Jump to content

достатачно мощен ли е 1.9ТДИ 110кс за А4


martin_ganev

Recommended Posts

Е много зависи ... има и Рено и Рено... едно е да караш Клио друго е да караш Лагуна...

Би предпочел 96-97г. 525ТДИ/А4/А6 2.5ТДИ или 2004-2005г. Лагуна 2,2ДЦИ?

Вярно, че Аз бих предпочел Е39 530Д пред чисто ново Клио... или мойто Пежо пред нова Дачия... но пак казвам всичко си е относително... всеки има собствени нужди и възможности..

Дай тогава всички да си купим 190ки или 124ки защото са Мерц ? Или 924 защото е Порше ...

И поне тук съм съгласен с qckk много е объркано в България мисленето относно спортните коли / "бегачките".

Да не говорим, че като кажеш на някой, че ГСИ или ГТИ-то му не е бегачка как ще почне да ти обяснява, че е много по-бързо от твойта печка... масово е такова мисленето(поне на притежателите на такива хмм автомобили)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 280
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е много зависи ... има и Рено и Рено... едно е да караш Клио друго е да караш Лагуна...

Би предпочел 96-97г. 525ТДИ/А4/А6 2.5ТДИ или 2004-2005г. Лагуна 2,2ДЦИ?

Вярно, че Аз бих предпочел Е39 530Д пред чисто ново Клио... или мойто Пежо пред нова Дачия... но пак казвам всичко си е относително... всеки има собствени нужди и възможности..

Ясно е, че пред 96-97 2.5ТДИ/ТДС при нормални условия ще предпочета Лагуната, но това е, защото възможноста да попадна на дарак при първите е твърде висока, а и имат някой конструктивни проблеми(Не че Лагуната няма). Честно казано обаче, малките френски автомобили от по-новите(Клио, С3/4 и т.н.), ми харесват много повече от големите им(Лагуна). Малките френски брамбазъци са чудесни за служебни автомобили, в градският трафик не измарят и не те товарят с комуникативно управление, по-тежък волан и педали, тях това им е основното приимущество и се справят прекрасно с предназначението си, е да, няма кеф, обаче ти си на работа, кефа в след-работно време. Когато става дума обаче за автомобил в класа на Лагуна, немците доминират, некомуникативното управление е по-скоро минус, когато става дума личен автомобил, особено, когато с него ще се пътува извънградско.

По повод бегачките, откакто си купих новият-стар автомобил, забелязвам, че много ми се напичат, най-вече някакви баничарки :hilezh: Някак си, няма как да им се вържа, смешно е. ДжиТиАйките и ДжиЕсАйките са младежки автомобилчета, за времето си са били наистина бегачки, но 20 години по-късно, стокови GTI и GSI са просто пъргави, нищо повече. Ако някой тръгне да ми разправя, колко е бърз :hilezh: нека е бърз, не всичко е бързината в крайна сметка, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,гледам се заформи едно спорене кои двигател е по вървежен и тн.

За нем не е важно дали 1.9ТДИ варви повече от 1.8 или 1.8Т важното е колата да може да си ускорява добре да си носи купето и да не гори много.То е ясно че ако искам някоя "бегачка' ще си взема А4 с наи колемия мотор но не това е целта.Искам да ви благодаря на всички че се включихте в темата и ще продалжавам да я следя с интерес.

Само да споделя че сега карам Голф 3ГТ 1.8 90 коня и ми е достатачен като варвеж не че варви кои знае колко но аз няма да се састезавам,та искам да си взема А4 с поне това съотношение на двигател-купе(да не е тромава)

Благодарности на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,гледам се заформи едно спорене кои двигател е по вървежен и тн.

За нем не е важно дали 1.9ТДИ варви повече от 1.8 или 1.8Т важното е колата да може да си ускорява добре да си носи купето и да не гори много.То е ясно че ако искам някоя "бегачка' ще си взема А4 с наи колемия мотор но не това е целта.Искам да ви благодаря на всички че се включихте в темата и ще продалжавам да я следя с интерес.

Само да споделя че сега карам Голф 3ГТ 1.8 90 коня и ми е достатачен като варвеж не че варви кои знае колко но аз няма да се састезавам,та искам да си взема А4 с поне това съотношение на двигател-купе(да не е тромава)

Благодарности на всички

Е бате мога да ти кажа, че афн-а наказва тоя голф. Така че смятам,че влиза в твойте критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бате мога да ти кажа, че афн-а наказва тоя голф. Така че смятам,че влиза в твойте критерии.

оо това беше чаканият отговор,благодаря значи е решено ще е А4 1.9ТДИ 110кс.Е те сега се търси вече такова ауди читаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз небързам,имам кво да карам дори и да продам голфа (които се продава впрочем) ще карам на бастата опела така че гледам да е несто качествено аудито.а в прочем какво да гледам като си избирам това ауди?кои са му слабите места какво да гледам на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвай си.Дизела въобще не е по-добър от бензина.Просто има набутана турбина и интеркулер понеже ако е чист от 2.0 мотор вадиш 50 коня,а НМ идват именно от тая турбина,а не от това,че е дизел та не хвали толкова нафтата,а турбото+кулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвай си.Дизела въобще не е по-добър от бензина.Просто има набутана турбина и интеркулер понеже ако е чист от 2.0 мотор вадиш 50 коня,а НМ идват именно от тая турбина,а не от това,че е дизел та не хвали толкова нафтата,а турбото+кулера.

Верно ли вееее, 1.8Т що неможе да изкара НМ на ARL в стоково положение...... гледам го и турбо си има, и интеркулер си има :lol: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тогава,защо 1.9тди най-гоелмия мотор е 131 коня,а 1.8Т е 150 като е с по-малка кубатура?И защо от чист дизел 2.0 се вадят по 70 коня?Тия не ми ги говори дизела без интеркулер и турбо е гола вода.2.5tdi има 150 и 180 коня,а 1.8Т има 150 180 също,а виж разликата в кубатурата.

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи както от бензина така и от дизела.Вземи някои дизел 50 коня и не му връщай предавки да те видя.Същата работа е и с бензинка.1.8Т за да изпревари да не мислиш,че има нужда да се връща на 4та?Или адр-а и той ?Даваш му газ и тя си отлепя веднага не са коли по 50 коня,че да не зацепват.Пък и с 80км/ч спокойно може на 4та да се върне какъв е проблема?

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една поредица от безмислени, допълнителни и най-правилнта дума излишни операции при едно просто изпреварване. Е това е проблема. Дизела ти позволява просто да караш, а не да си следиш оборотите, и дали ако не си на 4000 ще успееш да изпревариш ТИРа, и да ти се надува главата от шума при подобни обороти и т.н. Там всичко става плавно, но със същия ефект като при шумното, съпроводено с рязка смяна на предавки ускорение на бензина.

п.п. Да уточня, не ускорение, а по-важното и по-нужно на пътя - ДОускорение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тогава,защо 1.9тди най-гоелмия мотор е 131 коня

Ти глупав ли си? Или се правиш! Въпреки, че като ти чета постовете се връщам 4 години назад във времето и все едно чета първите постове в една култова тема достигнала 1200 страници и безвъзвратно затрита от тия дето рулират форума. И тази ще е затрит, като гледам.

1.9ТДИ го има и в 150 и 160 коньови версии. Последната е с 330Нм при 1900 об. Слагала се на Ибиза Купра преди 6 години и е с близо секунда по-бърза от същата купра, но с 1.8Т 150 к.с. Е? Кво ше каеш? И двете са турбо и двете с еднакви кубатури? А? Кво викаш, нищо, а?

Дори сравнен с 1.8Т 180 коне, който пак се е слагал на същата ибиза е само с 0.3сек по-назад. Ебах ти е бензиновите 20+ турбо коня, дето дават 0.3сек преимущество пред печицата. Смех.

Всъщност, ще е най-добре нищо да не казваш.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии.

Ех д*ба тоя АФН... на мен ми се налага да връщам предавки от време на време с дизела ... с 314Нм. но на АФН не му трябва... заеби бегачка пълна...

Лично при мен на 80км/ч. съм на 1600-1700об/мин... трудничко си е там в липсата на обороти само да настъпя педала и да си изпреваря без проблем...

Освен АФН на А4 230Нм. да доускорява по-добре от 2.2ХДИ на 406 314Нм...

Айде да видиме как като си с 80-90км/ч с А4 1.9ТДИ 131к.с. и като си крузваш на 6-та ще изпревариш спокойно без да сваляш предавки...

Това е 3ти твой пост който заглеждам... първите 2 си бяха бая излагация, а този нищо вярно в него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То маневрата изпреварване и шофирането като цяло не е за всеки. Кола се кара с акъл - не с газ (а дизел с обороти и инерция)...... и W12 5.0 TDI пак може да му се стори на някой немощен.

Какво въобще обсъждаме в 21-век, кви коне може да се изкарат от атмосферен дизел или бензин..... ми за мен тези мотори останах в миналият век. Най-важното нещо е съотнешението между разход-вървеж-поддръжка, останалото са празни приказки и фенщина.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кубатури, коне, трънки, глогинки, боровинки... Реалността е, че като тръгнеш за морето, и искаш дс изпревариш 2 или 3 коли от колоната, които се движат с 80 примерно, с бензина връщаш от 5та на 4та(ако не и на 3та), настъпваш до долу газта и изпреварваш. С дизела, подаваш мигач, настъпваш газта още малко (не додолу) и изпреварваш. Всичко друго са метматики и технически простотии.

Ти какъв бензинов мотор си карал, че връщаш 2 предавки от 5-та ?

То маневрата изпреварване и шофирането като цяло не е за всеки. Кола се кара с акъл - не с газ (а дизел с обороти и инерция)...... и W12 5.0 TDI пак може да му се стори на някой немощен.

Някакъв нов мотор ли са направили фаг груп ?

Ти глупав ли си? Или се правиш! Въпреки, че като ти чета постовете се връщам 4 години назад във времето и все едно чета първите постове в една култова тема достигнала 1200 страници и безвъзвратно затрита от тия дето рулират форума. И тази ще е затрит, като гледам.

1.9ТДИ го има и в 150 и 160 коньови версии. Последната е с 330Нм при 1900 об. Слагала се на Ибиза Купра преди 6 години и е с близо секунда по-бърза от същата купра, но с 1.8Т 150 к.с. Е? Кво ше каеш? И двете са турбо и двете с еднакви кубатури? А? Кво викаш, нищо, а?

Дори сравнен с 1.8Т 180 коне, който пак се е слагал на същата ибиза е само с 0.3сек по-назад. Ебах ти е бензиновите 20+ турбо коня, дето дават 0.3сек преимущество пред печицата. Смех.

Всъщност, ще е най-добре нищо да не казваш.

Пак си предишАл със сажди. :hilezh::hilezh::birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...