ThugLord Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Е много зависи ... има и Рено и Рено... едно е да караш Клио друго е да караш Лагуна...Би предпочел 96-97г. 525ТДИ/А4/А6 2.5ТДИ или 2004-2005г. Лагуна 2,2ДЦИ?Вярно, че Аз бих предпочел Е39 530Д пред чисто ново Клио... или мойто Пежо пред нова Дачия... но пак казвам всичко си е относително... всеки има собствени нужди и възможности..Дай тогава всички да си купим 190ки или 124ки защото са Мерц ? Или 924 защото е Порше ...И поне тук съм съгласен с qckk много е объркано в България мисленето относно спортните коли / "бегачките".Да не говорим, че като кажеш на някой, че ГСИ или ГТИ-то му не е бегачка как ще почне да ти обяснява, че е много по-бързо от твойта печка... масово е такова мисленето(поне на притежателите на такива хмм автомобили)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Е много зависи ... има и Рено и Рено... едно е да караш Клио друго е да караш Лагуна...Би предпочел 96-97г. 525ТДИ/А4/А6 2.5ТДИ или 2004-2005г. Лагуна 2,2ДЦИ?Вярно, че Аз бих предпочел Е39 530Д пред чисто ново Клио... или мойто Пежо пред нова Дачия... но пак казвам всичко си е относително... всеки има собствени нужди и възможности..Ясно е, че пред 96-97 2.5ТДИ/ТДС при нормални условия ще предпочета Лагуната, но това е, защото възможноста да попадна на дарак при първите е твърде висока, а и имат някой конструктивни проблеми(Не че Лагуната няма). Честно казано обаче, малките френски автомобили от по-новите(Клио, С3/4 и т.н.), ми харесват много повече от големите им(Лагуна). Малките френски брамбазъци са чудесни за служебни автомобили, в градският трафик не измарят и не те товарят с комуникативно управление, по-тежък волан и педали, тях това им е основното приимущество и се справят прекрасно с предназначението си, е да, няма кеф, обаче ти си на работа, кефа в след-работно време. Когато става дума обаче за автомобил в класа на Лагуна, немците доминират, некомуникативното управление е по-скоро минус, когато става дума личен автомобил, особено, когато с него ще се пътува извънградско. По повод бегачките, откакто си купих новият-стар автомобил, забелязвам, че много ми се напичат, най-вече някакви баничарки Някак си, няма как да им се вържа, смешно е. ДжиТиАйките и ДжиЕсАйките са младежки автомобилчета, за времето си са били наистина бегачки, но 20 години по-късно, стокови GTI и GSI са просто пъргави, нищо повече. Ако някой тръгне да ми разправя, колко е бърз нека е бърз, не всичко е бързината в крайна сметка, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 21 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Здравеите колеги,гледам се заформи едно спорене кои двигател е по вървежен и тн.За нем не е важно дали 1.9ТДИ варви повече от 1.8 или 1.8Т важното е колата да може да си ускорява добре да си носи купето и да не гори много.То е ясно че ако искам някоя "бегачка' ще си взема А4 с наи колемия мотор но не това е целта.Искам да ви благодаря на всички че се включихте в темата и ще продалжавам да я следя с интерес.Само да споделя че сега карам Голф 3ГТ 1.8 90 коня и ми е достатачен като варвеж не че варви кои знае колко но аз няма да се састезавам,та искам да си взема А4 с поне това съотношение на двигател-купе(да не е тромава)Благодарности на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cLwNg Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Здравеите колеги,гледам се заформи едно спорене кои двигател е по вървежен и тн.За нем не е важно дали 1.9ТДИ варви повече от 1.8 или 1.8Т важното е колата да може да си ускорява добре да си носи купето и да не гори много.То е ясно че ако искам някоя "бегачка' ще си взема А4 с наи колемия мотор но не това е целта.Искам да ви благодаря на всички че се включихте в темата и ще продалжавам да я следя с интерес.Само да споделя че сега карам Голф 3ГТ 1.8 90 коня и ми е достатачен като варвеж не че варви кои знае колко но аз няма да се састезавам,та искам да си взема А4 с поне това съотношение на двигател-купе(да не е тромава)Благодарности на всичкиЕ бате мога да ти кажа, че афн-а наказва тоя голф. Така че смятам,че влиза в твойте критерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Не съм маниак, но "Ауди" си е марка, а "Рено" е диагноза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 21 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Е бате мога да ти кажа, че афн-а наказва тоя голф. Така че смятам,че влиза в твойте критерии.оо това беше чаканият отговор,благодаря значи е решено ще е А4 1.9ТДИ 110кс.Е те сега се търси вече такова ауди читаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 ..ще е А4 1.9ТДИ 110кс.Е те сега се търси вече такова ауди читавоуспех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Правилният избор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 успех! И ако не си на зор, не бързай. Читав дизел трудно се намира, но ако го намериш ще бъдеш доволен, гарантирам ти.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Читавият дизел на старо е нещо като жената шофЕр и негъра скиор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ganev Публикувано 22 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 ми аз небързам,имам кво да карам дори и да продам голфа (които се продава впрочем) ще карам на бастата опела така че гледам да е несто качествено аудито.а в прочем какво да гледам като си избирам това ауди?кои са му слабите места какво да гледам на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Читавият дизел на старо е нещо като жената шофЕр и негъра скиор.Така си е, но като го улучиш, бензина ряпа да яде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Вярвай си.Дизела въобще не е по-добър от бензина.Просто има набутана турбина и интеркулер понеже ако е чист от 2.0 мотор вадиш 50 коня,а НМ идват именно от тая турбина,а не от това,че е дизел та не хвали толкова нафтата,а турбото+кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Вярвай си.Дизела въобще не е по-добър от бензина.Просто има набутана турбина и интеркулер понеже ако е чист от 2.0 мотор вадиш 50 коня,а НМ идват именно от тая турбина,а не от това,че е дизел та не хвали толкова нафтата,а турбото+кулера.Верно ли вееее, 1.8Т що неможе да изкара НМ на ARL в стоково положение...... гледам го и турбо си има, и интеркулер си има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) А тогава,защо 1.9тди най-гоелмия мотор е 131 коня,а 1.8Т е 150 като е с по-малка кубатура?И защо от чист дизел 2.0 се вадят по 70 коня?Тия не ми ги говори дизела без интеркулер и турбо е гола вода.2.5tdi има 150 и 180 коня,а 1.8Т има 150 180 също,а виж разликата в кубатурата. Редактирано 22 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) Зависи както от бензина така и от дизела.Вземи някои дизел 50 коня и не му връщай предавки да те видя.Същата работа е и с бензинка.1.8Т за да изпревари да не мислиш,че има нужда да се връща на 4та?Или адр-а и той ?Даваш му газ и тя си отлепя веднага не са коли по 50 коня,че да не зацепват.Пък и с 80км/ч спокойно може на 4та да се върне какъв е проблема? Редактирано 22 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Една поредица от безмислени, допълнителни и най-правилнта дума излишни операции при едно просто изпреварване. Е това е проблема. Дизела ти позволява просто да караш, а не да си следиш оборотите, и дали ако не си на 4000 ще успееш да изпревариш ТИРа, и да ти се надува главата от шума при подобни обороти и т.н. Там всичко става плавно, но със същия ефект като при шумното, съпроводено с рязка смяна на предавки ускорение на бензина.п.п. Да уточня, не ускорение, а по-важното и по-нужно на пътя - ДОускорение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 На мен пък ми харесва да връщам предавки и да настъпвам до ламарината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) А тогава,защо 1.9тди най-гоелмия мотор е 131 коняТи глупав ли си? Или се правиш! Въпреки, че като ти чета постовете се връщам 4 години назад във времето и все едно чета първите постове в една култова тема достигнала 1200 страници и безвъзвратно затрита от тия дето рулират форума. И тази ще е затрит, като гледам.1.9ТДИ го има и в 150 и 160 коньови версии. Последната е с 330Нм при 1900 об. Слагала се на Ибиза Купра преди 6 години и е с близо секунда по-бърза от същата купра, но с 1.8Т 150 к.с. Е? Кво ше каеш? И двете са турбо и двете с еднакви кубатури? А? Кво викаш, нищо, а?Дори сравнен с 1.8Т 180 коне, който пак се е слагал на същата ибиза е само с 0.3сек по-назад. Ебах ти е бензиновите 20+ турбо коня, дето дават 0.3сек преимущество пред печицата. Смех.Всъщност, ще е най-добре нищо да не казваш. Редактирано 22 Август 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 А така адаш, кажи им го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Smokas Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Всъщност, ще е най-добре нищо да не казваш.Невярвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии.Ех д*ба тоя АФН... на мен ми се налага да връщам предавки от време на време с дизела ... с 314Нм. но на АФН не му трябва... заеби бегачка пълна...Лично при мен на 80км/ч. съм на 1600-1700об/мин... трудничко си е там в липсата на обороти само да настъпя педала и да си изпреваря без проблем...Освен АФН на А4 230Нм. да доускорява по-добре от 2.2ХДИ на 406 314Нм...Айде да видиме как като си с 80-90км/ч с А4 1.9ТДИ 131к.с. и като си крузваш на 6-та ще изпревариш спокойно без да сваляш предавки...Това е 3ти твой пост който заглеждам... първите 2 си бяха бая излагация, а този нищо вярно в него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) То маневрата изпреварване и шофирането като цяло не е за всеки. Кола се кара с акъл - не с газ (а дизел с обороти и инерция)...... и W12 5.0 TDI пак може да му се стори на някой немощен.Какво въобще обсъждаме в 21-век, кви коне може да се изкарат от атмосферен дизел или бензин..... ми за мен тези мотори останах в миналият век. Най-важното нещо е съотнешението между разход-вървеж-поддръжка, останалото са празни приказки и фенщина. Редактирано 22 Август 2010 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии.Ти какъв бензинов мотор си карал, че връщаш 2 предавки от 5-та ?То маневрата изпреварване и шофирането като цяло не е за всеки. Кола се кара с акъл - не с газ (а дизел с обороти и инерция)...... и W12 5.0 TDI пак може да му се стори на някой немощен.Някакъв нов мотор ли са направили фаг груп ?Ти глупав ли си? Или се правиш! Въпреки, че като ти чета постовете се връщам 4 години назад във времето и все едно чета първите постове в една култова тема достигнала 1200 страници и безвъзвратно затрита от тия дето рулират форума. И тази ще е затрит, като гледам.1.9ТДИ го има и в 150 и 160 коньови версии. Последната е с 330Нм при 1900 об. Слагала се на Ибиза Купра преди 6 години и е с близо секунда по-бърза от същата купра, но с 1.8Т 150 к.с. Е? Кво ше каеш? И двете са турбо и двете с еднакви кубатури? А? Кво викаш, нищо, а?Дори сравнен с 1.8Т 180 коне, който пак се е слагал на същата ибиза е само с 0.3сек по-назад. Ебах ти е бензиновите 20+ турбо коня, дето дават 0.3сек преимущество пред печицата. Смех.Всъщност, ще е най-добре нищо да не казваш.Пак си предишАл със сажди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts