освен ако не ги пише в User Manual на автомобила ви.

Тези home made решения са наследство от казармата и старите тираджии.

Как ще си сложиш газ или двутактово масло в нафтата ...., нали скъпите ви дюзи ще се зацапат и след време ще пускате теми за съвети "най-добра добавка за чистене на дюзи" или "тресе ми на ниските, а на високите не се изрязва" ..... "имам чувство че едната ми дюза пикае".

От 15 години карам дизел и никога не ми е замръзвала нафтата, резервоара винаги ми е поне на половина пълен.

Зареждам от лукойл, два три пъти в годината се случва да допълня от ОМВ ..... и се таз :steinigung:

Преди един резервоар за първи път сложих добавка - понавървява малко повечко и това е.

За разхода нищо немога да кажа, никога не го следя дали ще е 11 или 13 се таз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...