Jump to content

достатачно мощен ли е 1.9ТДИ 110кс за А4


martin_ganev

Recommended Posts

Ами шефа има такъв, ама още не ми е попадал в ръцете. 211коня. Щом не е атмосферка, тряа става нещо от него. Но 150кс ФСИ е трагичен. А относно клипа с ускорението на 1.8, в четвъртък ще пътувам за Видин, и ще направя едно записче на АФН на 5та от 80 до колкото искате, сигурен съм че е по-бързо от това на клипа, а то даже е от 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 280
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лимона виж афн на 4та от 80

после ми говори за 5та.Тука се вкарвате в някви филми с хипер вървящия афн това си е един обикновен дизел 110 коня,който без чип пък грам с 80 на пета не става за резки изпреварвания.Че пък и 2.0 150 коня кола била трагедия за изпреварване...няма да коментирам.Или вие не можете да карате или си мислите,че 100 коня тди върви повече от 2.0 150 коня бензинка.

http://www.youtube.com/watch?v=_Qpugx4EGiE- ето ти го пък с ръчка до 185

Или като е на пета върви повече от 3та и 4та?

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..,който без чип пък грам с 80 на пета не става за резки изпреварвания.

..

Честно казано, без чип не става за резки изпреварвания на никва предавка... :rolleyes:

(да се отбележи мнението ми. После да не кажете, че съм зъл сектант!) :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пък,110 коня хич не са достатъчни на това купе(ама хич)

Не съм карал,ама това което виждам от мойта сега,не мога да си представя откъде да дойде мощност за някои моменти(когато се налага да използваш цялата мощ на мотора),особено пък ,ако си пуснал и климата

Трябва да бъдем реалисти все пак,иначе другите мотори щяха да се водят в раздел"бегачки" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от това на какво си свикнал да се возиш и какви са ти нуждите!Познавам хора на които и 45 коня са им предостатъчни!И по-добре според мен! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е така де ама по-горе едва ли не изкарват,че с бензнка под 180 коня не може да се изпреварва нормално :) АФН върви колкото един адр на доускорение пък на ускорение адр-а го бие,а те изкараха,че с него не може да се изпреварва,а по тая логика кво остава за бензинки по 80-90 коня?Пишат се пак някви небивалици,които са плод на сектантство.Дизела найстина има повече мощност в ниските обороти.Примерно АФН има повече мощност от АДР от 1000 до 2700/2800 оборота ама това не значи,че адр-а като е в тия обороти и афна му прави по 2 километра ластик.Връщаш една предавка и готово то и с АФН-а се налага понякога сигурен съм ама друг е въпроса,че не искате да си го признаете.

Редактирано от qckk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е бъзик да става...Изчерпахме темите с ремонтите и сега скука...

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти пусна тоя клип и помислих , че знаеш и за другите клипове... аз бях в колата и нямаше как да снимам, но видях че снимаха хора и никой обаче не пусна клип как им сипвам ... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Връщаш една предавка и готово то и с АФН-а се налага понякога сигурен съм ама друг е въпроса,че не искате да си го признаете.

Естествено ,че ще върнеш и с АФН (аз съм с дизел ,ама пак винаги връщам ,щото колата ми при 110 е на 2000 оборота).Ама дори и на 4та АФН ще доускори пъти по-добре от бензинка.Виж АФН на /4та и АДР на 3-та може да има някво съреднование :unsure: .То е ясно ,че и бензинова кола като върнеш 2 предавки като удари 5000 оборота и тя ще се справи чевръсто ,ама аз лично си изпреварвам доста ако секи път връщам на 3та на 5000 оборота ,то за ено пътуване ще ми бръмне главата ебати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ,че ще върнеш и с АФН ..

Единствените пъти, когато ми се налага да връщам на 4та на магистрала е когато излизам от тунел със 80-90 и искам пак да ускоря, но по-бързо.

И на 5та ще си ускори. Аз съм пробвал, ей така за майтап, да ускоря само на 5та от 45км/ч до 190 - няма проблем:unsure: 45км/ч е под 1000 об. а 190 е на 4000к. 100км/ч е на 2к (от тук почва да си върви прилично), 150км/ч е на 3к. (тука си има пълна мощност и пълен в. момент.) и 200км/ч (ако има чип) е на около 4100к.

Просто на АФНа скоростите са сметнати добре, особено 5та. При него 5та не е като 6-та при ПД., която става само за поддържане, а не за ускоряване.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето забрявате да споменете,че а6-цата е автоматик.

Къв автоматик ве кретен селски, ръчка, на предно, просто е дизИл в комбинация с душегуп. :dance:

По преразказ, тоя зеления AFN вървял СТРАШНО, като гледам как даже и кола не прави на душегуба, си преставям колко върви. :unsure:

Аре вадете ги тия чипнати AFN-и и душегуби и заставайте на чертата, бах ви в паляците бавни, дет само по форумите се пускате. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е така де ама по-горе едва ли не изкарват,че с бензнка под 180 коня не може да се изпреварва нормално :unsure:

180 коня? Ма ти толкова коне събрани под един капак виждал ли си или просто на село по поляните има толкова разпръснати на паша?

Спирай тревата, че си почнал да халюцинираш, злетак !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствените пъти, когато ми се налага да връщам на 4та на магистрала е когато излизам от тунел със 80-90 и искам пак да ускоря, но по-бързо.

Тука вече и аз мога да кажа ,че дизела много те е облъчил :unsure: .Никой не казва ,че не можеш да си ускоряваш само на 5та (и то ще си самолет в сравнение с бензинка укоряваща само на 5та).Просто ускоряването на 5та е също толкова тъпо и безмилсено като карането на 4та с висока скорост в продължение на 50 (примерно) километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено ,че ще върнеш и с АФН (аз съм с дизел ,ама пак винаги връщам ,щото колата ми при 110 е на 2000 оборота).Ама дори и на 4та АФН ще доускори пъти по-добре от бензинка.Виж АФН на /4та и АДР на 3-та може да има някво съреднование :lol: .То е ясно ,че и бензинова кола като върнеш 2 предавки като удари 5000 оборота и тя ще се справи чевръсто ,ама аз лично си изпреварвам доста ако секи път връщам на 3та на 5000 оборота ,то за ено пътуване ще ми бръмне главата ебати.

Ти сравняваш скоростните кутии на бензин и дизел ли ? :unsure::):unsure::dance::flehan::flehan:

Единствените пъти, когато ми се налага да връщам на 4та на магистрала е когато излизам от тунел със 80-90 и искам пак да ускоря, но по-бързо.

И на 5та ще си ускори. Аз съм пробвал, ей така за майтап, да ускоря само на 5та от 45км/ч до 190 - няма проблем :) 45км/ч е под 1000 об. а 190 е на 4000к. 100км/ч е на 2к (от тук почва да си върви прилично), 150км/ч е на 3к. (тука си има пълна мощност и пълен в. момент.) и 200км/ч (ако има чип) е на около 4100к.

Просто на АФНа скоростите са сметнати добре, особено 5та. При него 5та не е като 6-та при ПД., която става само за поддържане, а не за ускоряване.

Че кой е казал, че не може ? И аз мога да карам на 5-та с 50 км/ч @1100 оборота и да ускорявам. Ама е също толкова безмислено както и при тебе. Ако магистралата е празна сигурно и на бутане може да я минеш ама е супер малоумно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекс, признай си как се будиш потен нощес, като ти се присъни къв да е дизел над 100 коня :lol: и като те настигне такъв автоматично сваляш 2-3 предавки надолу и меткаш пилешки кокали и се молиш дизело да нема чип, че стана кървава и мътна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,че ми натежава/спъва задния мост ... иначе колко ги обичам аз тези Дизел-и до 130к.с не е истина ...

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...